Hotel SENTIDO Pearl Beach

Hotel SENTIDO Pearl Beach
8,7

5 tips over Hotel SENTIDO Pearl Beach

henk beijer, 9-10-2014
Breng een bezoek aan de milykloof. Niet georganiseerd maar bestel een taxi die brengt je voor 10.00 euro boven en je wandelt op je gemakje weer naar beneden door schitterende natuur. Dit duurt ongeveer 2.5 uur.
matijs, 20-8-2014

Rethymnon is een gezellig stadje. Wij hebben ook een paar dagen een auto gehuurd (ongeveer 50euro per dag) en dit was echt leuk.

Zo kom je ook eens op andere plaatsen.

Daisy, 23-6-2014

Parasailing, jetski, piratenboot,..Leuk om fiets te huren om naar oude stad te trekken! Te voet duurt heel lang.

Kledij is redelijk duur in stad.

Ook rijden veel taxi's (goedkoop)alsook bussen.

TIP:Huur een jeep en trek naar Ballos Beach! 2 a 3 uur onderweg maar mag je niet missen!!

In elk restaurant krijg je sowieso gratis:fles water, bij rekening bordje met dessert, soms een cocktail, enkel couverts bij te betalen, is maar 1€ a 2€.

Mio Gusto paar meter verder & resto's aan haven zijn top!

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Pearl Beach voor je op een rij gezet:

ricardo , 14-8-2012

buggytour (4h) te boeken bij "stand" Adventure op 12 min lopen vanaf het hotel richting het centrum op de boulevard.

Excursie: Blue Lagoon, let op mooi maar wel met boot met 500 anderen!

henk, 15-6-2012
Huur een auto aan de overkant bij oscar en ga naar het zuiden naar de plaatsen Plakias of Preveli en frankastello. Dit is erg mooi.