Géén boekingskosten

Appartement Sissi Mare

GriekenlandKretaSissi

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Sissi Mare voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 18 reviews

8.1FantastischScore uit 18 reviews
  • 8.8Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

21 Reviews over Sissi Mare

• 10ANTOON VAN DER WAL07-06-2018

Fantastisch; in september ga ik weer!

Zoals altijd uiterst vriendelijk door de familie Beladaki en Sheila ontvangen; nu alleen maar eerder ook met mijn overleden echtgenote. Er wordt alleen accomodatie geleverd waardoor men flexibel is in de keuze waar te eten/drinken : "thuis" of in nabij gelegen restaurantjes.

• 8Diana02-07-2016

Goed appartement voor een goede prijs

De locatie is heel goed 5 min wandelen naar de haven met allemaal leuke taverne's Sissi leuk dorpje niet zo massaal als de grote plaatsen. Strandje is een klein baaitje daar zijn wij niet geweest, omdat het zwembad bij het appartement heerlijk was en heel rustig we waren er vaak hellemaal alleen. De kamers zijn wel sober maar schoon en prima bedden en balkon. Wij hebben ons prima vermaakt.

• 9leonie van den ende18-05-2012

the best place to be!

Al vele jaren komen we hier vakantievieren. Prachtige plek, mooie appartementen, lieve behulpzame familie Beladakis. Restaurantjes en leuke winkeltjes dichtbij. Heel gezellig dorpje. We willen nergens meer heen!

• 9Arjan15-05-2011

Een droom locatie.

Aangekomen in sissi wisten we niet goed wat we moesten verwachten maar na het openen van de terras-/balkondeuren wisten we het zeker..... wij hoefden nooit meer naar huis. Wij hadden 2 van de appartementen die aan zee lagen en aan zee is ook echt aan zee, het enige wat hier tussen lag was het zwembad (zout water). Het ontbijt was eenvoudig maar goed en elke avond uiteten is voor ons geen straf, door familie omstandigheden was de keuken van Sissimare gesloten.

En voor wie een ruim appartement zoekt is dit echt een aanrader, geen airco nodig door de diepe ligging, lekker koel de hele dag door. Stranden zijn op loopafstand en het centrum(pje) is heel gezellig en het eten is uiteraard heerlijk.

Echt een top vakantie!

• 9van basten01-09-2008

wat een rust en vriendelijkheid

Wederom een zeer plezierige tijd gehad, zeer vriendelijke en gastvrije mensen gaan in september wederom voor 2 weken

• 7Ger19-08-2008

eenvoudig maar goed

geleid door een vriendelijk en behulpzame familie.

• 8rob08-08-2008

gezellig, mooi

ben net terug van vakantie in sisi mare. het appartement was erg mooi en gezellig. mooi uitzicht leuke terrasjes. de service was erg goed en de mensen waren echt geweldig daar zo gastvrij!! zeker voor herhaling vatbaar!

• 9O. de Vries22-07-2007

We zijn weer 15 dagen te gast geweest in Sissi Mare, Na vele jaren bevalt ons deze plaats en hotel nog steeds zeer goed. Een auto huren bij Mevis is aan te bevelen. Goed eten bij Napoli aan de overkant.

de Vries

• 6Karin26-06-2007

Leuk gebouw met gezellige trapjes en knusse hoekjes. Service was geweldig, deze lieve mensen doen echt alles voor je! Appartement aan het zwembad met zeezicht was prachtig. Alleen deed in ons appartement bepaalde lichtschakelaars het niet, niet al te schoon, wij kregen NIET iedere dag schone handdoeken. De inrichting is oud, maar dat drukt bij ons de pret niet! Jammer genoeg geen airco. Ontbijt is voldoende, wel jammer dat het ieder dag hetzelfde is(behalve het ei), dit gaat wel vervelen op het laatst. Verder topvakantie gehad.

• 8De Vries08-10-2006

Rustig gelegen appartement. Goede service en schoonmaak. Zeer vriendelijke mensen.

Appartement Sissi Mare info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)