Aparthotel Ekavi

Aparthotel
Kleine hotelsWeer vandaag25°17°
Aparthotel Ekavi
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Ekavi voor je op een rij gezet:

2 reviews over Aparthotel Ekavi in het Nederlands

Geweldige vakantie gehad!

Maja
26-9-2016

Ekavi is een eenvoudig hotel waar je geen luxe verwachten moet, maar daar is de prijs ook naar. Het ontbijt is sober (wat ook van tevoren bekend is: continentaal ontbijt) maar lekker en de schoonmaak van de kamers laat ook wel wat te wensen over. Daar staat tegenover dat het personeel super vriendelijk is, ze doen alles om het je naar de zin te maken. Het is een kleinschalig familiebedrijf, opa, oma, broer en zus zijn er 7 dagen per week in de weer voor hun gasten. De soms vrij luidruchtige kinderen moet je op de koop toe nemen. Boek geen halfpension, maar eet er 's avonds a la carte: heerlijk!! Het strand is erg smal, en soms alleen over keien te bereiken, wat wel betekent dat je het vaak helemaal voor jezelf hebt. Veel gasten gaan naar een breder strand een eindje verderop. In de buurt van het hotel is niet erg veel te doen, maar Rethymnon, een prachtige stad, is met de bus goed te bereiken. Er zijn nauwelijks Nederlandse gasten in het hotel, voornamelijk Duitsers. Prijs / kwaliteitverhouding prima!

Gezellig complex vlakbij centrum en strand.

Leontine Agema
13-10-2011

Mede dankzij dit leuke appartementencomplex hebben wij een geweldige vakantie gehad. Het is een eenvoudig appartement, maar alles zat erin. Het uitzicht is prachtig. Het is wat hoger gelegen en je moet tegen een hellende heuvel oplopen.Er is een leuk centrum aan een hele drukke weg. Het strand is vlakbij, en je kan er een parasol + bed huren voor 2.50 euro.De eigenaar en zijn zoon staan altijd voor je klaar en kunnen goed engels spreken. Er is een prachtige tuin bij, waarin poezen lopen. Poes Mila was onze favoriet.Er is een supermarktje vlak achter het complex wat s'ochtends ideaal was, want ze hebben heerlijke broodjes. Het zwembad is lekker rustig en heeft een prachtig uitzicht over het centrum en de zee. Er staan bedjes en parasols, die niet bezet werden gehouden.Je kan in de buurt volop auto's,motoren en scooters huren. Je kan heerlijk eten bij restaurant Tempo! Ekavi is top!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Ekavi in Sfakaki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Ekavi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.