Hotel Aggelo

Kleine hotelsWeer vandaag17°7°
Hotel Aggelo
8,2

Omschrijving
Genieten van het Griekse leven op Kreta bij Hotel Aggelo. Bij het zwembad is het fijn liggen en aan de bar bestel je een drankje. Het hotel ligt op loopafstand van het strand en meerdere restaurants. Bij het hotel zit ook een restaurant. Met de bus ben je in een half uur in Chersonissos en Malia is ook leuk om te bezoeken.

38 reviews over Hotel Aggelo in het Nederlands

Fantastisch, mooi en gezellig hotel

Yvonne verbeeten,
3-10-2018

Popi en Costas hebben hard gewerkt aan de renovatie. Het resultaat is geweldig en erg sfeervol. Twee hele lieve mensen die het hun gasten graag naar de zin maken. Personeel is heel vriendelijk. Kamers zijn mooi, licht en schoon. Ik heb hier weer een geweldig verblijf gehad. Het eten in het restaurant is heerlijk. In de avond kun je ook gezellig zitten bij het bar gedeelte met heerlijke Lounchebanken. Het zwembad is vernieuwd net als de ligbedden en kussens. Heel smaakvol en gezellig stekkie met de bar voor een drankje en een hapje. Het is een top locatie om van daaruit de omgeving te verkennen Ik kom volgend jaar weer met veel plezier terug.

volgend jaar weer.

Helma en Dick,
30-9-2018

Hotel Aggelo is een leuk familie hotel wat afgelopen jaar is gerenoveerd.

de renovatie is prachtig geworden we zijn er nu voor de 5 de keer geweest. voor ons is het thuis komen, Popi en Kostas zijn een hard werkend stel wat met passie hun hotel-restaurant runnen.

het team wat met hun mee werken doen hun best om de gasten het zo aangenaam mogelijk te maken.

Je kan er altijd terecht met je vragen. Kostas spreekt meerdere talen ,en zelfs het nederlands. dit maakt het makkelijker communiceren.

het hotel heeft een moderne uitstraling gekregen met wel de Griekse uitstraling. het zwembad is groter en je kan er nu ook heerlijk liggen, voor vaste gasten is het even wennen. maar het is mooi geworden.

het restaurant wat voor het hotel is, heeft ook een make over ondergaan. ziet er netjes uit. het enige minpuntje is dat in de kille avonduren er niet aan de straat gezeten kan worden. dit komt voor in het begin van het seizoen en aan het eind.

Echt fantastisch

Marian,
28-9-2018

Accommodatie is zeer mooi en stijlvol gerenoveerd. Vriendelijk personeel, ontbijt vers en voldoende gesorteerd. Zwembad mooi en zeer vriendelijke barman. Eten bij Kostas was ook zeer goed. Een heerlijke vakantie gehad.

We hebben een aantal aanbieders voor Aggelo voor je op een rij gezet:

zeer goed, aanrader ook met kinderen

m.van rijn,
25-9-2018

hier was niets op aan te merken,hotel was goed,personeel zeer attent en vriendelijk

restaurant op terras is zeker een aanrader,maar die zijn er meer in Stalis.

ligging is Oke midden in centrum

Gerenoveerd

MM,
24-9-2018

Wij verbleven in de maisonette. Nieuw, dit jaar 2018. Slaapgedeelte boven, 2 persoonsbed, TV, helaas geen kastruimte alleen 2 lade en een stang waar je kleding en de badjassen kunt hangen. De kledingkast is beneden, jammer met weinig kledinghangers. De badkamer is voor 2 personen prima. Ruime douche, helaas geen douche gel, shampoo etc. aanwezig. Handdoeken worden na 2 dagen vervangen, beddengoed na 3 dagen. Zitgedeelte bestaat uit 2 banken met TV en waterkoker. Groot terras, direct in verbinding met grasgedeelte naar het zwembad. Schoonmaak maisonette achter de wastafel, in de douche en achter het toilet vonden wij niet voldoende. Dame aan de receptie een beetje "stug".

Ontbijt vonden wij karig en elke dag hetzelfde.

Hoge verwachtingen, niet waar gemaakt

Boy,
17-9-2018

Bij aankomst in het hotel zag de entree er netjes en verzorgd uit. Helaas was het ontvangst wat minder. De eigenaresse kwam gehaast over en leek niet blij te zijn met onze komst. Zij nam niet de tijd om ons op een fatsoenlijke manier in te checken. De kamer bleek niet gerenoveerd te zijn, zoals de familiekamers. Dit vonden wij erg jammer, aangezien dit wel vermeld stond. Ook was de douche erg onhandig, omdat de gehele badkamer onder het water kwam. Naast het hotel was een verwaarloosde hond aan een ketting die dag en nacht aan het blaffen was, waardoor wij niet konden slapen (13 nachten..). Ook vond de eigenaresse het kinderfeestje van haar zoon belangrijker dan de hotelgasten. Dit werd namelijk groots gevierd aan het zwembad, waar wij en andere gasten aan het ontspannen waren. Het ontbijt was verzorgd en smakelijk, maar wel eentonig. Verder is het hotel op een fijne loopafstand van het strand en zijn er leuke restaurantjes in de buurt.

Super!

E.Bargeman,
1-9-2018

Heerlijk relaxed aardige mensen

Echt een vakantie om tot rust te komen!

Gerenoveerd en goede locatie diversen leuke restaurants en bars. Grote van tweepersoons kamer was goed en ook het balkon was best ruim.

De badkamer was klein,maar het meest irritante was de open douche, geen scherm of douchegordijn.Waardoor heel de badkamer zeiknat werd.Verder lees ik bij de touroperator en diversen reviews dat de eigenaren Kostas en Poppy er alles aan doen om je het naar de zin te maken en alles voor je over hebben.Helaas hebben wij dat zo niet ervaren.Ja, ze zijn vriendelijk maar op een zakelijke manier. Kostas en Poppy geven je niet het gevoel dat zij blij zijn dat je hun gast bent of dat je komt eten in hun restaurant. Als ik hun vergelijk met de warme en super vriendelijke bediening in diversen restaurants en bars in de buurt, is dat een wereld van verschil. Ook het kinderfeestje van hun zoon in het kleine zwembad vonden wij niet gepast en dat vonden meer gasten. Wij en anderen zijn het zwembad maar ontvlucht. Jammer.......

hotel is top. kamers wat minder

Frank,
25-8-2018

- Het hotel is pas gerenoveerd en dat is super mooi geworden. Alleen vonden wij de kamers een beetje achtergebleven. voornamelijk de badkamer.

- het zwembad is heerlijk maar vooral de locatie van het hotel is top.

het strand is super dicht bij en er zijn veel hee lekkere restaurantjes aan zee.

- snachts hoor de niets van de andere kamers maar de gang was erg gehorig.

- wij hadden een hoekkamer en die had glazen blokken in de muur, maar geen gordijn daarvoor. sochtens kwam de zon daar vol doorheen. dus die hebben we afgeplakt met vuilniszakken.

- De bedden waren Grieks, dus hard, maar dat heb je daar overal.

- ontbijt is er top!

Wij hebben genoten van het verblijf. We zaten in de nieuwe maisonetteappartent. Die was in mei opgeleverd en dus tip top. Heel netjes, ruim, schoon en stil. Airco is te huur, en werkte prima.

Het zwembad is niet heel groot, maar onze kinderen (9 en

11) hebben zich prima vermaakt. Het zwembad werd overigens ‘s morgens gecheckt op hygiene. Het strand is aan de overkant van de weg en ondanks dat het (aan het einde) van de winkelstraat gelegen is, is het rustig.

We hebben een aantal aanbieders voor Aggelo voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aggelo in Stalis / Stalida , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aggelo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.