7.1GoedScore uit 24 reviews

• Sportfaciliteiten

Wat zeggen bezoekers over

Delight Villas

7.1GoedScore uit 24 reviews

We zijn benieuwd naar jouw ervaring!

24 reviews

Redelijk maar met een let op.
Door Zeger H op 26-09-2022
Gereisd met partner

Wij hadden een appartement met privé zwembad op het noord-westen met uitzicht over de olijfbomen. Het zwembad was schoon, maar van de 14 dagen dat we daar waren, stond er 7 dagen een noord-westen wind, kracht 5, Deze wind was te hard om op het terras te zitten met een drankje of een hapje, want alles waait om of weg. Er is geen mogelijkheid om uit de wind te zitten. Dus eigenlijk alle winddagen noodgedwongen binnen ontbeten en de avonden binnen doorgebracht. Je hoeft niet in het donker te zitten want boven de tafel hangt een lamp, met volgens mij 100 watt peertje. Een of 2 schemerlampjes zouden het al wat aantrekkelijker maken. De kluis op de kamer stond open en kon niet gebruikt worden omdat de sleutel zoek was. Van de 4 ligbedden waren er 2 min of meer kapot (Gelukkig waren we maar met 2 personen) Misschien is het per appartement anders en moet je het treffen, maar boek als het kan een appartement met zwembad aan de luwzijde.

Mooi maar gedateerd en niet teveel voor betalen !
Door E de Jong op 10-07-2022
Gereisd met partner

Mooie villas echter op sommige punten dringend aan vernieuwing toe. Keuken zeer basic en bijna niets voorhanden. 1 pan aanwezig van 10 liter om in de ochtend je eitje te koken. Warm water komt na ongeveer een 5 minuten en is lauw. Wij hadden algemeen, dus geen zwembad en aan de goede uit de windkant. Als je zwembad boekt waai je de gehele dag uit je hemd, het stormt op de lokatie, 24 uur per dag, de Meltemi. Wij zaten uit de wind alleen dan geen zwembad, maar ja we lagen op het strand en omdan een zwembad te hebben. Douchecabine is ruk, deuren kapot en een badkamer van 2 vierkante meter, ook gedateerd. Tuin en rondom het huis heel veel ruimte en privacy. Zouden wij dit aanraden, ja maar omdat je buiten leeft vergeet je deze ongemakken. Geweest van 25 Juni tm 8 Juli 2022.

Heerlijk!
Door Alice op 07-04-2021
Gereisd met partner

Meerdere keren hier geweest; erg fijne plek, schitterend uitzicht, veel privacy, lekker ontbijt, etc. Echte aanrader!

Delight Villas

Super
Door Christiaan op 23-06-2019
Gereisd met partner

Heerlijke villa. Van alle gemakken voorzien en super mooie omgeving

Fantastische accomodatie!!
Door Ilse op 13-08-2018
Gereisd met oudere kinderen

Prachtige villa’s met een fantastisch uitzicht en een heerlijk privé zwembad! Onze villa (5c) lag op de hoek, dus we hadden een extra brede tuin. De villa beschikt over een woonkamer met open keuken, twee ruime slaapkamers met meer dan voldoende kastruimte, een badkamer en berging met wasmachine. Het zwembad werd gedurende ons verblijf diverse malen schoongemaakt. Ook de villa werd regelmatig schoongemaakt, de bedden werden met regelmaat verschoond en je kreeg diverse malen schone handdoeken. Je hebt wel een huurauto nodig. Met de auto ben je binnen tien minuten in het centrum van Sitia. Sitia beschikt over een leuke boulevard met veel restaurantjes waar je heerlijk kunt eten. De Grieken zijn bijzonder gastvrij. Vanuit Heraklion is het nog wel een flinke rit naar Sitia. Tot Agios Nikolaos is er een snelweg, maar daarna wordt de weg smaller met veel bochten. De rit is prachtig met fantastische uitzichten, maar neem er de tijd voor.

Nooit meer
Door Myriam Vanhoudenhove op 06-07-2018
Gereisd met partner

Geboekt via touroperator. Onze dochters hebben hier al 2 keer gelogeerd en waren super enthousiast. Wij vragen zelfde woning aan. Contract wordt opgemaakt, maar is heel vaag. Aangekomen krijgen we een zolderkamer, bij wijze van spreken. Zonder privezwembad en toen we probeerden te onderhandelen werd dit heel onproffesioneel gedaan. Dus Niet boeken met touroperator, want zij is er echt niet geweest

Info

4 K.Karamanli, GR-72300

Boek met garantie
Veilig betalen

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.