Hotel Begeti Bay

5 reviews over Hotel Begeti Bay in het Nederlands

Prima hotel

Mandy
17-8-2009

Wij hebben een prima week vakantie gevierd hier (08/2009).Wat in de reisinfo staat dat klopte.Als je van te voren dit goed doorneemt dan weet je dat het afgelegen ligt en daarom krijgt de ligging een 10. Het eten is prima,en wel redelijk gevarieerd,ik heb in ieder geval wel alle dgn verschillende dingen gezien in t buffet.En als je niet van tomaten houdt moet je wellicht niet naar Griekenland! Maar t eten is niet hoogstaand, als je echt heel goed Grieks wilt eten moet je een appartement nemen en op zoek naar alle goeie eettentjes. Dit eten is gewoon vrij standaard en afgestemd op een breed publiek. Voor mijn zoon (5) was het zwembad en strand (en ikzelf!) vermaak genoeg. Het meisje wat dit jr animatie deed was hongaars en mijn zoon vond haar erg lief, ondanks taalproblemen,maar ook dit stond in de reisinfo,alleen engels en duitssprknd

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2009

Prima hotel

Mandy
17-8-2009

Wij hebben een prima week vakantie gevierd hier (08/2009). Wat in de reisinfo staat bij Arke dat klopte. Als je van te voren dit goed doorneemt dan weet je dat het afgelegen ligt en daarom krijgt de ligging een 10. Alg.indruk en service is ook zeker goed. Het eten is prima, en wel redelijk gevarieerd, ik heb in ieder geval wel alle dagen verschillende dingen gezien in het buffet. En als je niet van tomaten houdt moet je wellicht niet naar Griekenland hè! Maar het eten is niet hoogstaand, als je echt heel goed Grieks wilt eten moet je een appartementje nemen en op zoek naar alle goeie eettentjes. Dit eten is gewoon vrij standaard en afgestemd op een breed publiek. Wat mij betreft had het qua smaak wel uitgesprokener gemogen. Voor mijn zoon (5) was het zwembad en strand (en ikzelf!) vermaak genoeg. Het meisje wat dit jaar de animatie deed was hongaars en mijn zoon vond haar erg lief, ondanks taalproblemen, maar ook dit stond in de reisinfo, alleen engels en duits sprekend.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2009

zeker niet voor herhaling vatbaar

Angelique
27-7-2009

In het eten zat geen variatie.Kamers waren zeker niet proper.Kuisvrouw lag te slapen op het bed.Ganse week zelfde lakens.Incl beesten.Totaal geen animatie. Met kindjes die nederlands praten-enkel duits en engels.Enkel aqua aerobic,zeer saai. Totaal geen communicatie van 'over 5min start dit of dat'.Ook het huisje vr de kinderanimatie is aan een opknapbeurt toe. Snacks waren enkel cake of een halve boterham. Rustig gelegen dat wel maar er was niks te beleven 's avonds. Enkel bbq was goed en lekker eten. Waarom 1x per week ? nabije stadje is zeker een aanrader ! Lekker eten ook voor de kindjes daar. Openbaar vervoer ok.Laatste dag bij moeten betalen voor 'all-in' formule lunch en diner ? Dit moment was niet zo'n leuke afsluiter. En 3 sterren is veel te weinig qua hotelaccomodatie, animatie en eten. Hier gaan we zeker niet terug naartoe. Spijtig maar zo hebben wij het ervaren.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2009

D-reizen

Goed en mooi opgezet hotel op rustige lokatie

Stieny Koppelaar
10-7-2009

Hotel is mooi,kamers eenvoudig worden slecht schoon gemaakt.Kwaliteit eten goed,genoeg variatie.Zwembad niet groot,kinderbad ca.40 cm diep, voor-zien van stroeve tegels. Rondom zwem-bad staan diverse overkappingen,daar-door kan je lekker in de schaduw lig-gen.Het strand bij hotel bestaat uit stenen, in zee liggen keien,het loopt langzaam af.In nabijheid mooi zand-strand.Vanaf terras bij buitenbar en strand een prachtige zonsondergang die elke avond anders is.In plaatsje zelf niets te beleven,je kan er lek-ker wandelen langs kustweg.Hebben 3 dagen auto gehuurd en veel van eiland gezien.Boottocht vanaf Scalettastrand langs/ door 7 grotten was een bijzon-dere ervaring.De bbq avond met muziek was gezellig.Het hotel is geschikt voor alle doelgroepen,met auto of taxi zit je binnen een half uur in Rethymnon waar voldoende winkels, res-taurantjes,terrasjes en uitgaansge-legenheden zijn.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 10 2009 21:36:10 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk ontspannen vakantie

tamara
13-3-2009

Wij zijn met 2 jonge kinderen (5 en 2) geweest. Het hotel ligt afgelegen wat heerlijk was. Elke avond werden we getrakteerd op een prachtige zonsondergang. Het eten was heerlijk en afwisselend. De kamers waren ok. Wat heel fijn was, was dat de kamers heel koel waren. Ik moest wel wennen aan het feit dat je je bord amper leeg had, of het werd al weer afgeruimd. Het personeel was wel heel vriendelijk. Ook een klein minpuntje: er waren bijna geen nederlanders wat voor mijn oudste zoon een beetje moeilijk communiceren was. Maar na een tijdje ging dat wel;) We hebben een heerlijke vakantie gehad!!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2008

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BalsportenBasketbal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Begeti Bay in Skaleta (bij Rethymnon), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Begeti Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.