Hotel Vasia Village

We komen zeker terug.

Fantastisch hotelletje

Carine
25-6-2018

Reis geboekt bij touroperator. Alles supertof. Super personeel, Julian, Maria, en de super gemotiveerde Georges als manager. Propere kamers, voldoende en goed eten. Rustige buurt, dichtbij een leuk vissersdorpje Sissi. In 1 woord Super. 👍👍👍

Esther
20-6-2018

Zoek je een kleinschalig hotel dat van alle gemakken voorzien is, stop dan maar met zoeken. In dit hotel doen ze alles om het je maar de zin te maken! Er is hier ontzettend leuk personeel wat regelmatig even informeert of alles nog naar wens is, ze houden van een grapje zonder opdringerig te zijn.

De kok doet elke dag weer zijn best om allerlei lekkere dingen klaar te zetten, de all-inclusive formule is hier prima, gevarieerd en ook met allergiën wordt desgevraagd rekening gehouden.

We zijn hier 2 jaar geleden ook geweest, toen was het ook allemaal prima voorelkaar. Intussen is er het één en ander verbouwd en is het alleen maar mooier geworden.

De tuinman verdient een groot compliment, de tuinen zijn prachtig, alles bloeit en wordt hier keurig bijgehouden.

Het is aan te raden om een paar dagen een auto te huren. Mijn favoriete moment van de dag... de zon op het mooie terras van het hotel in zee te zien zakken.

Prijs kwaliteit bij de blauwe vogel te hoog.

LE MOINE
15-6-2018

Het personeel was wel zeer vriendelijk en het hotel was proper. Eten was eentonig.

Topvakantie👍volgend jaar zeker weer😃

van Keuk
7-6-2018

Geweldig hotel,héél netjes en super vriendelijk en gastvrij personeel.

Het eten was gewoon geweldig en hele ruime keus,top👍

De hele dag werd je goed verzorgt ,overal kon je drinken krijgen en hapjes.

Zelfs tot laat in de avond.

Héél veel respect voor het hardwerkende personeel dat zo zijn best doet om het alle gasten naar de zin te maken.Top👍👍👍👍

Voor mij 10 sterren en volgend jaar weer👍🌞☉☀

we komen zeker nog een keer terug!

Majo
28-5-2018

voor de vierde keer naar dit hotel geweest. elk jaar zijn er weer verbeteringen, zoals dit jaar de romantic bar aan de zee en de glazen wand bij het zwembad. Vriendelijk personeel, behulpzaam. Glutenvrij dieet geen probleem, wordt elke morgen brood voor je gehaald, en in de middag en avond pasta of spaghetti voor je klaar gemaakt. handdoeken service voor bij het zwembad, om de dag wisselen.

Het verblijf was zoals altijd (meerdere bezoeken gebracht door de jaren heen) weer geweldig. De service is altijd goed en met de gemaakte aanpassingen van bijvoorbeeld de nieuwe bar en lounge bij het strand maakt het verblijf alleen maar beter. Het eten was zeer goed en uitgebreid. Wij hebben genoten en komen zeker nog een keer terug

fantastisch hotel

ann
3-5-2018

Zeer aangenaam hotel waar je je onmiddellijk thuis voelt.

Het personeel aan de receptie is supervriendelijk en behulpzaam.Niks is hun teveel om je te helpen.

De bediening in de bar, eetzaal,terras gaat bijzonder vlug en vlotjes.Ook daar gebeurt alles met de glimlach.

De kamers zijn fris en zeer proper.

Het hotel ligt in een rustige buurt en in de straat zijn er verschillende winkels aanwezig.

Een auto huren is wel een aanrader omdat het openbaar vervoer nogal ver afgelegen is en voor de wandelaars is de ligging van het hotel ook top.

Super dit hotel is een aanrader,

Fam. Van Den Berge
18-4-2018

Voor ons was het de eerste keer dat we een vakantie te Kreta hebben geboekt. We hebben vasia hotel te Sissi geboekt omdat we heel wat positieve commentaren over deze accomedatie hadden gelezen. Maar onze verwachtingen meer dan overtroffen. Onze kamer was perfect met prachtig uitzicht op zee en vooral heel rustig, geen nachtlawaai of luide muziek. Ook een woordje van dank aan de heer Giorgos, de manager van het hotel. Heel vriendelijk en altijd staat hij klaar met een glimlach. Ook een hardwerkende man die er zekers in slaagt alles op wieltjes te laten lopen. Ook het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk. De ligging van het hotel is prachtig aan de zee er zelfs een bar is waar je 's avonds je dorst kan lessen. Een auto huren in de buurt is heel praktisch en goedkoop, in de straat van het hotel is het handig vooral om -dat je in het Nederlands wordt bediend. Dikke proficat voor Giorgos en zijn team. Fam. Van Den Berge

Top !!

Jessica
29-10-2017

Heel goed, was er nu voor de tweede keer rustig hotel ,goed eten ,vriendelijke mensen zeer behulpzaam mooie kamers en proper goede service , ligt bij een kleine haven en een gezellig dorpje Sissi , prachtige uitvalsbasis om er op uit te trekken ,ook om een auta huren helpen ze aan de receptie verder ga zeker volgend jaar terug!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vasia Village in Sissi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vasia Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Vasia Village scoort een 8.96 uit 10 op basis van 257 reviews.