Hotel Castello Village

• Sauna
Meer hotelinfo

200 reviews over Hotel Castello Village

• 7Rob en Ellen05-08-2007

Jul. 2007. Prima vakantie gehad. We hadden een oude kamer die aan een opknapbeurt toe en was. Ook niet erg schoon. probleem is dat er veel verschillende type kamers zijn en je dus niet weet wat je boekt (krijgt). Personeel zeer vrienderlijk. Animatie meer voor volwassenen dan voor kinderen. Muziek bij zwembad te luid. ik kreeg ze maar niet aan het verstand gepeuterd dat het geen disco was. Eten goed maar ietwat eentonig (zeker voor kinderen)

• 3Valerie20-07-2007

Vorig jaar zijn wij 2 weken in Sissi geweest. Bij aankomst werden onze koffers door een bezweette schoonmaakster de trappen opgetild, allemaal heel fijn maar toen stonden we voor de verkeerde kamer, helemaal aan de andere kant van het hotel. Na 2 uur zaten we eindelijk in ons hok. Het uitzicht wat we hadden was prima, maar onze douche was kapot, en daar kon niks aan gedaan worden, ook erg veel last van ongedierte. Het personeel bij de bufetten was naar mijn dochters erg opdringerig. Maar vooral Costas en Stella hebben een super indruk op ons gemaakt. Het animatieteam was ook fantastisch. Alleen jammer dat elke ochtend de bedjes bezet waren omdat voor het ontbijt iedereen z'n handdoeken al neerlegde.. Sissi is een prima dorpje maar Castello Village geen aanrader!

• 7fam lodder17-06-2007

mei 2006, wat we op internet al hadden gelezen bleek meer dan waar!!! het vervelende kamerprobleem. kwamen 's nachts aan, en kregen een kamer super klein, niet eens een eigen tuin of balkon, volgende ochtend direct wezen klagen, en konden tegen flinke meerpijs een luxe kamer boeken, niet gedaan!! en kregen toen een kamer aan buitenzijde, keuken en badkamer behoorlijk verouderd. zwembaden en personeel prima, eten inderdaad wat eentonig, mn voor de kids, geen ene keer friet in 10dgn, rest van park gezellig, leuke animatie, ook voor de kids en dichtbij Sissi dorpje, erg knus, kortom leuke vakantie, maar dat gedoe met de kamers, en kwaliteit van kamers is een afknapper!!!

• 7Bianca15-04-2007

Best een leuk appartement, maar ook wij hebben de eerste twee nachten in een kamer geslapen die we niet geboekt hadden. Schijnt dus voor dir hotel heel moeilijk te zijn. Eten was redelijk.

• 9milou25-02-2007

ik weet niet wat die andere mensen zeuren, het is een hartstikke goed hotel en je werd er geweldig geholpen. maar goed, iedereen heeft een eigen mening. Voor een goede, relaxte, zonvakantie is Castello Village perfect!

• 6Peter Priem04-01-2007

Wij zijn vorig jaar op dit complex geweest en we waren blij dat we weer naar huis mochten !!!!(zonde van het geld) kakkerlakken,slecht eten,duitse animatie tot laat in de avond,handoeken op bedjes(er was in de ochtend geen bedje meer vrij)en onbeschoft personeel, voor ons nooit meer !!!

• 7Anoniem31-10-2006

Wij vonden het een leuke vakantie in Castello Village. Het personeel was aardig en er waren veel mogelijkheden tot vermaak. Alleen was het eten in de avond erg eentonig. Alle kinderen aten elke avond pasta of spagetti, wat na 4 avonden wel hun strot uit kwam. Het appartement waarin wij zaten was wel erg klein. Sissi is wel een heel mooi plaatsje wat je zeker een keer moet bezoeken!

• 3Wouter en Marjan03-09-2006

Met verbazing heb ik hier andere (positieve) beoordelingen van deze accommodatie gelezen. 'Overboekingen netjes opgelost'? 'Kakkerlakken zijn er, maar ze proberen er iets aan te doen'? Het is beschamend hoe het management van dit zogenaamde aparthotel probeert nietsvermoedende vakantiegangers af te persen. Als je hier een kamer boekt, heb je in eerste instantie een kans van 50% of minder dat je er daadwerkelijk terecht kunt. Vervolgens word je in een kamer gestopt die op geen enkele manier vergelijkbaar is met de dure kamers van het aparthotel zelf, en tot overmaat van ramp worden afspraken nauwelijks nagekomen. Klantvriendelijkheid, service en vakantiegevoel is hier ver te zoeken. Bezoekers die iets anders beweren, hebben of heel veel geluk gehad, of durven niet te vertellen hoe slecht ze hier behandeld zijn. Waardeloze accommodatie.

• 10mariska01-09-2006

wij hebben net 12 dagen erop zitten, en ondanks de overboekingen (wat wel netjes is op gelost) hebben wij een geweldige vakantie gehad!! personeel en animatie super!!! zeker voor herhaling vatbaar!!!perfecte plek voor een rustige vakantie.ons zoontje van 5 jaar heeft zich ook geen moment verveeld, genoeg aandacht voor de kinderen.En niet te vergeten aan de bar was het ook erg gezellig in de avonden!

• 10yvonne25-08-2006

Ik vond het echt een geweldige vakantie. Uitzicht op zee, mooi zwembad!! Leuke bars !! en goeie bediening!! Ik ga er zeker nog een keer naartoe

1 tip over Hotel Castello Village

• Petra Roos, 26-10-2012

Heb je een kamer met kichtenette geboekt neem dan een fles-blikopener en een kurketrekker mee. Oordopjes tegen het geluid van de verouderde airco's helpen goed!

1 vraag over Hotel Castello Village

• krystle, 12-02-2012

fitness

Hallo mensen! weet iemand of hier ook echt een fitness bij zit voor hardcore met wat zwaardere gewichten enzo ? Dank jullie wel!

Petra Roos, 26-10-2012

Geen fitness gezien, wordt lekker een stevige bergwandeling

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Poolbar

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand10 minuten lopen, 5 minuten met de auto, 600 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenGlutenvrij, Grieks, Internationaal, Lunchpakketten, Regionaal, Steaks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Portier, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaGeurensauna, Hammam, Kleurentherapie sauna

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats