Hotel Vasia Village

Hotel Vasia Village
8,9

234 reviews over Hotel Vasia Village in het Nederlands

Super dit hotel is een aanrader,

Fam. Van Den Berge, 18-4-2018

Voor ons was het de eerste keer dat we een vakantie te Kreta hebben geboekt. We hebben vasia hotel te Sissi geboekt omdat we heel wat positieve commentaren over deze accomedatie hadden gelezen. Maar onze verwachtingen meer dan overtroffen. Onze kamer was perfect met prachtig uitzicht op zee en vooral heel rustig, geen nachtlawaai of luide muziek. Ook een woordje van dank aan de heer Giorgos, de manager van het hotel. Heel vriendelijk en altijd staat hij klaar met een glimlach. Ook een hardwerkende man die er zekers in slaagt alles op wieltjes te laten lopen. Ook het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk. De ligging van het hotel is prachtig aan de zee er zelfs een bar is waar je 's avonds je dorst kan lessen. Een auto huren in de buurt is heel praktisch en goedkoop, in de straat van het hotel is het handig vooral om -dat je in het Nederlands wordt bediend. Dikke proficat voor Giorgos en zijn team. Fam. Van Den Berge

Top !!

Jessica, 29-10-2017

Heel goed, was er nu voor de tweede keer rustig hotel ,goed eten ,vriendelijke mensen zeer behulpzaam mooie kamers en proper goede service , ligt bij een kleine haven en een gezellig dorpje Sissi , prachtige uitvalsbasis om er op uit te trekken ,ook om een auta huren helpen ze aan de receptie verder ga zeker volgend jaar terug!!

Ideale vakantie

Vanlook rob, 28-10-2017

Eten top, voor iedereen wat wils. Op wandelafstand van dorpje. Mooie zwembaden, met glijbanen voor de kinderen. Heel veel Belgen met jonge kinderen. We wilden tijdens de volgende zomer teruggaan, helaas staan ze niet meer in de catalogus van touroperator.

Geweldig

Geert, 26-10-2017

Zeer goed hotel met vriendelijk personeel , de manager Georgos doet alles wat je hem vraagt. Eten goed , kamer goed en zelfs lekker bier. Dicht bij een gezellig dorpje met winkeltjes , restaurants enz..

Voor weinig geld kan je een auto huren en heerlijk rondtoeren.

Gewoon doen...

Super !

Jan, 14-10-2017

Geweldige vakantie hier gehad! Super eten, geweldig vriendelijk personeel die alles voor je doen! George de manager en zijn team makennje verblijf een feestje! Ga zo door!

Heerlijk verblijf

Levensgenieter, 14-10-2017

Heerlijk rustig gelegen accommodatie met heel vriendelijk personeel. Kamer heel schoon, wordt veel werk van gemaakt. Bed heeft een hard matras (voor mij prettig) maar de kussens erg zacht. Badkamer mooi en schoon. Bij ons verblijf begin Oktober heerlijke weersomstandigheden en ondanks een behoorlijke bezetting geen handdoekje leggen bij het zwembad. Elk uur van de dag waren 80% van de ligbedden onbezet. WiFi op de kamer zwak, maar buiten redelijk tot goed. In het restaurant mag je geen tafels bij elkaar schuiven. Het eten is goed met variatie, maar zoals in veel hotels met all-in niet altijd op temperatuur. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Geen animatie in deze periode maar dat vond ik persoonlijk een pluspunt. Zwembad water is ijskoud, het zeewater was warmer. Deze accommodatie is zeer zeker een aanrader.

voor herhaling vatbaar

hakstege, 14-10-2017

dure uitstapjes zijn gemakkelijk zelf te regelen, gewoon met de bus of door auto te huren (heel goedkoop). Rijden wel als gekken, dus goed opletten.

Verder is het gebied goed te bewandelen, wel goede schoenen meenemen.

Hotel is eigenlijk op alle punten top!

leuk, maar toch wat minder dan verwacht.

Elly, 8-10-2017

Suite geboekt,maar pas bij aankomst ( na uren wachten want de schoonmaak was nog niet gedaan) kregen we een maisonnette aangeboden.Niet tevreden vanwege de kids, helaas was er niets anders te krijgen. Het bed was rampzalig, 1 poot was korter en door het viltje onder de poot verschoof het bed bij iedere beweging, door de tegelvloer. 2x doorgegeven aan de receptie, niks aan gedaan.

Wifi werkt alléén in de buurt van de receptie.

Onbeschofte vrouwelijke manager, te weinig eetzitplaatsen buiten, waardoor dus minder geschikt voor grote groepen als je bij elkaar wilt zitten eten.

voor geprogrammeerd personeel en systeem.

Prui1, 8-10-2017

Ik vond de schoonmaak goed en netjes, in de omgeving van het hotel ziet er op terrein netjes uit.

toen we aankwamen s`avonds was er een hapje klaar gezet, keurig geregeld!

Het restaurant is verder weinig flexibel , als je met meer dan 6 mensen wil eten wordt er verwacht dat je aan aparte tafels gaat zitten , Er mag niet worden geschoven met de tafels. Er zijn een beperkt aantal tafels waar meerder mensen kunnen eten. En dit willen zij niet aanpassen als hier behoefte aan is. Ook niet als er 3 kinderen onder de 4jaar zijn die hulp nodig hebben. Of je moet gaan zitten wachten in de hal tot de tafels van 4 personen klaar zijn met eten.

leuk met 3 kinderen onder de 4 die trek hebben om te eten?

Voor de periode van het jaar was het s `avonds fris en is buiten eten geen optie meer , zeker niet voor een kind van 10 maanden. Buiten zitten eten werd als oplossing gegeven voor het probleem. 2 wind vlagen en je eten was steen koud.

En dit terwijl er meerder 2 persoon tafels vrij waren .

Wi-Fi is erg slecht en alleen bij de receptie goede verbinding, voor een weekje Wi-Fi is de prijs boven maats. €30,- .

Voor 4 sterren wel wat veel als je kijk dat er veel dezelfde gerechten worden geserveerd.

Als je een auto huurt moet je die vaak buiten het terrein van het hotel zetten omdat er veel personeel voor de deur parkeert.

Toppper

Astrid, 8-10-2017

Dit kleinschalige resort is een prima verblijfplaats. We zijn er nu. Kamers net als op de foto in de reisgids. Super aardig personeel, van receptie tot housekeeping. Eten: niet de temperatuur die we gewend zijn, maar elke maaltijd verschillende gerechten. Goede kwaliteit, goed klaargemaakt. Bij vragen over allergie wordt bij de kok nagevraagd of het er echt niet inzit. Warme sfeer. Gezellig muziek bij de poolbar. Voor mensen die moeite hebben met lopen: naar het dorpje loopt het flink af. Maar zeer gezellig om naar toe te gaan. Wij gaan zeker nog een keer terug

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vasia Village in Sissi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vasia Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Vasia Village scoort een 8.94 uit 10 op basis van 249 reviews.