Hotel Castello Village

200 reviews over Hotel Castello Village

• 2018
    8Mevr. Anna04-09-2018

Een zeer fijne vakantie

Goed hotel, ontbijt was goed en voldoende. Perfecte ligging in het gezellige Sisi. Een auto huren is wel een aanrader om zo de mooie plekken van Kreta te bezoeken, deze plekken liggen vooral in de omgeving van Chania. Bij een volgende vakantie naar Kreta zouden wij aanraden om daar dichterbij iets te zoeken. Naar Chania is het al snel 2 uur rijden vanuit Sisi. De kamer was schoon en voldoende groot! Wij hebben een zeer fijne vakantie gehad hier!

• 7Bianca Robben02-09-2018

Super vakantie!!!

Super plekje! Laat je niet gek maken door de laatste 3 beoordelingen! Wij zijn met onze dochter van 7 13 dagen geweest en hebben dit als een topvakantie ervaren. De ligging is perfect, we hadden uitzicht op zee en hebben hier iedere dag van genoten. Het eten was prima en zodra er iets bijna op was werd dit meteen weer aangevuld. Het personeel hebben wij als bijzonder vriendelijk ervaren. De kamer was ruim genoeg en schoon. Dat er geen kinderanimatie was hebben wij niet als negatief ervaren, onze dochter vermaakt zich ook prima zonder animatie team. De twee zwembaden zijn prima en er zijn voldoende ligbedjes. Het strand is op loopafstand en daar vind je een gezellige strandtent. Het dorpje zelf eveneens op loopafstand heeft gezellige restaurantjes/barretjes. Wat ook ideaal is dat recht tegenover het hotel een supermarkt is. Het enige minpuntje wat wij hebben ervaren is het moeten betalen vd airco.

• 3Kars25-08-2018

Nooit meer dit horror hotel

Vermijd dit hotel geen entertainment. Tegen betaling Griekse avond oplichters zijn het . Geen 4 sterren eerder 2 sterren . Zeer kleine kamers , kinderen slapen op een matras van 2 cm dik . Schandalig slechte hotel ooit

• 4Wilco23-08-2018

Zeer slecht hotel

Een ramp dit hotel ga er niet heen met kinderen geen animatie terwijl het wel beschreven stond . Ontbijt was goed avondeten slecht tenzij je van spruitjes en rauwe friet houd .

• 3Anoniem16-08-2018

Vermijd dit hotel!!

Vreselijk hotel en zonde van me geld!!! Samen met mijn vriend op vakantie geweest naar dit hotel en een deluxe kamer geboekt. Op onze aankomst dag was onze kamer niet klaar en kregen we een kamer voor 1 dag. Wat natuurlijk al niet erg prettig is i.v.m koffers uitpakken, maar goed dit vonden we nog niet echt een probleem. Volgende dag konden we naar onze eigen kamer dan blijkt dit een standaard kamer te zijn. We hebben de uitleg op de website van castello village resort erbij gepakt over de deluxe kamer en zijn naar de receptie gegaan en het probleem uitgelegt dat dit niet zo word aangegeven op de site dan word er gezecht dat de site dan niet up to date is?!? Dit noem ik gewoon oplichting want ik betaal extra voor een kamer die ik niet krijg! De rest van de vakantie hebben we met een koude douche en een lekken airco gezeten. Het eten zowel smorgens als savonds is erg vet en weinig keus.

• 8Monique11-08-2018

Prima 10 dagen gehad!

Prima prijs/kwaliteitsverhouding. Onze kamer lag op een slechte plek, maar ne een dag konden we in een andere kamer met een lekker balkon en uitzicht op zee! Minpuntje; bij het zwembad was de bar niet altijd geopend, ze zouden daar meer aan kunnen doen om het wat gezelliger te maken. Wel heerlijke zwembaden (2) Zeer schone kamers, niet heel groot met 3 op de kamer, maar met zulk mooi weer ben je er weinig. Ontbijtbuffet was goed, voldoende keus en werd steeds aangevuld. Vriendelijk personeel, overal in Sissi, ook bij restaurants en barretjes. Bar Ormos is een aanrader, lekkere loungezitjes en leuke muziek. Dorpje/ haventje op loopafstand met veel eettentjes, vrijwel altijd zeezicht, heel sfeervol! Voor pubers is er weinig te beleven. Dan kun je beter naar Malia of Chersonnissos. Auto gehuurd, prima te doen. Fiets gehuurd, geen aanrader. Of fietsen langs grote weg (gevaarlijk), Of binnendoor op onverharde weg met stenen.

Met oudere kinderen

• 2Tamara Vermeer23-07-2018

Nachtmerrie dit hotel

Wat een vergissing deze vakantie! Via touroperator geboekt. Stond niet in de brochure maar op website werd veel entertainment voor jong en oud beloofd. Komen we hier aan is er geen mini club meer en avond entertainment is op 1 avond na alleen voor adult only in het hotel aan de overkant! We zijn niet welkom net de kinderen. Het eten is slecht zeer weinig keus en goedkoop vet eten. Niks voor kinderen om te eten zoals hamburgers ofzo. Manager beloofd van alles deed niks om het op te lossen. Zonde van ons geld er worden dingen beloofd wat er al meer dan een jaar niet is. Oudste dochter sliep op stretcher zonder matras. Werd niks aan gedaan allemaal. Wat een horror vakantie voor ons.

• 2017
    9esthergeerdink06-09-2017

Geweldig

We hebben hier ons prima vemaakt verder met de bus naar andere plaatsen geweest castello ligt in een gezellig charmant klein dorpje met een mooi haventje waar je tijdens je diner naar de mooie zonsondegang kunt kijken

Met oudere kinderen

• 8Heerlijk rustig, zeker aan te raden!23-07-2017

Goed verzorgde, fijne accommodatie voor iedereen!

Wij zijn 13 dagen geweest met onze 2 jongens (5 en 3) en verbleven in een moderne familiekamer met super mooi uitzicht op zee! De kamer was niet heel groot, en alleen met kleine koelkast en waterkoker, maar met hele fijne (regen) douche en balkon net boven één van de 2 zwembaden (kamer nr. 462). We hadden halfpension geboekt, het eten was erg goed! Maar als ik zonder kinderen zou zijn zou ik alleen ontbijt boeken, want er zitten een heleboel leuke restaurantjes op loopafstand in het haventje! Tegenover het hotel zit een supermarkt en in Sissi zelf zijn leuke winkeltjes en bakkertjes te vinden. Het strandje is ook op loopafstand (moet wel een stukje over rotsen naar beneden klimmen) en is een rots/kiezelstrand waar waterschoenen bij aan te raden zijn. We hebben 3 dagen een auto gehuurd bij Mevis (schuin tegenover hotel). Goede service en goed betaalbaar en kregen daar ook reductie op het waterpark waar we heen wilden. Verder ook naar het Dinopark geweest en het Voulisma strand (bij Agios Nikolaos), ook aan te raden! Voor de kinderen was er 'miniclub' van 2-3 u (een vrouw die wat met ze knutselde) en om 20.30 de minidisco. Daarna was er vaak nog een avond programma voor de volwassenen, maar daar zijn we niet geweest. Kortom, een hele fijne accommodatie met vriendelijk personeel op een prachtige locatie aan zee voor iedereen die rust zoekt!

• 8J Hoven10-07-2017

Mooi gerenoveerd hotel,met goede service.

Het hotel was van de winter gerenoveerd,mooie moderne kamer en badkamer. Goede ligging ,je kunt lopend naar het prachtig klein dorpje . Aan de haven liggen allemaal eet tentjes,met hele vriendelijke mensen ,leuke winkeltjes. Sissi heeft ons verrast door de rust en de gemoedelijkheid.

1 tip over Hotel Castello Village

• Petra Roos, 26-10-2012

Heb je een kamer met kichtenette geboekt neem dan een fles-blikopener en een kurketrekker mee. Oordopjes tegen het geluid van de verouderde airco's helpen goed!

1 vraag over Hotel Castello Village

• krystle, 12-02-2012

fitness

Hallo mensen! weet iemand of hier ook echt een fitness bij zit voor hardcore met wat zwaardere gewichten enzo ? Dank jullie wel!

Petra Roos, 26-10-2012

Geen fitness gezien, wordt lekker een stevige bergwandeling

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Poolbar

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand10 minuten lopen, 5 minuten met de auto, 600 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenGlutenvrij, Grieks, Internationaal, Lunchpakketten, Regionaal, Steaks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Portier, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaGeurensauna, Hammam, Kleurentherapie sauna

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats