Hotel Rethymnon Village

Hotel Rethymnon Village

We hebben een aantal aanbieders voor Rethymnon Village voor je op een rij gezet:

27 reviews over Hotel Rethymnon Village in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

alles was ok , allen s'avonds is het stil achter en voor de bar dus buiten de deur drinken, het is begrijpelijk gezien de bar dicht op het zwembad en appartementen zit.

Prima

Alfred Barendse
30-1-2018

Was zeer goed , je hoort wel mensen klagen maar dat is niet terecht, kamers zijn goed eten is zeer uitgebreid en veel , je kan 2 x per dag als je trek heb warm eten en je krijg genoeg op een dag dus prima

Dit nooit meer

Bob
27-7-2017

Dit hotel is leuk voor 1 overnachting als je op doorreis ben maar niet om een vakantie te vieren. Kamers zijn schoon all in formule is drama. Eten is smaakloos.

Ik wilde het ondanks de slechte recenties een kans geven ook gezien de gunstige prijsstelling. Helaas foute redenatie van mij. Heel jammer!

Wij zijn net vandaag terug gekomen uit Kreta en we verbleven 9 dagen in hotel Rethymno Village. Natuurlijk ook voordat we boekten de recensies gezien maar de gok gewaagd. De reis was niet duur, dus kun je ook geen 5 sterren hotel verwachten maar wij zijn tevreden. De kamers zijn redelijk oud maar zeer schoon, geen stofje te zien. Wel kalkaanslag bijv. In het bad maar schoon. Bedden prima en iedere dag behalve op zondag schoonmaak. Wij kwamen 's nachts aan en kregen nog wat eten en drinken en de ontvangst was zeer vriendelijk. De medewerkers aan de balie spreken Duits en Engels. Het bedienend personeel is zeer aardig en behulpzaam en dat maakt de mindere kwaliteit van het eten goed. Het buffet is wat minder, zeker niet slecht maar saai en weinig kookkunst. Zwembad prima, strand op loopafstand, Denen, Duitsers, Hollanders en Russen. Conclusie: prima hotel, alleen de keuken mag wat beter.

super hotel

natascha
13-9-2014

zwembad iets te klein voor het hotel, maar overkant van de straat heb je strand en zee. Mensen waren vriendelijk en behulpzaam

Mooie omgeving, hotel was niks

Dennis
22-8-2014

Redelijk dicht bij het strand, hotel was oud

Prima hotel

Bob
14-8-2014

Een weekje verbleven in dit hotel....lekker dicht bij het strand service was gewoon goed te noemen metname aan de receptie deed men erg hun best... Eten is wel een puntje van aandacht vaak hetzelfde maar prima eetbaar..wij zaten in een pas gerenoveerde kamer was prima schoon....leuke eetgelegenheden op loop afstand.... Anders voor 1,20 euro met de bus naar de stad.wifi was niet om naar huis toe te schrijven....

Geen aanrader

jips
6-8-2014

Sfeerloos, kleine kamer, vieze badkamer met schimmel, wc bril bleef niet omhoog staan, irritante douchekop/straal door al het kalk, onkruid groeit hoog tussen de tegels bij het zwembad, kinderspeelplaats is niet veilig en eigenlijk geen speelplaats te noemen, mieren tussen het brood, elke dag keuze uit maar twee gerechten waarvan 1 altijd een pasta.

Nodig aan renovatie toe!

Nies
25-10-2013

Alles is slonzig.....armoedig.......eten te koud of te warm, veel achterstallig onderhoud

prima voor deze prijs

rosalie
22-10-2013

Kamer was goed, badkamer heel erg oud. Handdoeken voldoende, geen handdoeken voor het zwembad.

Er zijn al gerenoveerde kamers en ze gaan nog meer renoveren, is ook wel nodig.

Eten was goed, niet uitgebreid maar voldoende, de laatste dag was het wel slecht, waarschijnlijk doordat het hotel de dag erna dicht ging.

All. in formule was wel magertjes, plastic bekers, geen wijnglazen, geen cocktails.

Personeel vriendelijk.

Mooie omgeving dicht bij de stad, strand en prachtige bergen.

Wij zijn elke dag op pad geweest met een auto.

Prijs kwaliteit is goed.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rethymnon Village in Rethymnon (Platanes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rethymnon Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rethymnon Village scoort een 5.97 uit 10 op basis van 28 reviews.