Hotel Castello Village

200 reviews over Hotel Castello Village

• 2018
    7Bianca Robben02-09-2018

Super vakantie!!!

Super plekje! Laat je niet gek maken door de laatste 3 beoordelingen! Wij zijn met onze dochter van 7 13 dagen geweest en hebben dit als een topvakantie ervaren. De ligging is perfect, we hadden uitzicht op zee en hebben hier iedere dag van genoten. Het eten was prima en zodra er iets bijna op was werd dit meteen weer aangevuld. Het personeel hebben wij als bijzonder vriendelijk ervaren. De kamer was ruim genoeg en schoon. Dat er geen kinderanimatie was hebben wij niet als negatief ervaren, onze dochter vermaakt zich ook prima zonder animatie team. De twee zwembaden zijn prima en er zijn voldoende ligbedjes. Het strand is op loopafstand en daar vind je een gezellige strandtent. Het dorpje zelf eveneens op loopafstand heeft gezellige restaurantjes/barretjes. Wat ook ideaal is dat recht tegenover het hotel een supermarkt is. Het enige minpuntje wat wij hebben ervaren is het moeten betalen vd airco.

• 3Kars25-08-2018

Nooit meer dit horror hotel

Vermijd dit hotel geen entertainment. Tegen betaling Griekse avond oplichters zijn het . Geen 4 sterren eerder 2 sterren . Zeer kleine kamers , kinderen slapen op een matras van 2 cm dik . Schandalig slechte hotel ooit

• 4Wilco23-08-2018

Zeer slecht hotel

Een ramp dit hotel ga er niet heen met kinderen geen animatie terwijl het wel beschreven stond . Ontbijt was goed avondeten slecht tenzij je van spruitjes en rauwe friet houd .

• 2Tamara Vermeer23-07-2018

Nachtmerrie dit hotel

Wat een vergissing deze vakantie! Via touroperator geboekt. Stond niet in de brochure maar op website werd veel entertainment voor jong en oud beloofd. Komen we hier aan is er geen mini club meer en avond entertainment is op 1 avond na alleen voor adult only in het hotel aan de overkant! We zijn niet welkom net de kinderen. Het eten is slecht zeer weinig keus en goedkoop vet eten. Niks voor kinderen om te eten zoals hamburgers ofzo. Manager beloofd van alles deed niks om het op te lossen. Zonde van ons geld er worden dingen beloofd wat er al meer dan een jaar niet is. Oudste dochter sliep op stretcher zonder matras. Werd niks aan gedaan allemaal. Wat een horror vakantie voor ons.

• 2017
    8Heerlijk rustig, zeker aan te raden!23-07-2017

Goed verzorgde, fijne accommodatie voor iedereen!

Wij zijn 13 dagen geweest met onze 2 jongens (5 en 3) en verbleven in een moderne familiekamer met super mooi uitzicht op zee! De kamer was niet heel groot, en alleen met kleine koelkast en waterkoker, maar met hele fijne (regen) douche en balkon net boven één van de 2 zwembaden (kamer nr. 462). We hadden halfpension geboekt, het eten was erg goed! Maar als ik zonder kinderen zou zijn zou ik alleen ontbijt boeken, want er zitten een heleboel leuke restaurantjes op loopafstand in het haventje! Tegenover het hotel zit een supermarkt en in Sissi zelf zijn leuke winkeltjes en bakkertjes te vinden. Het strandje is ook op loopafstand (moet wel een stukje over rotsen naar beneden klimmen) en is een rots/kiezelstrand waar waterschoenen bij aan te raden zijn. We hebben 3 dagen een auto gehuurd bij Mevis (schuin tegenover hotel). Goede service en goed betaalbaar en kregen daar ook reductie op het waterpark waar we heen wilden. Verder ook naar het Dinopark geweest en het Voulisma strand (bij Agios Nikolaos), ook aan te raden! Voor de kinderen was er 'miniclub' van 2-3 u (een vrouw die wat met ze knutselde) en om 20.30 de minidisco. Daarna was er vaak nog een avond programma voor de volwassenen, maar daar zijn we niet geweest. Kortom, een hele fijne accommodatie met vriendelijk personeel op een prachtige locatie aan zee voor iedereen die rust zoekt!

• Oude reviews

7B. Helfferich14-10-2012

Leuke vakantie

In augustus 2012 twee weken gezeten met onze drie kinderen (1,4 en 6). Leuk complex met behulpzaam personeel (behalve de barman die de gehele dag met een kater rondliep). Erg warm maar dat weet je in Griekenland. Eten is redelijk goed (veel salades en groentes, vlees en vis is iets minder). Iedere dag schoonmaak maar dat is met de "Griekse slag". Zwembad is prima, alleen worden de zwembadputjes nooit gereinigd. Entertainment is erg sympatiek (aardig voor kinderen) maar wel iedere dag hetzelfde.... Sissi is een klein visserdorpje (erg rommelig en geen stoepen, dus oppassen voor verkeer) waar weinig te beleven is, dus een auto huren is aan te raden als je iets wilt zien of bijvoorbeeld een markt wilt bezoeken.

• 8krystle_v0029-07-2012

geweldig gehad hier!

Is een heel mooi resort!ze zijn allemaal vriendelijk en helpen je graag alleen wat het jammere is dat we geen voordeel kamer betaald hadden en wel in een krot weggezet werden toen we aankwamen!!!ik had me al ingelezen via zoover dus was al voorbereid!en we werden aardig boos en kregen na een uurtje 2 andere kamers aangeboden 1 hele grote met uitzicht aan de voorkant hoefde we niet bij te betalen en 1 met uitzicht op de zee moesten we 200 bijbetalen en dat wilde we niet dus zonder bijbetaling de grote kamer gekregen!wel jammer dat onze vakantie zo begonnen moest!!!verder was het heel erg top!!wij hebben helaas ipv 2 weken 1 weken kunnen verblijven ivm met overlijden .maar ook daar hebben ze hun best voor gedaan om ons te helpen !zelfs zijn de mannen die werken in het restaurant nog persoonlijk afscheid van ons komen nemen en ons sterkte komen wensen!! eten is ook echt SUPER!!!!wij gaan zeker ooit terug!!!!!!!!!! heel erg aan te bevelen!!

• 6Jois09-07-2012

Voldeed niet aan onze wensen

Eerste kamer die we kregen lag recht tegen de zwembadpompen, waardoor je continu lawaai hoorden. Tweede kamer zat de schimmel in de badkamer, stonk de keuken. Het hotel zou volgens het reisburo dichtbij een zandstrand zijn. Niet dus moesten een flink eind lopen aangezien je met een peuter niet over rotsen langs de zee gaat klauteren. Daarnaast was op het hotel de tegels rond het zwembad spekglad heel veel trappen, iedere dag een engels ontbijt zonder gewoon brood. Het personeel is super vriendelijk en de directeur is zeer betrokken bij zijn klanten. De schoonmaaksters zijn ook super vriendelijk ondanks dat ze geen engels spreken, toch hun best doen.

Ga je er zonder kinderen heen dan is het een redelijk hotel als je van zon hotelhang vakanties houdt., maar met een gezin met zeer kleine kinderen is het geen aanrader.

• 8hazijlstra15-08-2011

goede service, waar voor je geld

we hebben hier 2 weken gezeten, en een heerlijke tijd gehad. in sissi zelf is niet veel te doen, dus een auto huren is absoluut een must. het personeel is erg behulpzaam, staat altijd klaar voor je. we kregen als 1e een kamer toegezen, maar die was voor ons(vonden wij) klein zat, toen konden we een upgrate krijgen, hier hadden we een heerlijk appartement aan, met een groot balkon, en strak aan zee( 30 mtr) tegen een kleine vergoeding. het animantieteam is aanwezig, maar doet niet veel....behalve savonds flink drinken aan de bar tenminste, dat deed mimo nog al graag..dat vonden wij het enige minpuntje. als je niet mee wilde doen met evt spelletjes ofzo, drongen ze verder niet aan. erg rustig is het niet in de complex, maar als je rust wilt, moet je geen reis boeken met animatie en bars in het complex..die keuze maak je zelf... costas is een goede gastheer bij de mainpool. Maria werkt keihard in het restaurantje bij het 1e zwembad, een massage aan de overkant is zeker aan te raden

• 8Anna07-08-2011

Geslaagde vakantie.

Vakantie in Castello Village betekend gezelligheid. Voor mensen die rust zoeken, ik zou zeggen: boek een hutje op de hei. Het personeel is uiterst vriendelijk. Gezellig bar zowel boven als beneden bij het strand. De kamers zijn eenvoudig en elke dag worden ze schoongemaakt. Voor kinderen is er voldoende te doen. De kamers bij het zwembad zijn inderdaad gevoelig voor geluidsoverlast. De kamers aan de kant van de straat helemaal niet. Geen hinder van verkeer. Het eten bij het ontbijt is goed. Alles vers. Dit geldt ook voor de snackbar. Voor het avondeten adviseer ik, ga gezellig eten in de haven van Sissi. Krijg je de zonsondergang er gratis bij.

1 tip over Hotel Castello Village

• Petra Roos, 26-10-2012

Heb je een kamer met kichtenette geboekt neem dan een fles-blikopener en een kurketrekker mee. Oordopjes tegen het geluid van de verouderde airco's helpen goed!

1 vraag over Hotel Castello Village

• krystle, 12-02-2012

fitness

Hallo mensen! weet iemand of hier ook echt een fitness bij zit voor hardcore met wat zwaardere gewichten enzo ? Dank jullie wel!

Petra Roos, 26-10-2012

Geen fitness gezien, wordt lekker een stevige bergwandeling

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Poolbar

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand10 minuten lopen, 5 minuten met de auto, 600 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenGlutenvrij, Grieks, Internationaal, Lunchpakketten, Regionaal, Steaks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Portier, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaGeurensauna, Hammam, Kleurentherapie sauna

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats