Hotel SENTIDO Aegean Pearl

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, Zorghotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag22°17°
Hotel SENTIDO Aegean Pearl
8,8

6 tips over Hotel SENTIDO Aegean Pearl

luc joosten marleen cillen, 12-9-2014
Zo houden zoals het nu is in het hotel,super,zeer mooi en gezellig stadje en een mooie avondwandeling richting centrum zeker de moeite waard
Nancy Leurentop, 6-9-2014
De suite is fantastisch !
De Bock, 14-8-2014

neem gerust bus naar de steden ( soort autocar)

in Rethymnon is de ' Lemon Garden' een aanrader om te eten en 'Nuvel' om iets te drinken

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Aegean Pearl voor je op een rij gezet:

Joost, 20-7-2014

Zeezicht is met een korreltje zout te nemen.....maar je ziet wel de zee

(2 pers kamer).

Ann De Ridder, 28-9-2013
In de omgeving is er steeds wel iets te beleven, er zijn leuke winkeltjes en gezellige bars
h de vries, 10-8-2012
Om naar het centrum van Rethymon te lopen gaat wel maar een taxi is goedkoop. We betaalden 5 euro.