Hotel Maritimo

8.1Fantastisch

9 reviews over Hotel Maritimo

• 8PvL30-08-2020

Heerlijk hotel!

Mooi hotel, zeer vriendelijk personeel. Goede corona maatregelen werden getroffen zonder dat het storend was. Kamers ruim en schoon. Ontbijt zou afwisselender mogen. Mooi, groot zwembad met uitzicht op zee. Huurauto is wel aan te raden anders kom je niet ver. Fijne stranden in de buurt op kwartiertje rijden. Sissi zelf is schattig en kleinschalig. Geniet van de ondergaande zon vanuit de restaurantjes aan de haven!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 8geenen11-07-2016

sfeervol hotel.

Maritomo, een mooi hotel met goed onderhouden bloemenperkjes, gebouwen zijn trapsgewijs over terrein verdeeld Het personeel is vriendelijk, de kamers zijn netjes onderhouden. Het zwembad is heerlijk groot, zonder drukte.Helaas is er veel te weinig ruimte voor ligbedjes en is het dan ook spannend of er nog iets vrij is, hier hadden veel mensen last van. Ook het buitengedeelte van het restaurant is te klein. Geen wifi op kamer. Een verademing is dat het in het hotel rustig is en dus wat ons betreft een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2016

• 8Elineous26-07-2014

Heerlijk rustig hotel!

Maritimo Beach is ons deze zomer met het gezin (ouders en 2 dochters van 19 en 23 jaar oud) erg goed bevallen. Het hotel bevindt zich vlak aan een kiezelstrand en op loopafstand van het havenstadje Sissi. In Sissi is het heerlijk vertoeven aan de terrasjes. Verbindingen met het openbaar vervoer zijn wel lastig, dus het huren van een auto is aan te raden. Het hotel zelf is ontzettend schoon en het personeel is zeer vriendelijk. De hotelkamers zelf zijn soms wat verouderd, maar wel prima. Het buffet is uitgebreid en lekker. Wel misten wij persoonlijk wat afwisseling. Uiteindelijk at je toch wel iedere ochtend hetzelfde. De rust in dit hotel is heerlijk! Dit is ook te merken aan het zwembad. Let op: ondanks de 3 meter diepte (diepste punt) zijn bommetjes en duiken niet toegestaan. Aan de andere kant misten wij af en toe wel wat entertainment. Soms was er een speciale avond, zoals een Griekse Avond met dansers. Over het algemeen een top hotel!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 10Karin05-08-2013

Geweldig hotel

Dit is met stip het beste hotel waar ik heb overnacht. Zeker als je kijkt naar de prijs/kwaliteit. Het hotel is héél erg schoon. Bijna iedere dag schone lakens en de kamers en algemene ruimtes werden keurig schoongemaakt. De ligging is prachtig. Direct aan zee. Vanaf het terras van het restaurant kijk je uit op zee echt prachtig. Het eten was van perfecte kwaliteit. Niet vet, voldoende keus, veel traditioneel Grieks eten maar ook voldoende andere keus. Personeel is heel vriendelijk en doet er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Het hotel heeft nagenoeg geen entertainment. Ik vind dat heerlijk maar als je ervan houdt om veel vermaak te hebben dan moet je hier niet zijn. De gasten zijn rustig en er hangt een hele relaxte sfeer. Wij vertrokken vroeg en er was keurig een (uitgebreid) ontbijt geregeld. Kortom niets dan lof! Ik heb niet eerder een tien gegeven maar dit hotel is die tien meer dan waard!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 8Sandra06-05-2012

Fijn hotel direct aan zee

Wij verbleven de eerste week van mei in dit hotel. Het hotel ligt direct aan zee (geen strand helaas) en ligt ook op loopafstand van het kleine centrum van Sissi. Wij hadden een ruime familiekamer met twee aparte slaapkamers en twee balkons. Het hotel beschikt over twee zwembaden, eentje met uitzicht op zee en eentje tussen het complex in. Bij het zwembad aan zee is ook een bar waar je drankjes en een lunch kunt bestellen. Personeel is zeer vriendelijk en de service is goed. Op dag van vertrek mochten we onze kamer zonder extra kosten langer aanhouden omdat we een late vlucht naar huis hadden. Nadeel vonden wij dat het hotel bij de Duitse touroperator waar wij hebben geboekt alleen op basis van halfpension te boeken is. Wij geven er in Griekenland de voorkeur aan om alleen logies ontbijt te boeken en dan 's avonds zelf ergens te gaan eten. Ontbijt en diner was in buffetvorm, was best goed maar helaas niet echt Grieks.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

• 8Adelheid21-05-2009

Mooie vakantiebestemming

Prima service. 's Avonds laat aangekomen, hoewel de keuken gesloten was kregen we een 'hot plate'. Bij vertrek 's ochtends vroeg konden we toch ontbijten. Het personeel was altijd vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met partner in mei 2009

• 8Erna27-09-2005

Wij zijn in Hotel Maritimo beland ivm overboeking van Appt. Sissi Mare. Aardige mensen. Redelijk schone kamer. Goed eten. Hotel Maritimo ligt vlak aan zee, maar niet alle kamers hebben zeezicht, er zijn nl. ook veel kamers met uitzicht op de binnentuin. Ruimte rond zwembad beperkt. Het verwachte strand (vanwege de naam Beach hotel) viel een beetje tegen. Maar met de brommer zit je ongeveer 15 min. van Malia af waar aan de oostkant een ruim strand ligt.

Gereisd in september 2005

Hotel Maritimo info