Hotel Begeti Bay

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag28°23°
Hotel Begeti Bay
7,2

74 reviews over Hotel Begeti Bay in het Nederlands

Onze vakantie hier in begeti bay is zeer goed bevallen

Kim
21-5-2008

Onze vakantie hier in begeti bay is zeer goed bevallen. Het hotel ligt wat afgelegen, maar hierdoor lekker rustig en ideaal voor een ontspannende vakantie. Daarnaast kom je makkelijk met een bus naar de stad verderop(hoewel de bussen in griekenland een nogal apart schema hebben, maar dat heeft niets met het hotel zelf te maken) Het uitzicht/de omgeving is erg mooi. De kamers waren prima, we hebben alleen zelf op een gegeven moment nieuwe handdoeken moeten vragen, dat was het enige minpuntje. Het eten was goed, wat mij betreft genoeg keuze en toch elke dag wel wat andere groenten/vlees. Al het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam, dat was op heel Kreta eigenlijk zo. Hier kunnen we in Nederland nog wel wat van leren! Dit is zeker een aanrader voor iedereen die een ontspannen, rustige vakantie wil.

Gereisd Met partner in mei 2008
2007

Een uitstekend hotel waar je rustig met kinderen heen kunt

fam van Muijen
25-9-2007

Een uitstekend hotel waar je rustig met kinderen heen kunt. Door alle reactie is het inderdaad erg rustig wat het bezoek van nederlanders betreft. Het eten mag iets gevarieerder maar dat mag de pret niet drukken. De kamer zijn schoon en worden iedere dag keurig schoon gemaakt. Ook het personeel en zeker bibi van de animatie zijn zeer vriendelijk. Warm aanbevolen prijs/ kwaliteit verhouding is prima. En de barbecueavond is top.

Gereisd Familie in Tue Sep 25 2007 16:42:57 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Net terug van een heerlijke vakantie in dit hotel,en we

van doorn
17-9-2007

Net terug van een heerlijke vakantie in dit hotel,en we sluiten ons helemaal aan bij het vorige commetaar,een echte aanrader.Gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd Met partner in Sat Sep 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

D-reizen

Hotel is rustig gelegen, echter het hotel zelf, het (met

Mulders
13-9-2007

Hotel is rustig gelegen, echter het hotel zelf, het personeel (met name Matina-receptioniste en natuurlijk Babis) en het eten maakt dit absoluut de moeite waard. het is lekker rustig en dicht bij de stad, goed te doen met de bus. Het is helaas door de slechte reacties nog erg rustig qua nederlanders in het hotel, maar ik hoop dat dit gaat veranderen. Ik begrijp niet dat mensen hebben geklaagd over hygiene en eten. Absoluut een aanrader.

Gereisd Alleenreizend in Thu Sep 13 2007 17:58:06 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

ik en mijn vriend hebben daar 15 dagen gezeten en het eten

whitney
8-9-2007

ik en mijn vriend hebben daar 15 dagen gezeten en het eten viel er heel goed mee (ieder land heeft zijn specialiteit) het was er zeer rustig en zoals er iemand zij voor 1,50 zit je in het centrum Zeker de moeite waard !

Gereisd Met partner in september 2007

Het was een mooi hotel, mooi gelegen

31-8-2007

Het was een mooi hotel, mooi gelegen. Een echte plek voor als je rust nodig hebt. De kamers waren ook goed gewoon wat je nodig hebt niet meer of minder. Het is was niet naar mijn smaak en niet gevarieert genoeg elke dag hetzelfde, ik vond het ook niet lekker maar dan ook zijn omdat wij het niet gewend zijn.. Voor de rest kijken de serveerster ook niet al te vrolijk en er lopen zwerfkatten. Het zwembad was goed, je zat vlak bij de zee, en voor 1.50 kon je naar rhytmnon. Het is best een aanrader.

Gereisd Familie in Tue Aug 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Net vandaag teruggekomen van 10 dagen vakantie in Begeti

Janneke
12-8-2007

Net vandaag teruggekomen van 10 dagen vakantie in Begeti Bay. We hadden alle commentaren van tevoren al gelezen en we waren toch wel benieuwd wat ervan waar was. Het hotel ligt inderdaad heel afgelegen, maar dat geeft ook wel weer heel veel rust! Toen we naar Rethymnon gingen en zagen dat die hotels allemaal aan een drukke weg lagen, vond ik het wel best waar we zaten! Bovendien pak je voor 1,50 de bus naar Rethymnon en zit je in de bedrijvigheid.

We hebben een heerlijke vakantie gehad!

Gereisd Met vrienden in augustus 2007

Pas terug, goed gelegen

Pascal
27-7-2007

Pas terug, goed gelegen. Het eten kon beter of meer naar onze normen. Maar iedere keuken heeft wel zijn eigen specialiteit. Voor de rest OK.

Gereisd Familie in Fri Jul 27 2007 13:12:52 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

juist terug van weekje (zeer warm)verlof personeel ok zeer

franky
1-7-2007

juist terug van weekje (zeer warm)verlof personeel ok manager zeer toffe gast,kamers ok eten iets meer afwisseling zou beter zijn maar was niet slecht zeker nog een bezoekje waardt prijs kwaliteit zeer goedheel prachtige ligging.

Gereisd Anders in juli 2007
2006

ik ben 2maanden geleden naar begeti bay geweest toen we

gwen
30-12-2006

ik ben 2maanden geleden naar begeti bay geweest toen we onze sleutel van de kamer krege hadden wenog 2huisgenoten kakkerlak en spinne , het ete was elke keer hetzelfde , overdag was er bijna geen animatie , aerobic maar er ware geen kinderspelletjes , ik en mijn vrind jonas hebbe ons dan maar moeten amuseren met biljarte , wij hadden all in maar biljarte kost wel 2euro per spel ik denk dat wij zo een 50euro hebbe gespendeerd aan bilajrte en voor de rest zeker geen aanrader

Gereisd Anders in december 2006

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BalsportenBasketbal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Begeti Bay in Skaleta (bij Rethymnon), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Begeti Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.