Aparthotel Ekavi

5 reviews over Aparthotel Ekavi in het Nederlands

Geweldige vakantie gehad!

Maja
26-9-2016

Ekavi is een eenvoudig hotel waar je geen luxe verwachten moet, maar daar is de prijs ook naar. Het ontbijt is sober (wat ook van tevoren bekend is: continentaal ontbijt) maar lekker en de schoonmaak van de kamers laat ook wel wat te wensen over. Daar staat tegenover dat het personeel super vriendelijk is, ze doen alles om het je naar de zin te maken. Het is een kleinschalig familiebedrijf, opa, oma, broer en zus zijn er 7 dagen per week in de weer voor hun gasten. De soms vrij luidruchtige kinderen moet je op de koop toe nemen. Boek geen halfpension, maar eet er 's avonds a la carte: heerlijk!! Het strand is erg smal, en soms alleen over keien te bereiken, wat wel betekent dat je het vaak helemaal voor jezelf hebt. Veel gasten gaan naar een breder strand een eindje verderop. In de buurt van het hotel is niet erg veel te doen, maar Rethymnon, een prachtige stad, is met de bus goed te bereiken. Er zijn nauwelijks Nederlandse gasten in het hotel, voornamelijk Duitsers. Prijs / kwaliteitverhouding prima!

Amazing

jimmy
6-2-2012

it was the best holiday ever.

Gezellig complex vlakbij centrum en strand.

Leontine Agema
13-10-2011

Mede dankzij dit leuke appartementencomplex hebben wij een geweldige vakantie gehad. Het is een eenvoudig appartement, maar alles zat erin. Het uitzicht is prachtig. Het is wat hoger gelegen en je moet tegen een hellende heuvel oplopen.Er is een leuk centrum aan een hele drukke weg. Het strand is vlakbij, en je kan er een parasol + bed huren voor 2.50 euro.De eigenaar en zijn zoon staan altijd voor je klaar en kunnen goed engels spreken. Er is een prachtige tuin bij, waarin poezen lopen. Poes Mila was onze favoriet.Er is een supermarktje vlak achter het complex wat s'ochtends ideaal was, want ze hebben heerlijke broodjes. Het zwembad is lekker rustig en heeft een prachtig uitzicht over het centrum en de zee. Er staan bedjes en parasols, die niet bezet werden gehouden.Je kan in de buurt volop auto's,motoren en scooters huren. Je kan heerlijk eten bij restaurant Tempo! Ekavi is top!!

2008

Never again!

22-9-2008

Toilet worse than most public toilets.

Bed clothes and towels so old that cannot possibly tell if they were clean or not (they only buy it new at the start of the season).

Old furniture and appliances.

Ein kleines familiäres Hotel...

Michaela
    22-8-2008

...in dem man sich richtig wohl fühlen kann und wo man jeden Wunsch erfüllt bekommt.

Es ist ein einfaches, nach griechischem Standart eingerichtetes Hotel, was mit viel Liebe geführt wird. Ein Hotel,wo jedes Familienmitglied seine Aufgaben hat.

Das Ekavi liegt direckt am Meer,nur über ein Treppe gelangt man direkt an den Strand.

Service wird groß geschrieben.

Das Preis/Leistungsverhältnis stimmt. Wir haben Halbpension gehabt,weil wir den Tag über meistens mit nem Leihwagen, den man da braucht, wenn man nicht mit dem Bus fahren will, unterwegs waren. das Essen war reichlich und abwechslungsreich.

Die Zimmer sind typisch griechisch eingerichtet. Das Zimmer verfügt über TV, Safe gegen Gebühr, Telefon gegen Gebühr, eine kleine Kochniesche und Balkon oder Terasse.

Es ist ein Pool mit Liegen und Sonnenschirmen vorhanden, und ein Kinderpool.

Beim Ekavi Beach Hotel handelt es sich um ein kleines Hotel, das mit 42 Zimmern ausgestattet ist und keinerlei Animatioen macht.Also Urlaub pur!

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Ekavi in Sfakaki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Ekavi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Ekavi scoort een 8.22 uit 10 op basis van 5 reviews.