Géén boekingskosten

• Kinderopvang
  • Sportfaciliteiten

77 Reviews over Begeti Bay

• 8Marta08-07-2019

Bardzo urokliwe i romantyczne miejsce

Hotel jest położony w przepięknej zatoce z fantastycznym wdokiem. Zachody słońca zapierają dech w piersiach, jednak trzeba uważać na jedzenie... Nie obyło się bez rozstrojów żołądka. Jak zaczęliśmy uważać co bierzemy - tylko swieże rzeczy to problemy się skończyły. Wódki nie było, zeby się "odkazić" ;)

• 4Sidney06-07-2017

Wij gaan er niet meer terug vanwege hygiëne+eten

Goed: - direct aan het strand (mooi zandstrand circa 5-7 min lopen), alleen kiezelstrand voor het hotel - leuke nabij gelegen strandbars (circa 5-7 min lopen) - mooi uitzicht - rustige omgeving - personeel is vriendelijk

Niet goed:
    - Eten is erg beperkt: 's ochtends nog geen ei te bekennen, alleen gebak, 1 soort stokbrood, iedere dag hetzelfde eten bij iedere gang (bijv. iedere avond: aardappelen, rijst, macaroni, boontjes), als 1 gebak of soort eten niet op is, wordt dit de volgende dag geserveerd met een ander sausje of staat het bij de poolbar, 3 dagen achter elkaar hetzelfde toetje (slechts 1 keuze), toetjes of cakejes zijn overbakken/hard. Wij zijn hierdoor 4 dagen bij een strandbar gaan eten (terwijl we all inclusive hadden), eten in hotel viel tegen.
    - Niet elk personeelslid spreekt engels of duits - Hygiëne: de kamer is ERG vies en oud. Op de muur en het plafond hangen minimaal 10 kapot geslagen muggen van andere gasten (bij aankomst), zeker 30-40 mieren onder en achter het bed en nachtkastjes (bij aankomst), geen schoon beddengoed ontvangen in 5 nachten, wel iedere dag schone handdoeken, vloer plakt na schoonmaak tot in de avond, toiletbril is volledig gebarsten/kapot en niet vervangen, kranen en douche zijn wit uitgeslagen (oud) en ogen hierdoor vies. De airco werkt goed, echter schrik je als je het balkon op loopt hoe vies die is.. Helemaal verroest en smerig. Aan vervanging toe!! Zwembad heb ik in die 5 dagen niet 1 x schoongemaakt zien worden.. De tegels van het zwembad zijn boven helemaal wit uitgeslagen. muggen of dergelijke wat dood zijn drijven vaak nog in het zwembadwater. Het ergste vond ik de kamer, ik heb de eerste dag zelf grondig schoongemaakt en op mijn slippers iedere dag gelopen (en gedoucht) vanwege de hygiëne. Zelf de muggen etc. van de muren gehaald om mij iets prettiger te voelen... brrrr. - Animatie: slechts 1 animatie lid aanwezig tijdens onze vakantie. slechts 1 avond een 'muziekavond' (wat muziek bij de strandbar), overige dagen niks te beleven. Wel smiddags eens volleybal in het zwembad of dergelijke, stelt niet veel voor. Jammer. - Er staat een pingpongtafel en pooltafel die zijn beste jaren heeft gehad. De boven- en zijkanten bladeren ervan af. Verder geen activiteiten voor kinderen of dergelijke. - Hotel ligt afgelegen, stad is wel te bereiken middels een bus of auto huren, overige hotels liggen uit de buurt

Ons inziens geen hotel voor een jong stel of voor mensen met jonge kinderen, daar is er te weinig voor te beleven. Wel een hotel voor mensen die echt voor de rust gaan. Echter zie opmerkingen hygiëne en eten..

• 10Dominik01-07-2016

Urocze miejsce

Szczególnie polecam odwiedzenie centrum tego uroczego miasta, atrakcje jakie tam można spotkać - rewelacja. Dodatkowo fantastyczne małe knajpki w których można przyjrzeć się bliżej kulturze tego cudownego kraju. Sam hotel, urządzony klimatycznie, dobrze wyposażony. W nim również nie można się nudzić

• 10Ola28-06-2016

spokojny wypoczynek

Bardzo spokojne miejsce. Jeżeli ktoś chce spędzić czas aktywnie, powinien też coś znaleźć dla siebie. My chcieliśmy po prostu odpocząć i to się udało. Jest blisko do plaży więc jeżeli ktoś nie lubi basenu - który jest świetny w tym hotelu - może spokojnie opalać się na plaży :)

• 10Tomek13-06-2016

Dobry

Otoczenie troszkę kiepskie ale za to atrakcje w hotelu bardzo fajne. Bardzo miła obsługa oraz smaczne jedzenie. Cisza wokół hotelu bardzo wpływa relaksacyjnie. Dzieci też wypoczęły, i są bardzo zadowolone z wakacji.

• 5Arn27-09-2014

Das Schlechteste was wir je hatten

1.Nacht in anderer Unterkunft einquartiert. Essen sehr eintönig. Besonders immer die gleiche Nachspeise. Restliches Gemüse wird am nächsten Tag auf Salatbüffet verwendet. Im Speisesaal sehr viele Stühle mit defekten sitzen. In WC-Anlagen keine Papierhandtücher. Sauberkeit und Hygiene lassen zu wünschen übrig. Laut Hotelbeschrieb Sand/Kieselstrand. Von Sand aber keine Spur, im Wasser nur grosse Steine und baden ohne Schuhe nicht möglich¨!!! Ausserhalb der Hotelanlage liegt sehr viel Unrat herum.

• 8katty van de voorde28-08-2013

goed hotel

prijs kwaliteit zeer goed, zeer vriendelijk personeel, niet zo uitgebreid buffet maar toch meer dan genoeg

• 8Lieven Van Hooste27-06-2013

niets tekort

We hadden het best naar onze zin in dit hotel. Het kamerpersoneel was vriendelijk. Om de twee dagen werden de lakens ververst, de handdoeken dagelijks. Bijzonder leuk vonden we dat er telkens een Hibiscus-bloem op ons bed lag. De keuken was lokaal met bijna uitsluitend lokale ingrediënten en dat vonden wij heel lekker en gezond. Voldoende keus uit groenten en heerlijke sinaasappelen (in schijfjes gesneden). Ook het zelfgebakken brood en gebak konden we zeker appreciëren. De aardappelen kwamen uit de akker, naast het hotel ('s morgens gerooid, 's avonds op je bord). Van een lage voetafdruk gesproken! De kelners werkten hard en de bediening van eten en drank verliep vriendelijk. Het lunchpakket dat we de dag ervoor konden bestellen als we op stap gingen (voor ons, dagelijks) was sober en het industrieel brood dat erbij zat, stak schril af met dit in het hotel. Een verse tomaat, halve komkommer en sinaasappel vervolledigden dit pakket. Een beetje minnetjes, maar het smaakte wel.

• 1Sara09-09-2012

Da non consigliare - Prima parte

Siamo appena rientrati dopo una settimana a Creta trascorsa all'Hotel Begeti Bay con trattamento All Inclusive. La struttura è molto carina ed è posizionata in una baia deliziosa ma quello che delude, considerando che stiamo parlando di un 3 stelle e non si un ostello,è l'organizzazione pessima dell'Hotel: Premettendo che ci adattiamo a tutto e siamo stati frequentatori di ostelli e affittacamere. 1) Le camere sono pessime!!! Bagno sporco con rubinetterie piene di calcare, ruggine e verde rame. Sicuramente non sono mai state lavate con prodotti igienizzanti e/o anticalcare e dove una manutenzione non viene effettuata da anni. Il water non ha mai "conosciuto" un prodotto apposito per la pulizia. Il "tasto"dello sciacquone rotto e arrugginito!!!! La piccola finestrella a bocca di lupo del bagno ancorata ad una catenella completamente arrugginita. In camera invece, lenzuola macchiate, TV spacciata come satellitare, ma non lo è,il frigorifero molto datato e rumoroso.

• 4minemin08-03-2011

rustig gelegen dat is dan ook alles

Wij kwamen hier aan en er werd ons verteld dat het hotel volzet was. We werden in een appartement "gedropt" iets verder van het hotel. Dit appartement had geen airco en de hygiene was alles behalve. Als compensatie heeft de eigenaar ons wel een hele week een auto gegeven. Het eten was niet gevarieerd en het hotel erg afgelegen aan een drukke baan. Voor kinderen is hier heel weinig te doen... er is wel een speeltuin maar geen animatie. De all-in is heel beperkt en is maar geldig tussen welbepaalde tijdstippen. Twijfel niet langer en kies een ANDER hotel in deze regio!

Hotel Begeti Bay info

• Totaal aantal kamers82
  • Tuin m21

• 24-uurs receptieBeschikbaar
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• A la carte lunchBeschikbaar