Hotel Begeti Bay

7.9Goed

Griekenland, Kreta, Skaleta (bij Rethymnon)

7.9Goed

• Kinderopvang
Meer hotelinfo

85 reviews over Hotel Begeti Bay

• 8Mindy01-09-2005

ik ben er de laatste week van augustus geweest, en ben sinds gisteren terug. ik was met een bang hart vertrokken, aangezien de negatieve commentaar. we waren met 4, en toen we aankwamen vroeg de manager of 1 van ons een rijbewijs had! 1 van ons had het al voor 2 jaar en 1tje voor bijna een jaar. toen we dus positief op deze vraag hadden geantwoord zei de manager dat het hotel vol zat en dat we konden kiezen, voor een apartement verderop of een hotelkamer die hij ons getoond heeft, en die op niet veel trok! ik vond dit al maar raar en vertrouwde het voor geen haar. we mochten dus wel eerst de apartementen bezichtigen! deze waren weliswaar zonder airconditioning, terwijl ik hier wel erg op gesteld was, zeker in zo een warm land!

• 5RüTGeR01-09-2005

ik sedert deze nacht terug!! ik kan het met het meisje hierboven niet volledig eens zijn!! als je dit vriendelijk personeel vind,dan denk iok da je ni veel gewoon bent!! (lachen konden ze daar niet) de kamers op zicht waren ok!! maar veel stof onder bed en beschimmelde badkamermuur!! all in loopt af om 23u! veel te vroeg dus!! maar ik heb een prachtige vakantie achter de rug want je moet je vakantie geslaagd maken en ik hou er goede herinnering aan over! maar idd het eten was eenzijdig en flets en tegen het einde van de week kwam het er langs je oren uit!! maar heb er veel kameraden leren kenne en daar draait het voor mij ook wel wat op!!

• 9Elisa Nelissen30-08-2005

Ik ben sinds eergisteren terug van Begeti Bay en ik kan echt niets verkeerds bedenken. Het is een mooi verzorgd en proper hotel, de ligging kan misschien iets beter aangezien het nogal afgelegen is en door de grote weg maar daar kan je je aan aanpassen. Het personeel was HEEL vriendelijk, ik heb nog nooit zo'n vriendelijke mensen meegemaakt. Het eten was misschien niet heel uitgebreid maar er was altijd wel iets dat ik lustte en ik vond het niet eenzijdig. Dat er katten rondlopen aan tafel vind ik helemaal niet erg want ze vallen je niet lastig tenzij je er zelf eten aan begint te geven. Animatie was neit heel uitgebreid maar wel goed voor de kleine kinderen. Ik begrijp niet dat mensen hier zo'n slechte dingen over kunnen zeggen. Als je naar een land gaat moet je je ook aanpassen aan de cultuur en levenswijze! Voor vragen kan je me altijd mailen.

• 8kessels19-08-2005

begeti bay ligt mooi jammer ver van de stad rethymon,hotel is netjes eten is er goed,alleen voor kinderen weinig variatie,animatie is redelijk maar kan beter (veel franstalig),barbecque was heel lekker en gezellig in griekse stijl,helaas was dat maar 1 keer per week.
    algemene indruk goed. fam kessels

• 7Joël en Marc18-08-2005

Met een bang hart vertrokken omwille van de soms zeer negatieve kritiek. Deze negatieve kritiek is zeer onterecht. Het hotel verdient deze negatieve kritiek helemaal niet. Rekening gehouden met een driesterren label voldoet dit hotel op veel vlakken meer dan voldoende. Als je meer luxe wil dien je er ook voor te betalen.

• 8Maya Kerckhaert12-08-2005

oké, het eten is niet alles maar het personeel was heel vriendelijk! Onze kamers werden alle dagen gekuist en de bedden alle dagen opgemaakt; Wij kregen dagelijks verse handdoeken en hebben over niks te klagen. Nu ik zwanger ben is dit het enige hotel dat ik vertrouw om naar toe te gaan. Je weet op voorhand wat je krijgt. Als je grote chic wilt dan kan je er volgende keer beter voor betalen

• 7kim07-08-2005

ik wil gewoon even zeggen dat het daar heel plezant was, ik ben nog maar juist terug van kreta en de mensen daar zijn heel vriendelijk en zeker de service was er echt goed, ik heb me daar echt geamuseerd

• 8An C03-08-2005

Na het boeken van onze reis kwam ik toevallig op deze site terecht en ik dacht dat we een grote fout gemaakt hadden door voor dit hotel te kiezen. Toen we echter aankwamen bleek dit niet het geval te zijn. Propere kamers, vriendelijk personeel, aangenaam zwembad (kreta heeft echter meer te bieden dan te liggen bakken aan het zwembad!)...Het eten is mss niet echt afwisselend maar zeker vers en honger heb ik niet geleden. Een aanrader voor mensen die een eenvoudig hotel zoeken om vandaaruit Kreta te ontdekken en s avonds willen genieten van een prachtige zonsondergang!

• 8vanessa30-07-2005

Hoi,wij zijn vorig jaar in september naar BB geweest,en 5 augustus vertrekken we teug.Wat mij opvalde is dat de commentaren heel uiteenlopend zijn.WIJ HEBBEN DAAR HEEL GOED gegeten gedronken goed geslapen,en het personeel was vriendelijk.Natuurlijk zullen ze automatisch ook vriendelijk zijn ,als jij dat ook bent!!Dat is toch overal zo!En de poezen aan de tafel ..tja die horen nu eenmaal bij de cultuur.Als je in een vreemd land bent,vind ik toch dat je jezelf een beetje moet aanpassen,niet?Het is trouwens rustig gelegen ideaal voor wie een keertje relaxed op vakantie wil,geen drukte,ook geen last van de grote weg aan het hotel,maar dat valt natuurlijk te bekijken, welke kant van het hotel je slaapt.GROETJES Vanessa

• 3Anneke en Kristof29-07-2005

Ok, heb ook de commentaren hier gelezen en was ook bang om te vertrekken en het was echt zo. Het hotel is verschrikkelijk. En nee wij zijn niet gewend om in een 5sterren hotel te liggen, wij gaan altijd naar low-budgethotellekes. De eerste nacht: overboeking en we kregen een appartementje waar we mochten slapen, geen probleem dachten we maar nee nee het appartement had geen airco (twas ongeveer 36graden). En we zouden geen compensatie krijgen voor deze nacht!!!!!!!!! Het eten was uitermate slecht, geen variatie en alles smaakte hetzelfde: naar niks! De kamers waren inderdaad wel proper en er was niet echt geluidsoverlast. Handdoeken tijdens ons verblijf van 1 week 1maal vervangen (als je elke dag een uitstap maakt (vb samaria-kloof) zien uw handdoeken na een dag al vuil. Voor ons geen Begeti Bay nie meer.

1 tip over Hotel Begeti Bay

• Lieven Van Hooste, 27-06-2013

De Andena-kloof vinden wij veel meer aan te bevelen dan de veel bekendere Samaria-kloof. Opletten met bussen en boten. Die rijden of varen soms niet bij winderig weer, en dit zonder vooraankondiging.

0 vragen over Hotel Begeti Bay

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
    • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiLobby