Appartement Summerdream

16 reviews over Appartement Summerdream in het Nederlands

Fantastisch voor herhaling vatbaar

De regt
16-6-2018

Summer dream Rethymnon Kreta was een prima appartement ,goed verzorgd ,vlakbij het strand met en gezellige boulevard

Hele gezellige vakantie gehad in Rethymnon

C rodenburg
        12-6-2018

Heel mooi hotel. Vriendelijke mensen. Mooie kamers. Vlakbij het strand

Oordopjes

Erik
              15-10-2017

Eerste avond appartement boven bar. Niet geslapen. Toen 3 avonden slechtste kamer aan zeer drukke weg, de ramen staan te trillen. De hoteleigenaar biedt oordopjes aan. Treurig. Touroperator geeft aan geen invloed te hebben op kamers die ze inhuren en wijzen onze klacht af. Dat kan een fabrikant toch ook niet beweren. Onbegrijpelijk!Daarna 10 dagen wel een goede kamer.

Super appartementen

Martine
              17-9-2017

Ontzettend schone en ruime appartementen. In eerste instantie kregen wij het appartement boven de receptie, deze is gelegen aan een behoorlijk drukke weg. Wij vonden dit hinderlijk en hebben direct om een ander appartement gevraagd, welke we de volgende dag konden betrekken (aan het zwembad). De appartementen zijn ruim en schoon, goed onderhouden. Dat geldt voor het gehele complex. Het zwembad wordt iedere ochtend schoongemaakt en ziet er netjes uit. Voldoende ligbedjes. Het personeel is vriendelijk en doet er alles aan om je het naar het zin te maken.

Naast Summer Dream is een grote supermarkt. In de nabije omgeving genoeg restaurantjes waar je heerlijk en goedkoop kunt eten. Het strand is vlak bij (even het steegje door).

Het is ongeveer een half uur lopen naar het centrum van Rethymnon, dit is goed te doen en zeker de moeite waard. Je kunt ook met de bus (stopt vlak voor het complex) of de taxi. Rethymnon is een ontzettend gezellige stad, ook heel leuk om 's avonds te gaan eten.

Prima appartement en erg schoon en netjes

Greetje
              9-9-2017

Het is een heel net complex, kamers zijn erg schoon en heel netjes ingericht, gratis airco en kluisje.

De meeste appartementen zijn bij de zwembadkant, wij sliepen aan de achterkant bij de straat, wel lawaaiig, maar dat zijn we in nl ook gewend,hebben dus niet gevraagd naar een andere kamer, begreep van andere gasten dat het geen probleem is, als er iets niet goed is, zeker melden, er wordt heus wat mee gedaan.

Je kunt vanuit hier gemakkelijk lopen of met taxi naar de stad, lopen ongeveer 30 minuten, maar veel te kijken onderweg.

Aan het strand worden veelal de bedjes aangeboden "for Free ", moet je alleen een drankje bestellen.

Tip die ik wil geven is, als je frisdrank besteld doe dit zonder ijs, je krijgt een beker met ijs, en misschien maar 100 cc drinken erbij. Geldt ook voor sommige bars.

Als je bij de receptie naar buiten gaat is links een hele grote supermarkt.

Bij het zwembad genoeg bedjes vrij en van handdoekleggen houden ze niet van.

Als ik weer naar deze stad zou gaan zou ik weer naar summerdream gaan, prima complex

Het appartement was inderdaad fantastisch maar tijdens ons verblijf waren er 2 grote groepen families aanwezig. Die zeer luidruchtig het gehele zwembad en terras in beslag namen. Roken, schreeuwen, ruzie maken.

Naar de oude stad lopen is net te doen, mooi als je langs de zee loopt.

Personeel erg vriendelijk

Geweldig

Zonnetje
              6-8-2017

Prachtige appartementen. Straatje uit en je staat op het strand. Mooi en goed onderhouden zwembad plus kinderbad. Fijne bedden zelfs een wasmachine aanwezig. Supermarkt er naast en boulevard op loopafstand. In één woord geweldig. Wij komen hier zeker terug.

Geweldig appartementen complex

Jacqueline
              6-8-2017

Geweldig en zeer goed onderhouden appartementen complex, zijn hier nu voor de tweede keer en zullen volgend jaar zeker terug komen, prachtig zwembad welke elke dag schoongemaakt wordt met apparaat kinderbadje, zeer goede bedden met een dekbed, onderhoud zeer perfect, is er iets kapot wordt de zelfde dag nog gerepareerd, supermarkt direct naast appartement en strand zeer dichtbij, leuke bar bij zwembad waarvan weinig overlast is s avonds, heerlijke strandstoelen bij zwembad met matrasje, zes keer per week zeer goede schoonmaak en zeer vriendelijk personeel

Leuk appartement slecht onderhoud

nicolenica
              1-8-2017

Prima hotel voor iemand zonder eizen en zonder kinderen.. wij gezin met 2 kleine kids leeftijd 6 en 3 niet geschikt zwembad is slecht onderhouden en de gaten zitten ernaast al meerdere keren geklaagd maar helaas blijven ze elke dag zeggen dat het "morgen" word gemaakt ook de beloofde animatie is niet aanwezig en de bar is tot diep in de nacht open en heb je veel overlast van

Geweldig

Rini Robben
              12-7-2017

Zeer nette appartementen. Wij vinden het ook geschikt voor mindervalide, omdat mijn vrouw met krukken moet lopen, lift aanwezig, op en afritjes gehele complex. Ook op boulevard,op en afritjes. Supermarkt om de hoek, een een bakker een stukje verder. Eigen parkeer gelegenheid Summer Dream in directe omgeving. Voldoende restaurants , wij hebben bij Irini ( ned eigenaresse ) en 1+1 goed gegeten. Het appartement was heel schoon, iedere dag schoonmaak, koffiezet app, waterkoker,broodrooster,combie oven, wasmachine en koelkast. Fijne bedden met redelijk zacht matras. Badkamer met bad en douchestang om je douche kop op te hangen. Fijn Zwembad, iedere morgen gereinigd. Nette bar en bediening, uitgebreid ontbijt buffet met zorg gemaakt iedere morgen. Je kunt aan het gehele complex zien dat het goed wordt onderhouden, alles netjes geschilderd en schoon, appartement met uitzicht op het zwembad is het leukste.

Wij hebben een hele fijne vakantie gehad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Summerdream in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Summerdream zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Summerdream scoort een 8.24 uit 10 op basis van 16 reviews.