Villa Delight Villas

20 reviews over Villa Delight Villas in het Nederlands

Fantastische accomodatie!!

Ilse
13-8-2018

Prachtige villa’s met een fantastisch uitzicht en een heerlijk privé zwembad! Onze villa (5c) lag op de hoek, dus we hadden een extra brede tuin. De villa beschikt over een woonkamer met open keuken, twee ruime slaapkamers met meer dan voldoende kastruimte, een badkamer en berging met wasmachine. Het zwembad werd gedurende ons verblijf diverse malen schoongemaakt. Ook de villa werd regelmatig schoongemaakt, de bedden werden met regelmaat verschoond en je kreeg diverse malen schone handdoeken. Je hebt wel een huurauto nodig. Met de auto ben je binnen tien minuten in het centrum van Sitia. Sitia beschikt over een leuke boulevard met veel restaurantjes waar je heerlijk kunt eten. De Grieken zijn bijzonder gastvrij. Vanuit Heraklion is het nog wel een flinke rit naar Sitia. Tot Agios Nikolaos is er een snelweg, maar daarna wordt de weg smaller met veel bochten. De rit is prachtig met fantastische uitzichten, maar neem er de tijd voor.

Nooit meer

Myriam Vanhoudenhove
6-7-2018

Geboekt via touroperator. Onze dochters hebben hier al 2 keer gelogeerd en waren super enthousiast. Wij vragen zelfde woning aan. Contract wordt opgemaakt, maar is heel vaag. Aangekomen krijgen we een zolderkamer, bij wijze van spreken. Zonder privezwembad en toen we probeerden te onderhandelen werd dit heel onproffesioneel gedaan. Dus Niet boeken met touroperator, want zij is er echt niet geweest

Prachtige ligging

Fam. Swarte
14-10-2017

Mooie appartementen dichtbij stadje Sitia. Vriendelijke eigenaar die bij aankomst uitleg geeft over de appartementen en omgeving. Tijdens het gehele verblijf hebben wij hem niet meer gezien Ligging is erg mooi en rustig. Keuken is voldoende uitgerust. Bedden liggen redelijk hard. Wij hadden een 2 kamer app. 3e persoon zou evt. op een sofa moeten liggen in de kamer wat ik beslist niet aan zou raden! Schoonmaak kan beter 1x per drie dagen schone handdoeken en lakens maar verder haalt men alleen even een dweil over de vloer. Als de eigenaar iets meer aan onderhoud etc zou doen zouden wij zeker nog eens terugkomen. Sitia is wel aardig maar alleen een boulevard met eet gelegenheden waarvan er een aantal ronduit slecht. Wil je lekker eten dan raden wij Gremlins aan, vriendelijke bediening en heerlijk eten. Verder een winkelstraat dir niet echt gezellig is. Mooiste strand vonden wij Vai Beach. Een auto tijdens je verblijf is een must!

Eliza was here

Heerlijjke plek, voor herhaling vatbaar

YVjeYvje
25-8-2017

Wij waren in Augustus 13 dagen te gast in Villas Delight. Een heerlijk plekje in het rustige mooie minder toerisctische oosten van Kreta. Ons apartement had een privé zwembad. Perfect als je wat meer privacy en rust op prijs stelt. Meerdere malen per week schoonmaak en schoon linnen. Prima keuken, badkamer, koelkast, vriezer, en wasmachine. Heerlijk terras, met BBQ en ligstoelen. Zomerse geluiden van de chicades. Eigenaar George komt langs om alles in het apartement te laten zien en informatie over de omgeving te geven. Voldoende mogelijkheid om activiteiten te ondernemen zoals een kloof lopen of in een vissersdorpje rond te slenteren. Een heerlijke vakantie gehad. Tip: een huurautootje is wel een aanrader in dit gebied, tenzij je je vakantie lekker bij je zwembadje wilt doorbrengen.

Prachtige locatie

Pieter van den Brink
5-8-2017

Een prima verblijf met een riant terras en een mooi ruim zwembad. Het uitzicht over de olijfbomen is geweldig. De hele dag hoor je de krekels zingen. Sitia is een leuk plaatsje op drie kilometer met een mooie boulevard. Je kunt er goed eten bij diverse restaurants. Goed bereikbaar met de auto. Lidl is handig dichtbij. Het hoeft je aan niets te ontbreken. Heerlijk onthaast. Weinig buitenlanders in oost-Kreta, gelukkig.

Heerlijk onthu

Nicolien
11-6-2017

Een eigen zwembad, wie wil dat nu niet? Heerlijk onthaasten in Sitia op Kreta. Een rustig plekje met heerlijk uitzicht en een prima accommodatie. Leuke ritjes met de auto naar kleine standjes en dorpjes. Ik zou er zo weer heengaan.

Heerlijk genieten in villa's delight op Kreta.

Simone Moonen
24-3-2017

Heerlijk huis in een prachtige omgeving.

Echt een aanrader, wij gaan dit jaar op herhaling 👍🏻

Topverblijf

Laan
29-10-2016

We hebben een leuke vakantie gehad in dit appartement. Alles was goed schoon en heel vriendelijk personeel, je eigen zwembad vonden we geweldig. Omdat het appartement boven ons niet bezet was hadden we veel privacy. Wij konden als we wilden ook ontbijten daar, lekker en heel uitgebreid voor €6. WiFi was niet altijd deed het helaas niet altijd. Sitia is een leuk plaatsje met leuke restaurantjes die heel betaalbaar zijn.

Aanrader

Petra
25-6-2016

Het privé zwembad is een luxe! Appartement is keurig ingericht. Wij keken uit op de olijfboomgaarden. Wat een heerlijke rustige plek. Bad is heel erg klein, wel leuk voor kleine kinderen, maar als je je lange haren moet wassen is dat niet echt praktisch, en voor mijn man van 1.90 had het ook iets groter gemogen.

Sitia is een leuk havenplaatsje met goedkope en gezellige tavernes. Wij hadden niet zo'n mooi weer dus veel gewandeld, Kreta is erg mooi aan deze kant. Lastig is dat wanneer je aankomt voor de eerste keer niet zo gemakkelijk de receptie kunt vinden.

Handig dat de Lidl zo dicht bij is, alleen chagrijnig personeel.

Fantastische vakantie gehad !

LvdS
26-10-2015

Villas Delight zijn rustig gelegen net achter de heuvel van de doorgaande weg naar Sitia met uitzicht op olijfboomgaarden.

Bij aankomst was er niemand; een bijzonder aardige en behulpzame interieurverzorgster heeft ons het appartement gewezen. Onze gehele vakantie hebben we de eigenaar niet gezien en/of ontmoet.

Top appartement, mooi zwembad, in keuken alles aanwezig, appartement eenvoudig maar goed ingericht. En vooral schoon, zowel binnen als buiten. Het zwembad werd bijna dagelijks schoongemaakt. Het zwembad was privé, het appartement boven ons was nl. niet bezet; heerlijk die privacy !

De wifi-verbinding werkte helaas niet of heel slecht.

Een auto is hier een ‘must’. Oost Kreta is werkelijk prachtig, ruig en divers met mooie baaitjes en strandjes; ga maar eens van de doorgaande wegen af, erg verrassend soms.

Al met al, een aanrader !

Eliza was here

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Delight Villas in Sitia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Delight Villas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Delight Villas scoort een 7.83 uit 10 op basis van 20 reviews.