Appartement Cressa Ghitonia

AppartementWeer vandaag26°21°
Appartement Cressa Ghitonia
8,9

18 reviews over Appartement Cressa Ghitonia in het Nederlands

Alles voor een perfecte vakantie!

Jan-Paul en Wilma
26-9-2016

Geweldige goed verzorgde appartementen. Heerlijke keuken.

Ongelooflijk aardige, gastvrije mensen.

Mooie uitvalsbasis voor trips.

Een plek om te genieten.

super vakantie!

Sanshiro
12-6-2015

Het hotel bevindt zich in een rustige en mooie omgeving in een traditioneel dorpje in Kreta. Het personeel was heel georganiseerd en behulpzaam. Kamers waren heel luxe en schoon. Kortom een supervakantie!

Ongelofelijk schattig.

Marie-Antoinette
2-6-2015

Deze accommodatie is echt schitterend. Je vindt hier zoveel rust. Het gekwetter van de vogels en het gezoem van de bijtjes is bijna het enige geluid dat er te horen is. Als je ergens naartoe wil, moet je de auto nemen en door de smalle steegjes naar het dorp of het volgende dorp rijden. Maar als je rust wilt en wat aan het zwembad wil liggen en lekker wil eten ben je hier zeker aan het juiste adres. Het personeel is heel erg vriendelijk, de kamers super schoon. En als je via de trappen naar het restaurant gaat, heb je er een schitterend uitzicht. Vanuit de kamers is dit ook al prachtig, maar boven is het helemaal spectaculair, vooral de zonsondergang. Voor mensen die slecht ter been zijn, is het hier wel heel erg moeilijk. Ook met kinderwagen kun je hier moeilijk terecht. Maar voor een rustgevende, vriendelijke en mooie vakantie moet je zeker hier zijn.

Ontbijt met uitzicht

Jacqui
10-2-2015

Mooie accomodatie met geschiedenis. De eigenaresse heeft van een aantal griekse huisjes een appartmenten "complex" gemaakt. Prachtig gelegen en sfeervol ingericht. Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn of kinderen die vermaakt willen worden. Zwembad is puur ter afkoeling, maar op de loungebanken erom heen kun je heerlijk relaxen en wat lezen De medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt en diner is optioneel; je kunt altijd aanschuiven maar hoeft niet.En omdat de accomodatie zo hoog gelegen is heb je vanauit het restaurant prachtig uitzicht,. Helaas geen kookplaatje of magnetron in de appartementen.

fantastisch!

Eleannor De Vries
9-2-2015

Alles in dit hotel was perfect! Als eerste de locatie en de sfeervolle traditionele inrichting van het hotel. Er was veel te doen, zoals spa en yoga. Het restaurant was heel gezellig met lekkere griekse gerechten. De kamers waren heel schoon en netjes en het personeel heel vriendelijke. Een aanrader dus!!!

prachtige plek!

Natasahaid
28-1-2015

We hebben in dit hotel het echte Kreta en de Griekse gastvrijheid ervaren! Het hotel was heel traditioneel ingericht met luxe kamers. Al het personeel was vriendelijk en altijd bereid te helpen.

Een heerlijke plek

irma_5
26-5-2013

Zeer idyllische plek om je vakantie te vieren met je partner. Prachtige inrichting, gezellige lounge zwembad om in te poedelen en lekker te luieren. Ontbijt is heerlijk Grieks en alles netjes afgedekt met een vliegenkap. Dat het moeilijker bereikbaar is geeft ook juist die speciale touch aan de bestemming. Airco, een lekker bed, doucheruimte en een koelkast is eigenlijk alles wat je nodig hebt. De lokatie is afbsoluut sfeervol.

Afgelegen droomplek

Nicolette van Dorp
28-8-2012

Cressa Ghitonia ligt echt op een droomplek! Hoog in de bergen door een nauw straatje, 's avonds een fris windje, zelfs in augustus, een schitterend uitzicht, stilte, de geur van verse tijm, een verkoelend plonsbadje. Wat wil een mens nog meer? Nou, bijvoorbeeld meer servicegerichtheid. Cressa Ghitonia heeft potentie. Die niet wordt waargemaakt. Ongeïnteresseerd receptiepersoneel die je verveeld aankijken als je iets komt vragen. Geen of verwarrende info over de faciliteiten, nauwelijks info over mogelijkheden in de omgeving. Maar soit, wél opmerkelijk goede binnenveringmatrassen en dat voor Griekenland, een schat van een schoonmaakster , voor €5 kun je je was laten doen, een goede kok. Mochlos is een authentiek en geweldig leuk badplaatsje 8 kilometer naar beneden zigzaggen. Nadeel: het kiezelstrandje is errug klein maar heeft wel een zoetwaterdouche. Mooi strand op 20 minuten rijden in Kavousi/Tholos Beach. Leuk voor een week.

geweldig!

tjp66
29-4-2012

Wij hebben een geweldige vakantie gehad in Cressa Ghitonia. Wij hadden het huisje met het balkon dat over het zwembad kijkt, de terpsichori studio.

Overdag waren we met de huurauto op pad en s'avonds heerlijk op het balkon gezeten. Wel weinig privacy! Gasten die het ontbijt of diner gebruiken moeten telkens langs het balkon. Zwembad is idd wat klein maar dat weet je allemaal vantevoren. Is duidelijk te zien op de foto's.

Onvergetelijk

Kim
23-1-2012

Mijn man en ik zijn vervente reizigers en onze vakantie op Kreta was zeker een van de vakanties die wij nooit zullen vergeten. Ons verblijf in Cressa Ghitonia Hotel & Spa was met 1 woord uitmuntend. Je vindt er het authentieke Griekenland terug, gemixt met luxe, wat puur genieten is! Wij hebben veel gezien in de omgeving, maar ook wat dagen doorgebracht in het dorpje zelf en bij het strand.

Ons appartement was van alle gemakken voorzien en verzorgd. In de omgeving is genoeg te doen. En tenslotte niet te vergeten; de eigenaresse van Cressa Ghitonia is het voorbeeld voor gastvrijheid, onderstaand bericht kunnen wij ons dan ook niet in herkennen. Behalve dat het verblijf inderdaad niet geschikt is voor mensen die slecht ter been zijn, maar dat blijkt ook wel uit de foto's.

We hebben een aantal aanbieders voor Cressa Ghitonia voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Cressa Ghitonia in Sitia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Cressa Ghitonia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Cressa Ghitonia scoort een 8.88 uit 10 op basis van 19 reviews.