Hotel Castello Village

Meer hotelinfo

200 reviews over Hotel Castello Village

• 9Van de luijtgaarden07-03-2015

Super vakantie. Bestemming

een super vriendelijk familiehotel. Gelegen in een mooi oud vissersdorp . Een echte aanrader voor het hele gezin. Wij gaan hier al jaren heen met veel plezier. Het is lekker eten in het gezellig restaurant. Wil en Janneke van de luijtgaarden

• 9Ellen van den Bos22-10-2014

Schoon, rustig en alles op loopafstand

Schoon, knus hotel. Goed onderhouden met vriendelijk personeel. Op 5 minuten lopen van het gezellige centrum (rechts) en mooie Bouvos strand (links). Super vakantie gehad. Grote (voordeel!)kamer met groot balkon, uitzicht op zwembad en de zee. Kon niet beter. Binnen het hotelcomplex zijn div. goed onderhouden tuintjes met bananenbomen mét banaantjes. Centrale ligging voor verkennen van Kreta.

• 8Arjan11-09-2013

Leuke aanrader in Sissi

Prima hotel. Geen nare ervaringen met het bijbetalen van een kamer met zeezicht. We hadden gevraagd om kamer met zeezicht en kregen deze direct. De kamers waren wel gedateerd.

Voor de rest vriendelijk personeel. Met name het stadje sissi is het aanraden waard. Het is een gezellig dorpje waar voldoende te doen is.

• 5Petra Roos26-10-2012

Zeer mooie ligging maar bar slechte kamer!

Het schijnt dat de riolering in Kreta slecht werkt, in onze badkamer hadden we een afvoerput waar riool lucht uitkwam en als je douchte kwam tegelijktijd het douche water daar weer uit en stroomde je badkamer in. Er was geen ontluchting/raam in de badkamer. De kamer was zeer oud en bij regen stroomde het water onder de kamerdeur door naar binnen. Toen we vroegen om een andere kamer, konden we inderdaad een mooie kamer met zeezicht krijgen tegen een bijbetaling van honderd euro. Zo was de hele sfeer, betaalde je (dure) wijn bij het diner dan kreeg je een en al vriendelijkheid! Betaalde gastvrijheid. De ligging en het eten waren prima en dat maakte veel goed!

• 7B. Helfferich14-10-2012

Leuke vakantie

In augustus 2012 twee weken gezeten met onze drie kinderen (1,4 en 6). Leuk complex met behulpzaam personeel (behalve de barman die de gehele dag met een kater rondliep). Erg warm maar dat weet je in Griekenland. Eten is redelijk goed (veel salades en groentes, vlees en vis is iets minder). Iedere dag schoonmaak maar dat is met de "Griekse slag". Zwembad is prima, alleen worden de zwembadputjes nooit gereinigd. Entertainment is erg sympatiek (aardig voor kinderen) maar wel iedere dag hetzelfde.... Sissi is een klein visserdorpje (erg rommelig en geen stoepen, dus oppassen voor verkeer) waar weinig te beleven is, dus een auto huren is aan te raden als je iets wilt zien of bijvoorbeeld een markt wilt bezoeken.

• 7GenR08-09-2012

Leuk hotel

Bij aankomst werden we in een soort van "kelder" gedumpt met uitzicht op een blinde vieze muur cq vuilnisstort. We hadden geboekt voor een hotelkamer met als preferentie zz. Niet dus, een hotel kamer is bij hun een studio.Wil je zz moet je fors aan je portemonnee trekken.En wel €180,00 extra. Na wat gehandel konden we de zz kamer krijgen voor €110,00 een hele slechte zaak, en nog nooit meegemaakt.Niet gedaan en na twee dagen een kamer gekregen aan de voorzijde die wel oké was voor 12dgn. Het personeel is zoals al eerder beschreven erg aardig, maar ze proberen ( moeten) je overal voor te ronselen bbq etc die ook weer extra betaalt moet worden.Het haventje is erg leuk, maar het dorpje zelf stelt weinig voor.De busverbinding is zeer slecht 1x pd voor het hotel, en voor meer diensten moet je een 30 min lopen.De taxi`s zijn schandalig duur.Dus voor ons was 1x Castello Village genoeg.

• 8krystle_v0029-07-2012

geweldig gehad hier!

Is een heel mooi resort!ze zijn allemaal vriendelijk en helpen je graag alleen wat het jammere is dat we geen voordeel kamer betaald hadden en wel in een krot weggezet werden toen we aankwamen!!!ik had me al ingelezen via zoover dus was al voorbereid!en we werden aardig boos en kregen na een uurtje 2 andere kamers aangeboden 1 hele grote met uitzicht aan de voorkant hoefde we niet bij te betalen en 1 met uitzicht op de zee moesten we 200 bijbetalen en dat wilde we niet dus zonder bijbetaling de grote kamer gekregen!wel jammer dat onze vakantie zo begonnen moest!!!verder was het heel erg top!!wij hebben helaas ipv 2 weken 1 weken kunnen verblijven ivm met overlijden .maar ook daar hebben ze hun best voor gedaan om ons te helpen !zelfs zijn de mannen die werken in het restaurant nog persoonlijk afscheid van ons komen nemen en ons sterkte komen wensen!! eten is ook echt SUPER!!!!wij gaan zeker ooit terug!!!!!!!!!! heel erg aan te bevelen!!

• 6Jois09-07-2012

Voldeed niet aan onze wensen

Eerste kamer die we kregen lag recht tegen de zwembadpompen, waardoor je continu lawaai hoorden. Tweede kamer zat de schimmel in de badkamer, stonk de keuken. Het hotel zou volgens het reisburo dichtbij een zandstrand zijn. Niet dus moesten een flink eind lopen aangezien je met een peuter niet over rotsen langs de zee gaat klauteren. Daarnaast was op het hotel de tegels rond het zwembad spekglad heel veel trappen, iedere dag een engels ontbijt zonder gewoon brood. Het personeel is super vriendelijk en de directeur is zeer betrokken bij zijn klanten. De schoonmaaksters zijn ook super vriendelijk ondanks dat ze geen engels spreken, toch hun best doen.

Ga je er zonder kinderen heen dan is het een redelijk hotel als je van zon hotelhang vakanties houdt., maar met een gezin met zeer kleine kinderen is het geen aanrader.

• 7Charles Petit27-06-2012

Nooit meer.

Weinig geslapen vanwege de hitte, airco kapot, ramen open zeezijde maar de zee klotst zo hard tegen de rotsen dat je nauwelijks kunt slapen, dat is jammer, ze lopen echt niet hard om de airco te repareren, wel om je te ronselen voor de activiteiten, die overigens niet goedkoop zijn, consumpties aan de bar erg duur, personeel vriendelijk, maar voor activiteiten erg opdringerig, ze proberen je portemonnaie leeg te melken.

• 8inez28-05-2012

aanrader!

castello is een leuk hotel. mooie ligging in een pittoresk dorpje. het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. obers in zowel het restaurant als de bar doen graag een stapje meer om het de gasten naar de zin te maken!

Alleenreizend

1 tip over Hotel Castello Village

• Petra Roos, 26-10-2012

Heb je een kamer met kichtenette geboekt neem dan een fles-blikopener en een kurketrekker mee. Oordopjes tegen het geluid van de verouderde airco's helpen goed!

1 vraag over Hotel Castello Village

• krystle, 12-02-2012

fitness

Hallo mensen! weet iemand of hier ook echt een fitness bij zit voor hardcore met wat zwaardere gewichten enzo ? Dank jullie wel!

Petra Roos, 26-10-2012

Geen fitness gezien, wordt lekker een stevige bergwandeling

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Poolbar

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand10 minuten lopen, 5 minuten met de auto, 600 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenGlutenvrij, Grieks, Internationaal, Lunchpakketten, Regionaal, Steaks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Portier, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaGeurensauna, Hammam, Kleurentherapie sauna

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats