Appartement Babis Studio's

Appartement Babis Studio's

6.8Voldoende

Griekenland, Kreta, Sissi

Op vakantie geweest naar Babis Studio's?

6.8Voldoende

• 6.7Inrichting
  • 8.6Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

16 reviews over Appartement Babis Studio's

• 8Yvonne12-08-2007

Wij hebben ruim een week doorgebracht in Babis en waren zeer tevreden, het was precies wat we ervan verwachtten. Lekker ruim, rustig en puur natuur. En het uitzicht op zee was fabelachtig en elke avond vanaf je balkon.. de zonsondergang!! Helaas was er een conflict met Babis en touroperator en daar zijn wij de dupe van geworden. We moesten eruit en werden geplaatst in Stalis (druk!) in La Luna, daarbij vergeleken was Babis 5 sterren waard.

Gereisd met partner in augustus 2007

• 10Chantal10-08-2007

Mijn vriend en ik zijn vorig jaar naar dit appartement geweest. Een hele fijne tijd gehad, wij zaten in een 2kmr- appartement met een teras. Omdat we vorig jaar zo tevreden waren wilde we dit jaar weer gaan. Helaas Babis heeft geen contact meer met reisbureau's. Nu moeten we (we zouden over 2 weken vertrekken) een ander appartement uitzoeken. Wat een vakantie gevoel. Erg jammer! Maar wel een ontzettend leuke tijd gehad!

Gereisd met partner in augustus 2007

• 7Krista03-08-2007

Uitstekend appartement, lekker ruim. Prachtig uitzicht op zee en 's avonds op andere kustplaatsen, die duidelijk verlicht waren. Geen zwembad, maar zwemmen in het zwembad van de appartementen naast ons was toegestaan. Prima. Er waren 3 zandstrandjes in de buurt, één op 5 minuten lopen, de tweede op iets van 20 minuten en de andere nog een stukje verder. Goed te doen voor jonge mensen, anders wel gauw een gesjouw. Handdoeken en bedlinnen werden maar 1 keer vervangen, dat was een nadeel. In Sissi kun je fietsen huren, dit is een aanrader, Malia en Chersonisoss liggen binnen 15 km van Sissi, dus een leuk fietstochtje.

Gereisd met partner in juli 2007

• 7L. Krulder25-07-2007

de eigenaars waren vriendelijk maar het moest er wel vroeg stil zijn dus we konden niet op het balkon wat drinken en lachen; we dachten dat het dichter bij chersonisos zou liggen maar dat was nog 25 euro met de taxi one way; we hadden wel prachtig zeezicht en het dorpje sisi heeft leuke restaurantjes

Gereisd met vrienden in juli 2007

• 8M. Hofstee18-07-2007

Tegen alle verwachtingen (die onder meer waren gebaseerd op de slechte recensies), hebben wij een zeer aangenaam verblijf in Babis gehad. Het appartement ligt pal aan zee, +/- 10 min. lopen verwijderd van het gezellige dorpje Sissi. Het appartement is schoon en ruim en vanaf het balkon heb je een mooi uitzicht op zee. Je kunt gebruik maken van één zwembad (i.p.v. twee) en ook dit is prima. Wij hebben in elk geval een super week gehad, aanrader is wel om een auto te huren en zo wat van Kreta te bekijken!

Gereisd met partner in juli 2007

• 5M. Tahemmout11-07-2007

algemene indruk 7 uit eten 8 kindervriedelijk 6 cultuur 7 strand 5 omgevin 9

Gereisd met familie in juli 2007

• 5W. Hazewinkel06-07-2007

was nog niet helemaal af daar volgens mij;de verbouwing.En voor het zwembad moesten we naar een concurrent,verder wel relaxed...

Alleen gereisd in juni 2007

• 8E. Jongewaard04-07-2007

een goed simpel studio. je kan er (simpel) koken maar voldoende taverna's in de buurt en goedkoop op 5 min lopen een supermarkt een app. om zeker nog eens terug te komen

Gereisd met vrienden in juni 2005

• 8eveline03-07-2007

Vanwege de hele lage lastminute prijs en de beoordelingen was onze verwachtingen over dit app.laag.Oke het was simpel, maar je kan (simpel) koken,slapen, wc en douchen .En als het warm is leef je toch buiten.Uitzicht is perfect voor en achter zeezicht (waar vind je dit nog) Zwemmen kan je bij de buren alleen moet je een drankje kopen goedkope supermarkt vind je op 5min lopen. Nee geen spijt komen zeker nog een keer terug

Gereisd in juli 2007

• 7paul01-07-2007

Lekker goedkope lastminute 240 euro voor 8 dagen zon. Sisi is een lekker rustig plaatsje met toch voldoende winkeltjes en restaurantjes. Voor een strandvakantie is een auto huren wel een aanrader want mooie stranden liggen toch wat verder weg. Appartementen erg eenvoudig, badkamer was een beetje behelpen, wel goede bedden en mooi uitzicht over zee. Mochten de 2 zwembaden van de aangrenzende app gebruiken. Zeker voor herhaling vatbaar, zeker geziend de prijs/kwaliteitverhouding...

Gereisd met vrienden in mei 2007

0 tips over Appartement Babis Studio's