Hotel Vasia Village

Hotel Vasia Village
8,9

255 reviews over Hotel Vasia Village in het Nederlands

Fantastisch, vriendelijk personeel, en schoon.

Roelien reekers
12-11-2018

Het was een super mooi en net hotel. We werden ten eerste al in het 5 sterren gedeelte geplaatst, terwijl we voor het 4 sterren gedeelte hadden geboekt, dit was nog gesloten, en zonder extra kosten , naar twee slaapkamers in 1 appartement in plaats van 1 slaapkamer ,en de anderen ook de woonkamer. Het personeel was zeer aardig, het all in clusive concept was perfect. Goed eten. Vond alleen het zwembad water , veel te koud, jammer dat het niet wat verarmd was. Maar al met al perfect. Gewoon in 1 woord, TOP

Gezellig en een net hotel.

Peter en Marijke uit Geldrop
13-10-2018

Wij hebben een hele fijne vakantie gehad, kamer was schoon en netjes, het eten was gewoon goed en het ontbijt voortreffelijk. Bij het zwembad gelukkig geen handdoeken leggen en altijd genoeg plek. 2 dagen iets te koud om buiten te eten, dus even wachten, omdat er minder plek was om te eten, maar George losten dit goed op en tenslotte wij hebben te tijd en jammer dat hier toch mensen over zeuren.

Wij vonden alle medewerkers van het hotel heel vriendelijk en behulpzaam, ondanks dat wij bijna het einde van het seizoen waren. Respect hiervoor.

Sisi is op loopafstand en loop is langs de zee, dat is de moeite waard, Malia is ook te doen als je goed kan wandelen, maar doe wel goede stevige schoenen aan..

Wij hebben ook een E-Bike gehuurd en is de moeite waard, dan zie je toch meer als met een auto, wel jammer dat in heel Sisi maar 2 E-bikes te krijgen waren, maar dit zal in de toekomst zeker veranderen. Onze vakantie was geweldig.

Voor 8 dagen prima!

Marjon
11-10-2018

Ipv 4 sterren wil ik het 3 sterren geven.

Kamer prima in orde en schoon. Het eten smaakt goed alleen niet heel veel keus.

Als het slecht weer is kan niet iedereen terecht in de eetzaal.

Sissi een leuk en mooi plaatsje maar niet langer dan 1 week, wil je langer heb je echt een auto nodig om er op uit te gaan.

Nooit meer

Ceusters
1-10-2018

Slecht eten ,van ontbijt tot avondmaal. Altijd hetzelfde eten en smakeloos. All inn ,wat geen all inn is dranken slecht , meermaals buiten hotel gaan eten. Heel triestige bedoening, niks te beleven. Personeel niet vriendelijk. Sissi is heel mooi met leuk haventje en mooie wandelingen kan je er maken

Dus hotel zijn sterren niet waard , maar sissi is mooi, hebben dit geboekt bij touroperator

Nooit meer

Pieters johan
30-9-2018

Zeker geen 5 sterren 3 meer of voldoende eten altijd hetzelfde dessert keuze uit 3 soorten bij minder weer wachten om binnen te eten wegens te klein niet verward mat vasia resort eindje verderop is wel top om te eten bij minder weer moesten we daar heen is allinclusive vasia beach de bar is open tot 01u vanaf 23 u is het betalend geboekt bij touroperator kan nie geloven dat de mensen daar voor 9 geven ofwel is dat gemanipuleerd de teksten die je te zien krijgt top was wel quad safari eindje verderop geboekt bij lokaal bureau. Sissi dorp mooie locatie om te wandelen en iets te drinken

Heerlijk hotel met vriendelijk personeel.

Carlo
26-9-2018

Vasia Village is een heerlijk hotel om te relaxen. Het ligt aan de rand van Sissi met een prachtig uitzicht. De winkeltjes en supermarkten zijn allemaal binnen 10 minuten aan te lopen.

George is een geweldig aardige manager die er alles aan doet om je verblijf zo leuk mogelijk te maken. Een aantal mensen van het personeel is verlegen maar heel aardig de overige zoeken het contact en hebben een hoop humor.

Het eten en drinken is erg goed al vonden wij de lunch beter dan het diner en niet een keer gyros was wat teleurstellend ;).

De kamer die wij hadden was goed onderhouden al vond ik de douche erg klein. In de badkamer zit ook een föhn en in de kamer airco.

WiFi in lobby traag en in de kamers (nog) niet beschikbaar.

Belangrijk: het hotel is nu een Sparkle hotel, hierdoor kan je niet meer gratis eten en drinken in de overige Vasia hotels. Dit word nog niet overal goed vermeld.

Al met al een heel goed hotel zeker gezien de prijs.

Voor herhaling vatbaar!!

Perra
14-9-2018

Vriendelijk personeel, ruime schone kamers en goed eten.

Sissi leuk en gezellig plaatsje

Echt een aanrader!!!

nooit meer zeker geen 4 sterren waard

regina dominicus
9-9-2018

slecht eten .onvriendelijk personeel .geen animatie.weinig te doen

fantastisch

anton
18-8-2018

Rustig resort zeer netjes onder houden zeer vriendelijk personeel.

Goed eten en op de avond relaxed op terras een borrel halen met een mooi uitzicht.

Dorpje sissi niet al te groot maar wel gezellig.

Zee voor hotel rotsen en alleen als het niet hard waait toegankelijk dan wel zeer mooi om te snorkelen vol diverse soorten vis.

Top vakantie!

Chris
17-8-2018

Heel fijn hotel. Kleinschalig en zeer veilig voor kinderen. Zo kan je ze gerust alleen laten gaan, en zelf nog eens ontspannen. Service is fantastisch! Ontzettend lieve mensen/personeel. Gemoedelijke sfeer. Ik heb een heerlijke vakantie gehad met mijn twee kinderen. Nog een maand langer had niet verkeerd geweest.

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vasia Village in Sissi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vasia Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.