Appartement Cressa Ghitonia

Appartement Cressa Ghitonia
8,6

5 tips over Appartement Cressa Ghitonia

Jacqui, 10-2-2015
Tip: geniet tijdens de autorit naar de accomodatie van de omgeving en stop af en toe om te genieten van de uitzichten.
Natasahaid, 28-1-2015
Het restaurant was heel goed, de traditionele gerechten zijn zeer aan te raden!
Nicolette van Dorp, 28-8-2012
Richtis Kloof. Beneden parkeren. Omhoog lopen naar de waterval (circa 40 minuten) en dan weer terug. Restaurant Dimitris in Mochlos voor net iets anders dan de gebruikelijke Kretense hap. Rij helemaal omhoog naar de uiterste noordoostpunt van Kreta. Fantastisch!

We hebben een aantal aanbieders voor Cressa Ghitonia voor je op een rij gezet:

tjp66, 29-4-2012
Zorg dat je voor het donker aankomt. Overdag naar de accomodatie rijden is al een avontuur, laat staan s'avonds als je de situatie niet kent!
Kim, 23-1-2012
Bezoek zeker even Itanos Beach, heerlijk rustig. Perivolakia kloof is ook de moeite waard om te bezichtigen.

We hebben een aantal aanbieders voor Cressa Ghitonia voor je op een rij gezet: