Hotel Begeti Bay

74 reviews over Hotel Begeti Bay in het Nederlands

Niet voor herhaling

Sofie
29-7-2009

Het hotel is heel rustig gelegen. Er werkt heel vriendelijk personeel. Het eten is niet erg gevarieerd, maar ik heb toch altijd iets gevonden dat ik lekker vond. Jammergenoeg zijn er toch ook enkele minpunten. De kamers werden niet grondig gepoetst. Van animatie heb ik maar weinig gemerkt , enkel aqua aerobic en volleybal heb ik 1 keer gezien. Dit was heel jammer voor de mensen met kinderen. Je betaalt ook voor een all-in formule, maar je moet de laatste dag (vanaf 12.00uur) je lunch en diner betalen ... nochtans zijn wij maar zondagnacht toegekomen en hadden die dag dus ook geen lunch genomen en we hadden 2 daguitstappen gemaakt en dus ook geen lunch genomen. Onze onvriendelijke reisleidster Lieve van Sunworld vond dit normaal. Ik vond dit een onaangename afsluiter van een toch heel mooie vakantie. Kreta is echt de moeite waard om eens te bezoeken!

Gereisd Met partner in juli 2009

zeker niet voor herhaling vatbaar

Angelique
27-7-2009

In het eten zat geen variatie.Kamers waren zeker niet proper.Kuisvrouw lag te slapen op het bed.Ganse week zelfde lakens.Incl beesten.Totaal geen animatie. Met kindjes die nederlands praten-enkel duits en engels.Enkel aqua aerobic,zeer saai. Totaal geen communicatie van 'over 5min start dit of dat'.Ook het huisje vr de kinderanimatie is aan een opknapbeurt toe. Snacks waren enkel cake of een halve boterham. Rustig gelegen dat wel maar er was niks te beleven 's avonds. Enkel bbq was goed en lekker eten. Waarom 1x per week ? nabije stadje is zeker een aanrader ! Lekker eten ook voor de kindjes daar. Openbaar vervoer ok.Laatste dag bij moeten betalen voor 'all-in' formule lunch en diner ? Dit moment was niet zo'n leuke afsluiter. En 3 sterren is veel te weinig qua hotelaccomodatie, animatie en eten. Hier gaan we zeker niet terug naartoe. Spijtig maar zo hebben wij het ervaren.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2009

Goed en mooi opgezet hotel op rustige lokatie

Stieny Koppelaar
10-7-2009

Hotel is mooi,kamers eenvoudig worden slecht schoon gemaakt.Kwaliteit eten goed,genoeg variatie.Zwembad niet groot,kinderbad ca.40 cm diep, voor-zien van stroeve tegels. Rondom zwem-bad staan diverse overkappingen,daar-door kan je lekker in de schaduw lig-gen.Het strand bij hotel bestaat uit stenen, in zee liggen keien,het loopt langzaam af.In nabijheid mooi zand-strand.Vanaf terras bij buitenbar en strand een prachtige zonsondergang die elke avond anders is.In plaatsje zelf niets te beleven,je kan er lek-ker wandelen langs kustweg.Hebben 3 dagen auto gehuurd en veel van eiland gezien.Boottocht vanaf Scalettastrand langs/ door 7 grotten was een bijzon-dere ervaring.De bbq avond met muziek was gezellig.Het hotel is geschikt voor alle doelgroepen,met auto of taxi zit je binnen een half uur in Rethymnon waar voldoende winkels, res-taurantjes,terrasjes en uitgaansge-legenheden zijn.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 10 2009 21:36:10 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer

titi
24-4-2009

hotel van ligging was ZEER GOED dericte ligging aan zee. hotel op zich is mooier van buiten dan binnen kamers:zeer slechte staat aan alles een mankement terasdeur moet je er zeer voorzichtig mee zijn of ze zijn van de rijlen waar ze in staan de bedden waren ook nie zo van goede kwaliteit het eten: was alle dagen het zelfde dessert en eten heeft koud voor je aan tafel komt weinig tot lekker eten blijkbaar hebben zij geen Hygiëne want een van de mensen van de groep die mee was at paste en er zat een levende slak in!!!

Gereisd Met vrienden in april 2009

Heerlijk ontspannen vakantie

tamara
13-3-2009

Wij zijn met 2 jonge kinderen (5 en 2) geweest. Het hotel ligt afgelegen wat heerlijk was. Elke avond werden we getrakteerd op een prachtige zonsondergang. Het eten was heerlijk en afwisselend. De kamers waren ok. Wat heel fijn was, was dat de kamers heel koel waren. Ik moest wel wennen aan het feit dat je je bord amper leeg had, of het werd al weer afgeruimd. Het personeel was wel heel vriendelijk. Ook een klein minpuntje: er waren bijna geen nederlanders wat voor mijn oudste zoon een beetje moeilijk communiceren was. Maar na een tijdje ging dat wel;) We hebben een heerlijke vakantie gehad!!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2008
2008

Voor de 4 de keer geweest ,

Carmen
13-10-2008

Het hotel +service was voor mij fantastisch, een goede klant zeker.Zeer vriendelijk personeel vooral Niko de zoon van de baas, Zaemir de barman en Dimitri .Ik ga er zeker terug in mei 09

Gereisd Met partner in oktober 2008

slecht hotel

Jong stel
4-8-2008

In onze kamer veel mankementen. Badkamer stond elke keer blank na douchen. Deur balkon kapot. Matrassen zeer slecht. Slecht schoongemaakt. Eén keer in de week Griekse avond. Een mevroue speelt keybord en een oudere man zingt. Dan is het eten wel lekker. Verder was het eten bij ons niet gevarieerd. Veel groente in het zuur. Het eten werd slecht aangevuld. Als snack was er boterham met kaas of ham en cake. Voor een cocktail betaal je € 6,00. Hotel erg op Duitsers gericht. Verder veel Fransen en uit Oost Europa. Kierzelstrand. Toen wij er waren half juli waren er hoge golven. Voor kleine kinderen is de zee niet geschikt. Personeel is wel vriendelijk. Hotel vinden wij zeker geen aanrader.

Gereisd Met partner in Mon Aug 04 2008 20:31:04 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

dit nooit meer

frans en cisca
29-7-2008

je moest om 6.30 je handoek neer gaan leggen op een ligbed dan was er die dag een bedje voor je.bij thuiskomst misten ik een shirt en een short
geen entertainment voor ons pleegkind van 6jaar moest 1juli van start gaan eten niet op kinderen afgestemd.ook het inbrekers gilde was aanwezig in onze vacantie

Gereisd Met partner in juli 2008

Leuk Hotel

D&D
10-7-2008

Leuke vakantie gehad. Hotel ligt wat afgelegen, maar wel op een mooi eplek, met een prachtige zonsondergang elke avond! Rethymnon is een hele leuke plaats om naar toe te gaan. Eten was eenvoudig maar prima voor een 3 sterren hotel. Wat wij een groot minpunt vonden er was geen animatie zoals beloofd, daar hadden wij toch voor onze dochter op gehoopt. Gevraagd hoe het zat, alleen in het hoogseizoen. Wij gingen op 10 juli naar huis en geen animatie gezien......erg jammer.

Gereisd Familie in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

In dit hotel kom je zeker tot rust,ik was er van 9 mei een

kretafan
15-6-2008

In dit hotel kom je zeker tot rust,ik was er van 9 mei voor een week en heb een zeer leuke vakantie gehad zeker de 13de dit is voor herhaling vatbaar eind september

Gereisd Alleenreizend in juni 2008

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BalsportenBasketbal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Begeti Bay in Skaleta (bij Rethymnon), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Begeti Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.