Hotel SENTIDO Vasia Resort & Spa

Hotel SENTIDO Vasia Resort & Spastersterstersterster

9.5Fenomenaal

Griekenland, Kreta, Sissi

9.5Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Vasia Resort & Spa voor je op een rij gezet:

• All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

Verblijf in Sentido Vasia Resort & Spa 5* op Kreta. Met de zeven zwembaden, de tennisbaan en de vijf restaurants beschikt het resort over veel faciliteiten. Bij een van deze zwembaden staat de gehele dag gezellig muziek op. In vijf minuten sta je bij de haven van Sissi, een klein vissersdorpje. De rest van Kreta is het best de bereiken met de auto.

1052 reviews over Hotel SENTIDO Vasia Resort & Spa

• 2019
    10Stephan Theunis14-09-2019

Hier klopt alles!

Fantastisch. Heerlijk eten, mooie schone zwembaden en ruime, mooie kamers. Bij aankomst (snachts) een lunchpakket gekregen, top! WiFi is goed en het personeel is super! Hier klopt alles, een 10!

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10Olga09-08-2019

Het is een mooi resort, alles is heel schoon. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het eten was elke dag goed. Voor iedereen zit er iets bij, veel keuze. Zelf eet ik vegetarisch en ook daar was voldoende keuze in. Er zijn meerdere zwembaden met meer dan genoeg ligbedden. Er worden geen handdoeken gelegd en er is de hele dag plek on te liggen. Zelf lagen wij bij het zwembad bij de snackbar. De hele dag liggen er snacks en ijs. Bij het zwembad bij het restaurant is de hele dag muziek, daar moet je van houden. ( ik vond het niet storend). Animatie was ook leuk, vanaf 10.00 konden de kinderen naar de miniclub. Als m’n dochter niet meer wilde kwam een van de Nederlandse meiden haar weer naar ons toebrengen. In de middag deden ze altijd spelletjes in het zwembad en ‘s avonds minidisco. Het dorpje Sissi is niet zo veel maar wel leuk om even doorheen te lopen. De stranden zijn niet te doen met kleine kinderen, veel keien en geen zand.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Fam Janssen06-08-2019

Heerlijke vakantie en zeer vriendelijke mensen

Gewoon goed. Mensen die over dit hotel klagen zijn volgens mij helemaal nergens tevreden mee.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Fam Schijvens29-07-2019

Top vakantie gehad

Vasia resort en spa is een goed hotel op loop afstand van het knusse vissersdorpje Sissi. Personeel zeer vriendelijk en het eten is voldoende gevarieerd, verse jus dórange bij het ontbijt! Enigste min punt: aanmaak frisdrank die behoorlijk zoet is. Animatie niet opdringerig, muziek alleen wat harder tijdens de aqua gym, rest van de dag lekkere relaxte muziek. Als je naar 1 van de stranden gaat neem wel waterschoenen mee, vooral voor de kinderen! Als je van wandelen en hiking houdt bezoek dan de Kritsa kloof, prachtig om daar doorheen te wandelen/klimmen. Sissi zelf is leuk om s'avonds op een terrasje te genieten van een hapje en een drankje tijdens de zonsondergang. Wij zijn jaren lang naar all-in hotels in Turkije geweest waar de service en aanbod wel wat hoger lag, maar qua prijs/kwaliteit is Vasia resort en spa zeker aan te raden!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Michele17-06-2019

Fijne relaxte vakantie.

Een heerlijk resort. Goed eten uitgebreide keuzes. Nette kamer, goede all inclusive. Wij mochten smorgens vroeg bij aankomst meteen gebruik maken van de all inclusive. Op dag van vertrek was dit ook geen probleem. Zelf heb ik een slechte rug en kreeg meteen een extra topper op mijn matras, het hotel biedt ook een kussenservice. Kamer hebben wij laatste dag aangehouden tot 1600 voor een bedrag van 30 euro. Sissi is een leuk klein dorpje op loopafstand, avond eten zeer betaalbaar dus leuk om te doen als uitstapje. Autohuren aan de overkant, goede prijs en fijne Nederlandse mensen. Wij hebben ook Aqua Plus geboekt via deze mensen waarbij wij een korting kregen (tweede persoon slechts 5 euro), dit was ook echt een leuk waterpretpark met veel glijbanen. Transfer naar het aqua park wordt ook door hen geregeld. Tip: neem waterschoentjes mee, veel stenen. Zandstranden zijn er ook maar veel schelpenranden bij verlaten van het water.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 10Vervacke Lucien23-05-2019

fantastisch

Heel mooi hotel,vriendelijk,behulpzaam en heel proper

Geboekt bij vakantiediscounter

• 10Katy Timmers21-05-2019

Fantastische

Super hotel,vriendelijk personeel,super lekker eten,veel keus,mooi slaapkamers met goede bedden ieder dag schoon handoeken en lakens wat a klein fooi doet ....mooi plaats Sissi..... herhaling vatbaar ....Wij hebben en auto gehuurd bij een nl vrouw tegenover de hotel goed verzekerd bedankt Vasia Resort voor een geweldige vakantie.....niet twijfelen gewoon doen.....Wij zijn met touroperator geweest ook goed geregeld alles......

• 8Cees05-05-2019

Prima vakantie gehad.

Prima hotel. Goede keuken. Ontbijt, lunch en diner waren prima. Schone ruime kamers. Goede bedden die regelmatig verschoond worden. Iedere dag schone handdoeken.

• 8Patrick Goes25-04-2019

Erg fijne vakantie gehad!

Net terug van Vasia Village Resort. Prima park met erg vriendelijk personeel, goed eten en lekker drinken. Kamers zijn goed, geen overdreven luxe, maar er ontbreekt je aan niets. Ondanks het park rolstoelvriendelijk is, kunnen de afstanden wel tussen hoofdgebouw en je appartement aardig oplopen. Dus als je enigzins slecht ter been ben - hou hier rekening mee.

Het eten is ook gewoon goed. Genoeg keus en variatie, voor elk wat wils! Allinclusief drankjes zijn ook goed (all-in tot 23u 's avonds). Zwembaden zijn netjes & schoon, niks op aan te merken!

Enige min puntje was dat - toen wij er waren was het park vol - het wel erggggg druk kan worden op bepaalde knelpunten. Zo was de eetzaal 's avonds gewoon 'vol' en moesten mensen op een plekje wachten. Dat vond ik dus duidelijk minder.

Overigens is het binnenzwembad Niet All-Inclusive. Deze hoort bij de spa faciliteiten en is niet toegangkelijk voor kinderen.

Mooi strand: voulisma beach!

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 2018
    9van der Plas02-12-2018

In juli / augustus in dit fantastische hotel geweest. De kamers zijn heel ruim en zeer schoon, heel vriendelijk personeel, ook de kamermeisjes zijn erg behulpzaam. Goede airco. Het eten was goed, heel veel variatie. Speciale koffie in de ochtend. Lekker buiten onder de bomen eten of onder de overkapping of binnen. Net wat u wilt. All in concept is tot 23.00 uur. Dat vonden wij ruim voldoende. Een leuke rit gemaakt met het toeristentreintje. Zelfs de pubers vonden het leuk. Ook een auto gehuurd en wat van het eiland gezien. Al met al een zeer geslaagde vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

109 tips over Hotel SENTIDO Vasia Resort & Spa

• fam. Burgerding, 08-05-2012

1) Bezoek aan Spinolonga; mooie tocht per boot aan dit lepra eiland. 2) Imroskloof; 8 km lopen; goed te doen voor de kinderen. Heel mooi. De tocht met de bus van 3 uur lijkt erg lang maar is een aanrader want je ziet heel veel van Kreta en hoort van je gids allemaal leuke weetjes. Ook voor de kinderen goed vol te houden.

kortom; Aqua Vasia Beach in Sisi is een TOPlocatie voor een heerlijke verwenvakantie.

• m.meeles, 23-06-2014

Auto huren en binnenland in gaan, zulke aardige mensen en mooie plaatsjes, grot van Zeus o.a

• suusw, 09-05-2014

Rijd de kant op van Elounda, mooie route langs de kust en door de bergen terug. Voorbij Elounda kun je ook nog met een bootje naar Spinalonga, goedkoper dan vanaf Elounda zelf. All stars zie je overal! Ze zijn nep, maar lijken echt. Prijzen tussen 15-20 euro. Ook voor kids! Dus houd een plekje over in je koffer! :-)

103 vragen over Hotel SENTIDO Vasia Resort & Spa

• Susanne Haarman, 10-06-2019

gebruik maken vasia village

Kan ik tijdens mijn verblijf bij hotel Vasia Resort & Spa ook gebruik maken van de glijbanen bij hotel Vasia Village? Aangezien glijbanen aanwezig zijn voor kleine kinderen.

• Michel, 07-05-2019

Fitnessruimte

Is er iemand die gebruik heeft gemaakt van de fitnessruimte? Zoja kan je hier boksen op een bokszak bv?

Dan neem ik mijn bandages en zakhandschoenen mee.

• Thea van den Berg, 05-04-2019

Waterkoker

Is er een waterkoker aanwezig op de kamer?

Hotel SENTIDO Vasia Resort & Spa info

• RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand200 m

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenAziatisch, Diabetische gerechten, Duits, Grieks, Italiaans, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats