Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

5 Reviews over Lassion Golden Bay Sitia

• 8M Hagestein28-07-2014

Voor 3 sterren een goede accomodatie

Ligging is mooi maar erg afgelegen, dus eigen vervoer is een must. Er is geen supermarkt in de buurt, alles is in Sitia, 6 kilometer verderop. De kamers zijn eenvoudig, maar je leeft het merendeel buiten. Onderhoud zou wel wat meer mogen op deze locatie. Zwembadtegels op de rand waren kapot waardoor je je lelijk kan bezeren. Parasols bij het zwembad waren er niet veel, lampen van lantarens kapot en niet vervangen. Doucheputje liep slecht door waardoor je na een douchebeurt tot je enkels in het water stond. Schoonmaak dagelijks, maar matig, zeepresten zaten regelmatig nog in de douchebak. Wel elke dag schone handdoeken. Taverne op het terrein is prima, goede kok die weet wat lekker eten is. Service van receptie en bedienend personeel goed, eerste dag als welkom een drankje. De eerste dag bij de taverne gelunched waar we diverse hapjes gratis kregen en ook de eerste avond kregen we de drankjes gratis. Vanuit onze kamer (302) prachtig uitzicht op de zee en Sitia.

• 9ivheiningen29-07-2013

Fantastische plek

Hotel Lassion Golden Bay is prachtig en rustig gelegen. Het personeel is erg vriendelijk niets is ze te veel. De kamers in bungalow stijl zijn eenvoudig maar worden goed schoon gehouden.Bedden zijn goed en handdoeken worden dagelijks verschoont. Vanaf ons terras een geweldig uitzicht op zee en ook bij het zwembad was het goed toeven. Een auto huren is aan te raden het hotel ligt afgelegen, en de omgeving is prachtig.

• 9J.Esser18-06-2013

prima plek

2 tot 9 juni 2013 verbleven wij bij hotel Lassion Golden Bay, opgezet in laagbouw appartementen in een zeer verzorgde omgeving deels uitzicht over zwembad en zee of op z’n minst een aangenaam terras met veel planten en bloemen. Het geheel is ruimtelijk en gezellig.. Het zwembad gevuld met zeewater krijgt elke dag verversing en grondige schoonmaak.. Bij aankomst staat de eigenaar al te wachten met zijn auto om ons het laatste stukje met bagage naar de receptie te brengen we krijgen een warm welkom.. Het ontbijt goed verzorgt ( D.E koffie) kan ook op het terras met zeezicht genuttigd worden. De op het terrein aanwezige Taverne is een aanrader deze is ook voor de halfpension gasten. Voor een bezoek aan de vele stranden in oost en zuid Kreta is een huurauto een must.

• 9Jan11-06-2013

heerlijk rustig

Een hele mooie vakantie gehad op een prima plek. Heel aardig personeel Een mooi uitzicht over zwembad en zee Elke dag schoon gemaakt en schone handdoeken. Een scooter gehuurd via de receptie bij scoot bydoo. Alleen het plaatsje Sitia vond ik erg tegenvallen, De omgeving is erg mooi we hebben 6 dagen gescooterd.

• 10Stefos06-04-2013

An exotic place!!

We spend our holidays last year in August at Lassion Golden Bay. It was a magnificent place with a lot to do and always the people threr willing for your service. I will definetely visit it again this year to spend more time at the pool bar! The tavern which we used to eat every night had a variety of dishes and that part was the most important for my wife and kids!

Hotel Lassion Golden Bay Sitia info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• HalfpensionBeschikbaar