Appartement Eleni

Anders

Een heerlijke vakantie!

Den Blanken
12-9-2018

We hebben een heerlijke vakantie gehad bij Maria. We zijn hier 2 weken geweest in augustus en hebben meteen de airco erbij besteld. Dat was erg fijn. Het haventje is dichtbij en daar hebben we heerlijk gegeten. Ook bij Maria is het goed eten. Heerlijke kip en mousaka en een gezellige barbecue. Het appartement was mooi en werd goed schoongemaakt.

Heerlijk!

A Heusinkveld
9-9-2018

Mooi, schoon en verzorgd appartementencomplex. Fijn zwembad, vriendelijk personeel.

Gelegen aan de rand van het centrum dus snel bij leuke restaurants, echter in de tuin/bij het zwembad heerlijk rustig!

De appartementen zijn 3 maanden geleden volledig gerenoveerd en ziet er netjes uit. In de twee aluminium kozijnen met klapdeuren welke toegang geven tot het balkon (1 in de woonkamer en 1 in de slaapkamer) zitten schuifhoren gemonteerd. Je kan heerlijk op balkon zitten met de hor dicht tevens kan je met de deuren open in de slaapkamer slapen. Een groot minpunt is dat de airco niet standaard is en dat je daar €8,00 per nacht voor moet betalen. Nu dachten wij dat de airco niet nodig zou zijn omdat je met de deur open slaapt en het in de avond voldoende afkoeld. Maar op de eerste nacht hoorde we al de hele nacht honden blaffen vanuit de bergen, met als gevolg weinig slaap omdat wanneer je de deur dicht deed je bed uitdreef van de hitte. Elke avond/nacht ging dat hondengeblaf maar door en door en tot overmaat van ramp kwam daar rond 4 uur nog het kraaien van een haan ook bij. Na de 3e nacht de airco genomen, toen heerlijk geslapen. Top!

Wat een ontspannen tijd! Hopelijk snel weer!

Uit Lienden
18-5-2018

Het complex is dit jaar volledig gerenoveerd. We hadden zelfs horren! Dat hebben we nog nooit mee gemaakt in Gr. ook hadden we een tweepersoonsbed en regendouche! Onze studio was vrij klein en de keukeninventaris simpel, maar dat vonden wij geen probleem. Er is geen bar bij, maar de gezelligheid van Eleni en gastvrijheid maakt dat goed. Je kunt er iedere avond eten wat de Griekse pot schaft. Ik lees regelmatig dat ze chagrijnig wordt als je er niet eet, maar wat ik heb ervaren is dat ze graag zorgt en totaal niet loopt te pushen om wat aan je te verkopen. Het is een kleinschalig complex, wat zorgt voor ongedwongen en knusse sfeer. Voor kleine kinderen is er niet veel te doen. Wij waren samen en vonden het lekker rustig. Het ligt op 5 minuten lopen van t centrum. Toeristisch, maar nog heel authentiek. We gaan er graag nog eens heen :-) As promised our review. parkaleo, Maria :-) Hou je van relaxen en gezelligheid: Eleni in Sissi!

heerlijk

Inez
7-11-2017

ruim, rustig, schoon zwembad, niet geschikt voor kinderen

Wat een elendi!

Sj .Nijssen
7-10-2017

Wij zaten in apt. 1 op de begane vloer (sweb 2-kamerapt.type A). Dit apt. heeft een terras wat verlicht wordt door een 2000W sfeerlamp die niet uit kan, erg gezellig als je ff een wilt buiten zitten.

In het apt. lopen erg veel mieren, zelfs in bed. Ondanks dat we zelf dagelijks de boel schoonmaakten. Al t eetbare maar in de koelkast gezet.

Nagenoeg elke ochtend bij zonsopkomst gewekt door blaffende honden! De drukke doorgaande weg is ook goed te horen.

Kamers groot genoeg. Kluis op kamer 10euro/wk.Voldoende servies/bestek en goede pannen. AC&buitenstoelen goed. Geen broodrooster aanwezig.

Bij aankomst laat in de avond geen hartelijk ontvangs en zelf geen fles water id koelkast!

Het is idd zo als je niet bij Maria komt eten dat ze dan extra chagrijnig doet.

Leuk, maar niet bijzonder

Lisanne
11-7-2017

Eenvoudig, maar prima appartement. Het zwembad is fijn en heeft een mooi uitzicht op de bergen.

Eleni ligt op loopafstand van het leuke, gezellige plaatsje Sissi waar vele leuke en lekkere restaurantjes te vinden zijn.

We hebben op Kreta geen enkel ander dorpje gezien dat leuker was dan Sissi! De mensen zijn overal zo vriendelijk en warm.

In tegenstelling tot de andere reviews vonden wij Maria niet bijzonder gastvrij. Dit viel ons een beetje tegen; vooral omdat het in de andere reviews zo positief werd omschreven.

Ook was de hygiëne niet altijd even goed; tijdens het verschonen van de bedlinnen kregen wij 1 laken met bloedvlekken. Weliswaar uitgewassen, maar toch niet echt fijn om op te liggen.

We hebben een heel leuke vakantie gehad, op een mooie locatie.

Super lieve mensen en schone apartmenten

Nina
6-9-2016

Alles is goed. Mensen zijn lief, zwembad is schoon eten is lekker. gewoon gaan!

Heerlijk rustig

Wilma & René
13-7-2016

Top locatie vlak bij de haven, maar toch net buiten het centrum. Mooi groot zwembad (net vernieuwd) met genoeg ligbedden ook deze waren nieuw. De studio waar wij verbleven nummer 6 was lekker ruim. Maria en haar man zijn hele aardige mensen dringen zich niet aan je op. Maria kan ook lekker koken als je dat wilt.

De wisseling van de handdoeken 2x per week vonden wij te weinig.

Maar voor de rest een top locatie om op vakantie te gaan!

Kleinschalig complex, heerlijk.

Frits en Alda
14-6-2016

We hebben hier 8 heerlijke dagen doorgebracht. Het complex is eenvoudig maar goed, Lekker zwembad, Maria en Marinos doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Maria kookt een heerlijke griekse maaltijd op verzoek. Het terras waar een drankje verkrijgbaar is, is lekker in de schaduw. Sissi is een leuk klein, niet al te toeristisch plaatsje, waar genoeg winkeltjes en restaurantjes te vinden zijn.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Eleni in Sissi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Eleni zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.