GriekenlandKretaSissiHotels SissiHotel Castello Boutique Resort & Spa

GriekenlandKretaSissi

9.3FenomenaalScore uit 7 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+13/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.3FenomenaalScore uit 7 reviews

• Airconditioning
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten
  • Minder dan 1km van het centrum
  • Minder dan 1km van het strand
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

7 Reviews over Castello Boutique Resort & Spa

• 9Karin Keesmaat06-06-2016

Prachtig hotel met zeer vriendelijk personee. l

Bij aankomst werden we aangenaam verrast we hadden een late vlucht en in het hotel stond een lekkere maaltijd op onze kamer met een fles wijn. In dit hotel wordt je in de watten gelegd door uiterst vriendelijk personeel. Het eten is goed en afwisselend. In het hotel heerst een oase van rust (only adults), echt een aanrader voor een relaxed verblijf!

• 10Marcel en Angela12-05-2015

Nice...... very nice

Een fantastische plek, vooral als je op zoek bent naar rust, luxe, lekker eten en drinken, hartverwarmende ontvangst en bediening en gezelligheid. Wij hebben een week lang mogen genieten in dit fijne boutique hotel. Mooie kamer die elke dag werd schoongemaakt. De kleinschaligheid geeft je meteen het gevoel dat ze je kennen en alles voor je willen doen om het een onvergetelijk verblijf voor je te maken. Vasilis, de hotelmanager, die je zowel bij het ontbijt als bij het diner hartelijk welkom heet en je naar de tafel naar keuze brengt. Altijd een praatje met je maakt en welgemeend belangstellend is. George, een geweldige ober met veel humor en bovendien kennis van de Nederlandse taal. Natuurlijk ook Anna, Paola, Lavinia en Andy. Een team dat staat als een huis; altijd vriendelijk, netjes en beleefd en vooral keihard aan het werk om iedereen een heerlijke tijd te bezorgen. Als laatste dan Angelo, "mister cocktail" . Wat een gezellige avonden hebben we beleefd bij hem aan de bar.

• 10Denice Koenen25-11-2014

Super goed hotel!

Heel fijn hotel, wij hadden een junior suite met prive zwembad en dat was echt fantastisch! Twee verdiepingen (beneden wonen en badkamer en boven slapen) en een heerlijk zwembad op het terras. Wij hadden ook nagenoeg de hele dag zon en schaduw op terras, dus je kon kiezen wat je wil. Eten ook echt super. Verwacht geen massaal buffet. Er is een klein buffet met warme gerechten, een salade buffet en wat hapjes. Het hoofgerecht is a la carte. Meestal keus uit zo'n 4 gerechten per dag. Personeel is ook erg aardig. De liggign is opzich prima, een paar minuutjes lopen van de haven met wat winkeltjes en terrasjes. In het hotel is niks voor kinderen verder.

• 8Theo14-07-2014

Prettig hotel

Het complex ziet er goed onderhouden uit en het personeel is aardig en behulpzaam. Wij hadden een kamer met prive-zwembad geboekt en kregen niet zoals je verwacht een kamer met een zwembad in het verlengde van de kamer maar een bad aan de zijkant van het terras (kamer 404).In eerste instantie is dit een domper maar niets bleek minder waar de kamer ligt veel gunstiger, je hebt de hele dag de zon op het terras, je kan ook even op je eigen grasveldje in de schaduw van de palmboom luieren. Over het eten waren wij minder enthousiast. Het is een keuze menu je kan kiezen uit vis, 2 vlees gerechten, een vegetarisch gerecht en vooraf een mini lopend buffet wat niet erg gevarieerd was. Over het vis menu kan ik niet oordelen omdat we daar geen gebruikt van hebben gemaakt maar de vlees gerechten waren beneden de maat met weinig variatie en erg vet. Het ontbijt was beter maar ook niet erg gevarieerd. We hebben een fijne vakantie gehad maar we komen (ivm het eten) niet meer terug.

• 9Lia29-06-2013

Het bestaat nog: Klant is Koning

Een nieuw rustig complex, kleinschalig en luxe. Kamers zijn prima. Goede bedden met uitzicht op een mooie kerk, links op de bergen en rechts net nog een stukje zee. Mooie tuin met zwembad, ligbedden en gratis badlakens. Het centrum van Sissi is klein maar alles is er aan restaurants, bars en winkeltjes. Heel gezellig, sfeervol en op korte loopafstand. Het personeel is fantastisch. Ik had last van een hernia. De pijnstillers die ik had meegenomen uit Nederland hielpen niet. Maria Karouzaki van de receptie heeft mij ontzettend goed geholpen, samen met de vrouwelijke arts van het hotel. Zij is heel meelevend en warm zoals ook de andere personeelsleden. Niets dan lof voor het personeel. Alleen door hun heb ik ondanks de pijn toch nog genoten van mijn vakantie.

• 10Eric03-10-2011

Stijlvol, kleinschalig en nieuw hotel!

Al kwamen we na middernacht aan (wegens vertraging), werden we onmiddellijk aan de receptie vergast op een glas fruitsap. Op de kamer stond een uitgebreide koude maaltijd, een fles water,een fles wijn en een bord met fruit klaar. De kamer was ruim en het gebruik van de safe, de koelkast en internet was gratis. Voor het personeel hebben we alleen woorden van lof: vriendelijk, behulpzaam en professioneel. Bij het avondeten is er koud en warm buffet. Voor het hoofdgerecht met bediening aan tafel is er keuze tussen vis of vlees. De kwaliteit is uitstekend. Het aanbod van desserts viel ons tegen: zeer beperkt en weinig gevarieerd. Ook wat het ontbijt betreft was er weinig variatie. Wij vinden dit luxe hotel een sterke aanrader o.a.l omwille van het personeel dat je laat voelen dat je hun "gast" bent, die ze het naar de zin willen maken.

• 9David19-07-2011

Ideale plek op Kreta!

Een prachtig resort. Het personeel is zeer vriendelijk en het eten is erg goed. Absoluut een aanrader, voor ons erg luxe.

Hotel Castello Boutique Resort & Spa info

• CafeBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • Room serviceBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • GarageBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

Room facilities

• Thee-KoffiezetapparaatBeschikbaar

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)