Tijdelijk €25 aanbetaling

Shivas Villas

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Shivas Villas voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 2 reviews

7GoedScore uit 2 reviews
  • 7Waardering

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

2 Reviews over Shivas Villas

• 9reinier hoogland14-08-2008

Shivas Village is een aanrader !

Bij de reis was huurauto inbegerepen,hetgeen een must is. Je rijdt zelf van vliegveld naar hotel/apt.

De zuid Kreta is minder toeristich dan noord Kreta. Shivas Village is in Sivas (ca 5 km van de kust) In het dorp kan je gemakkelijkmet een gezin voor ca 30 Euro (incl bier!) eten. De appartementen zeer ruim en goed gebouwd, bestaan uit 2 kamers en goede airco. Er is een zwembad van ca 15 m x 10 m hetgeen veelal 2,80 m diep is en een kinderbadje. Gezien de niet toeristische omgeving en hoeveel- heid aan archeologiche opgravingen en andere bezienswaardigheden, haden wij vaak het zwembad geheel alleen tot onze beschikking en dat in het midden van het hoogseizoen! Veel gasten op rondtocht of voor de oudheid gekomen.

Binnen 5 - 10 kliometer zijn rustige en mooie stranden welke met de huurauto goed bereikbaar zijn en een aanrader !

Shivas village is een aanrader !

• 5Halleux Daniel23-03-2008

a éviter - piscine mal entretenue - service laissant à désirer - responsable peu aimable - c'est un hotel est au bord de la déroute - où ont-ils trouvé leur 4 étoiles?

Hotel Shivas Villas info

• HuisdierenBeschikbaar

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Odigitrias, St. Sivas, 70200