Hotel aan zee, Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag29°24°

6 reviews over Hotel Maritimo in het Nederlands

sfeervol hotel.

geenen
11-7-2016

Maritomo, een mooi hotel met goed onderhouden bloemenperkjes, gebouwen zijn trapsgewijs over terrein verdeeld Het personeel is vriendelijk, de kamers zijn netjes onderhouden. Het zwembad is heerlijk groot, zonder drukte.Helaas is er veel te weinig ruimte voor ligbedjes en is het dan ook spannend of er nog iets vrij is, hier hadden veel mensen last van. Ook het buitengedeelte van het restaurant is te klein. Geen wifi op kamer. Een verademing is dat het in het hotel rustig is en dus wat ons betreft een aanrader.

Heerlijk rustig hotel!

Elineous
26-7-2014

Maritimo Beach is ons deze zomer met het gezin (ouders en 2 dochters van 19 en 23 jaar oud) erg goed bevallen. Het hotel bevindt zich vlak aan een kiezelstrand en op loopafstand van het havenstadje Sissi. In Sissi is het heerlijk vertoeven aan de terrasjes. Verbindingen met het openbaar vervoer zijn wel lastig, dus het huren van een auto is aan te raden. Het hotel zelf is ontzettend schoon en het personeel is zeer vriendelijk. De hotelkamers zelf zijn soms wat verouderd, maar wel prima. Het buffet is uitgebreid en lekker. Wel misten wij persoonlijk wat afwisseling. Uiteindelijk at je toch wel iedere ochtend hetzelfde. De rust in dit hotel is heerlijk! Dit is ook te merken aan het zwembad. Let op: ondanks de 3 meter diepte (diepste punt) zijn bommetjes en duiken niet toegestaan. Aan de andere kant misten wij af en toe wel wat entertainment. Soms was er een speciale avond, zoals een Griekse Avond met dansers. Over het algemeen een top hotel!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

Geweldig hotel

Karin
5-8-2013

Dit is met stip het beste hotel waar ik heb overnacht. Zeker als je kijkt naar de prijs/kwaliteit. Het hotel is héél erg schoon. Bijna iedere dag schone lakens en de kamers en algemene ruimtes werden keurig schoongemaakt. De ligging is prachtig. Direct aan zee. Vanaf het terras van het restaurant kijk je uit op zee echt prachtig. Het eten was van perfecte kwaliteit. Niet vet, voldoende keus, veel traditioneel Grieks eten maar ook voldoende andere keus. Personeel is heel vriendelijk en doet er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Het hotel heeft nagenoeg geen entertainment. Ik vind dat heerlijk maar als je ervan houdt om veel vermaak te hebben dan moet je hier niet zijn. De gasten zijn rustig en er hangt een hele relaxte sfeer. Wij vertrokken vroeg en er was keurig een (uitgebreid) ontbijt geregeld. Kortom niets dan lof! Ik heb niet eerder een tien gegeven maar dit hotel is die tien meer dan waard!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

Neckermann

Fijn hotel direct aan zee

Sandra
6-5-2012

Wij verbleven de eerste week van mei in dit hotel. Het hotel ligt direct aan zee (geen strand helaas) en ligt ook op loopafstand van het kleine centrum van Sissi. Wij hadden een ruime familiekamer met twee aparte slaapkamers en twee balkons. Het hotel beschikt over twee zwembaden, eentje met uitzicht op zee en eentje tussen het complex in. Bij het zwembad aan zee is ook een bar waar je drankjes en een lunch kunt bestellen. Personeel is zeer vriendelijk en de service is goed. Op dag van vertrek mochten we onze kamer zonder extra kosten langer aanhouden omdat we een late vlucht naar huis hadden. Nadeel vonden wij dat het hotel bij de Duitse touroperator waar wij hebben geboekt alleen op basis van halfpension te boeken is. Wij geven er in Griekenland de voorkeur aan om alleen logies ontbijt te boeken en dan 's avonds zelf ergens te gaan eten. Ontbijt en diner was in buffetvorm, was best goed maar helaas niet echt Grieks.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2012

Mooie vakantiebestemming

Adelheid
21-5-2009

Prima service. 's Avonds laat aangekomen, hoewel de keuken gesloten was kregen we een 'hot plate'. Bij vertrek 's ochtends vroeg konden we toch ontbijten. Het personeel was altijd vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd Met partner in mei 2009
2005

Wij zijn in Hotel Maritimo beland ivm overboeking van Appt

Erna
27-9-2005

Wij zijn in Hotel Maritimo beland ivm overboeking van Appt. Sissi Mare. Aardige mensen. Redelijk schone kamer. Goed eten. Hotel Maritimo ligt vlak aan zee, maar niet alle kamers hebben zeezicht, er zijn nl. ook veel kamers met uitzicht op de binnentuin. Ruimte rond zwembad beperkt. Het verwachte strand (vanwege de naam Beach hotel) viel een beetje tegen. Maar met de brommer zit je ongeveer 15 min. van Malia af waar aan de oostkant een ruim strand ligt.

Gereisd Anders in Tue Sep 27 2005 12:57:14 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt

• Kleur van het strandDonker
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Post service, Stomerij, Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenHardlooppaden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Maritimo in Sissi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Maritimo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.