GriekenlandKretaSissiHotels SissiHotel Vasia Palace & Spa

• Rolstoel toegankelijk
  • Airconditioning
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

8 Reviews over Vasia Palace & Spa

• 7Natasja24-08-2021

schoon en netjes, rustige omgeving, veel kinderen,

Hier geweest met partner, zoon van 15 jaar en mijn moeder van 71 jaar. Het resort is schoon en netjes. Supermarkt knossos zit net voor de ingang van het resort. Je kan hier terecht voor kleding, petten, tassen, tabak, eten en drinken speelgoed, zwemaccessoires enz. Wij hadden een kamer met eigen zwembad. Airco boven kreeg de kamer helaas niet koel maar de airco beneden deed het heel goed. Wij hadden ook 2 badkamers. Kamer was super en elke dag hebben ze schoongemaakt en kregen we handdoeken voor het zwembad. Er lopen katten en honden op het terrein die je vooral ziet tijdens het eten. Wij hebben daar verder geen last van gehad. Verse jus bij het ontbijt maar verder viel het eten wel wat tegen. Wij zijn echt niet van die mensen die snel zeuren maar het eten was best koud en vlees vaak taai. Keuze is beperkt maar voor iedereen wel wat denk ik. Personeel is vriendelijk. Sissi haven met winkeltjes en restaurants is op loopafstand.

• 9robert02-05-2016

mooi hotel,goed eten voor all inn.

Geen zandstrand op loop afstand maar met een auto rij je naar de mooiste stranden zoals die in malia. Relaxte mensen bij de bar en het restaurant. Tip,huur een auto op de hoek van de straat. Nl sprekende mensen en niet duur. Wij hadden een panda (300km op teller !!) all in (geen risico op niets) voor eur 93,- voor drie dagen.

• 1saskia schoenmakers17-07-2014

Wat een armoede

Wij hadden de vijf sterren bingo bij touroperator geboekt. Dit hotel is absoluut geen vijf sterren waard! Ik snap ook niet dat dit zo aangeboden mag worden. Het kleine dorpje sissi is goed te lopen en heeft een aantal mooie plekjes ( ormos coctail bar). De zwembaden op het complex zijn deprimerend en als je plek wilt hebben dan moet je handdoekje gaan leggen😁. Ons zien ze hier niet meer terug!

• 8Arnold12-07-2014

Het hotel was perfect, de spa vreselijk.

Ze hebben een zeer goed hotel, de bediening is perfect. Het eten is ook heerlijk en een ruime variatie. Ik ben ook bij de spa geweest, maar daar hebben ze mij niet goed behandeld. Kon de helft van mijn vakantie bijna niet meer lopen.

• 7familie Van Geertruy14-07-2013

Prima accomodatie : max. 4 sterren waard.

We hadden een familie suite waarbij de kids in slaapzetels dienden te slapen ipv aparte slaapkamer wat van een 5sterren hotel toch zou mogen verwacht worden. Super groot en mooi terras (overdekt met druivelaar) wat zalig was om 's avonds te genieten van een glaasje voor het slapen gaan.

Het restaurant was ok maar ook weer net geen 5 sterren waard. Sommige personeelsleden waren zeer vriendelijk, anderen weer vrij nors...

Al bij al een zeer leuke en aangename vakantie gehad!

Een ideale locatie voor wie wil genieten van mooi weer in een rustige omgeving ver weg van alle drukte.

• 9Małgorzata11-06-2013

wakacje z przyjaciółmi i dziećmi

Hotel czysty, obsługa na wysokim poziomie(możliwa zamiana dwóch pokoi na jeden piętrowy apartament), jedzenie przepyszne i urozmaicone. Położenie hotelu bardzo dobre, niedaleko hotelu piękne tawerny w których Grecy rozpieszczaja turystów- widok na morze i góry. Napoje do posiłków i alkohole ogólnodostępne. Animatorzy z Polski bardzo pomocni i sympatyczni. Warto wypożyczyć auto. Restauracja a la carte godna polecenia.

• 7Richard Keus09-06-2013

Prima Hotel

Wij zijn al vaker in Vasia geweest (3x) echter is Vasia dit jaar, zeker voor een kamer met prive zwembad, een stuk duurder geworden. Dit maakt ons ook wat kritischer. Het blijft een goed hotel waarbij helaas geen verbeteringen zijn doorgevoerd en gebreken aan de kamers nog steeds niet opgelost zijn wat gezien de prijs wel verwacht mag worden. Wij gaan nu kijken naar een andere bestemming die voor het zelfde geld misschien wat meer kwaliteit geeft.

• 9lian snijders27-05-2013

prachtig

mooi schoon hotel,jammer dar het niet aan het strand ligt busje van hotel brengt je naar strand bij robinson hotel 11,- 2 stoelen parasol cola malibu pils broodje hodog 17,30 euro niet echt goedkoop hotel prima eten leuke mensen schoon perfect zwembaden goed schoon ga beslist nog een keer

Hotel Vasia Palace & Spa info

• Rolstoel toegangBeschikbaar
  • MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar