Hotel Castello Village

Meer hotelinfo

200 reviews over Hotel Castello Village

• 0Ben en Sylvia01-10-2011

Wat een topper.

We have been in aparthotel Castello Village, from 15 september till 29 september 2011. We have had a very nice vacation. The people are very kind especially Angelo, Corrina, Cerves, Maria, Jorgos. She make us feel very special quests. The apartments are nice and clean. We have a view at the sea. The restaurant is even as the food very good. We enjoyed it very much. Also the animation, and the Alexandios bar, with Angelo and Corrina. They have given us many fine evenings, with fires and music. The swimming pools are even beautiful .

• 10Willy en Vera20-09-2011

super vakantie

Angelos en Corina de beste poolbar medewerkers van Kreta ze maken de beste cocktails en elke avond maakt Angelos een groot vuurfestijn. echt super gezellig wij zijn er nu voor de 2 keer dit jaar.Eeen aanrader!Willy en Vera.

• 10Jennifer18-08-2011

Fantastiche plek..!

Mijn ouders verblijven al ruim 17 jaar achter elkaar en tevens 2x per jaar in het Castello resort in Sisi. Zelf ben ik afgelopen zomer voor het eerst in 5 jaar weer eens langs geweest. Ik kan jullie 1 ding vertellen.. Het was fantastich..! Als ik thuis kom van vakantie, dan sluit ik de vakantie af en ga ik weer verder met mijn dagelijkse leven. Tot op heden heb ik dit niet met Kreta. Als het aan mij ligt ga ik vandaag weer terug haha. De mensen van Castello zijn zeer vriendelijk en helpen je met alles. De manager Nicos is een geweldige man die dag en nacht voor je klaar staat. Dit geldt ook voor Georgos (manager restaurant) Angelos de barman en Korina. De ligging is goed. Lekker rustig en het vissersdorpje Sisi is op 1 minuut loopafstand. Je kan sisi niet vergelijken met Cherso. Ik ben zelf 25, gek op stappen maar kies eerder voor Sisi - Castello dan Chersonisos. Zelf hebben wij een scooter gehuurd en binnen 15 min zit je in Cherso. Eten is buitengewoon goed! Kortom, Castello is top!

Met vrienden

• 8hazijlstra15-08-2011

goede service, waar voor je geld

we hebben hier 2 weken gezeten, en een heerlijke tijd gehad. in sissi zelf is niet veel te doen, dus een auto huren is absoluut een must. het personeel is erg behulpzaam, staat altijd klaar voor je. we kregen als 1e een kamer toegezen, maar die was voor ons(vonden wij) klein zat, toen konden we een upgrate krijgen, hier hadden we een heerlijk appartement aan, met een groot balkon, en strak aan zee( 30 mtr) tegen een kleine vergoeding. het animantieteam is aanwezig, maar doet niet veel....behalve savonds flink drinken aan de bar tenminste, dat deed mimo nog al graag..dat vonden wij het enige minpuntje. als je niet mee wilde doen met evt spelletjes ofzo, drongen ze verder niet aan. erg rustig is het niet in de complex, maar als je rust wilt, moet je geen reis boeken met animatie en bars in het complex..die keuze maak je zelf... costas is een goede gastheer bij de mainpool. Maria werkt keihard in het restaurantje bij het 1e zwembad, een massage aan de overkant is zeker aan te raden

• 8Fam. Beljon14-08-2011

Prachtige vakantie gehad.

Van 31 juli t/m 7 augustus waren wij met onze zoon (16 jr.) te gast in Castello Village. Wij hebben hier een schitterende vakantie gehad. Mooi zwembad, leuke kamer met uitkijk op straat waar altijd wel iets is te zien, erg goed eten, leuke lui van de animatie, vriendelijk personeel, de te gekke barmannen Costas en Angelos (die elke avond zijn beachbar meerdere keren in de fik zet met een fles spiritus haha! Wat een show! Sissi is een mooi havenplaatsje met gezellige terassen en prima restaurants. Uiteraard hebben we ook een auto en scooters gehuurd om veel van Kreta te kunnen zien, maar op en om Castello Village alleen al kun je je ook prima vermaken! Onze zoon van 16 heeft zich hier ook prima vermaakt.

Met oudere kinderen

• 8Anna07-08-2011

Geslaagde vakantie.

Vakantie in Castello Village betekend gezelligheid. Voor mensen die rust zoeken, ik zou zeggen: boek een hutje op de hei. Het personeel is uiterst vriendelijk. Gezellig bar zowel boven als beneden bij het strand. De kamers zijn eenvoudig en elke dag worden ze schoongemaakt. Voor kinderen is er voldoende te doen. De kamers bij het zwembad zijn inderdaad gevoelig voor geluidsoverlast. De kamers aan de kant van de straat helemaal niet. Geen hinder van verkeer. Het eten bij het ontbijt is goed. Alles vers. Dit geldt ook voor de snackbar. Voor het avondeten adviseer ik, ga gezellig eten in de haven van Sissi. Krijg je de zonsondergang er gratis bij.

• 4M&M04-08-2011

Voldoet niet aan beloofde rust,eten onsmakelijk

Appartementen Castello Village is een ware verademing voor de rustzoeker. (ik) wat een klereherrie iedere dag wat het animatieteam regelde voor de kinderen en hun ouders. Absoluut geen verademing voor de rustzoeker, integendeel, veel klereherrie. Het fantastische animatieteam en de twee heerlijke zwembaden zorgen ervoor dat je hier een onvergetelijke vakantie zult beleven! (ik) Het animatieteam was opdringerig en gepikeerd als je niets van je wilde weten. De zwembaden lijken op de foto groot maar zitten in hoogseizoen propvol kinderen en er valt voor de 'rustzoeker' dus weinig meer te zwemmen. (Zoover site) het eten is heerlijk en afwisselend (ik) Wellicht ietwat verwend maar het was met name zout, kraak nog smaak, de groene salade was vaak verlept. De kok liep regelmatig trots rond maar in mijn optiek kan hij die tijd beter besteden aan daadwerkelijk lekker en vers leren koken. Ik heb in goedkopere oorden heel vaak veel beter gegeten dan deze zogenaamde 4* tent!

• 7van erk17-07-2011

eenvoudig aparthotel

Castello Village is een eenvoudig hotel. Eerste kamer (115) die wij hadden was niet erg ruim en een enorm klein balkon voor 4 personen. Verder zaten we boven het zwembad waar ook de animatie plaats vond. Leuk dat dit gedaan wordt, maar dit moet wel na 24.00 uur stoppen. Wij konden na 2.30 uur nog niet slapen van de herrie! Na klacht werden wij meteen overgeplaatst naar andere kamer (102). Helaas zaten we nu aan de voorkant van het hotel en dus aan de doorlopende weg, waar het niet veel rustiger was. Er wordt 's nachts hard gereden met brommertjes en auto's en constant worden er mensen gebracht met bussen. Vergeet niet de vuilniswagen die iedere ochtend om 6.00 uur komt. Echt uitgerust zijn wij dus niet. Verder zat het douchegordijn onder de schimmel. Balkon was groot en kamer was goed. Personeel is er erg vriendelijk. Eten is goed, alleen minder als er een Griekse avond of Barbecue georganiseerd wordt. Sissi is een ontzettend leuk plaatsje en het boufos strand op 5 minuten lopen.

Met oudere kinderen

• 8van Iperen09-07-2011

geslaagde vakantie

heel leuk complex, zeer vriendelijk en gastvrij personeel. eventuele problemen worden snel opgelost. eten in het hotel prima en gevarieerd, ook leuke restaurantjes op loopafstand. goede zwembaden. geslaagde thema-avonden (barbecue, Griekse avond). voor ons een aanrader

• 9veertjepeters02-07-2011

super vakantie

Appart hote Castello heeft mooie en minder mooie kamers/studio's. Het personeel is ontzettend vriendelijk en doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Het eten is verrukkelijk en voor ieder wat wils. Elke dag is er weer een nieuw menu. De studio wordt elke dag netjes schoongemaakt en diverse keren werd ons bed verschoont. Het animatieteam verzorgt elke dag een leuk programma voor jong en oud. Zwembaden waren schoon,er waren niet altijd voldoende ligbedden,maar dat komt ook omdat heel veel mensen hun badlaken 'smorgens op een ligbed leggen en vervolgens de hele dag iets anders ondernemen. Erg gezellig was het bij de bar.

1 tip over Hotel Castello Village

• Petra Roos, 26-10-2012

Heb je een kamer met kichtenette geboekt neem dan een fles-blikopener en een kurketrekker mee. Oordopjes tegen het geluid van de verouderde airco's helpen goed!

1 vraag over Hotel Castello Village

• krystle, 12-02-2012

fitness

Hallo mensen! weet iemand of hier ook echt een fitness bij zit voor hardcore met wat zwaardere gewichten enzo ? Dank jullie wel!

Petra Roos, 26-10-2012

Geen fitness gezien, wordt lekker een stevige bergwandeling

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Poolbar

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand10 minuten lopen, 5 minuten met de auto, 600 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenGlutenvrij, Grieks, Internationaal, Lunchpakketten, Regionaal, Steaks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Portier, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaGeurensauna, Hammam, Kleurentherapie sauna

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats