Hotel Stella Katrin

Hotel Stella Katrin
5,5

20 reviews over Hotel Stella Katrin in het Nederlands

Vervolg: Super vakantie in klein familiehotel

r.meeuwsen
24-9-2011

Iedereen werkt met elkaar en voor elkaar en neemt ongevraagd andermans taak over indien nodig. Eenmaal per week een griekse avond. dit stelt op zich niet zoveel voor maar is supergezellig omdat de familie zelf de griekse dansen uitvoert, alleen of met z'n allen en neemt daarbij de gasten op sleeptouw zodat iedereen mee kan en mag doen.

Het eten is uiteraard zoals in eerdere beoordelingen niet erg uitgebreid maar dat an ook niet in zo'n klein hotel, toch was er voldoende keus en iedere dag 2 maal iets anders zowel van vlees als warme groeten en dergelijke. Wel iedere dag pasta, maar dat heb je in elk hotel daar, toch iedere keer anders en van zeer goede smaak. Prijs kwalteit is goed. Voor iemand die van rust houdt een perfect hotel. Wij gaan zeker volgend jaar weer terug. Van een super vakantie genoten, hotel een echte aanrader!!!

Groetjes en tot 2012, Ron en Maria

Super vakantie in klein familiehotel

r.meeuwsen
        24-9-2011

Wij zijn net terug van 12 dagen vakantie in dit leuke hotel. Na de beoordelingen van vorig jaar, (dit jaar nog niet beoordeeld), toch een beetje huiverig hiernaartoe om zelf te ontdekken hoe het is. Absoluut geen spijt hiervan. Bij aankomst laat in de avond een hartelijke ontvangst waarbij zelfs iets te eten klaarstond. Receptioniste/manager pakte onze koffers en ging voor naar de kamer daarbij enige uitleg over airco. Kamers niet erg groot maar genoeg en proper. Bad/toiletruimte aan de kleine kant maar netjes, bedden liggen goed. Personeel erg vriendelijk, barman Tano super toffe peer waar we veel mee gelachen hebben. Ook na afloop AI om 22.00 uur gezellig blijven zitten en de drankjes aan redelijke prijs, daarbij tussendoor ouzi of raki van het huis. De Big Boss van het hotel was ietwat stug maar kwam ook los en met hem ook veel gelachen. Hij krijgt veel steun van zijn familie en een vriend, zoals zijn 15 jarige dochter, zus, zwager, nicht en Saif, het manusje van alles.

Zie vervolg

Gezellig kleinschalig eenvoudig hotel

fam Erenda
        13-9-2010

all incl formule stelt niet veel voor. Het eten is simpel ca 4 gerechten voor het diner maar wel salades en tzaziki erbij. Lunch was ook eenvoudig maar goed. Het ontbijt karig maar gebruikten dat direct om de hoek bij Levante restaurant voor 4 euro gebakken eieren bacon toast kaas verse jus en koffie! Het viel op dat de gasten in t hotel vooral bezig waren met elkaar op te stoken over wat er ontbrak aan het hotel ipv lekker te genieten van wat er wel was..een goede sfeer, vriendelijk personeel en bergen met vrije tijd in de brandende zon! Nee het is geen Hilton hotel maar je betaalt er ook niet naar.. Zonde van je (vakantie)tijd om elkaar steeds op te zoeken met dat geklaag edat vergroot zichzelf alleen uit! Wat ik jammer vond was het feit dat op de site aangegeven stond 50m het strand terwijl dit toch 300 m minstens is.. Om de dag wordt je kamer schoongemaakt en het personeel staat open voor sugesties, we hadden na 2 dagen al het gevoel alsof we bij vrienden logeerden!

Heerlijke vakantie gehad voor een prima prijs

Rolf & Natasja
        29-8-2010

Onze kamer zag er netjes uit en had een balkon met 2 stoelen en een tafel. Binnen stond een prima bed met alleen vrij dunne kussens. Ook hing er aan de muur een keurig LG flatscreen TV toestel waarop zelfs een Belgisch/Nederlandse zender op te zien was. Er was ook een kookplaat aanwezig, maar geen pannen... De afzuigkap was niet aangesloten op een afvoer, en zou alles keurig in het keukenkastje blazen. Maar in dit all inclusive hotel hoef je natuurlijk niet te koken. De douche/toiletruimte was vrij klein, maar in een prima staat. Alleen de toilet bleef soms doorlopen.

Het eten vond ik best redelijk. Er was altijd verse meloen aanwezig, pasta en vlees of vis. Vooral de mousaka was lekker.

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Barman werd helaas ontslagen, toffe peer.

De kamerschoonmaak was minder. Er werden diverse nieuwe mensen aangenomen.

Het hotel was nog maar 3 weken open, het een en ander kan nog wel geoptimaliseerd worden. Het is wel waar voor je geld.

Betaal niet teveel voor dit All Incl hotel

Thomas & Annemarie & Sebastiaan (5 jaar)
        28-8-2010

Verblijf 13/08 en 20/08. Klein net gerenov. gemoedelijk hotel met vooral Nederlanders. Dit hotel is absoluut geen drie *.

All Incl. is vrijwel elke dag hetzelfde. Ook snel bij zijn anders heb je niets meer. Aangegeven bij reisorg. maar wordt niets aan gedaan. Personeel is redelijk aardig.

Onze fam kmr (nr 301) was ruim maar het meubilair liet te wensen over. Personeel repareerde 1 van de bedden met losse latjes. Dus let daarvoor op indien je deze kamer krijgt.

Wij willen de tieners Kelly 1 & 2, Lynn, Merel en Inge (?) nog bedanken omdat ze onze zoon hebben vermaakt. Toen we van Schiphol naar huis reden miste hij "zijn" meisjes al.

Betaal niet teveel voor dit hotel en gebruik het bespaarde eld voor etentjes/huur auto.

Mensen het was gezellig. Laat nog eens wat horen.

Ook indien iemand meer info wenst over hotel/omgeving.

Groeten uit Bemmel van Thomas, Annemarie en Sebastiaan (wie komt er nu een "bommetje" maken? en wat is er nu nat ?)

al met al een fiasco

Maas
        26-8-2010

Wij zijn twee weken geleden terug gekomen van Stella Katrin. Het hotel ziet er best netjes uit, kamers zijn klein maar degelijk. Het personeel doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Zo was de slang van onze douche kapot en 15 minuten later had Sharife hem al gemaakt. Het eten is ronduit slecht, nou zijn we wel van mening dat wanneer je niet veel betaald ook niet veel kunt verwachten, maar dit is wel erg nihil. Het hotel staat immers niet voor niks bekend als pasta hotel. En muesli zonder yoghurt is ook best lastig.

De baas van dit hotel is wel een vreselijke man, er kan geen lach af en is erg slecht voor zijn personeel. We hebben dit en andere klachten over de all-in formule gemeld bij de tour operator, die zei dat hij gek werd van de klachten en dat we niet moesten zeuren. Al met al was dit hotel een fiasco, we hebben er het beste van gemaakt, met de rest van de gasten(Nederlanders), maar dit was voor ons de eerste en laatste keer in Stella Katrin.

Prima hotel

Van der Plas
        24-8-2010

Wij zijn ook net terug van een weekje in dit hotel en wij vonden alle negatieve reacties echt wel meevallen! Het is wat je ervan verwacht, het is inderdaad zeker geen 5 sterren all-inclusive resort, maar (het is al vaker gezegd) wat je ervoor betaald is zeker in verhouding met wat je ervoor krijgt.

Eten is niet veel keuze, maar voor ontbijt en lunch prima. Zelf gingen wij 's avonds eten in één van de restaurantjes in de buurt of in Rethymnon (10 min met bus of scooter). Ook hebben wij een scootertje gehuurd, Kreta heeft zeker mooie plekjes om te bekijken.

Personeel is vriendelijk, wij hebben daar geen slechte ervaringen mee gehad. Kamers zijn netjes. Strand is op 5 minuten loopafstand. Niet echt zandstrand (meer kiezelachtig) en in het water ook veel stenen. Strand Rethymnon is een aanrader (breed zandstrand).

Als je overigens niet van de ons-kent-ons cultuur houdt is dit hotel wellicht geen aanrader met alleen maar Nederlandse gasten die de hele dag samen rond het zwembad hangen.

Nooit meer!

Danielle
        23-8-2010

Ik ben bij dit hotel geweest en ben eerder vertrokken omdat ik ziek ben geworden van het eten. Dit hotel is niet all inclusive te noemen. 's ochtends vroeg is er wat brood met kaas en ontbijtworst, 's middags 4 kleine bakken waar standaard 1 bak met pasta is gevuld en waar je als toetje 2 verschillende soorten meloen in vindt en meer niet. 's avonds zelfde verhaal. drinken is aangevuld met water. personeel doet haar best, maar kwaliteit van het personeel zelf is ver te zoeken. personeel zelf zit meer te ontspannen dan dat ze werkelijk wat doen. Klopt: uit eten gaan in de buurt is hartstikke leuk, maar je verwacht dat niet te hoeven doen omdat je all inclusive geboekt hebt. Strand in de buurt zit vol met rotzooi en stenen. Behalve als je dagen wegplant en ergens anders eet is dit hotel te doen, maar anders niet. voor mij 1 keer en nooit weer

Goede prijs/Kwaliteitverhouding

Rob en Marja
        22-8-2010

Klein gemoedelijk NIEUW hotel (+/- 20 kamers) en het personeel deed heel erg haar best, zolang je ze vriendelijk behandelde. Diegenen die dat deden hebben geen enkel probleem gehad. Beschamend was het gedrag van een aantal Nederlanders die bijzonder onbeschoft waren en dan ook nog verwachten dat ze meteen geholpen zouden worden! Zij hadden bij mij ook de hoogste boom in gekund! Eten is prima, je kan niet verwachten dat ze een 15 meter buffet neerzetten voor die 20 kamers! Je kan ook prima uit eten, voor 2 personen waren wij na 3 uurtjes goed en uitgebreid tafelen inclusief ruime fooi slechts €35,00 kwijt!

Strand is 5 minuten lopen, wij betaalden €6,00 voor 2 bedden met parasol.

Kortom, wil je als een prins(es) behandeld worden en verwacht je alle luxe, betaal dan een paar honderd euro meer, ga ergens anders heen en geniet er van. Ben je een beetje flexibel en heb je een beetje inbeeldingsvermogen en fatsoen kan je voor weinig geld een prima vakantie op een prima lokatie hebben!

heerlijk genoten

Irene en Sijt
        20-8-2010

Na de vele negatieve beoordelingen wil ik ook graag toevoegen dat het maar net is wat je er zelf van verwacht en van maakt. Het zijn keurige en schone kamers waar niks over te klagen valt. Het personeel is erg vriendelijk en de accomodatie bevind zich dicht bij het strand. Op 10 minuten loopafstand bevinden zich in Platanes een hoop leuke restaurants en bars waar je overheerlijke cocktails kunt halen. Zwembad is wat aan de kleine kant maar lekker om een paar keer een duik in te nemen. Blijf ook vooral niet de hele week bij het hotel maar probeer ook wat te zien van het eiland d.m.v. excursies of op eigen gelegenheid. Aanrader is om bijvoorbeeld een fiets of scooter te huren. Rethmynon is een leuke badplaats met vele leuke straatjes en restaurants. Hou je van sensatie net als ons, dan mag je Watercity met de vele glijbanen ook niet missen! Wij hebben genoten van een week Kreta.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Stella Katrin in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Stella Katrin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.