Hotel Grecotel Meli Palace

Hotel Grecotel Meli Palace

9Fenomenaal

Griekenland, Kreta, Sissi

9Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Grecotel Meli Palace voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna

14 reviews over Hotel Grecotel Meli Palace

• 9Marian Hoogerbrugge10-07-2019

Rustig mooi schoon en gastvrij hotel op de juiste

Gastvrij hotel mooi gelegen tussen Sissi en malia leuke plaatsjes Sissi half uurtje lopen taxi 6 euro malia uurtje lopen langs de zee maar wel als je goed te been bent welkom in het hotel .met drankje en op de kamer fles wijn vers fruit en eenmalig blikjes drinken en water zeer attent uitgebreid ontbijt met verse smoothie gevarieerd buffet en veel vers fruit wat wel wat rijper mag zijn schoon geen ongedierte kamers keurig schoongemaakt hard werkend en behulpzaam personeel.heerlijke coktails wij waren hier voor de tweede keer en weer heel goed bevallen

Gereisd met partner in juli 2019

• 2017
    9Jan klaassen22-09-2017

Het hotel is fantastisch

Het personeel is bijzonder aardig en behulpzaam ,het eten en drinken is van hoge kwaliteit en alles inclusief. Het park is heel schoon tot aan het strand aan toe.een klein minpunt is dat het afgelegen ligt,en dat er s,avonds geen achtergrondmuziek is.Het is echt een tophotel

Gereisd met vrienden in september 2017

• 9Jos Schuijt08-07-2017

fantastisch

Echt heel veel waar voor zijn geld all-in was perfect heel veel keus(geen sterke smaken, zijn ook veel kinderen, maar er was ook een tafel met diverse specerijen waar je zelf kruiden kon toevoegen). Qua drank bijna alles incl, ook cocktails. Mooi zwembad, grote mooie tuin, aan het strand, veel activiteiten, ligt alleen een beetje afgelegen, half uur wandelen naar Sissi, of 6 euro met taxi. Kamers waren goed, bedden heel goed voor griekse bedden(we hadden wel een gerenoveerde kamer, met heel grote mooie douche.) Koffers worden naar kamer gebracht, service perfekt.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

• 9Rietvh29-05-2017

Topvakantie in Meli Palace

Wij (twee 50+ stellen) hebben in Hotel Grecotel Meli Palace een 11-daagse Topvakantie gehad!

Het is mooi aan zee gelegen, met een klein eilandje precies tegenover het resort. Op 20-25 minuten loopafstand vind je het centrum van Sissi, dat vrij klein is, maar met diverse leuke restaurantjes (niet daar gegeten omdat de all-inn zo goed was), terrasjes en winkeltjes en een supermarkt. Als je genoeg gelopen hebt, kan je met de taxi terug naar het hotel voor 6 euro (of je laat je op de heenweg al ophalen!). Grotere plaatsen zijn wat verderop gelegen en met de taxi of bus (let op als je met de lokale bussen gaat waar je uit moet stappen, in de hotelmap staat halte 36, maar dan moet je nog vele ipv 2 kilometers lopen!!!! Er komt 1x per dag bij het hotel een bus richting Heraklion of Agios Nicolaos: 's ochtends heen, 's middags terug, dat is dan een betere optie). Genoeg ligbedden aan het strand en bij het fijne zwembad. De kamers zijn ruim en hebben allemaal een badkamer met ligbad (douchen kan evt. staand in het bad). De bedden zijn wel vrij hard. Wel jammer dat de airco in de kamers pas in juni aan gaat; de eerste kamers die we hadden lagen onder het platte dak en waren bloedheet (het was die eerste dagen rond de 30 gr), maar na 2 nachten kregen we supermooi gelegen kamers op de begaande grond waar het beter slapen was. Alle maaltijden waren zeer uitgebreid en voor elk wat wils en bovendien zeer smaakvol. De all-inn drankjes waren ook van goede kwaliteit en met een zeer ruime keuze. Overdag is een bar tussen het strand en het zwembad gelegen open, met leuke zitjes en 's avonds is er de lobby-bar, met zitjes buiten en bij slechter weer kan je in daar (niet zo groot) of in de lobby zelf zitten. Het animatie-team was pas enkele weken bij elkaar en had er duidelijk nog wat moeite mee zijn draai te vinden. Er werden wel diverse sport en spelactiviteiten overdag georganiseerd (zoals aquagym, volleybal, darts, stretchen, waterpolo). Enkele avonden verzorgde het animatieteam karaoke en " hitparade" en er waren een paar leuke optredens van buitenaf in het Amphitheater of bij het terras: Folklore- en andere dansen, Griekse muzikanten en (topzangers!!!) "De 3 Tenoren" . Wij hadden het heel gezellig gevonden als er op de avonden dat er geen activiteit op het terras plaatsvond, daar toch wat achtergrondmuziek geweest was. De service was super, dus een dikke pluim voor al het personeel dat er duidelijk plezier in stelt het hun gasten naar de zin te maken. Zij maken Meli Palace tot een plek waar je met veel plezier aan terug denkt en hoopt er zeker weer eens naar terug te komen.

Gereisd met partner in mei 2017

• Oude reviews

9Cardon-Loncke06-08-2016

Super-hotel / super-locatie met super-personeel !

Topvakantie , rustig gelegen , toplocatie ( aan de ene kant zee en de andere kant de bergen) +/-30min wandelen naar Sissi is zeker de moeite ! Héél vriendelijk personeel over de hele site. Overal zeer proper , er wordt constant gepoetst. Super lekker en héél gevarieerd eten (alles voldoende en goed gekruid), ook het à la carte restaurant is een aanrader (te reserveren) .Het hotel is een heel gezellige plek om te verblijven ! Hotel Grecotel Meli Palace is ideaal qua capaciteit kamers , niet overbevolkt , bouwstijl is fantastisch (laagbouw / bereikbaarheid kamers via tuin / uitzicht vanuit de receptie / restaurant met groot overdekt terras ) .Niet ideaal voor mensen die niet goed te been zijn (wel lift) ! Veel gezinnen met kleine kinderen aanwezig (niet storend voor ons) .Elke dag is er voldoende animatie, voor elk wat wils (animatoren zijn niet opdringerig) ! Mooi strand met ruim voldoende strandzetels ook mogelijkheid tot watersporten (waterfiets / cano...) .Watersandalen zijn noodzakelijk ! Gezellig zwembad met voldoende ligbedjes en parasols waar je rustig kan liggen . De all-in is zeker OK . Kamers heel netjes maar zéér basic (meer opbergruimte (kasten) zou handiger zijn (pluspunt: koelkast is aanwezig), badkamer proper maar is aan renovatie toe (=verouderd) ! Elke dag propere handdoeken en lakens aanwezig . Hotel Grecotel Meli Palace is zeker een plek om terug te keren , een echte aanrader ! Proficiat aan het management en al het personeel van Hotel Grecotel Meli Palace ! Merci , het was aangenaam . We hebben er samen met onze vrienden en de kinderen van genoten !

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 9de Vries05-08-2016

in 1 woord geweldig!!!!!!

Een hele mooie vakantie gehad!! Het eten was perfect, het personeel was perfect, de service was perfect en de kamers werden elke dag goed schoongemaakt. Een echte aanrader.

Gereisd met partner in juli 2016

• 8Jan Callebaut07-08-2012

Mooi hotel

Afgelegen hotel, niet zo ideaal voor wie veel uitstappen wil doen, echter wel prachtig gelegen in het groen. De kamers zijn eenvoudig ingericht. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is zeer uitgebreid, het middag- en avondmaal missen echter wel wat afwisseling en is niet altijd voldoende warm.

Ideaal hotel voor wie een weekje rust wil.

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 9Jacqueline18-08-2011

Super echt een aanrader

We zijn hier negen dagen geweest nadat we overboekt waren in Vasia Beach. Nou echt wat hebben wij het getroffen. We kwamen om negen uur s'avonds aan mochten eerst gaan eten en dan inchecken. De koffers werden naar de kamer gebracht. De kluisjes gratis. Het personeel is echt super vriendelijk tot aan de hoogste baas toe. Iedereen doet zijn best om het naar je zin te maken. Het ligt wat verder afgelegen maar een wandeling van 4 kilometer is goed voor de conditie. En als je op vakantieg gaat kan je ook nog wel een taxi voor 6 euro betalen als je niet wilt lopen. En je hebt een prive strand en je kan er goed inlopen met een beetje stevige waterschoen. Ik vind dit hotel een echte aanrader

• 9Bo18-08-2011

Absoluut geweldig

Ook door een overboeking in dit hotel terecht gekomen. We dachten dat het hotel minder zou zijn. Maar na vergelijk met het oorspronkelijke hotel was dit hotel geweldig! Een privé-strand, erg goede service, aardig personeel. Mooie verzorgde kamers, handdoekenwissels iedere dag. Bar aan het strand. Heerlijk en heel gevarieerd eten. Leuk annimatieteam (vooral voor de kinderen). Enige nadeel is dat het dorpje Sissi op 20min afstand lopen is. Maar je kunt dit dorp net als het strand van Malia ook via de bergen bereiken (dit is een leukere route).

Ook hebben we de Samaria kloof gelopen. De kloof op zich is geweldig en aan te raden (mits conditie goed is) alleen vanaf dit hotel viel de busreis erg tegen (5uur heen, 4,5uur terug)

• 10familie rousseeuw van gelderen17-08-2011

een klein stukje paradijs op aarde

door overboeking kwamen we bij mali palace terecht en wat een heerlijk toeval was dit,de kamer was goed,de schoonmaak uitstekend,de ligging van de kamer perfect,het personeel was uitmuntend aardeg en behulpzaam, en over het team van de entertainment zijn we helemaal tevreden wat een leuk stel. op wat kleine dingetjes na (zoals bebording om de weg in het hotel te vinden ontbraken) was onze vacantie op en top 1 groot feest, we gaan er zeker nog eens terug

1 tip over Hotel Grecotel Meli Palace

• Martijn, 20-08-2011

Het hotel heeft een privé-strand, maar daar liggen behoorlijk wat kiezels en stenen op de bodem. Het is geen overbodige luxe om voor een paar euro waterschoenen te halen en mee te nemen. Deze zijn daar ook verkrijgbaar, maar behoorlijk duurder!

2 vragen over Hotel Grecotel Meli Palace

• anoniem, 23-06-2016

bedden.

Zijn het 2 1 persoonsbedden, of hebben ze ook kingsize bedden?

• patty caine, 08-07-2012

wij houden van rust

Wij zouden graag in september onze vakantie hier doorbrengen, onze vraag is of het hier rustig is en aan te raden is. Het is de eerste keer dat wij Kreta komen bezoeken en hebben dit hotel uitgekozen maar we leze'n er weinig kommentaar van daarom graag meer info wat betreft het eten en zijn de kamers met zeezicht. Kunnen we ook buiten eten?? Hebben we dan nog mooi weer in september in Kreta?

• Eten en drinkenLunch

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandDonker
  • Privé strandAanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenGlutenvrij, Grieks, Internationaal, Lunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinDisco, Kapel, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Portier, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaFinse sauna
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages