Hotel SENTIDO Vasia Resort & Spa

Hotel SENTIDO Vasia Resort & Spa
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Vasia Resort & Spa voor je op een rij gezet:

848 reviews over Hotel SENTIDO Vasia Resort & Spa in het Nederlands

Super hotel!

Reiziger
20-6-2018

Een van de beter hotels van Griekenland! Het klopt inderdaad dat er zwerfkatten en honden in het hotel lopen maar zolang de toeristen deze blijven voeren zullen ze uiteraard terug komen hier kan het hotel niets aan doen! Goede kamers! Eten onwijs veel keuze en wordt warm gehouden op warmteplaten. Het eten was niet zo warm als wat wij in Nederland gewend zijn maar dat is ook niet te doen in een All-inclusive hotel! En de grieken eten nou eenmaal niet zo warm als ons. Bediening is top! Animatie team leuk en totaal niet opdringerig. Het strand bij het hotel is wel echt heel klein maar met een leuke wandeling ben je zo op het Bouffos strand! Het is dat wij niet vaker dezelfde bestemming gaan maar anders zouden wij zeker terug gaan! Echt een absolute aanrader!

Nooit meer

Leo
17-6-2018

Vriendelijk personeel en goed zwembad.

Eten is onvoldoende warm, eerder koud. Zwak Wifi signaal op kamers ver van de lobby. Beperkt aanbod van drank inbegrepen in All-in.

Zwerfhonden en katten lopen tijdens het eten van tafel naar tafel om eten te krijgen van toeristen.

Roelien Reekers
13-6-2018

Het is een super goed resort , we hadden voor vasia village geboekt 4 sterren, maar omdat die nog niet open was , kregen we een kamer in het moederhotel , alles was perfect gewoon een dikke 10.

Weer een een super vakantie gehad.

Harry
11-5-2018

De staf heeft er weer alles aan gedaan om mij weer een fantastische vakantie te geven, ben 2 jaar geleden mijn vrouw verloren ook hier heeft de staf mij goed opgevangen, voor mij een 2de huis, ook het animatie team toppie, gewoon weer geweldig, ik kom hier al voor de 20ste keer.

Nogmaals alle personeel dank je wel voor alles.

Tophotel!

Marina
26-4-2018

Sissi, een leuk klein vissersplaatsje. Het hotel ligt mooi aan de kust en op loopafstand van het dorpje. Het hotel is netjes en de kamers zijn verdeeld over verschillende gebouwen. Kamer, keurig en groot genoeg voor 2. Balkon is klein, je kunt er eigenlijk niet op zitten. Maar wij hadden de goedkoopste kamer. Bed prima, linnengoed voldoende en vaak gewisseld. De bar en lobby zijn prima, ‘s avonds kun je er een kasrtje leggen en een drankje doen. Het restaurant uitstekend, voldoende keus en vaak aangevuld. Wij is matig, maar bier is prima en je kunt ook kiezen voor een fles goede wijn. Het achterste zwembad was steenkoud, maar wat wil je in april. De zee was beter van temperatuur! Personeel is vriendelijk, maar de mannen van de animatie waren vooral luidruchtig. Wij vonden het een top hotel. Aanrader, fa wandelen, je kunt alle kanten op. Auto via de hostes van je reisorganisatie, goed, zonder borg en goedkoop.

Nooit maar dan ook nooit meer

Paul
10-4-2018

Personeel in de "refter" was prima. Wij hebben echter nog nooit zo een luidruchtig restaurant meegemaakt, enerzijds door de grootte en vorm maar ook door de vakantiegangers die zich ongehoord gedroegen door kleding, zithouding, eetgewoonten en de ergerlijke verkwisting van voeding. Eten veelal lauw tot koud.

Wij hadden een "superior" (sic) room met een matras van exact 1.5 m breed. Na veel leugens en beloftes om een breder bed te bekomen werd het dus niets . Gelukkig was er een tweede bedje op de kamer zodat wij dan maar een weekje apart geslapen hebben.

Toen het slot van de kamer defect was zijn er 6 personen tussengekomen en werden wij tot vier maal teruggestuurd naar de receptie. Uiteindelijk leek het probleem na 3 uur opgelost maar werd, na aandringen van een opdringerige dame, een later gesignaleerd probleem eerst opgelost ondanks dat wij dit gemeld hebben.

Het zogenaamde verwarmde zwembad dat zogenaamd in de "all inclusive" inbegrepen was was betalend (thalasso).

Geen strand en zowel links als rechts van het hotel vuilnisbelt en bouwval.

Wij beoordelen het hotel op 2 xx in overeenstemming de aanduiding aan de inrit van het domein.

Sentido never again.

We hebben een fijne vakantie gehad

A&B&B
23-9-2017

Het personeel was erg vriendelijk en het hotel was ook netjes proper

Voor het eten was er voldoende keuze de buffetten werden goed aangevuld

Het hotel lag wel in een drukke omgeving en iedereen kon zo het complex op

Ook vonden wij dat de bedjes aan het zwembad dicht op elkaar stonden

Een 5 sterren zouden wij het niet geven vanwege de ligging

Maar we hebben toch genoten

Zeer gastvrij goed eten en mooie accommodatie

Repeater
23-9-2017

Kindvriendelijk alleen in de vierpersoonskamers is de kinderkamer beneden en ouderslaapkamer boven is niet altijd even

gemakkelijk. Personeel is zeer vriendelijk en gastvrij en de zwembadbar is goed geoutilleerd. Een aanrader!!

Nooit meer,

Thierry
31-8-2017

Dit is absoluut een hotel met camping gevoel. Geen 5 sterren waard. Dit hotel heeft alle kwaliteiten van een goede camping maar totaal niet de klasse van een 5 sterren hotel waarvoor men toch een zeer hoge prijs betaald vb. Privé-zwembad dat geen privé-zwembad is maar waar men eerder op mekaar gepropt is. Drank van schandalig slechte kwaliteit en geserveerd in vieze en vuile plastic bekers. In het restaurant wordt geen enkele discipline gerespecteerd en kijk je beter 2 maal voor je een bord neemt of je eet de rest van de vorige. Onderhoud van de kamers ondermaats want er wordt niet gepoetst enkel bedden gemaakt en propere handdoeken.

Zalige vakantie

A-A
23-8-2017

Wij verbleven 9 dagen in dit hotel. 5 sterren is misschien wat veel, maar ik zou het hotel toch wel aanraden aan andere mensen.

Zeer goed onderhouden. Vriendelijk personeel. Lekker eten (zowel Grieks getint als internationaal) Ruime kamer (Wij hadden een goed bed).

Leuke zwembaden voor elk wat wils. Grote zwembaden waar de kinderen met een bal kunnen spelen, maar er zijn andere zwembaden waar je rustig kan genieten. Geen gebrek aan ligstoelen.

Sissi is niet zo groot, maar is authentieker dan de grotere vakantiebestemmingen op Kreta. Het haventje is zeer dichtbij en ademt een zeer gezellige sfeer.

Wij combineerden de ontspannende sfeer van het hotel met enkele toffe uitstappen.

Kortom, wij beleefden een zalige vakantie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Vasia Resort & Spa in Sissi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Vasia Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel SENTIDO Vasia Resort & Spa scoort een 8.64 uit 10 op basis van 966 reviews.