Hotel Castello Village

• Sauna
Meer hotelinfo

200 reviews over Hotel Castello Village

• 10Ilse21-06-2019

heel fijne en goede vakantie

allea heel goed in orde en vriendelijk personeel

Stelios Tamboukos General Manager, IT Specialist, 11-07-2019

Dear Ilse

Thank you so much for your evaluation and am pleased that you enjoyed a very nice and good holiday with us here at the Castello Village Resort Your kind words motivate us to try even more to satisfy you. We hope to have the pleasure in welcoming you back to Castello Village Resort on your next vacation Kind Regards

• 10Naomi09-06-2019

Fantastische vakantie! Wanneer kunnen we terug?!

We hadden een studio geboekt via touroperator, bij aankomst erg vriendelijk ontvangen en naar onze studio begeleid. Niet heel groot, maar praktisch genoeg. Je bent toch de hele dag bijna op pad, of je leeft buiten op het terras ect. Alles is nieuw gerenoveerd en voor de Griekse begrippen strak en modern! Na de 1e nacht bleek het matras helaas wat te hard, en bij navraag aan Irma (Nederlandse dame) konden er toppers opgelegd worden. De rest van de vakantie als een roosje geslapen! De kamers werden iedere dag schoon gemaakt, en om de 3 dagen kregen we nieuwe handdoeken en schoon beddengoed. Naar mijn idee wat veel, want dat doe ik thuis niet eens haha! Het personeel, waaronder Irma, Giannis, Kosias en Giorgos zijn prachtige mensen! Ze staan er voor klaar om je vakantie te laten slagen! We hebben een super fijne vakantie gehad, en zou het liefst er volgende week alweer naar terug willen keren!!!

Stelios Tamboukos General Manager, IT Specialist, 14-07-2019

DearNaomi Thank you so much for your detailed evaluation and am pleased that you enjoyed a fantastic holiday with us here at the Castello Village Resort. We will inform our staff about your kind words which they will highly appreciate. We look forward to having the pleasure in welcoming you back next year. Many Greetings from sunny Sissi,

• 10Pierre02-06-2019

Het is thuiskomen...

Heerlijk hotel, we komen al jaren hier! Jammer dat de Alexandros bar nog niet in bedrijf is!

Stelios Tamboukos General Manager, IT Specialist, 11-07-2019

Dear Pierre

Thank you so much for your evaluation and am pleased that you enjoyed once again your stay with us here at the Castello Village Resort It is always a pleasure to welcome you back and we look forward to seeing you next year Many Greetings from the staff of Castelllo Village and sunny Sissi

• 10Ton10-04-2019

Heerlijk

Rustig hotel met een prachtig uitzicht over zee. Een gezellig restaurant en het eten was helemaal top!

Stelios Tamboukos General Manager, IT Specialist, 10-05-2019

Dear Ton Thank you so much for your evaluation and am pleased that you enjoyed your recent stay with us here at the Castello Village Resort . We hope we the pleasure in welcoming you back to our hotel on one of your next vacation Kind Regards, The Management Team

• 2018
    4J niezen19-10-2018

Nooit meer daar zeker niet

Ik vond het ontbijt super goed alleen alles heel vies daar zelfs de restaurant smerig. Dat is erg jammer. Dat zijn punten waar ze aan moeten werken. Het is een vies hotel ook de kamers. Zijn vies en smerig dat personeel weet niet goed van schoonmaken of een betere manager zoeken voorbewerk leiding want er lag een stof op onze kamer tien dagen lang. Soms werden de bedden niet eens opgemaakt lag de laken er gewoon boven oP als pakketje. Nee geen aanrader deze hotel het is er zeer smerig en vies

• 7W. Mylius14-10-2018

Voldoet aan redelijke verwachtingen

Gebouwencomplex is redelijk goed gerenoveerd, bedden heel goed, personeel zeer voorkomend, ontbijt zeer royaal, maar studio is slecht ingedeeld en complex is echt ongeschikt voor ouderen wegens vele trapjes en een lange hellingbaan. Korte loopafstand tot hart dorpje. Strand op ongev. een km.

• 8Mevr. Anna04-09-2018

Een zeer fijne vakantie

Goed hotel, ontbijt was goed en voldoende. Perfecte ligging in het gezellige Sisi. Een auto huren is wel een aanrader om zo de mooie plekken van Kreta te bezoeken, deze plekken liggen vooral in de omgeving van Chania. Bij een volgende vakantie naar Kreta zouden wij aanraden om daar dichterbij iets te zoeken. Naar Chania is het al snel 2 uur rijden vanuit Sisi. De kamer was schoon en voldoende groot! Wij hebben een zeer fijne vakantie gehad hier!

• 3Anoniem16-08-2018

Vermijd dit hotel!!

Vreselijk hotel en zonde van me geld!!! Samen met mijn vriend op vakantie geweest naar dit hotel en een deluxe kamer geboekt. Op onze aankomst dag was onze kamer niet klaar en kregen we een kamer voor 1 dag. Wat natuurlijk al niet erg prettig is i.v.m koffers uitpakken, maar goed dit vonden we nog niet echt een probleem. Volgende dag konden we naar onze eigen kamer dan blijkt dit een standaard kamer te zijn. We hebben de uitleg op de website van castello village resort erbij gepakt over de deluxe kamer en zijn naar de receptie gegaan en het probleem uitgelegt dat dit niet zo word aangegeven op de site dan word er gezecht dat de site dan niet up to date is?!? Dit noem ik gewoon oplichting want ik betaal extra voor een kamer die ik niet krijg! De rest van de vakantie hebben we met een koude douche en een lekken airco gezeten. Het eten zowel smorgens als savonds is erg vet en weinig keus.

• 2017
    8J Hoven10-07-2017

Mooi gerenoveerd hotel,met goede service.

Het hotel was van de winter gerenoveerd,mooie moderne kamer en badkamer. Goede ligging ,je kunt lopend naar het prachtig klein dorpje . Aan de haven liggen allemaal eet tentjes,met hele vriendelijke mensen ,leuke winkeltjes. Sissi heeft ons verrast door de rust en de gemoedelijkheid.

• Oude reviews

9Van de luijtgaarden07-03-2015

Super vakantie. Bestemming

een super vriendelijk familiehotel. Gelegen in een mooi oud vissersdorp . Een echte aanrader voor het hele gezin. Wij gaan hier al jaren heen met veel plezier. Het is lekker eten in het gezellig restaurant. Wil en Janneke van de luijtgaarden

1 tip over Hotel Castello Village

• Petra Roos, 26-10-2012

Heb je een kamer met kichtenette geboekt neem dan een fles-blikopener en een kurketrekker mee. Oordopjes tegen het geluid van de verouderde airco's helpen goed!

1 vraag over Hotel Castello Village

• krystle, 12-02-2012

fitness

Hallo mensen! weet iemand of hier ook echt een fitness bij zit voor hardcore met wat zwaardere gewichten enzo ? Dank jullie wel!

Petra Roos, 26-10-2012

Geen fitness gezien, wordt lekker een stevige bergwandeling

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Poolbar

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand10 minuten lopen, 5 minuten met de auto, 600 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenGlutenvrij, Grieks, Internationaal, Lunchpakketten, Regionaal, Steaks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Portier, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaGeurensauna, Hammam, Kleurentherapie sauna

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats