Hotel SENTIDO Pearl Beach

Hotel SENTIDO Pearl Beach
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Pearl Beach voor je op een rij gezet:

77 reviews over Hotel SENTIDO Pearl Beach in het Nederlands

prima hotel

etienne neuts
3-6-2018

kamers ok eten was super bediening ok

super

Ina Van Thielen
        2-6-2018

wij vonden alles goed kamers ok; eten ok

Zeer vriendelijk

van Selm
              10-8-2017

All-in was helaas niet all-in. Vele cocktails kon je niet bestellen, moest je op een kaart kijken (was niet duidelijk!). Ook op het terras kon je pas na 10.30 uur iets te drinken bestellen. De Wifi was ook niet goed.

Maar nu het positieve:

Mensen zijn zeer vriendelijk!

Eten is prima, heerlijke toetjes!

Fijn zwembad, en het strand is dichtbij.

Elke avond wel iets te doen.

Heerlijke ligging, op de boulevard en dichtbij het stadje.

2x een tour gedaan met 'Maltros', die winkeltjes zie je daar op elke straathoek. Zeer betrouwbare mensen, nette bussen en goede gidsen.

Oude reviews (archief)

super

lynn
              4-9-2016

super vakantie gehad! heel vriendelijke mensen en ook de bediening was top! naast dit alles is het dorp zeer aangenaam met tal van winkeltjes! zeker een aanrader

Super vakantie

Arno vd Bunt
              20-7-2016

Geweldige week gehad in Rethymnon! Hotel is goed, kamer zijn netjes maar niet heel luxe. Ligging is super, je loopt vanaf het hotel zo de boulevard op, strand voor het hotel. Veel winkels en restaurants om de hoek, veel te doen in omgeving. Het bruisende centrum van Rethymnon (haven, gezelligheid etc) is zeker een half uur lopen, echter zeer de moeite waard.

Pracht eiland

Kristof Mols
              21-6-2016

Rethimno was echt fantastish. We zijn zeer goed ontvangen op ons hotel.het is een gezellig niet al te groot hotel,en los daarvan bied deze streek tal van toffe excursies of een wandeling naar het stadje zo een 5km verder me gezellige bars winkeltjes en lekkere restaurantjes. Zeer vriendelijke gastvrije mensen. Deze vakantie was gewoon fantastish voor herhaling vatbaar.

kan beter

limasaje
              9-6-2016

Kleine kamer en smal bed - zeer kleine badkamer. Wel proper. Uit de kraan aan de lavabo in de badkamer kwam steeds bruin water. De eerste dagen in de receptie van het hotel en de WC hing een rioolgeur. Vriendelijk personeel.

Weinig variatie in het eten (op 11 dagen 4x hetzelfde). Ook problemen met het aanvullen van eten. 's Middags eetzaal 10 minuten open en al 3 bakken leeg. Lang moeten wachten vooraleer aangevuld werd. Omdat wij all in hadden kregen we geen fles spuitwater maar wel vier glazen ????? Terras ook veel later open dan de eetzaal. Bv. eieren werden ook veel later gebakken dan de eetzaal open ging.

Degelijk en goed hotel

J.A.M.
              26-5-2016

Wat ik nog niet meegemaakt heb is dat de manager iedere dag s'morgens en s'avonds bij het eten iedereen welkom wenste en regelmatig even een praatje met je maakte. Het hotel ziet er prima uit. Het eten en drinken is prima. Veel bloemen. Lopen 30 min. of per taxi 5 euro. Prijzen aan de bar redelijk. 4 en 5 sterren Sentido naast elkaar maar daar merkte je weinig van. Meeste mensen zaten in 4 sterren hotel aan de bar. Goed geholpen door masseur na val van echtgenote, helemaal gratis. Verschillende zwembaden, niet te groot maar ook niet te klein. Personeel over het algemeen vriendelijk. Wij hadden voor een 4 sterren hotel een te kleine kamer maar alles was aanwezig maar wel een prima ligging naast eetzaal en 40 m van zwembad gelijkvloers. Om deze tijd veel last van hevige wind gehad terwijl temp. goed was. Stran voor de deur waar het netjes was en goed toezicht . Ligbedden, parasol en tafeltje 6 euro per dag. Wij mochten de volgende dag gratis omdat dag daarvoor koude wind was en iedereen wegging om 11.00 uur.

Heerlijke vakantie gehad

Fam. Van der Veer -Schobbe
              4-5-2016

Heerlijke vakantiengehad. Wij hadden een geheel gerenoveerde kamer die top was. Het personeel, waar je ook bent in het hotel is super vriendelijk en behulpzaam. Barpersoneel is toppie. .Het eten is heel goed, verse producten, zowel grieks als eten voor fippers. Genoeg keuze en warm. Gelukkig geen animatieteam overdag dat je de hele dag loopt te roepen. Animatie 's morgens ( yoga enz) en 's avonds leuke dingen te doen maar ook dan weer is het aan de bar supergezellig. Kortom top.

Geweldige service

G.
              14-9-2015

Vooral over de service in het restaurant zijn wij erg enthousiast, enorm vriendelijk en altijd even een leuk praatje maken. Daarnaast werken deze mensen echt ontzettend hard voor je.

De ligging van het hotel is prima, direct aan het privé strand en restaurantjes en supermarktjes in directe omgeving. Naar het centrum van Rethymnon lopen vonden wij net even te ver, maar voor de sportievelingen is het te lopen. Wij namen de taxi voor €5,- en dan wordt je voor het centrum afgezet. 'S avonds na 7 uur mogen er namelijk geen auto's meer in het centrum, waardoor je lekker rustig door het stadje kunt lopen.

Als ik één negatief punt moet noemen is dat de badkamer niet heel schoon is. Ik weet natuurlijk niet hoe dit in andere kamers is, maar bij ons viel dit een beetje tegen. Je kon goed zien dat de kamers zijn opgeknapt maar de badkamer niet is meegenomen.

Het is niet echt een kinder hotel! Als je met kinderen gaat zou ik dus voor een ander hotel kiezen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Pearl Beach in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Pearl Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel SENTIDO Pearl Beach scoort een 8.67 uit 10 op basis van 100 reviews.