Appartement Trefon Family Hotel Apartment & Suites

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag28°19°
Appartement Trefon Family Hotel Apartment & Suites
7,4

33 reviews over Appartement Trefon Family Hotel Apartment & Suites in het Nederlands

Heerlijke vakantie!

Maral
7-6-2017

Prima ligging direct aan het strand. Zwembad bij het hotel hebben wij niet gebruikt. Wel het zwembad waar je langsloopt naar het strand. Zowel bij het zwembad als bij de receptie in het hotel alleen maar vriendelijk en behulpzaam personeel.

Ons appartement was wat kil maar in de zomer is dat denk ik juist een voordeel. Alles was aanwezig en de handdoeken werden elke dag vervangen.

Veel leuke restaurantjes op loopafstand en ook voor 's nachts een leuke bar gevonden. Rethymnon is met de bus ook maar 15 min.

Al met al echt een heerlijke vakantie gehad! Wat is Kreta een prachtig eiland!

valt tegen

greet
11-8-2016

appartement vlak bij het strand, ligging fantatisch. Appartement zelf prima, maar zeer klein zwembad en er word druk gebouwd pal naast het zwembad. Geeft heel veel overlast, lawaai en stank van uitlaatgassen vrachtauto's. Eigenaresse is heel naar. Doet vriendelijk maar is het niet. Veel gasten hebben ruzie met haar.

Verder veel russen en engelsen in het complex, die s nachts dronken schreeuwen en zwemmen. Er is een prima busverbinding is voor maar 1.30 pp naar Rethymnon vlak in de buurt, hele leuke stad.

Trefon, rust met veel bemoeienis van het personeel. Strand heel dichtbij en snel bij restaurants en barren.

Bij aankomst binnen 5 minuten ingecheckt, lekker snel dachten we. Helaas bleek bij vertrek dat het nadelen had: zo moesten we achteraf betalen voor de airco, waar tijdens het inchecken niets over gezegd was.

Het personeel is niet vriendelijk (enkele daar gelaten). Een vier persoons appartement is ingericht met alles op 'drie'. Zo staan er maar drie stoelen op het balkon, als je een stoel van binnen naar buiten verplaatst krijg je de eigenaresse op je dak. Schoonmaak wordt slecht uitgevoerd, er waren voldoende handdoeken. Het balkon werd wel schoongemaakt, maar niet opgeruimd, beddengoed werd amper gewisseld. Badkamer werd niet schoongemaakt en de keuken al helemaal niet. Keuken is minimalistisch ingericht, een waterkoker die kapot was, een koffiezetapparaat en een magnetron naast één grote en één kleine kookpit.

Het strand is echt op loopafstand, een aanrader!

valt erg tegen

johan spierings
28-6-2014

2 kamer appartement is een studio met een muurtje in het midden. in het leef deeltje zijn een tafel en 2 stoelen geplaats die niet gebruikt kunnen worden omdat de ijskast er voor staat. Het tv-tje staat boven op een soort klerenkasr waar ookal weinig in kan. Douche super klein, werd wel keurig schoon gehouden.

Rust en genoten van de plek

R & P
17-4-2014

Keurig,netjes maar sober ingericht maar je kunt hier prima vertoeven tav prijs verhouding. Keurige schoonmaak,lekker balkon,Grote tv aanwezig!!! op de kamer.

We waren de eerste gasten van het seizoen 2014 zeer vriendelijke eigenaren en personeel. Heel dicht hij het strand ziet er allemaal keurig uit!! De supermarkt heeft echt alles en is vlak in de buurt ook nog een Lidl is er in de buurt en tot avonds laat open daar tegen over een heel goed restaurant zeer goed gegeten vooral de vis!! En Skypark straat uit lopen en dan rechts is ook heel goed,maar daar gaat het allemaal sneller prima kwaliteit. Al met al was het nog erg rustig en veel gesloten maar met onze boeken en rusten hebben wij een heerlijke vakantie gehad. Met de bus naar Rethymnon is 20 min. rijden en kost €1.20 lopen er naar toe is niet echt te doen de stad is heel leuk en een geweldige haven met leuke tentjes.

Eenvoudig appartement met goede ligging

Sandra Penninkhof - Schrauwers
7-10-2013

Appartement is eenvoudig en kan zeker wel een opknapbeurt gebruiken.Bij ons lekte bv.het koffiezetapparaat en in de koekenpan zat geen anti-aanbaklaag meer.Schoonmaakster heeft beiden omgewisseld, dus netjes opgelost.Inventaris keuken is minimaal,bv.slechts 2 koffiekopjes en 2 glazen.Wel is er een magnetron&broodrooster,handig.Bedden erg hard, wij hebben er een plaid op gelegd.Douche is erg klein, met douchegordijn wat tegen je aanplakt.Schoonmaak is minimaal,maar een paar euro extra voor de schoonmaakster doet wonderen,dan heb je extra handdoeken&beddegoed ed.Pluspunten van dit app zijn de vriendelijke eigenaren,zij bieden goede service,bieden zelfs pizza aan als je 's nachts aankomt en brengen je koffer naar de kamer.Ook de ligging is erg goed.Strand is vlakbij, ook de supermarkt, diverse eettentjes/winkeltjes en de bus naar Rethymnon.Wij hebben dit app voor weinig geld geboekt(€ 335,-pp incl vlucht-1 week),dus hebben de minpunten voor lief genomen en hebben een leuke vakantie gehad!

De ligging is super, je loopt zo het strand op. Personeel erg vriendelijk. Alleen zijn de appartementen erg verouderd en het is er niet enorm schoon. Schoonmaaksters komen dagelijks, maar het is ons niet helemaal duidelijk wat ze dan precies doen...

Rustige ligging

carla0764
9-11-2012

Appartement sober ingericht. Kleine vochtige badkamer. Prima bedden. Wij hadden inclusief ontbijt geboekt, maar zou dit niet meer doen. Was niet de moeite waard. Kwaliteit onder de maat. Vaak was er voor ons gezin (5 personen) geen tafel gedekt. Dichtbij strand en bij Platanes. Veel gezellige restaurantjes in directe omgeving. Klein zwembad bij appartement. Vriendelijke eigenaar.

Aardig complex

David en Inge
17-7-2012

Goede ligging, vlakbij strand. Kamers die nog niet gerenoveerd zijn, zijn erg gedateerd. Onderhoud en service / vriendelijkheid prima. Let op : sommige reisorganisaties bieden "Motakis" aan, maar dit is een verzamelnaam voor diverse appartementen in dezelfde straat. Wil je dus bv. naar het naastgelegen Bueno, boek dan niet bij touroperator. Want die staan bij Zoover wel als aanbieder bij Bueno, maar hebben daar geen connecties mee. Dan kom je dus in Trefon terecht. Platanes blijft een vriendelijk, rustig plekje met leuke restaurantjes. Sky Park is the place to be voor de jeugd, ga zeker ook eens naar Remember, net over de brug. Het strand is rustig, wel veel kiezels en snel diep, dus waterschoentjes aan. Trefon is dus een aardige keuze wie een rustige vakantie wil vlak bij het strand en op loopafstand van Retymon.

Heerlijk !

Ed
22-5-2012

Deze appartementen zijn echt een aanrader !

Je hebt altijd mensen die wat te zeuren cq te zeiken hebben zoals Gaasbeek.

Hij kan gewoon beter thuisblijven lijkt me.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Trefon Family Hotel Apartment & Suites in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Trefon Family Hotel Apartment & Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.