Hotel Castello Village

• Sauna
Meer hotelinfo

200 reviews over Hotel Castello Village

• 8fam. Eijkelenboom16-11-2008

heel leuk en gezellig app/hotel!

Geboekt in juli 2007.Personeel, heel vriendelijk! Minpunten waren: ons 3-kamer app. was oud, bedden waren versleten en de lakens waren te klein voor het bed. Wij hebben ook een vieze wc gevonden!

• 8Rens & Antoinette Tromp11-11-2008

Voor herhaling vatbaar!!!

Voor het eerst op reis met onze dochter van 3 en zij heeft genoten. Geweldig zwembad, gezellige sfeer, vriendelijke mensen, kortom, volgend jaar weer! Appartementen zijn aan een metamorfose toe al was het maar nieuw sanitair. Wij kregen in eerste instantie een donker en benauwd hokje, maar we hebben zelf met de receptie een ander appartement kunnen regelen met groot balkon en voldoende ruimte voor het hele gezin. Animatie was leuk, iedereen deed z'n best. Ontbijt was voldoende, wel op tijd aanwezig zijn want om 09.30 uur gaat het licht letterlijk uit! Sissi is op loopafstand, mooie wandeling voor na het eten. In directe omgeving supermarkt met behoorlijk assortiment, strand is een eindje verder maar ook goed te doen.

• 0hans en esther en fam20-09-2008

grandioos

ik ben er met de hele fam geweest en ik heb nog nooit zo,n leuke vakantie gehad. ik heb 2 kleine kinderen en die hebben de tijd van hun leven gehad

• 8L.Meijers17-05-2008

prima hotel, met slechts 1 belangrijk minpunt : de appartementen zijn erg verouderd, matig sanitair en tamelijk donker

• 9J. Pieltjes- Ballast01-11-2007

castello village ligt heel mooi direct aan het strand. vanaf het hotel loop je zo het stadje in. personeel is bijzonder vriendelijk, zeker ook voor de kinderen. kamers worden heel schoon gehouden.mooie uitvalsbasis om een deel van het eiland te verkennen.

• 9fam Werleman13-09-2007

Wij zijn eind juli 12 dagen naar Castello geweest en het heeft al onze verwachtingen overtroffen!! Geweldig animatie team, zeer vriendelijk personeel met name barman Kostas. Er werd veel georganiseerd overdag en 's avonds. Enig min puntje waren de wat verouderde kamers, maar dat mag zeker de pret niet drukken. Goed en veel gevarieerd eten!

• 7T. Plugge27-08-2007

leuke vakantie mooi complex maar eten matig en de prijzen aan de bar veels te duur erg kindvriendelijk en rustige omgeving meer voor families of iets ouderen ca 50 jaar wij fijne tijd gehad

• 8M. Boer15-08-2007

erg duur, koude douche, kookplaat waarvan maar 1 plaat werkte, zwembad was na een paar dagen erg vies en troebel, ligbedjes bij zwembad waren niet allemaal verstelbaar

• 9Laura14-08-2007

Een superleuk hotel! Het personeel is heel vriendelijk en vrolijk en ze maken graag een praatje. Angelos de barman was mijn favoriet en Stella van het restaurant was ook een schat. De zwembaden zijn leuk en we hadden een mooi uitzicht. Verder zijn de kamers inderdaad verouderd, dat was het enige minpuntje. Castello Village is zeker een aanrader!

• 9Fam. de Visser13-08-2007

Super leuk gehad. Het personeel doet er echt alles aan om het naar je zin te maken, ook zijn ze erg aardig en behulpzaam. Het eten is goed en er is genoeg variatie (in buffetvorm). We hadden een mooie 3-k.app, elke dag werd er netjes schoongemaakt en ook schone handdoeken. Leuke animatie aanwezig, er wordt echt wat gedaan voor de gasten (en kinderen). Twee mooie ruime zwembaden met 2 gezellige bars. Castello Village ligt dicht bij het centrum en strand. Er is ook genoeg te doen in de omgeving. Tegenover het hotel is een supermarkt. Wij gaan nooit 2x naar hetzelfde in Griekenland, maar volgend jaar gaan we toch echt terug naar Castello Village

1 tip over Hotel Castello Village

• Petra Roos, 26-10-2012

Heb je een kamer met kichtenette geboekt neem dan een fles-blikopener en een kurketrekker mee. Oordopjes tegen het geluid van de verouderde airco's helpen goed!

1 vraag over Hotel Castello Village

• krystle, 12-02-2012

fitness

Hallo mensen! weet iemand of hier ook echt een fitness bij zit voor hardcore met wat zwaardere gewichten enzo ? Dank jullie wel!

Petra Roos, 26-10-2012

Geen fitness gezien, wordt lekker een stevige bergwandeling

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Poolbar

• Soort strandKiezels
    • Afstand tot strand10 minuten lopen, 5 minuten met de auto, 600 m
    • Kleur van het strandLicht
    • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig

• Animatie programmaAanwezig
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin
    • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenGlutenvrij, Grieks, Internationaal, Lunchpakketten, Regionaal, Steaks, Vegetarisch, Vis / Seafood
    • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • JacuzziAanwezig

• WinkelsKapper
    • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Portier, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaGeurensauna, Hammam, Kleurentherapie sauna

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats