Hotel Begeti Bay

7.9Goed

Griekenland, Kreta, Skaleta (bij Rethymnon)

7.9Goed

Meer hotelinfo

85 reviews over Hotel Begeti Bay

• 2017
    4Sidney06-07-2017

Wij gaan er niet meer terug vanwege hygiëne+eten

Goed: - direct aan het strand (mooi zandstrand circa 5-7 min lopen), alleen kiezelstrand voor het hotel - leuke nabij gelegen strandbars (circa 5-7 min lopen) - mooi uitzicht - rustige omgeving - personeel is vriendelijk

Niet goed:
    - Eten is erg beperkt: 's ochtends nog geen ei te bekennen, alleen gebak, 1 soort stokbrood, iedere dag hetzelfde eten bij iedere gang (bijv. iedere avond: aardappelen, rijst, macaroni, boontjes), als 1 gebak of soort eten niet op is, wordt dit de volgende dag geserveerd met een ander sausje of staat het bij de poolbar, 3 dagen achter elkaar hetzelfde toetje (slechts 1 keuze), toetjes of cakejes zijn overbakken/hard. Wij zijn hierdoor 4 dagen bij een strandbar gaan eten (terwijl we all inclusive hadden), eten in hotel viel tegen.
    - Niet elk personeelslid spreekt engels of duits - Hygiëne: de kamer is ERG vies en oud. Op de muur en het plafond hangen minimaal 10 kapot geslagen muggen van andere gasten (bij aankomst), zeker 30-40 mieren onder en achter het bed en nachtkastjes (bij aankomst), geen schoon beddengoed ontvangen in 5 nachten, wel iedere dag schone handdoeken, vloer plakt na schoonmaak tot in de avond, toiletbril is volledig gebarsten/kapot en niet vervangen, kranen en douche zijn wit uitgeslagen (oud) en ogen hierdoor vies. De airco werkt goed, echter schrik je als je het balkon op loopt hoe vies die is.. Helemaal verroest en smerig. Aan vervanging toe!! Zwembad heb ik in die 5 dagen niet 1 x schoongemaakt zien worden.. De tegels van het zwembad zijn boven helemaal wit uitgeslagen. muggen of dergelijke wat dood zijn drijven vaak nog in het zwembadwater. Het ergste vond ik de kamer, ik heb de eerste dag zelf grondig schoongemaakt en op mijn slippers iedere dag gelopen (en gedoucht) vanwege de hygiëne. Zelf de muggen etc. van de muren gehaald om mij iets prettiger te voelen... brrrr. - Animatie: slechts 1 animatie lid aanwezig tijdens onze vakantie. slechts 1 avond een 'muziekavond' (wat muziek bij de strandbar), overige dagen niks te beleven. Wel smiddags eens volleybal in het zwembad of dergelijke, stelt niet veel voor. Jammer. - Er staat een pingpongtafel en pooltafel die zijn beste jaren heeft gehad. De boven- en zijkanten bladeren ervan af. Verder geen activiteiten voor kinderen of dergelijke. - Hotel ligt afgelegen, stad is wel te bereiken middels een bus of auto huren, overige hotels liggen uit de buurt

Ons inziens geen hotel voor een jong stel of voor mensen met jonge kinderen, daar is er te weinig voor te beleven. Wel een hotel voor mensen die echt voor de rust gaan. Echter zie opmerkingen hygiëne en eten..

• Oude reviews

4Barbara14-07-2010

Niet gaan!

Wij vonden Begeti bay een slecht hotel. Zeer onvriendelijk personeel en de hygiene laat sterk de wensen over. Onbegrijpelijk dat zo'n hotel 3 sterren krijgt. De kamers zijn degoutant vuil, wij hadden zelfs een muis op onze kamer! Toen we naar de receptie gingen en een nieuwe kamer eisten werd ons gezegd dat alles volzet was. Pas toen we de telefoon namen en aanstalte maakten om onze touroperator te bellen, kwamen ze snel op de proppen met een nieuwe kamer. In deze nieuwe kamer lagen dan vuile handdoeken en nog haar in de badkamer...

Er is weinig variatie in het eten. Laat u bovendien niet verleiden door de zogenaamde 'snacks' die u beloofd worden. Meer dan voorverpakte boterhammen en droge cake moet u niet verwachten.

Het hotel ligt zeer afgelegen, het zwembad is redelijk klein maar er is wel voldoende ligplaats.

Dit hotel is zeker geen aanrader.

• 9de Vries19-11-2009

Geweldig!!

Wij hebben enorm genoten van dit hotel. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Eten is prima. Het hotel is rustig gelegen, wel wat ver van de winkels af, maar met een huurauto kom je een heel eind. Wij gaan zeker nog een keer terug.

• 7marco en renske13-09-2009

goed hotel voor 3 sterren

voor ons was het een zeer geslaagde vakantie in een goed verzorgt hotel. het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. wij hadden een nette kamer die schoon was. kregen netjes op tijd schone lakens en handdoeken. als je luxe gewend bent en verwacht moet je niet naar begeti bay gaan maar als je tevreden bent met standaard is het hotel een zeer goede aanrader. animatie schiet ernstig te kort. het meisje die daar voor is, brengt het er zeer makkelijk van af, is in mijn ogen bedoeld om kinderen goed en leuk bezig te houden maar had alleen interesse in de grote mensen.kleine min puntjes zijn: soms was het eten al koud voordat het in het buffet lag (mocht wel opgewarmd worden) en snacks was magertjes. het eten zelf was wel erg goed van smaak en gevarieerd. zorg wel dat je een auto huurt bij het boeken

• 6jgs straver06-09-2009

NOOIT MEER

hotel begeti bay,eten niet gevarieerd ,je kan zien dat de eigenaar een stuk land erachter heeft(alleen dat kwam op tafel) hotelkamer werd niet schoongemaakt alleen schone handdoeken werden neer gelegd,ik heb zelf de douchekop moeten maken en de toilet deed het ook niet dus zelf geklust. veel mensen in het hotel klaagde over hetzelfde,vuil en het hotel is zeer slecht onderhouden. Dit hotel heeft 1 ster teveel. En voor de nieuwe hotelgasten KIJK UIT bij het piertje voor het hotel, dat word s,avonds als liefdesplekje gebruikt(loop je overdags in anticonceptie middelen)

• 7Sofie29-07-2009

Niet voor herhaling

Het hotel is heel rustig gelegen. Er werkt heel vriendelijk personeel. Het eten is niet erg gevarieerd, maar ik heb toch altijd iets gevonden dat ik lekker vond. Jammergenoeg zijn er toch ook enkele minpunten. De kamers werden niet grondig gepoetst. Van animatie heb ik maar weinig gemerkt , enkel aqua aerobic en volleybal heb ik 1 keer gezien. Dit was heel jammer voor de mensen met kinderen. Je betaalt ook voor een all-in formule, maar je moet de laatste dag (vanaf 12.00uur) je lunch en diner betalen ... nochtans zijn wij maar zondagnacht toegekomen en hadden die dag dus ook geen lunch genomen en we hadden 2 daguitstappen gemaakt en dus ook geen lunch genomen. Onze onvriendelijke reisleidster Lieve van Sunworld vond dit normaal. Ik vond dit een onaangename afsluiter van een toch heel mooie vakantie. Kreta is echt de moeite waard om eens te bezoeken!

• 10Carmen13-10-2008

Voor de 4 de keer geweest ,

Het hotel +service was voor mij fantastisch, een goede klant zeker.Zeer vriendelijk personeel vooral Niko de zoon van de baas, Zaemir de barman en Dimitri .Ik ga er zeker terug in mei 09

• 6Jong stel04-08-2008

slecht hotel

In onze kamer veel mankementen. Badkamer stond elke keer blank na douchen. Deur balkon kapot. Matrassen zeer slecht. Slecht schoongemaakt. Eén keer in de week Griekse avond. Een mevroue speelt keybord en een oudere man zingt. Dan is het eten wel lekker. Verder was het eten bij ons niet gevarieerd. Veel groente in het zuur. Het eten werd slecht aangevuld. Als snack was er boterham met kaas of ham en cake. Voor een cocktail betaal je € 6,00. Hotel erg op Duitsers gericht. Verder veel Fransen en uit Oost Europa. Kierzelstrand. Toen wij er waren half juli waren er hoge golven. Voor kleine kinderen is de zee niet geschikt. Personeel is wel vriendelijk. Hotel vinden wij zeker geen aanrader.

• 5frans en cisca29-07-2008

dit nooit meer

je moest om 6.30 je handoek neer gaan leggen op een ligbed dan was er die dag een bedje voor je.bij thuiskomst misten ik een shirt en een short
    geen entertainment voor ons pleegkind van 6jaar moest 1juli van start gaan eten niet op kinderen afgestemd.ook het inbrekers gilde was aanwezig in onze vacantie

• 8Kim21-05-2008

Onze vakantie hier in begeti bay is zeer goed bevallen. Het hotel ligt wat afgelegen, maar hierdoor lekker rustig en ideaal voor een ontspannende vakantie. Daarnaast kom je makkelijk met een bus naar de stad verderop(hoewel de bussen in griekenland een nogal apart schema hebben, maar dat heeft niets met het hotel zelf te maken) Het uitzicht/de omgeving is erg mooi. De kamers waren prima, we hebben alleen zelf op een gegeven moment nieuwe handdoeken moeten vragen, dat was het enige minpuntje. Het eten was goed, wat mij betreft genoeg keuze en toch elke dag wel wat andere groenten/vlees. Al het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam, dat was op heel Kreta eigenlijk zo. Hier kunnen we in Nederland nog wel wat van leren! Dit is zeker een aanrader voor iedereen die een ontspannen, rustige vakantie wil.

1 tip over Hotel Begeti Bay

• Lieven Van Hooste, 27-06-2013

De Andena-kloof vinden wij veel meer aan te bevelen dan de veel bekendere Samaria-kloof. Opletten met bussen en boten. Die rijden of varen soms niet bij winderig weer, en dit zonder vooraankondiging.

0 vragen over Hotel Begeti Bay

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
    • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiLobby