Hotel Castello Village

• Sauna
Meer hotelinfo

200 reviews over Hotel Castello Village

• 10Annemieke17-05-2019

super relaxte en aktieve vakantie

kamer, eten, bediening, ligging! alles helemaal oke

Stelios Tamboukos, IT Specialist, 19-05-2019

Dear Annemieke Thank you so much for your kind words and am pleased that you enjoyed a relaxing and active holiday with us here at the Castello Village Resort. We look forward to welcoming you back to our hotel on one of your next holidays Kind Regards,

• 9Rianne en Herma10-04-2019

Heel aangenaam!

Aanrader als je het naar je zin wilt hebben. Vriendelijke mensen. Mooi eiland, genoeg te zien voor. Voor ieder wat wils.

Stelios Tamboukos General Manager, IT Specialist, 10-05-2019

Dear Rianne and Herma Thank you so much for your evaluation and am pleased that you enjoyed your recent stay with us here at the Castello Village Resort. We hope we the pleasure in welcoming you back to our hotel on one of your next vacation Kind Regards, The Management Team

• 10Jennifer18-08-2011

Fantastiche plek..!

Mijn ouders verblijven al ruim 17 jaar achter elkaar en tevens 2x per jaar in het Castello resort in Sisi. Zelf ben ik afgelopen zomer voor het eerst in 5 jaar weer eens langs geweest. Ik kan jullie 1 ding vertellen.. Het was fantastich..! Als ik thuis kom van vakantie, dan sluit ik de vakantie af en ga ik weer verder met mijn dagelijkse leven. Tot op heden heb ik dit niet met Kreta. Als het aan mij ligt ga ik vandaag weer terug haha. De mensen van Castello zijn zeer vriendelijk en helpen je met alles. De manager Nicos is een geweldige man die dag en nacht voor je klaar staat. Dit geldt ook voor Georgos (manager restaurant) Angelos de barman en Korina. De ligging is goed. Lekker rustig en het vissersdorpje Sisi is op 1 minuut loopafstand. Je kan sisi niet vergelijken met Cherso. Ik ben zelf 25, gek op stappen maar kies eerder voor Sisi - Castello dan Chersonisos. Zelf hebben wij een scooter gehuurd en binnen 15 min zit je in Cherso. Eten is buitengewoon goed! Kortom, Castello is top!

• 9H. Luisman06-06-2010

Aanrader

Wij verbleven in Castello Village van 21 mei t/m 4 juni, kamer 452. We hebben een prachtige vakantie gehad in een heel mooi complex. Het appartement is enigszins aan restauratie toe: douche/toilet is aan de krappe kant. Voor de rest was alles aanwezig wat nodig was. Het personeel, van kamermeisje tot management, is uitermate vriendelijk. Ze doen alles om het zo comfortabel mogelijk en gezellig mogelijk te maken, waar ze dan ook zeer goed in slagen. Het plaatsje Sisi is een klein gezellig dorpje met een vriendelijke bevolking. De omgeving van Sisi is erg mooi, mede door de bergen op de achtergrond aan de ene kant en de Kretenzer Zee aan de andere kant. De kans is groot dat we er nog wel eens terug zullen komen. Het is een aanrader.

• 8lubberts28-09-2009

prima,leuk en aardig personeel

heel goed animatieteam zowel voor de kinderen als voor grote heel goed zwembaden perfect eten perfect,volop keus ontbijt perfect ,volop keus mijnvrouw en mijn vrienden en ik natuurlijk hebben een pracht vakantie bij jullie gehad en wij komen vast weer terug bedankt vriendelijke groeten hans lubberts

• 7Olde-Keizer18-09-2009

klasse

fijn appartementen complex jammer dat er geen zandstranden waren eten vaan eentonnig maar prijs klasse/kwaliteit perfrect personeel prima mooie omgeving en de supermarket a/d overkant betaalbaar vriendelijk helemaal toppie

• 8Marcel19-04-2009

Heel leuk hotel, beslist een aanrader

Zeer leuk personeel, wat altijd in is voor een grapje. Prima eten.

• 10Roos Blom12-05-2008

Ik ben net 11 dagen op Kreta geweest en verbleef in dit hotel. Ik mis het nu al. De sfeer, de klantvriendelijkheid in een woord: TOP! Volgend jaar ben ik van plan weer te gaan!

1 tip over Hotel Castello Village

• Petra Roos, 26-10-2012

Heb je een kamer met kichtenette geboekt neem dan een fles-blikopener en een kurketrekker mee. Oordopjes tegen het geluid van de verouderde airco's helpen goed!

1 vraag over Hotel Castello Village

• krystle, 12-02-2012

fitness

Hallo mensen! weet iemand of hier ook echt een fitness bij zit voor hardcore met wat zwaardere gewichten enzo ? Dank jullie wel!

Petra Roos, 26-10-2012

Geen fitness gezien, wordt lekker een stevige bergwandeling

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Poolbar

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand10 minuten lopen, 5 minuten met de auto, 600 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenGlutenvrij, Grieks, Internationaal, Lunchpakketten, Regionaal, Steaks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Portier, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaGeurensauna, Hammam, Kleurentherapie sauna

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats