Hotel Vasia Village

249 reviews over Hotel Vasia Village in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar!!

Perra
14-9-2018

Vriendelijk personeel, ruime schone kamers en goed eten.

Sissi leuk en gezellig plaatsje

Echt een aanrader!!!

nooit meer zeker geen 4 sterren waard

regina dominicus
9-9-2018

slecht eten .onvriendelijk personeel .geen animatie.weinig te doen

fantastisch

anton
18-8-2018

Rustig resort zeer netjes onder houden zeer vriendelijk personeel.

Goed eten en op de avond relaxed op terras een borrel halen met een mooi uitzicht.

Dorpje sissi niet al te groot maar wel gezellig.

Zee voor hotel rotsen en alleen als het niet hard waait toegankelijk dan wel zeer mooi om te snorkelen vol diverse soorten vis.

Top vakantie!

Chris
17-8-2018

Heel fijn hotel. Kleinschalig en zeer veilig voor kinderen. Zo kan je ze gerust alleen laten gaan, en zelf nog eens ontspannen. Service is fantastisch! Ontzettend lieve mensen/personeel. Gemoedelijke sfeer. Ik heb een heerlijke vakantie gehad met mijn twee kinderen. Nog een maand langer had niet verkeerd geweest.

UItstekend hotel

Melanie, Edward en Timo
16-8-2018

Prima vakantie gehad. Hotel is uitstekend evenals de kamers, personeel en eten. Lekker kleinschalig. Geen animatie maar was voor ons juist prima. 's-Avonds voor en na het eten genieten van een drankje bij de sunsetbar onder de bezielende leiding van Maria en Rebekka die altijd, evenals de rest van het personeel, vriendelijk en vrolijk zijn. Verder nog een speciaal bedankje aan Anna en de zeer humorvolle Georgios. Zij hebben het verblijf nog leuker gemaakt.

Tip: huur een auto voor mooie tripjes over het eiland.

Een ding wat voor verbetering vatbaar is het uitzicht van de kamers aan de zijkant.

Heerlijke vakantie

Familie Bunschoten
7-8-2018

Familiekamers met maisonette vonden wij niet fijn. Je bent echt apart van elkaar. Kunt niet even gezellig op het balkon zitten met elkaar want daar pas je maar net met 2 personen op. Buiten onze kamer om was de vakantie geweldig. Goed en afwisselend eten. Uitgebreid ontbijt met verse jus. Handdoekenservice is ideaal. Alles wordt keurig schoon gemaakt. Zwembad is prima, en bij de glijbanen staat de hele dag een badmeester voor de veiligheid. Verwarrend is wel dat er light animatie zou zijn een binnenbad en fitness. Dit zit allemaal in het grote Vasia Hotel. Maar dat mocht de pret niet drukken .wij hebben een heerlijke vakantie gehad !!!!!!

Genieten en tot rust komen

Benny De Leener
26-7-2018

Voor de 4de keer op bezoek in Sissi. Vorige keren in het grote Vasia resort en nu in het kleiner en gezellige Vasia village. Mooi onderhouden kamers, prachtige tuinen en lekker eten.

Bij het ontbijt vers geperst appelsiensap, ruime en variërende keuze in bufferen. Ook hapjes aan het zwembad zijn de moeite waard met afwisselend hot dogs, frieten, broodjes, ....

Enige minpuntje is dat de café frapé niet inbegrepen is.

Georgios, die in zijn manier van doen en zijn manier van Engels praten enorm veel gelijkenis vertoont met Miquel, uit Barcelona, doet er alles aan om je verblijf aangenaam te maken. Net als de rest van het team. Volgende keer Sissi, komen we zeker terug.

Supper!

We komen zeker terug.

Fantastisch hotelletje

Carine
25-6-2018

Reis geboekt bij touroperator. Alles supertof. Super personeel, Julian, Maria, en de super gemotiveerde Georges als manager. Propere kamers, voldoende en goed eten. Rustige buurt, dichtbij een leuk vissersdorpje Sissi. In 1 woord Super. 👍👍👍

Esther
20-6-2018

Zoek je een kleinschalig hotel dat van alle gemakken voorzien is, stop dan maar met zoeken. In dit hotel doen ze alles om het je maar de zin te maken! Er is hier ontzettend leuk personeel wat regelmatig even informeert of alles nog naar wens is, ze houden van een grapje zonder opdringerig te zijn.

De kok doet elke dag weer zijn best om allerlei lekkere dingen klaar te zetten, de all-inclusive formule is hier prima, gevarieerd en ook met allergiën wordt desgevraagd rekening gehouden.

We zijn hier 2 jaar geleden ook geweest, toen was het ook allemaal prima voorelkaar. Intussen is er het één en ander verbouwd en is het alleen maar mooier geworden.

De tuinman verdient een groot compliment, de tuinen zijn prachtig, alles bloeit en wordt hier keurig bijgehouden.

Het is aan te raden om een paar dagen een auto te huren. Mijn favoriete moment van de dag... de zon op het mooie terras van het hotel in zee te zien zakken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vasia Village in Sissi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vasia Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.