Géén boekingskosten

Appartement Yiannis

GriekenlandKretaRethymnon (Platanes)

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Yiannis voor je op een rij gezet:

7.9GoedScore uit 9 reviews

Meer appartement info

10 Reviews over Yiannis

• 9cmegens25-01-2010

Vriendelijk personeel/eigenaar. Topper!

Yiannis is een leuk klein appartementencomplex in het plaatsje Stavromenos. Dit ligt in de buurt van de plaats Rethymnon, wat erg de moeite waard is. Stavromenos zelf heeft echter weinig te bieden, en dat is dan ook meteen het grootste nadeel van dit appartementencomplex.

De voordelen wegen echter goed hiertegen op. Alles is redelijk nieuw, netjes, schoon en erg gemoedelijk. Het grootste en belangrijkste punt van Yiannis is het vriendelijke personeel en de lekkere goedkope maaltijden die met liefde voor je worden gemaakt. Kortom, het is goed toeven in Yiannis, en er wordt nog echt met liefde en passie gewerkt om je vakantie plezierig te maken!

Kortom, als je de afstand niet erg vindt, graag een auto/fiets/brommer huurt, dan is Yiannis echt super. En op Kreta is een auto huren sowieso wel aan te raden, het eiland heeft veel moois te bieden

• 6Leon en Jeannet26-04-2008

Schoon appartement. Klein zwembad. Vriendelijk personeel. Tussen de old en new road. Dus tussen 2 snelwegen in. Weinig restaurantjes in de buurt. Alleen het restaurantje Eleven aan het strand kun je erg lekker eten. Maar voor andere restaurantjes moet je met de bus of taxi. In het plaatsje zelf is ook niets te doen.

• 8mirjam Dal en esmee26-12-2007

Wij hebben een fantastiche tijd gehad op kreta erg gastvrij en de mensen van het hotel waren super wij komen zeker weer we hebben echt vakantie gehad

• 7DL100027-10-2007

Yiannis is een mooi hotel, maar ligt op de verkeerde plek, nl precies tussen de Old Road en de New Road in. Zwembad op 20m van voortrazend verkeer en in de schaduw van het gebouw. Achterzijde gebouw, grasveld in de zon, ook langs drukke weg. App. zijn ruim en schoon. Om de dag schone handdoeken. Keukeninrichting is krap, 1 pan, 1 koekepan en theepotje. Nog geen lepel om in de pan te roeren en ook geen koffiefilter. Maar in het hotel en in de buurt (strand 11) kan je wel goed uit eten. Dorp zelf is weinig vertier, wel supermarkt e.d. Voor vermaak en gezeligheid kan je naar Platanais, 5km verderop. Hier is wel het eea te doen en er zitten div. auto-motor-scooter verhuurders. Huren is aanrader als je bij Yiannis zit. Hoe langer je huurt hoe voordeliger per dag. Wij waren zeer tevreden over verhuurder Voyager. De auto of scooter wordt gebracht & gehaald bij het hotel, handig. Het strand is op 5 min lopen van het hotel en er zijn ligstoelen en een gezellige Taverne, 1

• 8SAM12-09-2007

Mooi en schoon app. in plaatsje Stavromenos. Jammer van de hoofdweg (new road) die er vlak langs loopt. Aan de zeezicht zijde heb je hiervan het meeste last. Wij konden het mooie uitzicht niet rijmen met het geluid... Aardige medewerkers (Christos en Nikos). App. worden meermaals per week schoongemaakt en handdoeken/linnen vervangen. Zeer zuiver zwembad. Supermarkten, stranden en div. tavernes (Eleven=leuk!!) op loopafstand. Levendige en mooie stad (Rethymno) op enkele km's afstand, ook goed met goedkoop openbaar vervoer bereikbaar. Doordat je in het midden van het eiland zit, kun je zowel west als oost Kreta goed bezichtigen. Een auto huren is aan te bevelen. Wij hebben west+midden gedaan, erg mooi!!! We hebben er 2 weken heerlijke honeymoon gehad!

• 8Mo en familie28-08-2007

ik was met mijn vrouw zoon 17 en dokhter 14, begin jul te gast bij yiannis. We werden goed ontvangen. Het personeel o.a. Nikos (manager), Linda (schoonmaakster) En de Barman waren heel erg aardig en behulpzaam. schoonmak was prima in orde( om de dag) en service ook. het voelde daar veilig en vertrouwd. het resturant was ook prima in orde. en alles werd prima onderhouden. alleen het apartement zit tussen twee druke wegen en daar kan je wel een beetje last van krijgen. Rethymnon is wel makkelijk te bereiken met bus of taxi. wij hadden daar een klein autotje geregeld en hadden heel veel moois van kreta kunnen zien en bewonderen. kortom het was een hele fijne en ontspanende vakantie en we gaan zeker nog een keer naar yiannis en haar lief en aardige personeel.

• 7Anna & Colin18-08-2007

We werden goed ontvangen,ook al waren we er laat(23.00),toch werd er gelijk een heerlijke maaltijd voor ons klaar gemaakt. De appartementen waren erg schoon. Het zwembad was klein maar erg schoon. De handdoeken/beddengoed werden om de dag verschoond. Het personeel was erg vriendelijk maar soms werd je een beetje weggekeken als je wat later een drankje ging doen bij het zwembad. Het eten van het appartement was prima en niet duur. Het restaurant bij het strand genaamd: Eleven was ook erg goed en niet duur. Het was jammer dat het appartement aan 2 drukken wegen lag(waar wij niet echt last van hadden)maar misschien voor andere wel.je moet best een tijdje in de bus zitten wil je naar Retymhon. Verder waren er veel nederlanders met gezinnen. Er is eigenlijk geen animatie (wat overigens wel op de site staat) Verder prima appartement we hadden het zeker nog wel veel slechter kunnen treffen.

• 10Bert, Petra, Patrick en Manouk27-07-2007

Begin juli hebben we met onze kinderen (12 en 10) in Yiannis een zeer leuke tijd gehad. Yiannis heeft een bar en een restaurant waar je de hele dag goed en niet duur kunt eten. Twee mensen doen gigantisch hun best voor je, Nikos de eigenaar en Christos die de bar en het restaurant runt. Yiannis heeft een mooi zwembad voorzien van ligstoelen en bediening. Wil je toch aan een mooi strand liggen huur dan een scooter. Op 100 meter afstand vindt je 2 supermarkten. De meeste avonden waren we in Rethymnon te vinden en hiervoor hebben we echt een tip. Via Nikos kregen we het nummer van een betrouwbare prive-taxi. Enkele reis Rethymnon kost je 11 euro. Even een telefoontje en je wordt gehaald en gebracht. Echt een aanrader!!! Zoek je een goed verzorgd onderkomen op Kreta waar je je welkom voelt dan is Yiannis een topper.

• 9marjo10-07-2007

Ben hier 15 juni 2007 voor 11 dagen geweest, het is een prachtig app. brandschoon de mensen zijn ontzettend gastvrij en behulpzaam en vriendelijk. In het plaatsje zelf zijn inderdaad maar 3 retaurantjes en 3 supermarkten. En op het strand een restaurantje waar je heerlijk kan eten. Het restaurant in het app. is trouwens erg goed en zeker niet duur. De meeste gasten daar hadden een auto gehuurd wij ook en de omgeving is prachtig. Anders elk half uur een bus vlakbij met 10 min in Platanes voor 80 cent en 20 min. in Rethymon voor 1.50. Heerlijk zwembad met voldoende bedden en parasols. Het enige minpuntje was dat er een vrij druk verkeer is wat men als overlast kan beschouwen ons stoord het niet, maar andere misschien wel? Dat is uiteraard persoonlijk. Wij hebben er een heerlijk vakantie gehad. Dus voor iedereen die nog gaat heel veel plezier.

Het restaurant waar ik het over heb op het strand is nog geen 5 min. lopen op dat strand zijn ook bedden en parasols, en als je langs het strand iets verder naar links loopt wordt het mooier hoewel het hier ook goed vertoeven is met restaurant binnen handbereik, prima! Dit was ik even vergeten te melden. Groetjes

• 7Sybilla10-06-2007

Het app. was prima maar het lag ver van alles vandaan b.v redelijk strand ong. 15 min. lopen. Rethymnon 1 maal per uur een bus duurt ruim 20 min. Het dorp waar het app. is ( Stavromenos )heeft 3 tavernes en 3 supermarktjes. De eig.van het complex was zeer gastvrij.Wij waren eind mei voor een aanbieding daarom voor prijs/kwaliteit een 6,voor de normale prijs is het het niet waard.

Appartement Yiannis info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    STAVROMENOS RETHYMNON, 74100