Hotel Aggelo

HotelKleine hotelsWeer vandaag27°18°
Hotel Aggelo
8,4

33 reviews over Hotel Aggelo in het Nederlands

Hoge verwachtingen, niet waar gemaakt

Boy
17-9-2018

Bij aankomst in het hotel zag de entree er netjes en verzorgd uit. Helaas was het ontvangst wat minder. De eigenaresse kwam gehaast over en leek niet blij te zijn met onze komst. Zij nam niet de tijd om ons op een fatsoenlijke manier in te checken. De kamer bleek niet gerenoveerd te zijn, zoals de familiekamers. Dit vonden wij erg jammer, aangezien dit wel vermeld stond. Ook was de douche erg onhandig, omdat de gehele badkamer onder het water kwam. Naast het hotel was een verwaarloosde hond aan een ketting die dag en nacht aan het blaffen was, waardoor wij niet konden slapen (13 nachten..). Ook vond de eigenaresse het kinderfeestje van haar zoon belangrijker dan de hotelgasten. Dit werd namelijk groots gevierd aan het zwembad, waar wij en andere gasten aan het ontspannen waren. Het ontbijt was verzorgd en smakelijk, maar wel eentonig. Verder is het hotel op een fijne loopafstand van het strand en zijn er leuke restaurantjes in de buurt.

Super!

E.Bargeman
1-9-2018

Heerlijk relaxed aardige mensen

Echt een vakantie om tot rust te komen!

Gerenoveerd en goede locatie diversen leuke restaurants en bars. Grote van tweepersoons kamer was goed en ook het balkon was best ruim.

De badkamer was klein,maar het meest irritante was de open douche, geen scherm of douchegordijn.Waardoor heel de badkamer zeiknat werd.Verder lees ik bij de touroperator en diversen reviews dat de eigenaren Kostas en Poppy er alles aan doen om je het naar de zin te maken en alles voor je over hebben.Helaas hebben wij dat zo niet ervaren.Ja, ze zijn vriendelijk maar op een zakelijke manier. Kostas en Poppy geven je niet het gevoel dat zij blij zijn dat je hun gast bent of dat je komt eten in hun restaurant. Als ik hun vergelijk met de warme en super vriendelijke bediening in diversen restaurants en bars in de buurt, is dat een wereld van verschil. Ook het kinderfeestje van hun zoon in het kleine zwembad vonden wij niet gepast en dat vonden meer gasten. Wij en anderen zijn het zwembad maar ontvlucht. Jammer.......

We hebben een aantal aanbieders voor Aggelo voor je op een rij gezet:

hotel is top. kamers wat minder

Frank
25-8-2018

- Het hotel is pas gerenoveerd en dat is super mooi geworden. Alleen vonden wij de kamers een beetje achtergebleven. voornamelijk de badkamer.

- het zwembad is heerlijk maar vooral de locatie van het hotel is top.

het strand is super dicht bij en er zijn veel hee lekkere restaurantjes aan zee.

- snachts hoor de niets van de andere kamers maar de gang was erg gehorig.

- wij hadden een hoekkamer en die had glazen blokken in de muur, maar geen gordijn daarvoor. sochtens kwam de zon daar vol doorheen. dus die hebben we afgeplakt met vuilniszakken.

- De bedden waren Grieks, dus hard, maar dat heb je daar overal.

- ontbijt is er top!

Wij hebben genoten van het verblijf. We zaten in de nieuwe maisonetteappartent. Die was in mei opgeleverd en dus tip top. Heel netjes, ruim, schoon en stil. Airco is te huur, en werkte prima.

Het zwembad is niet heel groot, maar onze kinderen (9 en

11) hebben zich prima vermaakt. Het zwembad werd overigens ‘s morgens gecheckt op hygiene. Het strand is aan de overkant van de weg en ondanks dat het (aan het einde) van de winkelstraat gelegen is, is het rustig.

Geweldig

Familie van de Worp
16-8-2018

Prima hotel met zeer betrokken personeel. Wij hebben hier een heerlijke week gehad. Kostas en Poppi de eigenaars kunnen trots zijn op hun accommodatie. Een heerlijk hotel en mensen die je overal bij willen helpen.

Simone
13-8-2018

Het hotel is echt super! Het is pas helemaal gerenoveerd en daardoor is alles zó mooi, netjes en stijlvol. Het zwembad is ook helemaal vernieuwd en een heerlijke plek om te ontspannen. Ontbijt is goed en de ligging van het hotel ook. Daarnaast kun je heeerlijk eten in het bijbehorende restaurant!

Nooit meer

N.de Groot
12-8-2018

Slechte prijs/kwaliteitverhouding

Alleen de benedenverdieping is gerenoveerd,de rest dus niet!Als je fan bent van Ikea zit je hier goed!Kamers oud en klein,tegels kapot,scheuren,slecht matras,vieze en kapotte(bad)lakens,airco is goed,maar de afvoerslang ervan druiptop het balkon,waardoor de vloer altijd nat is.Het zwembad is veel te klein voor het aantal gasten,het water word niet gekoeld,nooit iemand gezien die de kwaliteit van het water testte,wel een hond(van de eigenaren)die zichzelf bij het zwembad uitlaat,opletten waar je loopt dus!Eten is simpel en eenzijdig,er is hangt een airco,maar die heeft nooit aangestaan toen wij er waren,gelukkig zijn er talloze restaurantjes in de buurt waar je echt heerlijk kunt eten!prima vakantie gehad maar Hotel Aggelo nooit meer!

Fantastisch Hotel!!! Echt aller aardigste eigenaren, werkelijk niets was te gek. Super kamer, geweldige service en heerlijk eten!! En heel dichtbij het strand!! Wij hebben een zalige vakantie gehad!!

Perfect

Nick
7-8-2018

Toen we gingen boeken waren er alleen nog maar schetsen te zien van hoe het hotel eruit zou zien na de renovatie maar in werkelijkheid is alles eigenlijk nog veel mooier, het overtrof onze verwachtingen alles is netjes en sfeervol ingericht. De kamers zijn schoon, modern ingericht, de airco en de koelkast werken goed en de kamer beschikt over een mooi balkon met daarop lekkere lounge stoelen en een tafeltje. Daarnaast is het ontbijt lekker en afwisselend en is het restaurant bij het hotel zelf ook zeker een aanrader! Bij het zwembad is het heerlijk vertoeven op een van de ligbedjes of heerlijke luchtzitzakken (aanrader) waarvan er ook genoeg zijn ondanks dat het hotel vol zit, dus vechten om een bedje is hier niet nodig. De ligging is ook ideaal het strand op nog geen minuut lopen en je zit midden in het centrum en als je nog op zoek bent naar het echte nachtleven dan zit je met de taxi voor €8,- in Malia en voor €15,- in Chersonissos.

We hebben een aantal aanbieders voor Aggelo voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aggelo in Stalis / Stalida , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aggelo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.