FamiliehotelWeer vandaag25°21°
9,1

134 reviews over Hotel Castello Village in het Nederlands

Mooi hotel met wat verbeterpunten.

Leon
10-8-2019

Kleinschalig hotel met zeer vriendelijk personeel.

Kleine kritiekpunten: handdoeken zouden na 3 gewisseld worden, wat ik trouwens te lang vind, elke andere dag zou beter zijn, anyway na 3 dagen geen schone handdoeken, na 4 dagen nog steeds niet....na melding bij receptie snel nieuwe handdoeken ontvangen, net als de volgende dag ;-) Wc papier werd niet aangevuld, ook hier naar moeten vragen bij receptie.

Kamer met GV (garden view) geboekt. Onze kamer keek uit op de straat (supermarkt en autoverhuur). Dit was volgens receptie ook tuin zicht....konden tegen bijbetaling van € 30,- pn zeezicht krijgen. Aangezien we toch alleen maar sliepen op de kamer dit niet gedaan.

Eten; goed van kwaliteit, niet al teveel keus (als je vergelijkt met all-in Turkije). Vreemd dat ze voor de kinderen (of volwassenen) maar 2 keer per week frites hadden. Wel ‘s morgens bij ontbijt, maar niet s ‘ avonds. Ook geen hamburgers.

Stelios Tamboukos General Manager, IT Specialist, Tue Aug 13 2019 07:13:45 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Leon Thank you for your evaluation and am pleased that you enjoyed your recent stay with us here at the Castello Village Resort . We have made a notice of your constructive comments to help us improve our services to our guests We hope to have the pleasure in welcoming you back to our hotel on your next vacation Greetings from sunny Crete

heel fijne en goede vakantie

Ilse
21-6-2019

allea heel goed in orde en vriendelijk personeel

Gereisd Met partner in juni 2019
Stelios Tamboukos General Manager, IT Specialist, 11-7-2019

Dear Ilse

Thank you so much for your evaluation and am pleased that you enjoyed a very nice and good holiday with us here at the Castello Village Resort Your kind words motivate us to try even more to satisfy you. We hope to have the pleasure in welcoming you back to Castello Village Resort on your next vacation Kind Regards

Fantastische vakantie! Wanneer kunnen we terug?!

Naomi
9-6-2019

We hadden een studio geboekt via touroperator, bij aankomst erg vriendelijk ontvangen en naar onze studio begeleid. Niet heel groot, maar praktisch genoeg. Je bent toch de hele dag bijna op pad, of je leeft buiten op het terras ect. Alles is nieuw gerenoveerd en voor de Griekse begrippen strak en modern! Na de 1e nacht bleek het matras helaas wat te hard, en bij navraag aan Irma (Nederlandse dame) konden er toppers opgelegd worden. De rest van de vakantie als een roosje geslapen! De kamers werden iedere dag schoon gemaakt, en om de 3 dagen kregen we nieuwe handdoeken en schoon beddengoed. Naar mijn idee wat veel, want dat doe ik thuis niet eens haha! Het personeel, waaronder Irma, Giannis, Kosias en Giorgos zijn prachtige mensen! Ze staan er voor klaar om je vakantie te laten slagen! We hebben een super fijne vakantie gehad, en zou het liefst er volgende week alweer naar terug willen keren!!!

Gereisd Met partner in mei 2019
Stelios Tamboukos General Manager, IT Specialist, 14-7-2019

DearNaomi Thank you so much for your detailed evaluation and am pleased that you enjoyed a fantastic holiday with us here at the Castello Village Resort. We will inform our staff about your kind words which they will highly appreciate. We look forward to having the pleasure in welcoming you back next year. Many Greetings from sunny Sissi,

Het is thuiskomen...

Pierre
2-6-2019

Heerlijk hotel, we komen al jaren hier! Jammer dat de Alexandros bar nog niet in bedrijf is!

Gereisd Met partner in juni 2019
Stelios Tamboukos General Manager, IT Specialist, 11-7-2019

Dear Pierre

Thank you so much for your evaluation and am pleased that you enjoyed once again your stay with us here at the Castello Village Resort It is always a pleasure to welcome you back and we look forward to seeing you next year Many Greetings from the staff of Castelllo Village and sunny Sissi

super relaxte en aktieve vakantie

Annemieke
17-5-2019

kamer, eten, bediening, ligging! alles helemaal oke

Gereisd Met vrienden in mei 2019
Stelios Tamboukos, IT Specialist, 19-5-2019

Dear Annemieke Thank you so much for your kind words and am pleased that you enjoyed a relaxing and active holiday with us here at the Castello Village Resort. We look forward to welcoming you back to our hotel on one of your next holidays Kind Regards,

Heel aangenaam!

Rianne en Herma
10-4-2019

Aanrader als je het naar je zin wilt hebben. Vriendelijke mensen. Mooi eiland, genoeg te zien voor. Voor ieder wat wils.

Gereisd Met vrienden in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Stelios Tamboukos General Manager, IT Specialist, Fri May 10 2019 17:09:28 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Rianne and Herma Thank you so much for your evaluation and am pleased that you enjoyed your recent stay with us here at the Castello Village Resort. We hope we the pleasure in welcoming you back to our hotel on one of your next vacation Kind Regards, The Management Team

Heerlijk

Ton
10-4-2019

Rustig hotel met een prachtig uitzicht over zee. Een gezellig restaurant en het eten was helemaal top!

Gereisd Met partner in augustus 2018
Stelios Tamboukos General Manager, IT Specialist, 10-5-2019

Dear Ton Thank you so much for your evaluation and am pleased that you enjoyed your recent stay with us here at the Castello Village Resort . We hope we the pleasure in welcoming you back to our hotel on one of your next vacation Kind Regards, The Management Team

Nooit meer

Waterval4
29-10-2018

Eten is niet aan te raden. Viel heel erg tegen, is eentonig. Is geen 4 sterren hotel eerder 3. Kamer van ons had een raam tussen badkamer toilet. Je kon elkaar dus zien als je op toilet zat. Bedden hard je kan vragen om een topmatras. Kamers verder netjes schoon. Liggging rustig. Keuken personeel niet echt vriendelijk. Wij hadden half pension maar moesten betalen voor onze drinken bij het avondeten. Airco niet inbegrepen staat wel op de site. Auto huren aanrader. Wegen heel erg hoog/laag in de avond pikdonker op sommige wegen. Het is daar heel bergachtig, zorg dat je voor het donker van de bergen af bent, is niet verlicht. Verder leuke winkeltjes je kan van alles kopen. En goede restaurant mogelijkheden. Lekker ijs. Malia vonden wij leuk gezellig. Je kan poolen bij sommige restaurants.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer daar zeker niet

J niezen
19-10-2018

Ik vond het ontbijt super goed alleen alles heel vies daar zelfs de restaurant smerig. Dat is erg jammer. Dat zijn punten waar ze aan moeten werken. Het is een vies hotel ook de kamers. Zijn vies en smerig dat personeel weet niet goed van schoonmaken of een betere manager zoeken voorbewerk leiding want er lag een stof op onze kamer tien dagen lang. Soms werden de bedden niet eens opgemaakt lag de laken er gewoon boven oP als pakketje. Nee geen aanrader deze hotel het is er zeer smerig en vies

Gereisd Met partner in oktober 2018

Voldoet aan redelijke verwachtingen

W. Mylius
14-10-2018

Gebouwencomplex is redelijk goed gerenoveerd, bedden heel goed, personeel zeer voorkomend, ontbijt zeer royaal, maar studio is slecht ingedeeld en complex is echt ongeschikt voor ouderen wegens vele trapjes en een lange hellingbaan. Korte loopafstand tot hart dorpje. Strand op ongev. een km.

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Poolbar

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand10 minuten lopen, 5 minuten met de auto, 600 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenGlutenvrij, Grieks, Internationaal, Lunchpakketten, Regionaal, Steaks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Portier, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaGeurensauna, Hammam, Kleurentherapie sauna

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Castello Village in Sissi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Castello Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.