Villa Delight Villas

18 reviews over Villa Delight Villas in het Nederlands

Prachtige ligging

Fam. Swarte
14-10-2017

Mooie appartementen dichtbij stadje Sitia. Vriendelijke eigenaar die bij aankomst uitleg geeft over de appartementen en omgeving. Tijdens het gehele verblijf hebben wij hem niet meer gezien Ligging is erg mooi en rustig. Keuken is voldoende uitgerust. Bedden liggen redelijk hard. Wij hadden een 2 kamer app. 3e persoon zou evt. op een sofa moeten liggen in de kamer wat ik beslist niet aan zou raden! Schoonmaak kan beter 1x per drie dagen schone handdoeken en lakens maar verder haalt men alleen even een dweil over de vloer. Als de eigenaar iets meer aan onderhoud etc zou doen zouden wij zeker nog eens terugkomen. Sitia is wel aardig maar alleen een boulevard met eet gelegenheden waarvan er een aantal ronduit slecht. Wil je lekker eten dan raden wij Gremlins aan, vriendelijke bediening en heerlijk eten. Verder een winkelstraat dir niet echt gezellig is. Mooiste strand vonden wij Vai Beach. Een auto tijdens je verblijf is een must!

Heerlijjke plek, voor herhaling vatbaar

YVjeYvje
25-8-2017

Wij waren in Augustus 13 dagen te gast in Villas Delight. Een heerlijk plekje in het rustige mooie minder toerisctische oosten van Kreta. Ons apartement had een privé zwembad. Perfect als je wat meer privacy en rust op prijs stelt. Meerdere malen per week schoonmaak en schoon linnen. Prima keuken, badkamer, koelkast, vriezer, en wasmachine. Heerlijk terras, met BBQ en ligstoelen. Zomerse geluiden van de chicades. Eigenaar George komt langs om alles in het apartement te laten zien en informatie over de omgeving te geven. Voldoende mogelijkheid om activiteiten te ondernemen zoals een kloof lopen of in een vissersdorpje rond te slenteren. Een heerlijke vakantie gehad. Tip: een huurautootje is wel een aanrader in dit gebied, tenzij je je vakantie lekker bij je zwembadje wilt doorbrengen.

Prachtige locatie

Pieter van den Brink
5-8-2017

Een prima verblijf met een riant terras en een mooi ruim zwembad. Het uitzicht over de olijfbomen is geweldig. De hele dag hoor je de krekels zingen. Sitia is een leuk plaatsje op drie kilometer met een mooie boulevard. Je kunt er goed eten bij diverse restaurants. Goed bereikbaar met de auto. Lidl is handig dichtbij. Het hoeft je aan niets te ontbreken. Heerlijk onthaast. Weinig buitenlanders in oost-Kreta, gelukkig.

Heerlijk onthu

Nicolien
    11-6-2017

Een eigen zwembad, wie wil dat nu niet? Heerlijk onthaasten in Sitia op Kreta. Een rustig plekje met heerlijk uitzicht en een prima accommodatie. Leuke ritjes met de auto naar kleine standjes en dorpjes. Ik zou er zo weer heengaan.

Heerlijk genieten in villa's delight op Kreta.

Simone Moonen
    24-3-2017

Heerlijk huis in een prachtige omgeving.

Echt een aanrader, wij gaan dit jaar op herhaling 👍🏻

Oude reviews (archief)

Topverblijf

Laan
    29-10-2016

We hebben een leuke vakantie gehad in dit appartement. Alles was goed schoon en heel vriendelijk personeel, je eigen zwembad vonden we geweldig. Omdat het appartement boven ons niet bezet was hadden we veel privacy. Wij konden als we wilden ook ontbijten daar, lekker en heel uitgebreid voor €6. WiFi was niet altijd deed het helaas niet altijd. Sitia is een leuk plaatsje met leuke restaurantjes die heel betaalbaar zijn.

Aanrader

Petra
    25-6-2016

Het privé zwembad is een luxe! Appartement is keurig ingericht. Wij keken uit op de olijfboomgaarden. Wat een heerlijke rustige plek. Bad is heel erg klein, wel leuk voor kleine kinderen, maar als je je lange haren moet wassen is dat niet echt praktisch, en voor mijn man van 1.90 had het ook iets groter gemogen.

Sitia is een leuk havenplaatsje met goedkope en gezellige tavernes. Wij hadden niet zo'n mooi weer dus veel gewandeld, Kreta is erg mooi aan deze kant. Lastig is dat wanneer je aankomt voor de eerste keer niet zo gemakkelijk de receptie kunt vinden.

Handig dat de Lidl zo dicht bij is, alleen chagrijnig personeel.

Fantastische vakantie gehad !

LvdS
    26-10-2015

Villas Delight zijn rustig gelegen net achter de heuvel van de doorgaande weg naar Sitia met uitzicht op olijfboomgaarden.

Bij aankomst was er niemand; een bijzonder aardige en behulpzame interieurverzorgster heeft ons het appartement gewezen. Onze gehele vakantie hebben we de eigenaar niet gezien en/of ontmoet.

Top appartement, mooi zwembad, in keuken alles aanwezig, appartement eenvoudig maar goed ingericht. En vooral schoon, zowel binnen als buiten. Het zwembad werd bijna dagelijks schoongemaakt. Het zwembad was privé, het appartement boven ons was nl. niet bezet; heerlijk die privacy !

De wifi-verbinding werkte helaas niet of heel slecht.

Een auto is hier een ‘must’. Oost Kreta is werkelijk prachtig, ruig en divers met mooie baaitjes en strandjes; ga maar eens van de doorgaande wegen af, erg verrassend soms.

Al met al, een aanrader !

Geweldig - Echt een aanrader

AngieV
    6-7-2015

We hadden een 5 kamer villa geboekt met privé zwembad (2A) Deze villa bestaat uit 2 aparte woongedeeltes met ieder een woonkamer, 2 slaapkamer en een badkamer. Keuken heeft koelkast met vriezer, kookplaat, koffiezetapparaat, oven, toaster en wasmachine. De inrichting is vrij eenvoudig, maar alles is aanwezig. Het huis was echt brandschoon. Het zwembad is groot en wordt paar keer per week schoongemaakt. Om de 3 dagen kregen we nieuwe handdoeken en tijdens ons 12 daags verblijf is er 1 keer schoongemaakt en het bed 2 keer verschoond. Het zwembad en de tuin is echt zalig. Er staan lekker ligbedden en stoelen in. Je hebt als je aan de kant met uitzicht op heuvels en olijfbomen zit echt de hele dag zon tot aan de zonsondergang. Het complex heeft geen receptie, maar bij aankomst moet je met George bellen en die is er dan binnen 10 minuten. Hij gaf uitgebreide uitleg over huis en ook veel leuke tips over de omgeving. Oost Kreta is nog niet zo toeristisch, dus perfect voor rustzoekers.

Mooie ligging! Heerlijke vakantie

Marjan
    7-1-2015

Net terug van een heerlijke week bij Villas Delight! Niets dan ontspannen en genieten van dit mooie plekje. Het appartement is prima ingericht met een magnetron, een goede oven, een redelijk gevulde kast met keukengerei, een gigantische koelkast en vriezer en zelfs een wasmachine. Ook de schoonmaak is goed. Het ontbrak ons aan niets en hadden veel privacy. ´s Ochtends een lekker zelfgemaakt ontbijtje op het terras en daarna een duik in het privézwembad. Verder kan je op Kreta mooie autoritjes maken door het binnenland en langs de kust. Wij vonden vooral, op aanraden van de enthousiaste eigenaar, Zakros Kloof erg leuk. Wat wij ook fijn vonden is dat Villas Delight op een rustige plek ligt, zonder hordes toeristen. We hebben dus erg genoten van onze vakantie.

We hebben een aantal aanbieders voor Delight Villas voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Delight Villas in Sitia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Delight Villas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Delight Villas scoort een 8.42 uit 10 op basis van 18 reviews.