Hotel Castello Village

• Sauna
Meer hotelinfo

200 reviews over Hotel Castello Village

• 8Leon10-08-2019

Mooi hotel met wat verbeterpunten.

Kleinschalig hotel met zeer vriendelijk personeel.

Kleine kritiekpunten: handdoeken zouden na 3 gewisseld worden, wat ik trouwens te lang vind, elke andere dag zou beter zijn, anyway na 3 dagen geen schone handdoeken, na 4 dagen nog steeds niet....na melding bij receptie snel nieuwe handdoeken ontvangen, net als de volgende dag ;-) Wc papier werd niet aangevuld, ook hier naar moeten vragen bij receptie.

Kamer met GV (garden view) geboekt. Onze kamer keek uit op de straat (supermarkt en autoverhuur). Dit was volgens receptie ook tuin zicht....konden tegen bijbetaling van € 30,- pn zeezicht krijgen. Aangezien we toch alleen maar sliepen op de kamer dit niet gedaan.

Eten; goed van kwaliteit, niet al teveel keus (als je vergelijkt met all-in Turkije). Vreemd dat ze voor de kinderen (of volwassenen) maar 2 keer per week frites hadden. Wel ‘s morgens bij ontbijt, maar niet s ‘ avonds. Ook geen hamburgers.

Stelios Tamboukos General Manager, IT Specialist, 13-08-2019

Dear Leon Thank you for your evaluation and am pleased that you enjoyed your recent stay with us here at the Castello Village Resort . We have made a notice of your constructive comments to help us improve our services to our guests We hope to have the pleasure in welcoming you back to our hotel on your next vacation Greetings from sunny Crete

• 2018
    5Waterval429-10-2018

Nooit meer

Eten is niet aan te raden. Viel heel erg tegen, is eentonig. Is geen 4 sterren hotel eerder 3. Kamer van ons had een raam tussen badkamer toilet. Je kon elkaar dus zien als je op toilet zat. Bedden hard je kan vragen om een topmatras. Kamers verder netjes schoon. Liggging rustig. Keuken personeel niet echt vriendelijk. Wij hadden half pension maar moesten betalen voor onze drinken bij het avondeten. Airco niet inbegrepen staat wel op de site. Auto huren aanrader. Wegen heel erg hoog/laag in de avond pikdonker op sommige wegen. Het is daar heel bergachtig, zorg dat je voor het donker van de bergen af bent, is niet verlicht. Verder leuke winkeltjes je kan van alles kopen. En goede restaurant mogelijkheden. Lekker ijs. Malia vonden wij leuk gezellig. Je kan poolen bij sommige restaurants.

• 8Monique11-08-2018

Prima 10 dagen gehad!

Prima prijs/kwaliteitsverhouding. Onze kamer lag op een slechte plek, maar ne een dag konden we in een andere kamer met een lekker balkon en uitzicht op zee! Minpuntje; bij het zwembad was de bar niet altijd geopend, ze zouden daar meer aan kunnen doen om het wat gezelliger te maken. Wel heerlijke zwembaden (2) Zeer schone kamers, niet heel groot met 3 op de kamer, maar met zulk mooi weer ben je er weinig. Ontbijtbuffet was goed, voldoende keus en werd steeds aangevuld. Vriendelijk personeel, overal in Sissi, ook bij restaurants en barretjes. Bar Ormos is een aanrader, lekkere loungezitjes en leuke muziek. Dorpje/ haventje op loopafstand met veel eettentjes, vrijwel altijd zeezicht, heel sfeervol! Voor pubers is er weinig te beleven. Dan kun je beter naar Malia of Chersonnissos. Auto gehuurd, prima te doen. Fiets gehuurd, geen aanrader. Of fietsen langs grote weg (gevaarlijk), Of binnendoor op onverharde weg met stenen.

• 2017
    9esthergeerdink06-09-2017

Geweldig

We hebben hier ons prima vemaakt verder met de bus naar andere plaatsen geweest castello ligt in een gezellig charmant klein dorpje met een mooi haventje waar je tijdens je diner naar de mooie zonsondegang kunt kijken

• Oude reviews

8Fam. Beljon14-08-2011

Prachtige vakantie gehad.

Van 31 juli t/m 7 augustus waren wij met onze zoon (16 jr.) te gast in Castello Village. Wij hebben hier een schitterende vakantie gehad. Mooi zwembad, leuke kamer met uitkijk op straat waar altijd wel iets is te zien, erg goed eten, leuke lui van de animatie, vriendelijk personeel, de te gekke barmannen Costas en Angelos (die elke avond zijn beachbar meerdere keren in de fik zet met een fles spiritus haha! Wat een show! Sissi is een mooi havenplaatsje met gezellige terassen en prima restaurants. Uiteraard hebben we ook een auto en scooters gehuurd om veel van Kreta te kunnen zien, maar op en om Castello Village alleen al kun je je ook prima vermaken! Onze zoon van 16 heeft zich hier ook prima vermaakt.

• 7van erk17-07-2011

eenvoudig aparthotel

Castello Village is een eenvoudig hotel. Eerste kamer (115) die wij hadden was niet erg ruim en een enorm klein balkon voor 4 personen. Verder zaten we boven het zwembad waar ook de animatie plaats vond. Leuk dat dit gedaan wordt, maar dit moet wel na 24.00 uur stoppen. Wij konden na 2.30 uur nog niet slapen van de herrie! Na klacht werden wij meteen overgeplaatst naar andere kamer (102). Helaas zaten we nu aan de voorkant van het hotel en dus aan de doorlopende weg, waar het niet veel rustiger was. Er wordt 's nachts hard gereden met brommertjes en auto's en constant worden er mensen gebracht met bussen. Vergeet niet de vuilniswagen die iedere ochtend om 6.00 uur komt. Echt uitgerust zijn wij dus niet. Verder zat het douchegordijn onder de schimmel. Balkon was groot en kamer was goed. Personeel is er erg vriendelijk. Eten is goed, alleen minder als er een Griekse avond of Barbecue georganiseerd wordt. Sissi is een ontzettend leuk plaatsje en het boufos strand op 5 minuten lopen.

• 8Ron11-10-2010

Perfect

Mooi rustig gelegen hotel. Geen massatoerisme. Lekker eten, gezellige bar. Goed onderhouden en schoon. Sommige kamers liggen iets minder qua uitzicht.

• 8fam Hofstra29-07-2009

top vakantie in Castello Village

Echt een prima vakantie gehad.Leuke accomodatie .geen luxe kamers maar ja daar slaap je toch alleen maar.Bedden prima.Heerlijk eten mensen die hier over klagen(weing keus} zijn zelf zeker gewend om 10 verschillende gerechten op tafel te zetten.Personeel van schoonmaaksters tot managers echt TOP.Wij hebben een FANTASTISCHE tijd gehad in Sissi mede dankzij JORGOS ANGELO DOREEN EN STELLA

• 9F. van den Berg/I. van de Laar01-02-2009

Voor de derde keer Castello Village geboekt. Heel vriendelijk personeel; iedereen staat voor je klaar. Kamers zijn OK, worden goed schoongehouden. Eten is heerlijk en er is veel keuze (ook voor vegetariërs!). Ook voor oudere kinderen is er een goed animatieteam, ze hoeven zich geen moment te vervelen. Ligging is goed: op loopafstand van het strand en van het centrum van Sissi.

1 tip over Hotel Castello Village

• Petra Roos, 26-10-2012

Heb je een kamer met kichtenette geboekt neem dan een fles-blikopener en een kurketrekker mee. Oordopjes tegen het geluid van de verouderde airco's helpen goed!

1 vraag over Hotel Castello Village

• krystle, 12-02-2012

fitness

Hallo mensen! weet iemand of hier ook echt een fitness bij zit voor hardcore met wat zwaardere gewichten enzo ? Dank jullie wel!

Petra Roos, 26-10-2012

Geen fitness gezien, wordt lekker een stevige bergwandeling

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Poolbar

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand10 minuten lopen, 5 minuten met de auto, 600 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenGlutenvrij, Grieks, Internationaal, Lunchpakketten, Regionaal, Steaks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Portier, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaGeurensauna, Hammam, Kleurentherapie sauna

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats