Hotel Begeti Bay

4,7

Matig

Laatste review

Goed:

- direct aan het strand (mooi zandstrand circa 5-7 min lopen), alleen kiezelstrand voor het hotel

- leuke nabij gelegen strandbars (circa 5-7 min lopen)

- mooi uitzicht

- rustige omgeving

- personeel is vriendelijk

Niet goed:

- Eten is erg beperkt: 's ochtends nog geen ei te bekennen, alleen gebak, 1 soort stokbrood, iedere dag hetzelfde eten bij iedere gang (bijv. iedere avond: aardappelen, rijst, macaroni, boontjes), als 1 gebak of soort eten niet op is, wordt dit de volgende dag geserveerd met een ander sausje of staat het bij de poolbar, 3 dagen achter elkaar hetzelfde toetje (slechts 1 keuze), toetjes of cakejes zijn overbakken/hard. Wij zijn hierdoor 4 dagen bij een strandbar gaan eten (terwijl we all inclusive hadden), eten in hotel viel tegen.

- Niet elk personeelslid spreekt engels of duits

- Hygiëne: de kamer is ERG vies en oud. Op de muur en het plafond hangen minimaal 10 kapot geslagen muggen van andere gasten (bij aankomst), zeker 30-40 mieren onder en achter het bed en nachtkastjes (bij aankomst), geen schoon beddengoed ontvangen in 5 nachten, wel iedere dag schone handdoeken, vloer plakt na schoonmaak tot in de avond, toiletbril is volledig gebarsten/kapot en niet vervangen, kranen en douche zijn wit uitgeslagen (oud) en ogen hierdoor vies. De airco werkt goed, echter schrik je als je het balkon op loopt hoe vies die is.. Helemaal verroest en smerig. Aan vervanging toe!! Zwembad heb ik in die 5 dagen niet 1 x schoongemaakt zien worden.. De tegels van het zwembad zijn boven helemaal wit uitgeslagen. muggen of dergelijke wat dood zijn drijven vaak nog in het zwembadwater. Het ergste vond ik de kamer, ik heb de eerste dag zelf grondig schoongemaakt en op mijn slippers iedere dag gelopen (en gedoucht) vanwege de hygiëne. Zelf de muggen etc. van de muren gehaald om mij iets prettiger te voelen... brrrr.

- Animatie: slechts 1 animatie lid aanwezig tijdens onze vakantie. slechts 1 avond een 'muziekavond' (wat muziek bij de strandbar), overige dagen niks te beleven. Wel smiddags eens volleybal in het zwembad of dergelijke, stelt niet veel voor. Jammer.

- Er staat een pingpongtafel en pooltafel die zijn beste jaren heeft gehad. De boven- en zijkanten bladeren ervan af. Verder geen activiteiten voor kinderen of dergelijke.

- Hotel ligt afgelegen, stad is wel te bereiken middels een bus of auto huren, overige hotels liggen uit de buurt

Ons inziens geen hotel voor een jong stel of voor mensen met jonge kinderen, daar is er te weinig voor te beleven. Wel een hotel voor mensen die echt voor de rust gaan. Echter zie opmerkingen hygiëne en eten..

Kenmerken
All inclusive mogelijk
Animatie programma
Airco
Restaurant

74 reviews over Hotel Begeti Bay in het Nederlands

Goed:

- leuke nabij gelegen strandbars (circa 5-7 min lopen)

- mooi uitzicht

- rustige omgeving

- personeel is vriendelijk

Niet goed:

- Niet elk personeelslid spreekt engels of duits

goed hotel

katty van de voorde
28-8-2013

prijs kwaliteit zeer goed, zeer vriendelijk personeel, niet zo uitgebreid buffet maar toch meer dan genoeg

niets tekort

Lieven Van Hooste
27-6-2013

We hadden het best naar onze zin in dit hotel. Het kamerpersoneel was vriendelijk. Om de twee dagen werden de lakens ververst, de handdoeken dagelijks. Bijzonder leuk vonden we dat er telkens een Hibiscus-bloem op ons bed lag. De keuken was lokaal met bijna uitsluitend lokale ingrediënten en dat vonden wij heel lekker en gezond. Voldoende keus uit groenten en heerlijke sinaasappelen (in schijfjes gesneden). Ook het zelfgebakken brood en gebak konden we zeker appreciëren. De aardappelen kwamen uit de akker, naast het hotel ('s morgens gerooid, 's avonds op je bord). Van een lage voetafdruk gesproken! De kelners werkten hard en de bediening van eten en drank verliep vriendelijk. Het lunchpakket dat we de dag ervoor konden bestellen als we op stap gingen (voor ons, dagelijks) was sober en het industrieel brood dat erbij zat, stak schril af met dit in het hotel. Een verse tomaat, halve komkommer en sinaasappel vervolledigden dit pakket. Een beetje minnetjes, maar het smaakte wel.

Solfly

rustig gelegen dat is dan ook alles

minemin
8-3-2011

Wij kwamen hier aan en er werd ons verteld dat het hotel volzet was. We werden in een appartement "gedropt" iets verder van het hotel. Dit appartement had geen airco en de hygiene was alles behalve. Als compensatie heeft de eigenaar ons wel een hele week een auto gegeven.

Het eten was niet gevarieerd en het hotel erg afgelegen aan een drukke baan.

Voor kinderen is hier heel weinig te doen... er is wel een speeltuin maar geen animatie. De all-in is heel beperkt en is maar geldig tussen welbepaalde tijdstippen.

Twijfel niet langer en kies een ANDER hotel in deze regio!

Niet gaan!

Barbara
14-7-2010

Wij vonden Begeti bay een slecht hotel. Zeer onvriendelijk personeel en de hygiene laat sterk de wensen over. Onbegrijpelijk dat zo'n hotel 3 sterren krijgt. De kamers zijn degoutant vuil, wij hadden zelfs een muis op onze kamer! Toen we naar de receptie gingen en een nieuwe kamer eisten werd ons gezegd dat alles volzet was. Pas toen we de telefoon namen en aanstalte maakten om onze touroperator te bellen, kwamen ze snel op de proppen met een nieuwe kamer. In deze nieuwe kamer lagen dan vuile handdoeken en nog haar in de badkamer...

Er is weinig variatie in het eten. Laat u bovendien niet verleiden door de zogenaamde 'snacks' die u beloofd worden. Meer dan voorverpakte boterhammen en droge cake moet u niet verwachten.

Het hotel ligt zeer afgelegen, het zwembad is redelijk klein maar er is wel voldoende ligplaats.

Dit hotel is zeker geen aanrader.

Geweldig!!

de Vries
19-11-2009

Wij hebben enorm genoten van dit hotel. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

Eten is prima.

Het hotel is rustig gelegen, wel wat ver van de winkels af, maar met een huurauto kom je een heel eind.

Wij gaan zeker nog een keer terug.

goed hotel voor 3 sterren

marco en renske
13-9-2009

voor ons was het een zeer geslaagde vakantie in een goed verzorgt hotel. het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. wij hadden een nette kamer die schoon was. kregen netjes op tijd schone lakens en handdoeken. als je luxe gewend bent en verwacht moet je niet naar begeti bay gaan maar als je tevreden bent met standaard is het hotel een zeer goede aanrader. animatie schiet ernstig te kort. het meisje die daar voor is, brengt het er zeer makkelijk van af, is in mijn ogen bedoeld om kinderen goed en leuk bezig te houden maar had alleen interesse in de grote mensen.kleine min puntjes zijn: soms was het eten al koud voordat het in het buffet lag (mocht wel opgewarmd worden) en snacks was magertjes. het eten zelf was wel erg goed van smaak en gevarieerd. zorg wel dat je een auto huurt bij het boeken

NOOIT MEER

jgs straver
6-9-2009

hotel begeti bay,eten niet gevarieerd ,je kan zien dat de eigenaar een stuk land erachter heeft(alleen dat kwam op tafel)

hotelkamer werd niet schoongemaakt alleen schone handdoeken werden neer gelegd,ik heb zelf de douchekop moeten maken en de toilet deed het ook niet dus zelf geklust.

veel mensen in het hotel klaagde over hetzelfde,vuil en het hotel is zeer slecht onderhouden.

Dit hotel heeft 1 ster teveel.

En voor de nieuwe hotelgasten KIJK UIT bij het piertje voor het hotel, dat word s,avonds als liefdesplekje gebruikt(loop je overdags in anticonceptie middelen)

Prima hotel

Mandy
17-8-2009

Wij hebben een prima week vakantie gevierd hier (08/2009).Wat in de reisinfo staat

dat klopte.Als je van te voren dit goed doorneemt dan weet je dat het afgelegen ligt en daarom krijgt de ligging een 10.

Het eten is prima,en wel redelijk gevarieerd,ik heb in ieder geval wel alle dgn verschillende dingen gezien in t buffet.En als je niet van tomaten houdt moet je wellicht niet naar Griekenland! Maar t eten is niet hoogstaand, als je echt heel goed Grieks wilt eten moet je een appartement nemen en op zoek naar alle goeie eettentjes. Dit eten is gewoon vrij standaard en afgestemd op een breed publiek.

Voor mijn zoon (5) was het zwembad en strand (en ikzelf!) vermaak genoeg. Het meisje wat dit jr animatie deed was hongaars en mijn zoon vond haar erg lief, ondanks taalproblemen,maar ook dit stond in de reisinfo,alleen engels en duitssprknd

Prima hotel

Mandy
17-8-2009

Wij hebben een prima week vakantie gevierd hier (08/2009). Wat in de reisinfo staat bij Arke dat klopte. Als je van te voren dit goed doorneemt dan weet je dat het afgelegen ligt en daarom krijgt de ligging een 10. Alg.indruk en service is ook zeker goed. Het eten is prima, en wel redelijk gevarieerd, ik heb in ieder geval wel alle dagen verschillende dingen gezien in het buffet. En als je niet van tomaten houdt moet je wellicht niet naar Griekenland hè! Maar het eten is niet hoogstaand, als je echt heel goed Grieks wilt eten moet je een appartementje nemen en op zoek naar alle goeie eettentjes. Dit eten is gewoon vrij standaard en afgestemd op een breed publiek. Wat mij betreft had het qua smaak wel uitgesprokener gemogen.

Voor mijn zoon (5) was het zwembad en strand (en ikzelf!) vermaak genoeg. Het meisje wat dit jaar de animatie deed was hongaars en mijn zoon vond haar erg lief, ondanks taalproblemen, maar ook dit stond in de reisinfo, alleen engels en duits sprekend.

Solfly

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Begeti Bay in Skaleta (bij Rethymnon), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Begeti Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.