Géén boekingskosten

Meer appartement info

11 Reviews over Adams

• 10Sanne11-03-2017

Heerlijke plek

Een fijne accomodatie net voorbij de grote hoofdstraat. Met een paar minuten ben je in de hoofdstraat maar je verblijft in de rust. Heerlijk uitzicht over de zee, supermarkt om de hoek. Wel voor mensen met goede kuitspieren (acc. ligt aan een stijle helling)

• 6Michael de Groot22-06-2010

te weinig kwaliteit en luxe voor je geld!

wij (stel eind 20) zijn 13 dagen bij Adam's geweest, geen goede ervaring, gezien de ervaring met veel luxere hotels in malia voor het zelfde geld. echter het restaurant aan de overkant is wel goed! vraag deze restauranteigenaar naar het commentaar over adam's... Schoonmaak is k*t, kamers zijn niet goed schoon bij aankomst en worden eens per 3 a 4 dagen aangeveegd... voor de handoeken geld hetzelfde, al met al geen goed hotel, waar de eigenaar heel vriendelijk is, maar meer beloofd dan waarmaakt. locatie is gunstig, zet '10' stappen en je staat in de zee! supermarkt is om de hoek, gunstig ivm het wc papier wat niet geleverd wordt door de hoteleigenaar... (oja het kapelletje/kerkje van de foto's op de diverse sites hebben we niet gevonden, laat staan dat dit deel uit maakt van het hotel... het restaurant van het hotel wat gesloten is, staat te verpauperen, dit vormt wel het aangezicht van het hotel), wij zullen hier zeker NIET meer naar toe gaan.

• 8Jan en Wil24-10-2009

een aan rader

we kennen de eigenaar en zijn famillie al heel lang alles was naar wens verlopen je kan alles vragen aan adam en het zwembad echt een topper zo schoon

• 7ina fransens11-08-2009

1 keer maar nooit weer

Wij (man,vrouw, 2 kinderen) verbleven 3 weken bij Adams. Voor 50 euro per week airco gehuurd maar deze weigerde de eerste avond alle stroom in ons appartement viel weg toen wij de airco gingen aanzetten na contact met Mike (eigenaar) kwam er een electricien om het te reperaren, na 3 dagen goed gegaan ineens een enorme knal in het appartement en bij de stopcontacten sloeg het vuur uit vond Mike het niet nodig om te komen of iemand langs te sturen, na contact van ons met de hostess kwam hij toch maar hij kon er ook niets aandoen alleen ons appartement had er last van, vgl. dag werd het gemaakt zo nog 4 keer tijdens onze 3 weken vakantie. Het bijzondere is dat wij en een ander stel de enigen waren die in het complex verbleven dus waarom dan dit appartement. Volgens de hostess ging het hem alleen om het geld en verder geen gezeur. erg jammer want het is verder een prima accomedatie op de schoonmaak na want de appartement zijn niet schoon. Mooi zwembad en speelveld voor de kinderen.

• 010-08-2009

Zie beoordeling Monique, Arnold en Aniek

we zijn vergeten te vertellen dat we al jaren lang fan liefhebbers zijn. Melina ook een paar keer maar daar we gaan we nooit meer heen. Zie beoordeling onder Monique 2008 Deze appartementen zitten allemaal in de dezelfde straat. We denken dat we ongeveer al 18 jaar geleden al in stalis kwamen( in deze straat) met tussendoor andere bestemmingen. Strand is goed en bij Artemis kan je gewekdig eten. Bij Ilos Bar Andre en Raymonda vonden we eerst te nederlands maar de laatste jaren gaan we altijd daar naar naar de bar. Soms zit je tussen de grieken of dan weer met nederlanders en engelsen. Gastvrijheid staat voorop.

• 8Monique Arnold en Aniek10-08-2009

goede plek

Is een erg knus appartement Nadeel is de schoonmaak ze komt maar twee keer per week Appartement was niet helemaal schoon Eigenaar is erg aardig Kom zeker nog terug in dit appartement

• 8willes17-06-2009

ligging perfect

aardige eigenaar doet alles voor je als je het hem vraagt strand lekker dichtbij en centrum op perfecte afstand lekker eten bij jannis, hellas en mythos lekker cocktails bij themis aan het strand

• 9Suzanne16-06-2009

Prima vakantie

Afgelopen jaar een weekje naar deze appartementen geweest, en verrast door de goede service en nette kamers. Lekker zwembadje, en vlakbij zee. Personeel was erg vriendelijk en ook ideaal was het supermarktje om de hoek!

• 7Marije05-06-2009

Prachtige ligging

De ligging direct aan het strand zorgt voor een prachtig uitzicht. Het hotel was superschoon en de bediening was harstikke vriendelijk. Alleen het eten was een beetje flauw. Er was genoeg en ook ruime keuze, maar het had een beetje warmer gekund. Al met al best een aanrader.

• 10Rens01-06-2009

Super ligging en heerlijk zwembad!

Slechts 50m van de hoofdstraat van Stalis en het strand liggen appartementen Adams. De appartementen liggen ondanks de gunstige ligging rustig, vooral bij het zwembad dat achterin het kleine complexje (10 appartementen) ligt. Er is een gezellige poolbar en de eigenaar staat altijd voor de gasten klaar. De prijs/kwaliteit is helemaal top! Een aanrader!!

Appartement Adams info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)