Hotel Castello Village

• Sauna

200 reviews over Hotel Castello Village

• 10irene agterbosch21-06-2011

ontzettend gezellig

wat een topper vooral voor kinderen. kamers wat klein, vooral als je met 5 personen bent

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

• 8Ron11-10-2010

Perfect

Mooi rustig gelegen hotel. Geen massatoerisme. Lekker eten, gezellige bar. Goed onderhouden en schoon. Sommige kamers liggen iets minder qua uitzicht.

Gereisd met oudere kinderen in april 1995

• 8Helga28-07-2010

Fantastisch centraal gelegen en geen massatoerisme

Het complex is met veel trappen zeer centraal gelegen. Op 100 mtr. afs. een kiezelstrand met genoeg bedden en parasols. Op 50 mtr. afs. restaurantjes waar je prima voor weinig geld kan eten aan zee. Gezellig dorp met haven en geen massatoerisme. Een leuke bestemming! Het complex ziet er verzorgd uit. Wij hadden een 2 k. app. Boven bevond de slaapkamer waar airco aanw. was. Onze zoon van 9jr. hebben wij daar op een strecher laten slapen want beneden was het te heet. De keuken stelt niet veel voor. 2 kookplaten en zeer beperkt servies en bestek. Ontbijt is goed verzorgd. Diner hebben wij niet genomen want uiteten gaan is echt leuker. Verder heeft het complex 2 prima zwembaden met genoeg bedden en parasols. Animatie is niet professioneel maar wij houden daar ook niet van. De gasten waren voornamelijk nederlanders, duitsers en engelsen. Kortom, een fijne vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 9stephan21-07-2010

super complex!

Heel erg mooi complex. Mooie nette appartementen en 2 zwembaden. Het eten was echt heel erg goed en het buffet is uitgebreid en zeker niet duur. De ligging is rustig maar in 3 minuten loop je in het dorpje sisi. Een rustig vissers dorpje met wat winkeltjes. Leuk om wat te gaan eten of drinken met uitzicht op de haven. Je moet alleen voor een mooi zandstrand naar Malia en dat is met de auto 10 minuten. Het personeel is erg aardig en de service is echt super. Kortom een complex waar wij zeker nog een keer naar terug zullen gaan.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 9Riet en Gert06-07-2010

Een aanrader.

een aanrader maar moeilijk voor mensen die moeilijk lopen. er is geen lift en er zijn veel trappen. Vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in juni 2010

• 9H. Luisman06-06-2010

Aanrader

Wij verbleven in Castello Village van 21 mei t/m 4 juni, kamer 452. We hebben een prachtige vakantie gehad in een heel mooi complex. Het appartement is enigszins aan restauratie toe: douche/toilet is aan de krappe kant. Voor de rest was alles aanwezig wat nodig was. Het personeel, van kamermeisje tot management, is uitermate vriendelijk. Ze doen alles om het zo comfortabel mogelijk en gezellig mogelijk te maken, waar ze dan ook zeer goed in slagen. Het plaatsje Sisi is een klein gezellig dorpje met een vriendelijke bevolking. De omgeving van Sisi is erg mooi, mede door de bergen op de achtergrond aan de ene kant en de Kretenzer Zee aan de andere kant. De kans is groot dat we er nog wel eens terug zullen komen. Het is een aanrader.

Gereisd met vrienden in mei 2010

• 10jordan kamphuis26-05-2010

perfect

castello is een leuk en mooi complex wij hebben er erg genoten van onze vakantie,ontbijt prima,kamer klein maar wel schoon,en ach ja je slaapt er alleen maar,dus prima sisi zelf is een leuk dorpje met leuke en goedkope eettentjes aan de haven,een aanrader

Gereisd met partner in mei 2010

• 10jordan en michelle25-05-2010

een supervakantie

wij jordan en michelle zijn hier vorig jaar geweest en we hadden niet beter kunnen treffen,een mooi complex,schone kamer wel wat klein maar wat maakt het uit je bent er bijna toch niet,het ontbijt was prima met volop keus uit verschillende dingen, er zit altijd wel iets tussen wat je lust,,het avondeten had wel wat meer variatie mogen hebben na zoveel dagen het zelfde ben je er wel een beetje zat van,maar prijs kwaliteit is prima,het personeel allemaal aardig willen je overal mee helpen,tot de kamermeisjes aan toe,elke avond is er wel wat te doen zoals griekse avond,de beroemde bbq, enz voor de kinderen was er elke avond kinderdisco heel leuk om te zien , we hebben het goed getroffen en waren zeker tevreden over castello village wij vinden het een aanrader

Gereisd met partner in januari 2009

• 10samiraenjohn22-05-2010

echt om te genieten

wij samira en john met onze kinderen hielden ons hart vast vorig jaar na het lezen van de negatieve reacties over deze accomodatie,na aankomst werden wij echt heel hartelijk ontvangen,dat was echt fijn,we kregen een mooi appartement en de kids hebben zich uitstekend vermaakt in die week dat wij er waren,het onbijt was super elke avond gingen wij uit eten aan de haven,goed eten voor een redelijke prijs,de kinderen waren gek van de animatie ze vonden het prachtig,wij hebben ook genolten van de vele animatie en dingen die er werden aangeboden zoals bingo,live muziek griekse avond en de bbq natuurlijk.misschien dat wij het gewoon goed getroffen hebben,wij hebben niks dan lof over castello village en komen zeker een keer terug

Gereisd met jonge kinderen in januari 2009

• 10joelle197421-05-2010

schitterend aparthotel

castello village krijgt van ons een 10 we zijn er vorig jaar geweest en gaan dit jaar weer,wij hadden een studio geboekt en kregen die ook klein maar wel schoon en fris, het ontbijt was prima voor iedereen wel wat ,goede animatie voor groot en klein,vooral de mensen aan de bar trouwens iedereen in het aparthotel probeerde het naar je zin te maken en dus was onze vakantie super we kunnen ook niet wachten om weer te gaan,wij vinden het een aanrader en zijn snel tevreden

Gereisd met partner in januari 2010

1 tip over Hotel Castello Village

• Petra Roos, 26-10-2012

Heb je een kamer met kichtenette geboekt neem dan een fles-blikopener en een kurketrekker mee. Oordopjes tegen het geluid van de verouderde airco's helpen goed!

1 vraag over Hotel Castello Village

• krystle, 12-02-2012

fitness

Hallo mensen! weet iemand of hier ook echt een fitness bij zit voor hardcore met wat zwaardere gewichten enzo ? Dank jullie wel!

Petra Roos, 26-10-2012

Geen fitness gezien, wordt lekker een stevige bergwandeling

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Poolbar

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand10 minuten lopen, 5 minuten met de auto, 600 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenGlutenvrij, Grieks, Internationaal, Lunchpakketten, Regionaal, Steaks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Portier, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaGeurensauna, Hammam, Kleurentherapie sauna

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats