Hotel SENTIDO Vasia Resort & Spa

Hotel aan zee, ZorghotelWeer vandaag21°16°
Hotel SENTIDO Vasia Resort & Spa
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Vasia Resort & Spa voor je op een rij gezet:

859 reviews over Hotel SENTIDO Vasia Resort & Spa in het Nederlands

Janssens
9-10-2018

Voor ons een 4 sterren waard ze smijten met de sterren in kreta.mooie kamer wat verouderd maar zicht op zee,net en proper en inderdaad als je douche neemt staat het onder water. Juist 2 kleine stukjes zeep en een zeepdispenser in de douche. Mooie zwembaden maar echt koud.eten was lekker maar niet zoveel keuze wel warm.slechts 4 cocktails voor all in wat weinig de rest bijbetalen.sissi vlakbij mooi om te wandelen maar je hebt het na 2 keer ook gezien,wij zijn veel met de openbare bushalte weggeweest die stopt aan de supermarkt aan het hotel

Prima vakantie, maar niet nog een keer

Anne Polman
7-10-2018

Echt goed:

- het eten

- superieur kamer is voor 2 personen heerlijk, super veel ruimte

- service (stond om 24.00u nog een bordje met eten klaar voor ons, we mochten op de uitcheckdag totdat we weggingen gratis gebruik maken van de all inclusive terwijl die eigenlijk niet meer gold, lunchpakketje kun je aanvragen als je een dagje op pad gaat.

Minder:

- Wij hadden geboekt bij touroperator en daar staat dat er een strandje is op 100meter. Dit klopt niet. Stom! Je moet met een shuttlebus naar Boufos beach. Wel leuk en mooi daar overigens.

- De 2 binnenzwembaden waar touroperator over schrijft zijn niet gratis toegankelijk. flinke entreeprijs voor de Spa en dus ook het bad.

- Sisi is leuk om doorheen te wandelen maar je hebt het in 1 middag wel gezien. Een auto huren of excursies is dus wel aan te raden.

Slecht:

- muziek bij de Tropical bar en bij het animatieteam. Zó hard, verschrikkelijk. We hoorden hier meer gasten over.

Niet voor herhaling vatbaar

GRIET HAESEN
24-9-2018

Voor mensen die bepaalde verwachtingen koesteren van een 5*-hotel , wel , hier vind je ze niet ! Enorm verouderd hotel met crappy kamers en geen faciliteiten die

overeenstemmen met dit niveau . Om een douche te nemen moet je bijvoorbeeld over een zeer hoge rand van het bad klauteren . Er is een douchewand van +/-40cm breed , dus de hele badkamer onder het water en uit de douche stappen is letterlijk een levensgevaarlijke onderneming .

De toiletten aan het zwembad zijn vies , het eten is ondermaats , het personeel is absoluut niet getraind om in een 5* hotel te werken . Ze doen moeite om je niet te zien . Wij hebben vele dagen zelf onze tafel gedekt en zelf onze drankjes bij de maaltijden aan de bar gehaald .

Aan het zwembad staan er plastic ligbedden , de parasolletjes zijn heel klein en je blijft evenzeer in de zon liggen , want het zijn net kleine haarnetjes . Door de handdoeken kan je heenkijken door de miljoenen wasbeurten die ze al gehad hebben . Kortom een 3* "resort" .

Kamer:

Wij hadden eerst 1807, in een complex iets afgelegen, maar met klein zwembad en bar erbij. Echter de kamer was op begane grond, terras pal naast weg waar iedereen langskomt. Teruggegaan en gezegd dat we hadden gevraagd voor niet-begane grond. Volgende dag konden we gelijk verhuizen naar een fijnere kamer. Kamers waren beiden groot, met woonkamer en slaapkamer apart. Wel beetje verouderd. Op de badkamer is geen afzuiging. Verder zeer veel last van muggen op beide kamers.

Eten:

Wij vonden het eten oké. Ontbijt en lunch best uitgebreid, avondeten viel wat tegen (eigen smaak)

drinken:

Voor een all-in formule viel dit tegen. Niet veel mogelijkheden qua alcohol, frisdrank zeer zoet. Wij misten ook een gezellige plek om iets te drinken / zitten.

Zwembaden:

Bij restaurant twee zwembaden. Veel bedjes, maar ook veel handdoek leggen. Iets verder door nog een zwembad. Irritant was de constante muziek.

Ligging:

Sisi ligt dichtbij

Super!!!

Claudette
12-8-2018

Helemaal goed!!! Alles voor een perfecte vakantie. Mooie zwembaden, eten super, niet rennen voor een bedje. Sissi leuk en gezellig plaatsje. Kortom voor een relax gezellige vakantie op Kreta moet je hier zijn!!!

Prachtig hotel met vriendelijke bediening

Mirjam
10-8-2018

Mooie schone kamers, heel goed eten, mooie zwembaden, bijna geen handdoekleggers. Heel vriendelijke personeel. Gasten voornamelijk Fransen en Belgen en wat Nederlanders. Geen zandstrand.

Geen 5 sterren waard.

Marretje
25-7-2018

Erg vriendelijk personeel,schone kamers...

Eten is oké maar geen hoogstandje.

Wat echt jammer is is dat je s'ochtends een heerlijke cappuccino bij het ontbijt kan krijgen(zit dan bij all incl.) Echter de rest van de dag moet je hem betalen?!

Dranken verder waardeloos....weinig keuze en alles staat in de volle zon waardoor je vaak lauw drinken krijgt...moet zelf om extra ijs vragen.

Regelmatig buiten de deur gegeten en gedronken ondanks all incl.

Sissi een gezellig ,niet te druk plaatsje.

Fantastisch resort !

Bianca
20-7-2018

We hadden eigenlijk een ander hotel geboekt, maar deze bleek bij aankomst overboekt te zijn. Dit werd ons quasi nonchalant door een medewerker van touroperator medegedeeld toen we net op het vliegveld in Kreta aankwamen. Onze vakantiestemming was in 1 klap helemaal weg , hij zei het erg argeloos en ongeinteresseerd. Hij zei steeds dat hij het druk had en dat we maar gewoon moesten gaan. Daar sta je dan met je gezin...maar aangekomen bij vasia werden we ontvangen alsof we de koning en koningin waren. Perfect hotel, mooie ligging aan zee, op 5 ,minuten lopen van het haventje bij Sissi. 7 mooie zwembaden, niet overvol, geen gedoe om bedjes, want die staan er meer dan genoeg, op welk moment je ook komt. Prima eten, veel variatie en leuke animatie. Het is een heerlijk rustig park, waar je ook lekker kan slapen, goede bedden en heerlijk rust op het park. Super schoon is het park en de kamers worden elke dag opgeruimd, schone handdoeken en lakens.

Grandioos!

Lia H.
16-7-2018

Bij aankomst vriendelijk ontvangen. Wij hadden geboekt 2 kamers met 2 badkamers. Was prima naar onze zin, vlakbij receptie,zwembaden en restaurant.

De kamers werden iedere dag goed schoongemaakt. Nieuwe lakens en handdoeken. De handdoeken van het zwembad kun je aan de receptie halen en om de 2 dagen ruilen voor schone. Ook iedere dag water, en koffie of thee.

Mensen die zeuren over het teen moeten zich schamen, zo veel, je kunt gewoon niet kiezen, zo veel. Wij warden er als opa en oma met 3 kleinkinderen en hebben ons prima vermaakt. De Happy train is ook een aanrader als uitstapje. En het plaatsje Sissi is ook heel gezellig. Hebben ook nog een semi-submarine tour gemaakt, waarbij je veel vissen en reuze schildpadden ziet. We kijken met veel pleader op onze vakantie terug!

Ondanks geen vlees, toch een heerlijke vakantie!

Emmy Munier
13-7-2018

Bij aankomst werden onze koffers naar onze riante kamer gebracht. Wij hadden twee aparte bedden, zoals vooraf aangevraagd. Onze kamer werd iedere dag goed schoongemaakt, inclusief iedere dag twee flesjes water. Bij de receptie aangegeven dat mijn partner niet tevreden was over het kussen en die werd direct vervangen. Het personeel was verder erg vriendelijk en behulpzaam.

Het hotel lag centraal met een grote supermarkt ernaast en vlakbij het plaatsje Sisi. Er waren genoeg ligbedden langs de zwembaden en je had genoeg beweegruimte in het zwembad zelf.

Helaas liet het eten wat te wensen over. Het ontbijt was prima, maar het vlees bij de lunch en het avondeten was niet goed. Of het vlees was te kort of te lang gebakken, waardoor wij geen één dag vlees hebben gegeten. Soms hadden wij ook het idee dat bepaalde gerechten al enige tijd lagen te verpieteren en er was niet veel afwisseling.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Vasia Resort & Spa in Sissi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Vasia Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.