Hotel Begeti Bay

Hotel Begeti Bay
7,2

46 reviews over Hotel Begeti Bay in het Nederlands

2007

juist terug van weekje (zeer warm)verlof personeel ok zeer

franky
1-7-2007

juist terug van weekje (zeer warm)verlof personeel ok manager zeer toffe gast,kamers ok eten iets meer afwisseling zou beter zijn maar was niet slecht zeker nog een bezoekje waardt prijs kwaliteit zeer goedheel prachtige ligging.

Gereisd Anders in juli 2007
2006

ik ben 2maanden geleden naar begeti bay geweest toen we

gwen
30-12-2006

ik ben 2maanden geleden naar begeti bay geweest toen we onze sleutel van de kamer krege hadden wenog 2huisgenoten kakkerlak en spinne , het ete was elke keer hetzelfde , overdag was er bijna geen animatie , aerobic maar er ware geen kinderspelletjes , ik en mijn vrind jonas hebbe ons dan maar moeten amuseren met biljarte , wij hadden all in maar biljarte kost wel 2euro per spel ik denk dat wij zo een 50euro hebbe gespendeerd aan bilajrte en voor de rest zeker geen aanrader

Gereisd Anders in december 2006

Voor alle mensen die hier zitten te klagen dat het hotel u

vanessa
22-8-2006

Voor alle mensen die hier zitten te klagen dat het hotel te ver lag van het centrum, dat het eten niet gevarieerd genog was, en dat het toiletpapier niet in het toilet gegooid mag worden, wat overigens in heel griekenland het geval is, leest u misschien in het vervolg eerst goed wat er in de brochure of op het internet vermeld staat over dit hotel. Namelijk, als u dit zou gedaan hebben, dan had u geweten dat u 12-13 km van het centrum gelegen was en dat dit maar een driesterrenhotel was dat u geboekt had, en van een drie kan u moelijk hetzelfde verwachten als van een 4 of 5.

Gereisd Anders in augustus 2006

D-reizen

Dit was niet onze eerste keer in Kreta en zeker niet de is

Els Verkouteren
3-7-2006

Dit was niet onze eerste keer in Kreta en zeker niet de laatste! Dit hotel is ook zeker een aanrader! Het is een heel gezellig familiehotel. De ligging is ideaal: zeer rustig gelegen en aan het einde van de baai. Het is wel wat verder van het centrum gelegen maar in de nabije omgeving kan je allerlei terrasjes en winkeltjes vinden. Heel gezellig om door te lopen! Ook de kinderen hebben het hier naar hun zin gehad met de vele animatie die hier aangeboden werd.

Gereisd Anders in juli 2006

03/05/06 tot 10/05/06

priscilla
11-5-2006

03/05/06 tot 10/05/06. De vlucht en de busreis zijn heel goed meegevallen. Het onthaal ook. In de kamers hadden we 3 huisgenoten (spinnen) en veel stof/spinnewebben.De poetsvrouwen kennen geen Engels en zijn binnen 5minuten terug buiten.Rap het bed dichtgooien en een keer keren onder het bed.(behalve dat ze de lakens veranderen dan duurt het ietsje langer. Een vlaamse post op de tv!Airco, tv en frigo gratis voor gebruik. Het eten was lekker in het begin,maar na een tijdje ben je het wel beu (bijna elke dag hetzelfde en zeker het dessert/ontbijt) Het personeel is vriendelijk en behulpzaam (behalve 1 persoon die precies zuur pruimen gegeten had)Er zijn in de buurt 3 winkeltjes.Die hebben we vaak bezocht doordat er in het hotel niet veel te beleven viel.Als je 2x drank gaat halen bezien ze je al vies Voor de rest heb k genoten van het goede weer,fijn gezelschap en het prachtige uitzicht.

Gereisd Anders in mei 2006

we hadden een last minute eind juni en waren tevreden over

kreta liefhebber
16-4-2006

we hadden een last minute eind juni en waren tevreden over het hotel ,de baas en het personeel waren zeer vriendenlijk.De kamers waren ok.Het is een aanrader voor iedereen die een rustige vakantie op het zeer mooie eiland wil maken.Het was de vierde keer dat we naar kreta geweest zijn en nu eind mei vertrekken we weer

Gereisd Anders in april 2006

2005

Met veel interesse heb ik de commentaren over BB gelezen

leomatheve
4-11-2005

Met veel interesse heb ik de commentaren over BB gelezen. Wij zijn er twee jaar geleden geweest en hebben er volop van genoten. Kreta is onze lievelingsbestemming! Je merkt aan de commentaren dat alles in het leven relatief is: de ene vindt het eten super, de andere vindt datzelfde eten rotslecht of saai! Idem voor de kamers of het personeel. Gelukkig staan veel mensen open voor de cultuur van het vakantieland, zij vinden het dan ook meestal een zeer geslaagde vakantie... Helaas zijn er ook mensen die voortdurend zeveren en klagen, maar die geen enkele notitie (wat betreft taal, cultuur,hoffelijkheid) hebben van hun reisbestemming. Die vinden het maar "niks", net zoals het bij hun thuis zal zijn!!!

Gereisd Anders in november 2005

18/9 tot 28/9; Zaten in de bijgewouwen,waar het rustiger

Andy
14-10-2005

18/9 tot 28/9; Zaten in de bijgewouwen,waar het rustiger was dan in hoofdgebouw,meer plaats voor kleren;Badkamer:,douche 1m² zonder douchegordijn,is normaal op Kreta;Stond vuilbak voor wc papier,geen enkele keer stank van gehad(rond 30gr op Kreta);Het eten was geen Michelin ster, maar goed.Werd op het einde wel eentonig,zeker de desserts;Het zwembad was OK;De all in was matig,maar OK;Animatie mocht iets uitgebreider(waren in najaar;)Ligging van hotel:heel goed en niet goed:goed omdat op einde van een doodlopende straat,dus was heeel rustig,vlak aan zee;niet goed:op 13km van Rethimno;Heeel schoon zicht over de baai;Al bij al heb ik mij daar heel goed geamuseerd (veel belgen,vree toffe companie),geen moment verveeld, ni echt klachten over het hotel (behalve misschien variatie in eten),(naar vakantie normen) vriendelijk personeel,moest het niet zo afgelegen zijn zou ik zeker terug gaan

Gereisd Anders in oktober 2005

Ik ben net terug van een weekje BB

Paul
17-9-2005

Ik ben net terug van een weekje BB. Voor we vertrokken hadden we deze recencies gelezen en we vertrokken al met enige schrik voor wat ons te wachten stond. De ontvangst verliep zeer vlot. De hotelkamers waren proper en werden elke dag gekuist. Het grote minpunt van dit hotel vind ik het eten: elke dag bijna hetzelfde, warm eten dikwijls koud... Echt vriendelijk vond ik het personeel ook niet, lachen was bij hun uit den boze... (op enkele uitzonderingen na dan) Er zijn nog andere minpunten zoals de beperkte All In-formule, de bereikbaarheid, het eerder kleine zwembad,... maar dit zijn eerder details... Al bij al was dit zeker geen slecht hotel, maar verwacht hier zeker geen uitgebreide luxe/service zoals in een 5sterren hotel

Gereisd Anders in september 2005

Ik vond dit best een gezellig hotel

Joke
15-9-2005

Ik vond dit best een gezellig hotel. Ik was hier eveneens met die groep van 20 personen en ik heb een toffe tijd gehad. Er was regelmatig animatie. Bvb. elke dad aqua gym en aqua volley waar we regelmatig aan deelnamen. Eén keer in de week is er BBQ met aanhangend een klein fuifje. Normaal duurde dit tot 23 uur, maar speciaal voor ons hebben ze tot 24 uur muziek gedraaid. Op het personeel kan ik niets aanmerken. Je moet idd alleen openstaan voor hun cultuur. De kamers waren dik in orde. Bedden werden elke dag opgemaakt, er was airco en koelkast zonder extra te betalen. Enige minpuntje is mss het eten. Na een week was het idd wat ééntonig maar toch nog steeds lekker. Mensen die dit geen goed hotel vonden zijn wsl megaveel luxe gewend.

Gereisd Anders in Thu Sep 15 2005 13:33:43 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan
  • HuisdierenOp aanvraag

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BalsportenBasketbal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Begeti Bay in Skaleta (bij Rethymnon), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Begeti Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.