Villa Delight Villas

Villa Delight Villas
8,4

7 tips over Villa Delight Villas

AngieV, 6-7-2015

Vldak bij de Villa's kun je naar de AGION PANTON GORGE.

Als je de weg na de Villa's volgt dan kom je aan bij zee bij het bord met "AGION PANTON GORGE" moet je linksaf de weg volgen tot aan een kleine kerk. Daar kun je de auto parkeren en vanaf daar kun je de Gorge inlopen. Via de rode stippen loop je een mooie route door de kloof.

AngieV, 6-7-2015
Als je de weg (na de Villa's) afrijdt naar zee toe dan kom je bij het Panagia Faneromeni klooster. Totaal niet toeristisch, bijzonder en mooi gelegen. Je rijdt het in een kwartiertje.
AngieV, 6-7-2015
In Sitia heb je aan de boulevard diverse Taverna's. Wij hebben er een aantal geprobeerd, maar INDOION Taverne vonden wij echt het beste. Zalig eten, leuke bediening en een gezellige sfeer.

We hebben een aantal aanbieders voor Delight Villas voor je op een rij gezet:

AngieV, 6-7-2015
    Er is geen receptie, dus je moet bij aankomt de eigenaar (George) bellen. Familie heeft ook hotel aan de boulevard in Sitia, dus hij is er binnen 10 minuten.
    Fam. Moonen, 2-9-2014
    Auto Is wel een must om van al het moois te kunnen genieten en om je dagelijkse boodschappen te halen.
    Joke, 3-1-2014
    Een huurauto is een must!

Leon, 7-10-2013

Diverse mooie kloven in de omgeving om door te wandelen.

Op dinsdag is er markt in Sitia. Veel groente en fruit van lokale aanbieders.

We hebben een aantal aanbieders voor Delight Villas voor je op een rij gezet: