Hotel SENTIDO Vasia Resort & Spa

Hotel SENTIDO Vasia Resort & Spa
8,7

109 tips over Hotel SENTIDO Vasia Resort & Spa

gatinha, 24-10-2016
Auto huren bij Mevis, 35 euro per dag voor VW Polo (als je 'm meerdere dagen huurt tenminste), geen eigen risico. Vermijd supermarkt Knossos, onbeschoft personeel en duur bovendien. In Chersonissos zit een geweldig aquarium met reptielen (vanaf Sissi bijna aan het einde van de stad, linksaf bij grote supermarkt) en een leuk openluchtmuseum dat het leven van Kreta van vroeger laat zien. Naast Star Beach. Let op het Nederlandse commentaar bij de 'film': vast vertaald uit melancholisch Grieks :-)
bosker, 15-5-2016
Huur een auto bij Smile. Een andere familie had een auto gehuurd aan de overkant en kreeg een oud barrel mee.
ingrid, 16-7-2015
Huur een auto bij het verhuurbedrijf aan de overkant, super goede services en goedkoop.Ook daar kun je een jeep safari boeken, dit wordt georganiseerd door een Belgisch stel.Hierbij rij je nog in open jeeps en niet in die dichte landrovers waar je met 8 man als een potje pieren in zit.

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Vasia Resort & Spa voor je op een rij gezet:

Rob, 5-7-2015
Wij hebben een cabrio gehuurd en zijn de bergen in gegaan, erg leuk en erg warm.
steven, 18-6-2015
coconut bar/restaurant en neromilis
Yvonne Pander, 12-5-2015

Maxima

Tent gerund door Nederlanders zelfs bitterballen echte chocomel en heerlijke koffie prachtig uitzicht op haventje

Metsemakers, 30-4-2015
The coconut , bar restaurant. Mooie sfeer verlichting en zeer vriendelijk
Martien, 30-10-2014
Huur een auto en ga naar de Lashiti hoogvlakte, adembenemend mooie landschap.
Fam Ras, 26-10-2014
Ga met de gewone bus voor een uitje.Stopt vlak bij het hotel en is stukken goedkoper.Gaat wel maar 1 keer per dag [9:30].
Han_S, 11-10-2014
Voor mensen die slecht ter been zijn kunnen wat problemen hebben met de vele trapjes. Wij hadden kamer 106 en hadden 7 trapjes te gaan tot het restaurant. Huur een auto om het eiland te zien. Op kreta valt makkelijk te rijden.