Hotel Aggelo

HotelWeer vandaag27°21°
Hotel Aggelo
9,1

21 reviews over Hotel Aggelo in het Nederlands

Prachtig gerenoveerd hotel. Met vriendelijke gastvrouw poppie en eigenaar kostas. Heerlijk eten en vriendelijk personeel. Zeker een aanrader als je niet van een massaal hotel houdt. Prima ligging voor strand, restaurants en terrassen. We gaan zeker nog een keer naar hotel aggelo

Geweldig

Michelle
19-5-2018

Het hotel is afgelopen winter helemaal gerenoveerd en het resultaat is prachtig! We hebben een heerlijke vakantie gehad. De sfeer in het hotel is relaxed en de kamers zijn netjes en schoon. Hele vriendelijke gastvrouw- en heer en vriendelijk en behulpzaam personeel. Het eten in het restaurant van Kostas is ook heerlijk!

Fantastisch en gezellig

Leny
5-10-2017

Goed hotel met uitstekende service en ontzettend vriendelijk personeel, goede en mooie kamers , prima ontbijt voor Griekse begrippen, er wordt prima dagelijks schoongemaakt , het beddengoed wórdt 2x per week verschoond en handdoeken ook met de regelmaat ( indien men dat nodig vind, door de badhanddoek en handdoeken op de grond te leggen) . Je kunt ook heel goed eten in het restaurant, geweldige goede en uitgebreide menukaart . Probeer een kamer te vragen links van het hotel (als je voor het hotel staat) omdat daar de zon om 12:00 uur weg is. Gezellig in de avond om voor het hotel te zitten , 1 x per week ( zaterdagavond) een griekse avond , paar keer per week een gitarist . 1 minpuntje de douche is wat klein en geen douche gordijn, dus de douche wórdt nat . Maar verder niets dan lof over het hotel . Van harte aanbevolen

TOP Hotel !

Yvonne Verbeeten
    30-9-2017

Ben de laatste twee weken van september 10 dagen daar geweest

Geweldig hotel van de twee eigenaren Costas en zijn vouw Popi. Twee hele lieve mensen die je verblijf daar samen met de medewerkers tot een heerlijk verblijf maken. Heel vriendelijk personeel. Geweldig mooie kamers en heel schoon, iedere dag schone handdoeken. Zwembad in de tuin waar je heerlijk op je bedje kunt liggen.Het eten in het restaurant is net als de prijzen goed. Je kunt er heerlijk en gezellig eten. De ligging is fantastisch. Je loopt in een paar minuten het centrum in en het strand is aan de overkant van de straat waar je bedjes kunt huren.

Deze winter hebben ze grote plannen met het bouwen van mooie familiekamers ( maisonnette) en veranderingen rond het hotel waardoor het allemaal nog mooier gaat worden. Ik heb er een heerlijk verblijf gehad en ze hebben er een nieuwe vaste gast bij ;-) Tip : ik had half pension wat heel goed was. Volgende keer voor mij, boek hotel logies en ga in de avond lekker en heel gezellig in het restaurant van Costas eten.

Een heerlijk gezellig hotel met ontbijt.

Mijndert van der Wal
    29-9-2017

Het is hier voor de zoveelste keer gewoon thuiskomen.gezellige vriendelijke eigenaars en medewerkers. Bovendien kan je in het restaurant lekker eten. En de avonden worden 2 keer per week opgevrolijkt door een gitarist/zanger.ook de Griekse avond op zaterdag is aan te bevelen.

Uitstekend!

ywk
    28-8-2017

Uitstekend hotel met zéér vriendelijk personeel én eigenaren. Het team zorgde er iedere dag voor om ons verblijf zo aangenaam mogelijk te maken door de persoonlijke benadering.

De kamer werd iedere dag verschoond en voorzien van schone handdoeken. De kamers zijn keurig ingericht. De bedden slapen prima.

Kostas taverna is ontzettend gezellig ingericht en steekt dan ook met kop en schouders uit boven de rest van de hotels in de straat. Ook de entertainment zoals een traditioneel Grieks optreden zorgen voor extra gezelligheid. Niet te vergeten, ook het eten is van uitstekende kwaliteit!

Aggelo is een geweldig hotel en zeker voor herhaling vatbaar, sterker nog, dit is het enige hotel voor ons als wanneer wij weer in Kreta zijn!

Een hele fijne accommodatie op een dito locatie. Hele nette kamer, keurig ingericht aan de huidige tijd. Wifi is ook oké. Ontbijt is eenvoudig, maar beslist voldoende voor eenieder. Vriendelijk personeel en behulpzaam. Op de dag van vertrek is er gelegenheid om je koffer op te slaan en zelfs gelegenheid om je te douchen. Ook Kostas taverne is zeker een aanrader.

leuk hotel en aardige mensen zeer gastvrij

arlindo en wil
    2-7-2017

strand op loopafstand goed eten en live muziek personeel spreekt goed engels

en is zeer behulpzaam kostas spreekt ook nederlands een goed hotel kostas zijn vrouw

is ook erg aardig

Uitstekend hotel!

Diana en Solange
    20-6-2017

Een leuk, Grieks, niet te groot, schoon, gezellig hotel met persoonlijke sfeer! Uitstekend ontbijt. Prima kamers met ruim balkon met heerlijke stoelen. Goed zwembad in mooie tuin. Leuk terras aan de straatkant. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Wij hebben een heerlijk verblijf gehad!!

Wat een goed gelegen en perfect schoon hotel!

Paul en Petra
    6-6-2017

Aggello is een kleinschalig hotel (circa 50 kamers) en ligt -vanaf Chersonissos gezien- aan het einde van de hoofdstraat van Stalis. De drukte, winkeltjes, restaurants e.d. vind je op enkele minuten lopen. Naar het uitgaansleven in Malia is circa 20 minuten wandelen. Op hotel Aggello is werkelijk niet negatiefs aan te merken. In positieve zin des te meer: gemeende vriendelijkheid van gastheer/gastvrouw en het voltallig personeel.Uiterst verzorgde en sfeervol ingerichte kamers met een klein balkon voorzien van fijne stoelen met kussens. Alles is werkelijk brand schoon en oogt als nieuw. Eten echt voortreffelijk en tegen prettige prijzen. Fijn royaal zwembad en genoeg ligstoelen. Strand is 2 minuten lopen en als je kiest voor recht tegenover Aggello heb je naast het strand ook nog een heel fijn zwembad. Wij zijn "echte reizigers", best kritisch maar ook reël. De prijs kwaliteit verhouding is hier helemaal in orde. Kortom: hier heb je gegarandeerd een fantastisch verblijf!

We hebben een aantal aanbieders voor Aggelo voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aggelo in Stalis / Stalida , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aggelo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Aggelo scoort een 9.1 uit 10 op basis van 23 reviews.