Hotel Orange Club Krini Beach

• Kinderopvang

64 reviews over Hotel Orange Club Krini Beach

• 1Fam. Collier27-09-2010

Nooit meer

Hier geen gastvriendelijkheid, eten in buffet vorm maar van veel griekse specialiteiten weinig gezien. Het restaurant sluit om 21 uur? Ontbijtbuffet weinig speciaal. Toen we bij vertrek bleek dat onze vlucht vertraging had werd helemaal niets geregeld om nog iets kunnen eten ... Voor de airco moet je bijbetalen ?? Personeel is allesbehalve vriendelijk. Er zijn betere adressen voor hetzelfde geld!! Ga op zoek naar beters!

Gereisd met partner in juli 2005

• 0Fam. Collier31-01-2009

Nooit meer

Gereisd met partner in augustus 2005

• 2Van Campen Felix21-10-2008

LIEFST GEEN TWEEDE KEER KRINI HOTEL VOOR ONS.

Hotel Krini is duidelijk geen 4 sterren waard. Maximaal 2 misschien 3 met veel moeite. Grote probleem is ook de massale aanwezigheid van vretende en lawaaimakende Russen die duidelijk niet in mijn vakantiegevoel profiel passen. Liefst geen tweede keer Krini hotel voor ons.

Gereisd met partner in oktober 2008

• 6Harm & Sandra17-09-2008

Dit never nooit meer....

Het ziet er heel mooi en leuk uit, maar het begint al als je binnenkomt. Wij krijgen een rood "all incl." bandje terwijl de andere mensen met blauwe lopen.

Je denkt dat je bij "Krini Beach" hebt geboekt, maar deze eigenaar heeft zo'n gruwlijke hekel aan Nederlanders dat hij die niet in zijn hotel wilt. Voor Nederlanders huurt hij appartementen van "Rosebay". Een paar kleine appartementen die er van buiten goed uitzien, maar binnen helemaal uitgeleefd zijn. Het ligt in een vage steeg erg afgelegen, zo'n 500 meter van het hotel.

De volgende dag merk je gelijk het verschil van de gekleurde all incl bandjes. Blauw is nml voor de Russen, en Rood is voor Nederlanders. De russen krijgen werkelijkwaar overal voorang, bij het eten, bij de bar, op het strand, echt overal.. en wij als Nederlanders? Wij mogen hopen op een vrolijke griek...

PURE  DISCRIMINATIE ! !

• 7Harm en Sandra17-09-2008

NOOIT MEER !!!!!!

Je denkt dat je bij "Krini Beach" hebt geboekt, maar deze eigenaar heeft zo'n gruwlijke hekel aan Nederlanders dat hij die niet in zijn hotel wilt. Voor Nederlanders huurt hij appartementen van "Rosebay". Een paar kleine appartementen die er van buiten goed uitzien, maar binnen helemaal uitgeleefd is. Het ligt in een vage steeg erg afgelegen, zo'n 500 meter van het hotel.

PURE  DISCRIMINATIE ! !

Gereisd in september 2008

• 7J van den Berg16-09-2008

Perfect aan zee maar erg afgelegen

Ver weg van de gezelligheid, eerste dorpje 4 km verderop. Wel perfect aan zee gelegen. Westerse gasten worden in bijgebouwen weggestopt terwijl de oostblok reisorganisaties het gehele mooiere hotel toebedeeld is, dit is niet in brochures vermeld. Het eten is eentonig elke dag, kwaliteit is wel goed. Koffie is net slootwater en alleen tijdens de middag verkrijgbaar, buiten deze tijd moet het gekochtt worden. Het hotel voorziet niet in enige vorm van vermaak. Personeel is wel vriendelijk Verschoningen op de kamer wordt zeer mondjesmaat verstrekt.

Afgezien dat het hotel in de goedkopere sector zit is het hotel beslist niet de vermelde 4 sterren waard.

Omdat het hotel ondanks de afgelegen ligging geen vermaak op de avonden biedt zal de keuze de volgende keer hier niet meer op vallen.

• 6Hans15-09-2008

Perfecte ligging aan zee maar erg verlaten

Het hotel heeft de ligging pal aan het strand wat perfect is echter is gelegen in een buurtschapje waar geheel niets te beleven is. Het fraaiere hotel wordt geheel gebruikt door oostblok reis organisaties terwijl de westerse gasten in de verderop gelegen appartementen welke beduidend minder zijn weggestopt worden. Het eten is erg eentonig, weinig variatie per dag, koffie is net slootwater en dient buiten de middagkoffie afgerekend te worden.

Afgezien dat het hotel in de lagere prijsklasse zit is de kwaliteit/prijs verhouding matig, mede dat de westerse tourist in de beduidend mindere bijgebouwen weggestopt worden.

• 0Petra en Josette23-07-2008

Petra en Josette

Ben je belg, nederlander, waals en andere, dan raad ik krini beach sterk af! Wij zijn net terug van daar en het was er rampzalig. Eerst en vooral werden we al in de afgelegen appartementjes gedropt. De volgende morgen bij het ontbijt viel ons op dat er mensen waren met een andere kleur bandjes, wij hadden oranje en de andere mensen blauwe. Wat bleek nu, alle mensen met een blauw bandje waren russen en de andere mensen met het oranje waren nederlanders of belgen, en deze werden dan in de andere bijgebouwen gedropt op 200 meter van het hotel. Ik vind dat echte discriminatie! De russen hadden alles ingepalmd, zowel de mooie kamers, eetzaal en het zwembad! Het eten was er ook maar afgestemd op de russen en we moesten bijna vechten om iets van eten te bemachtigen, de veelvraten(russen). Kreta op zich was heel mooi, maar NOOIT meer krini beach!! Ze kunnen er beter russia beach van maken!!

Gereisd met familie in juli 2007

• 0Paul, Marleen, Seppe21-07-2008

Dit nooit meer !!!

Wij zijn gisteren gefrustreerd terug gekomen van Krini Beach. Alle belgen en nederlanders worden er systematisch in de bijgebouwen gedropt. De kamers zijn er veel kleiner dan in het hoofdgebouw. Onze zoon (14jaar) heeft er 2 weken op een veldbedje dat te klein was geslapen. All in bestaat uit : van 10 tot 12 een boterhammetje en van 15 tot 17 ijsje of cake en verder frisdrank. De oostbloklanders zijn wel welkom in het hoofdgebouw met mooie grote kamers, die zwaaien daar de scepter, als zij er zin in hadden konden ze het zich zelfs permitteren om het zwembad voor zich in te palmen en de andere gasten uit het zwembad te verbannen. Het personeel is er om ter zuurst op 2 mensen na. Van animatie is er helemaal geen sprake, laat staan nederlandse zoals in de brochure vermeld. Wij kunnen voor dit hotel geen beoordeling geven. Blijkbaar was er een conflikt met touroperator.Benieuwd wat die met onze klacht gaat doen, we houden je wel op de hoogte.

Gereisd met familie in juli 2008

• 3marcel16-07-2008

Nooooooooooooit MEER

Wij werden bij aankomst helaas niet in een door ons gereserveerde kamer met zeezicht geplaatst maar in een appartement 200 meter verder aan een stoffig weggetje en vlak aan een drukke doorgaande weg. Er bleek een geschil te zijn tussen het Hotel en Touroperator wat helaas niet op te lossen was. Het mooie zandstrand bleek er ook niet te zijn (een stukje strand met alleen maar rotsen en stenen dat eigenlijk niet eens strand genoemd mag worden). Verder vond ik het personeel, met name in de bar aan het zwembad erg onvriendelijk. Voor mij dus geen vakantie meer in dit Hotel, en afhankelijk hoe Touroperator onze klacht oplost, in de toekomst nog wel bij hun boeken? Nee al met al een vakantie die zeer tegenviel hetgeen we van Touroperator absuluut niet gewent zijn.

Gereisd met partner in mei 2008

• Soort strandZand
      • Afstand tot strand< 25 m
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
      • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Balkon / terrasTerras