Hotel Aggelo

8.4Fantastisch

Griekenland, Kreta, Stalis / Stalida

8.4Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Aggelo voor je op een rij gezet:

Genieten van het Griekse leven op Kreta bij Hotel Aggelo. Bij het zwembad is het fijn liggen en aan de bar bestel je een drankje. Het hotel ligt op loopafstand van het strand en meerdere restaurants. Bij het hotel zit ook een restaurant. Met de bus ben je in een half uur in Chersonissos en Malia is ook leuk om te bezoeken.

53 reviews over Hotel Aggelo

• 2019
    8P en m04-09-2019

Mooi hotel

Netjes hotel , heel zuiver Badkamer heel onlogisch ingedeeld Personeel is super vriendelijk vooral Irini Ontbijt is 14 dagen hetzelfde en verveeld snel Wij hadden halfpension geboekt maar wij raden dit niet aan . Je kan dan s,avonds van een kleine kaart kiezen en dezes keuzes vervelen ook snel Strandje kent veel rotsen Stalis stelt niets voor , hier ben je heel snel uitgekeken

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Jantje04-08-2019

Ik was hier met mijn dochter.Ontzettend mooi boutique hotel. Fijne bedden, prachtige suite. Super schoon, heerlijk eten en ontzettend lieve gastvrije mensen. Strand is aan de overkant van de straat en bij Kostas in het restaurant zelf kun je ook heerlijk eten voor leuke een leuke prijs. Popi zwaaide ons uit bij vertrek dat geeft een warm gevoel Ik ga volgend jaar weer!

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 10Danica18-07-2019

Stijlvol Hotel

Dit is een top hotel, met hele mooie inrichting, zei lijkt Ibiza wel. Was hier met mijn ouders, Maar vind het meer een hotel voor (jonge)stellen. Mijn ouders hadden autootje gehuurd daar het een zeer goede uitval basis is om dingen te bezichtigen en mijn s’avonds naar Chersonisos te brengen. Kan ook met een taxi uiteraard maar een taxi kost €15 á €20 naar Chersonisos en dan moet je nog terug. Heb een hele leuke vakantie gehad mede dank zij Kostas en Poppi met family, waren super lief tegen mijn en was fijn om met Kostas Nederlands en over Amsterdam te kunnen praten. Kom zeker ook is terug als ik een leuke vriend heb.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Carla Geerlings-Kruijshaar12-07-2019

Fantastisch, schoon en gastvrij Hotel

Een super goed en schoon plus gastvrij hotel. Wij verblijven hier op dit moment nog voor één week. Bij aankomst hartelijk ontvangen door Poppi met een welkoms cocktail. Poppi bracht ons naar onze kamer, wat een mooi en super schone maisonnette (106) met goede bedden. Wij kunnen op dit moment niets vinden om te verbeteren, alles klopt in Boutique Ht Aggello met uiterst vriendelijk personeel. Wij komen zeker nog is terug bij Poppi en Kostas, deze lieverds zorgen dat je vakantie slaagt, niks is hun teveel, het voelt als thuis komen! Weet nu al dat onze tweede week net zo fantastisch wordt als de eerste week. Snap de negatieve recensies totaal niet! Kortom niet twijfelen gewoon boeken!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Lineke05-07-2019

Prima hotel een echte aanrader.

Hotel Aggelo is een leuk klein hotel. Na de verbouwing is het erg mooi geworden. We zijn nu voor de vijfde keer 14 dagen geweest. Als vanouds weer hartelijk ontvangen door Kostas en Poppy. Ook een voordeel is de ligging . In het centrum en het strand aan de overkant. Je kunt in het restaurant eten die hoort bij het hotel. Het eten is goed. Wij raden het vooral aan aan 50 plussers.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 9Marike18-06-2019

Super

Dit recentelijk gerenoveerde hotel is erg schoon en geeft hele mooie kamers en maisonnettes. De Nederlands sprekende eigenaar is zeer behulpzaam. Voor mijn dochter met lactose-intolerantie werd iedere dag een lactose-vrije yoghurt gehaald zonder dat hier extra kosten voor gerekend werden. Bij het zwembad staan heerlijke ligbedden met parasols. Dit hotel is zeker een aanrader!

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 8Gerda Veerman09-06-2019

Prima verhouding prijs/kwaliteit

Leuk gerenoveerd hotel met gezellige bar en heerlijk terras,zwembad ook mooi/goede ligbedden. Kostas is erg aardig als je er elke avond eet merkten we, ook gasten die er al jaren komen krijgen veel aandacht, wij vonden Stalis leuk en veel lekkere restaurantjes,geen zin om elke avond bij t hotel te eten,dat merkten we wel aan de eigenaar,jammer! Verdere medewerkers gelukkig wel heel aardig. Ontbijt erg karig en elke dag t zelfde,weinig keus. Veel zenders op tv maar geen BVN terwijl t vol zat met nederlanders. Harde bedden en kussens,prima kamer.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 2018
    10Yvonne verbeeten03-10-2018

Fantastisch, mooi en gezellig hotel

Popi en Costas hebben hard gewerkt aan de renovatie. Het resultaat is geweldig en erg sfeervol. Twee hele lieve mensen die het hun gasten graag naar de zin maken. Personeel is heel vriendelijk. Kamers zijn mooi, licht en schoon. Ik heb hier weer een geweldig verblijf gehad. Het eten in het restaurant is heerlijk. In de avond kun je ook gezellig zitten bij het bar gedeelte met heerlijke Lounchebanken. Het zwembad is vernieuwd net als de ligbedden en kussens. Heel smaakvol en gezellig stekkie met de bar voor een drankje en een hapje. Het is een top locatie om van daaruit de omgeving te verkennen Ik kom volgend jaar weer met veel plezier terug.

Alleen gereisd in september 2018

• 8Helma en Dick30-09-2018

volgend jaar weer.

Hotel Aggelo is een leuk familie hotel wat afgelopen jaar is gerenoveerd. de renovatie is prachtig geworden we zijn er nu voor de 5 de keer geweest. voor ons is het thuis komen, Popi en Kostas zijn een hard werkend stel wat met passie hun hotel-restaurant runnen. het team wat met hun mee werken doen hun best om de gasten het zo aangenaam mogelijk te maken. Je kan er altijd terecht met je vragen. Kostas spreekt meerdere talen ,en zelfs het nederlands. dit maakt het makkelijker communiceren. het hotel heeft een moderne uitstraling gekregen met wel de Griekse uitstraling. het zwembad is groter en je kan er nu ook heerlijk liggen, voor vaste gasten is het even wennen. maar het is mooi geworden. het restaurant wat voor het hotel is, heeft ook een make over ondergaan. ziet er netjes uit. het enige minpuntje is dat in de kille avonduren er niet aan de straat gezeten kan worden. dit komt voor in het begin van het seizoen en aan het eind.

Gereisd met partner in september 2018

• 10Marian28-09-2018

Echt fantastisch

Accommodatie is zeer mooi en stijlvol gerenoveerd. Vriendelijk personeel, ontbijt vers en voldoende gesorteerd. Zwembad mooi en zeer vriendelijke barman. Eten bij Kostas was ook zeer goed. Een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met partner in september 2018

• WinkelsKapper
  • ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Kapel, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• WatersportDuiken, Vissen