Appartement Eleni

GriekenlandKretaSissi

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Eleni voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 58 reviews
+129/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8FantastischScore uit 58 reviews
  • 8Waardering
  • 6.7Inrichting
  • 7.3Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

73 Reviews over Eleni

• 9Willem en Irma07-10-2019

Super vakantie gehad

Leuke gerenoveerde studio. Compact, leuk ingericht, zitje bij de trapopgang, regen- en handdouche, super schoon. Alles wat je nodig hebt is er; zelfs theedoek en keuken handdoek. Fijn zwembad met genoeg ligbedden. Mooie tuinen, rustig gelegen maar genoeg op loopafstand in de buurt. Maria en man beheren het complex. Haar man houdt de tuinen en de buitenboel bij. Maria is de spin in het web; zij ontvangt de gasten vaak tot na 24.00 uur en is 's ochtends vroeg weer aanwezig voor de ontbijtjes, administratie en meer. Ze houdt van een praatje met gasten, is heel informatief en zorgzaam, geeft adviezen over restaurantjes en vraagt altijd hoe je dag geweest is. Ze kookt erg lekker en graag. Top moussaka en,mijn favoriet , stifado was ook heerlijk. Deze super woman verzorgt ook de katten op het terrein en geeft ze niet alleen te eten maar is er ook voor ze als ze naar de dierenarts moeten. Dat betaald ze zelf. Lieve mensen met een groot hart.

• 8Marianne15-08-2019

Heerlijke plek om tot rust te komen!

Mooi appartement, heerlijk zwembad, lieve gastvrouw en gastheer. Maria is heel gastvrij en kan heerlijk koken, vooral haar Mousaka is erg lekker. Fijne plek als je van rust houdt en toch is alles op loopafstand . Sissi is een leuk dorpje, wel toeristisch maar niet té.

• 8W. Lodder29-07-2019

Vriendelijke mensen en mooie natuur

Wij kregen precies waar we naar verlangden: een klein zwembad (zonder handoekjes leggen !) een prima appartement en een leuk stadje zonder het massatoerisme. Nadeel: stortbak van het toilet had kuren Voordeel: toch nog veel dingen in de buurt te doen. (hoe ontzettend gaar de HappyTrain ook klinkt; dit is zeker een aanrader ! (wij hebben de bergtrip naar het klooster gedaan)

• 9Jeanet23-06-2019

Super verblijf! Heerlijk rustig, fantastisch zwembad. Vlakbij gezellig Sissi, waar je restaurantjes en barretjes hebt. Is op loopafstand. Wij zaten in studio nr9, klein maar alles wat je nodig haf was er. Heerlijk balkonnetje!

• 8Paul De Vreese27-05-2019

Meer dan zijn prijs waard.

Onze studio was wel heel klein. Maar echt zéér proper. Maria is vriendelijk en spreekt goed Engels. Rustige omgeving, 100m buiten het (klein) toeristisch centrum. Het is hier volledig naar ons wens. Minpuntje: blaffende hond(en) 's nachts.

• 8Den Blanken12-09-2018

Een heerlijke vakantie!

We hebben een heerlijke vakantie gehad bij Maria. We zijn hier 2 weken geweest in augustus en hebben meteen de airco erbij besteld. Dat was erg fijn. Het haventje is dichtbij en daar hebben we heerlijk gegeten. Ook bij Maria is het goed eten. Heerlijke kip en mousaka en een gezellige barbecue. Het appartement was mooi en werd goed schoongemaakt.

• 8A Heusinkveld09-09-2018

Heerlijk!

Mooi, schoon en verzorgd appartementencomplex. Fijn zwembad, vriendelijk personeel. Gelegen aan de rand van het centrum dus snel bij leuke restaurants, echter in de tuin/bij het zwembad heerlijk rustig!

• 8Ron B11-07-2018

Voor herhaling vatbaar maar dan direct met airco

De appartementen zijn 3 maanden geleden volledig gerenoveerd en ziet er netjes uit. In de twee aluminium kozijnen met klapdeuren welke toegang geven tot het balkon (1 in de woonkamer en 1 in de slaapkamer) zitten schuifhoren gemonteerd. Je kan heerlijk op balkon zitten met de hor dicht tevens kan je met de deuren open in de slaapkamer slapen. Een groot minpunt is dat de airco niet standaard is en dat je daar €8,00 per nacht voor moet betalen. Nu dachten wij dat de airco niet nodig zou zijn omdat je met de deur open slaapt en het in de avond voldoende afkoeld. Maar op de eerste nacht hoorde we al de hele nacht honden blaffen vanuit de bergen, met als gevolg weinig slaap omdat wanneer je de deur dicht deed je bed uitdreef van de hitte. Elke avond/nacht ging dat hondengeblaf maar door en door en tot overmaat van ramp kwam daar rond 4 uur nog het kraaien van een haan ook bij. Na de 3e nacht de airco genomen, toen heerlijk geslapen. Top!

• 8Uit Lienden18-05-2018

Wat een ontspannen tijd! Hopelijk snel weer!

Het complex is dit jaar volledig gerenoveerd. We hadden zelfs horren! Dat hebben we nog nooit mee gemaakt in Gr. ook hadden we een tweepersoonsbed en regendouche! Onze studio was vrij klein en de keukeninventaris simpel, maar dat vonden wij geen probleem. Er is geen bar bij, maar de gezelligheid van Eleni en gastvrijheid maakt dat goed. Je kunt er iedere avond eten wat de Griekse pot schaft. Ik lees regelmatig dat ze chagrijnig wordt als je er niet eet, maar wat ik heb ervaren is dat ze graag zorgt en totaal niet loopt te pushen om wat aan je te verkopen. Het is een kleinschalig complex, wat zorgt voor ongedwongen en knusse sfeer. Voor kleine kinderen is er niet veel te doen. Wij waren samen en vonden het lekker rustig. Het ligt op 5 minuten lopen van t centrum. Toeristisch, maar nog heel authentiek. We gaan er graag nog eens heen :-) As promised our review. parkaleo, Maria :-) Hou je van relaxen en gezelligheid: Eleni in Sissi!

• 8Inez07-11-2017

heerlijk

ruim, rustig, schoon zwembad, niet geschikt voor kinderen

Appartement Eleni info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij