Hotel Palm Bay

Griekenland, Kreta, Sissi

7.7Goed

9 reviews over Hotel Palm Bay

• 10Hennie en Eddie22-09-2008

Topper: Heel erg rustig en mooi gelegen.

Heel mooi hotel in een grote tuin gelegen. De kamers zijn leuk ingericht en met een grote kast voor genoeg kleren. Iedere dag wordt schoongemaakt. Het eten is lekker en er is genoeg voor iedereen, ook al zijn er soms gasten uit oostduitsland die hun borden vol hebben en dan de helft wegdoen. De pool is gezellig en er zijn altijd genoeg ligstoelen. Niet naar het strand gaan want daar vraagt een onbeleefde vieze man in onderbroek 6€ voor twee ligstoelen en het strand is vies en vuil en overal liggen flessen en glas. Parasol is er niet en hij ziet het niet zo graag als iemand zijn eigen parasol meebrengt. En van de griekse gasten neemt hij geen geld voor een ligstoel. Het hotel is echt een aanrader voor iemand die een rustige vakantie wil hebben zonder lawaai ! Wij gaan er volgend jaar zeker weer heen !!

Gereisd met partner in september 2008

• 8W Janssen10-09-2007

De accomodatie was prachtig(palmen en bloemen)en rustig.Kamers waren mooi en ruim.Schoonmaak was prima.Handdoeken waren minimaal(1 handdoek en 1 badlaken per 4 dagen)dit was echt veel te weinig.Het eten was matig(wel grieks)maar alles zonder smaak.regematig buiten de deur gegeten.Personeel is correct maar afstandelijk.Voor kinderen is er niets te doen.Achter het hotel ligt een klein zandstrand(50-75 mtr) gelegen aan de haven van Sissi,maar er ligt wel afval en veel sigarettenpeuken.Dit ligt wel aan de badgasten,maar het zou de verhuurder van de strandbedjes sieren als hij het ook schoon zou houden.Omgeving sissi is weinig te doen,je hebt echt vervoer nodig om iets te bekijken,of naar andere stranden te gaan.Het strand voor Malia is een prachtig groot zandstrand,en schoon.

Gereisd met partner in september 2007

• 8Ria-Ton Klaessens22-06-2007

Wij zijn een week in Palm Bay geweest. Voor de rust. Het is een geweldig hotel,vriendelijk personeel.Je waant je in straatjes van Griekenland als je in het hotel loopt.mooi zwembad en strand ligt meteen bij het hotel.Voor kinderen is er niks tedoen.

Gereisd met partner in juni 2007

Hotel Palm Bay info