Appartement Summerdream

AppartementWeer vandaag27°20°
Appartement Summerdream
8,3

19 reviews over Appartement Summerdream in het Nederlands

Op en top complex en personeel! Doen!

Gerko & Chantal
15-9-2018

Vanaf aankomst (in de nacht) tot de laatste minuut zijn we hier zeer gastvrij en op onze wenken bediend geweest. Dit familie bedrijf is geweldig. Voor het eerst een 'niets doen' vakantie gehouden en dan moet je gewoon hier zijn. Uiteraard is iedereen anders in vakantiebeleving maar dit was voor ons de volle match. Als je hier naar toe gaat onthoud dan de namen Ioannis (barman) en Ioanna (barvrouw). Zij geven je het gevoel van thuiskomen en helpen je met alles daar waar nodig.

De bar bevindt zich buiten bij het zeer schone zwembad. Deze is niet al te groot maar hier kun je prima vertoeven. Kamers zijn prima en schoon. Het strand is letterlijk 3 minuten lopen. Bedjes zijn veelal gratis mits je maar een drankje besteld. 1 is al genoeg voor de hele dag en verder kun je je tas volstoppen met je eigen drinken/eten. Een grote supermarkt zit direct naast het hotel. Zee is heerlijk! Touroperator stopt in 2019 met reizen naar dit complex. Echt zonde!

Prima appartement om te verblijven

Zwitserloot
24-8-2018

Prima appartement om te verblijven. Kamer is verdeeld in twee gedeeltes woonkamer en slaapkamer apart. Voldoende bergruimte, wasmachine aanwezig, groot balkon, douche met bad.

Schoonmaak van het appartement is minimaal dit zou beter kunnen.

Afstand naar het strand is 2 min lopen. Afstand naar Rethymnon is 30-45 min lopen langs de boulevard. Het is ook mogelijk om met de bus te gaan 1,10 euro die stopt naast het appartement. De oude stad is zeker de moeite om te bezoeken.

Naast het appartement is een grote supermarkt waar alles te koop is.

Wij hadden geen ontbijt bijgeboekt maar dit is eventueel per dag bespreekbaar 8 euro p.p. in het appartement.

In het app wordt helaas helemaal niks georaginseerd 's avonds geen Griekse avond of een bbq avond. Dit wel gemeld bij de receptie, hier is jammer genoeg niks mee gedaan. Er is wel de hele dag leuke muziek bij de bar. Wij hadden een app aan de zwembadzijde op de tweede stage aanrader 207.

Fantastische vakantie

Jansen
6-8-2018

Een hotel waar je vanaf dag 1 thuis voelt. Warm welkom en fijne contacten met de medewerkers. Kamer prima. Langs een drukke weg, maar goed geïsoleerde ramen waardoor je weinig tot geen last heb. Ontbijt prima, maar er zit een grote supermarkt naast het hotel. Ontbijt is dus niet perse nodig. Zal het hotel zeker aanraden.

Fantastisch voor herhaling vatbaar

De regt
16-6-2018

Summer dream Rethymnon Kreta was een prima appartement ,goed verzorgd ,vlakbij het strand met en gezellige boulevard

Hele gezellige vakantie gehad in Rethymnon

C rodenburg
        12-6-2018

Heel mooi hotel. Vriendelijke mensen. Mooie kamers. Vlakbij het strand

Oordopjes

Erik
              15-10-2017

Eerste avond appartement boven bar. Niet geslapen. Toen 3 avonden slechtste kamer aan zeer drukke weg, de ramen staan te trillen. De hoteleigenaar biedt oordopjes aan. Treurig. Touroperator geeft aan geen invloed te hebben op kamers die ze inhuren en wijzen onze klacht af. Dat kan een fabrikant toch ook niet beweren. Onbegrijpelijk!Daarna 10 dagen wel een goede kamer.

Super appartementen

Martine
              17-9-2017

Ontzettend schone en ruime appartementen. In eerste instantie kregen wij het appartement boven de receptie, deze is gelegen aan een behoorlijk drukke weg. Wij vonden dit hinderlijk en hebben direct om een ander appartement gevraagd, welke we de volgende dag konden betrekken (aan het zwembad). De appartementen zijn ruim en schoon, goed onderhouden. Dat geldt voor het gehele complex. Het zwembad wordt iedere ochtend schoongemaakt en ziet er netjes uit. Voldoende ligbedjes. Het personeel is vriendelijk en doet er alles aan om je het naar het zin te maken.

Naast Summer Dream is een grote supermarkt. In de nabije omgeving genoeg restaurantjes waar je heerlijk en goedkoop kunt eten. Het strand is vlak bij (even het steegje door).

Het is ongeveer een half uur lopen naar het centrum van Rethymnon, dit is goed te doen en zeker de moeite waard. Je kunt ook met de bus (stopt vlak voor het complex) of de taxi. Rethymnon is een ontzettend gezellige stad, ook heel leuk om 's avonds te gaan eten.

Prima appartement en erg schoon en netjes

Greetje
              9-9-2017

Het is een heel net complex, kamers zijn erg schoon en heel netjes ingericht, gratis airco en kluisje.

De meeste appartementen zijn bij de zwembadkant, wij sliepen aan de achterkant bij de straat, wel lawaaiig, maar dat zijn we in nl ook gewend,hebben dus niet gevraagd naar een andere kamer, begreep van andere gasten dat het geen probleem is, als er iets niet goed is, zeker melden, er wordt heus wat mee gedaan.

Je kunt vanuit hier gemakkelijk lopen of met taxi naar de stad, lopen ongeveer 30 minuten, maar veel te kijken onderweg.

Aan het strand worden veelal de bedjes aangeboden "for Free ", moet je alleen een drankje bestellen.

Tip die ik wil geven is, als je frisdrank besteld doe dit zonder ijs, je krijgt een beker met ijs, en misschien maar 100 cc drinken erbij. Geldt ook voor sommige bars.

Als je bij de receptie naar buiten gaat is links een hele grote supermarkt.

Bij het zwembad genoeg bedjes vrij en van handdoekleggen houden ze niet van.

Als ik weer naar deze stad zou gaan zou ik weer naar summerdream gaan, prima complex

Het appartement was inderdaad fantastisch maar tijdens ons verblijf waren er 2 grote groepen families aanwezig. Die zeer luidruchtig het gehele zwembad en terras in beslag namen. Roken, schreeuwen, ruzie maken.

Naar de oude stad lopen is net te doen, mooi als je langs de zee loopt.

Personeel erg vriendelijk

Geweldig

Zonnetje
              6-8-2017

Prachtige appartementen. Straatje uit en je staat op het strand. Mooi en goed onderhouden zwembad plus kinderbad. Fijne bedden zelfs een wasmachine aanwezig. Supermarkt er naast en boulevard op loopafstand. In één woord geweldig. Wij komen hier zeker terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Summerdream in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Summerdream zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.