Géén boekingskosten

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

56 Reviews over Kalimera Kriti Hotel & Village Resort

• 8Yvette22-05-2022

Heerlijk hotel; rust en ruimte, kamer gedateerd!!

Prachtige ligging in zeer rustige baai, hotelkamers gebouwd als Kretenzer dorp tegen een helling op waardoor mooi uitzicht over de baai. Diverse soorten kamers lijken op kleine appartementen en hebben veel zeezicht. Positief: de rust, de ruimte, de prachtige verzorgde tuinen en tuintjes overal Bijzonder vriendelijk personeel, echt overal! Bijzonder schoon en netjes, echt overal! Het ontbijt en avond buffet waren erg smakelijk en uitgebreid. Wij hadden volpension, moest wel water worden gekocht voor 3 euro p/fles! Verder heerlijk strand en zwembaden met ligbedden en parasol. Minpunten: Onze bungalowkamer was erg basic ingericht met gedateerd meubilair. Hier en daar wat beschadigd en doorgezakte, onhandige stoelen. Lampjes vol met geoxideerde plekjes en schimmelplekken op zijmuur en plafond waar wel overheen was geschilderd, stuc liet los Douche in zeer smalle onhandige badkuip. Geen 5 maar 2,5 ster voor de kamer!! Rest wel 5 Sterren

• 10Wouter25-08-2019

Heerlijke plek, fijne mensen, aanrader!

Afgelopen donderdag terug gekomen van een week vakantie in dit heerlijke hotel. Van het moment van aankomst tot vertrek zijn wij meer dan voortreffelijk in de watten gelegd. Geen vraag was te veel en het personeel handelt pro-actief, en dat zien wij zelden tot nooit in hotels. Met name de Nederlandse Natassa van de receptie was geweldig. Het hotel ligt in een heerlijke baai en door de lage gebouwen lijkt het op een soort klein dorpje aan de zee. Zwembaden zijn top, eten was prima, kortom wij hebben eigenlijk alleen maar pluspunten.

• 10Koos Verkade02-06-2019

Gewoon waanzinnig goed!

Heerlijk resort, ruim opgezet, net een klein dorp. Parkachtig aangelegd en schitterend onderhouden groen en schoon! Erg attent en vriendelijk personeel. We kwamen in de macht aan, maar uiterst vriendelijk ontvangen, zelf s gevraagd of we nog wat wilde eten! Met een golfkar werden we naar ons appartement gebracht.. Ook met weggaan werd de bagage weer keurig opgehaald. Terugweg gekozen voor een taxi naar het vliegveld van Heraklion. Keurig geregeld vanuit het hotel voor een vaste prijs. Tot slot: eten (buffet) was onwijs uitgebreid, zowel in de ochtend als in de avond en iedere dag wel weer wat anders (ander thema) keuze te over!! Daarnaast erg vers en continu aangevuld.. Tel daar de vriendelijke en attente bediening bij op en je vakantie is compleet! Ik kan echt niets verzinnen wat tegenviel of wat we gemist hebben..

• 10erik ras06-05-2019

Een hartverwarmend en vriendelijk

Het is echt een mooi hotel. Ik ben hier zelf met 4 kinderen geweest en dat is goed te doen. Met een babybed bij ons op de kamer er bij, en de drie grote bengels op een kamer. En een mooie badkamer en voor de baby een kamer op de begane grond gevraagd en gekregen zodat ze niet kon weg kruipen middels kleine muurtjes. Deze aan een gesloten kamers middels een hal zijn uitstekend voor gezinnen en beter als een echt "hotelkamer". Het uitzicht is mooi over zee en over de bergen achter je. Een uitstapje naar Sissi is zo gemaakt te voet en met een auto naar chersonisos is goed te doen. Erik

• 9Jessica05-09-2018

Geweldige vakantie!

Super vakantie gehad, kinderen hebben genoten van alle zwembaden, mini disco, lekker eten en vooral super gezellig en lief personeel, van schoonmaakster tot restaurant tot receptie, echt iedereen! En ontzettend leuk tegen de kinderen. Een hele fijne vakantie hier gehad!

• 10Marielle18-07-2018

Wij zijn net terug gekomen van een heerlijke vakantie in Kalimera Kriti! Locatie naast een mooi prive strand geweldig, wel is het ongeveer 20 minuten lopen tot Sissi het dorpje. Een auto huren zou ik dan ook aanraden. Het eten is geweldig, varierend en meer dan genoeg, vriendelijk personeel. Wij hadden half pension geboekt, er is ook een a la carte restaurant (tegen betaling) kamer was goed, a/c gratis. Het hotel is net een klein dorp en is gewoon supermooi, mooie tuinen, mooie uitzichten. Aan de receptie staat ook een zeer vriendelijke Nederlandse dame. Is toch soms net even makkelijker voor vragen, waar zij ook altijd hielp met vele tips waar te gaan met de auto! Bedankt nog. Wij komen zeker terug!

• 9Familie Goos14-08-2017

Heerlijk hotel

Fijne zwembaden met springplanken en apart veilig kinderzwembad, mooie zandstranden met geweldig uitzicht, veilig voor kinderen, voldoende liggelden en parasols, kamers basic maar goede bedden, prima service zowel bij receptie als in de restaurants, heerlijk en afwisselend buffet 's avonds, keuze ontbijt enorm groot, bij half pension zeer lekkere lunchkaart aan goede prijs in beachbar, 1,5l water te koop in winkeltje aan €0,60 of drankjes en ijsjes bij poolbar, Sissi op ongeveer 20 min stappen, wel heuvelachtig, met taxi ritje van 5 minuten voor €5, veel souvenirshops, barretjes, kleine eethuisjes en haventje. Wij gaan volgend jaar zeker terug.

• 8Philip en Annemie29-07-2017

Prachtig hotel met bungalows

Proper hotel en bungalows. Verschillende zwembaden voor groot en klein Zeer vriendelijk personeel Ligging is buiten centrum maar op wandelafstand van klein dorpje Sissy Keuken is super en voor elk wat wils

Voor herhaling vatbaar

• 9hb29-07-2014

heerlijke plek

Fijne combinatie van strand, zwembad en heel veel activiteit! Prachtige plek, heerlijk eten, super service. Wij hebben er met onze kinderen een hele fijne vakantie gehad.

• 4Fam. van der Meulen15-07-2013

Niet geschikt voor Nederlanders!

Kalimera Kriti is een mooi resort van Club Robinson. Het grote nadeel is dat 99,9% van de gasten Duits is. Van mensen begrijpen we dat het vroeger internationaal was maar nu is het gewoon een Duits vakantiepark. Men is totaal niet ingesteld op andere nationaliteiten. De meeste beoordelingen op Zoover zijn misleidend want deze zijn van voor de periode dat het park is gekocht door Club Robinson. Alles voelt afstandelijk en kil. Gevraagd naar een Engelstalige versie van het kinderprogramma werd gesnauwd dat het om een Duitse club gaat. Verder werd er veel teveel gerekend voor surflessen. Aan tafel werden we genegeerd omdat men al snel door had dat we niet Duits waren. Het duurde een week voordat de kinderen een beetje aansluiting hadden met Duitse kinderen, maar toen wilden wij eigenlijk al naar huis. Zonde van het geld, kies een andere bestemming waar men wel internationaal is ingesteld. Tot slot een positieve opmerking; het eten is goed en de andere gasten beschaafd.

Hotel Kalimera Kriti Hotel & Village Resort info

• DinerclubBeschikbaar
  • JCBBeschikbaar

• AirconditioningBeschikbaar
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • TheaterBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (3)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • SquashBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)