Géén boekingskosten

Hotel Rethymnon Palace

GriekenlandKretaRethymnon (Platanes)

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Rethymnon Palace voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 31 reviews

• Sportfaciliteiten

33 Reviews over Rethymnon Palace

• 9Willemhans29-06-2018

Klasse !

Zeer goed hotel. Goede ligging. Service is klasse. Goed restaurant en prima eten. Veel vers in het restaurant. Zeer vriendelijk en goede bediening! Voor herhaling vatbaar. Prima kamers en erg rustig. Ga naar tweede gebouw, is rustiger. In hoofdgebouw is het zwembad en receptie, restaurant.

• 6Hans11-09-2017

Geen palace voor ons!

Het enige positieve wat wij over dit hotel kunnen zeggen is dat het schoon en fris is en personeel in het restaurant vriendelijk. Bediening aan de bars echter zeer onvriendelijk!! Te beroerd om wat te doen en als het ze niet bevalt schelden ze je uit. Gast vriendelijk totaal niet. Ook het eten komt je de strot uit, vaak koud of nog rauw vanbinnen zoals de vis kip en gehakt, niks aan variatie. Ook zijn de borden verre van schoon, zeik nat en vaak etensresten aan de onderkant. Als Nederlander niet aan te raden, Duitsers staan hier hoog in het vaandel. Niks aan sfeer of organisatie. Avonds is hier niks meer te doen iedereen ligt keurig 23.00 op bed.

• 7Charelle10-09-2017

Goed hotel maar zeker geen 5 sterren.

Het hotel is heel mooi, zwembad en strand top. Ook de hygiëne vd toilet ruimtes en kamers zijn goed. Echter is het personeel zeer onvriendelijk, voornamelijk in de bars. Ook het is het eten matig, zeer weinig keus en variatie na 3 dagen zeker op uit gekeken! Vaak was de kip of de vis nog rauw vanbinnen en het varkensvlees alleen vet. Wel veel keus aan salades. Ook kregen wij het idee als jonge Nederlanders dat we niet echt gewadeerd werden. Veel Duitsers (gem. 55+) waar ze alles voor doen. Plezier maken lijkt hier geen optie. Ook als je n cocktail besteld, 5 dezelfde maar alle 5 anders gemaakt. Voor tot rust te komen is dit een op en top hotel! Voor 1.30 ben je in de stad wat waard is te bezoeken. Wel ligt het hotel ver weg van de mooie plekken van Kreta en zijn uitstapjes georganiseerd erg prijzig.

• 6Pascale10-09-2017

Aardig hotel maar geen 5* waard

Ligging is prima. Half uurtje met de bus naar Rethymno en ca uur transfer van Heraklion. Strand is smal. Te weinig bedjes voor het aantal gasten. Bediening in het restaurant is vriendelijk; personeel in de bar was ronduit onvriendelijk. Kamers schoon en goed onderhouden. Eten was echt minpunt. Geen griekse keuken. Veel van hetzelfde. Teleurstellend. Voor ons geen hotel om naar terug te komen.

• 8Emma10-09-2017

Mwa. Voor 5 sterren verwacht ik meer

De ligging is super. Een bus vlak bij en Strand ligt aan het hotel. Het personeel doet zijn best.. maar coctails maken moeten ze echt nog leren. Nog niet 1x de zelfde maatjes gehad bij een coctail.. ze doen zo maar een dotje. Bediening bij het eten is wel goed! Het eten valt tegen. Op de eerste dag denk je. Oh lekker. Maar als je dan 5 dagen later nog steeds het zelfde krijgt.. is dat iets minder lekker. Zoals de griekse avond. Dan verwacht ik: écht grieks eten (+ evt animatie ) grieks eten was ver te zoeken. Animatie wad een dansje hier en daar. Prima maar dat is voor mij geen griekse avond. Er wordt goed schoon gemaakt. Het is ongeveer een uurtje rijden naar de luchthaven.

• 9Chantal lantinga13-02-2011

Heerlijk op vakantie geweest!

Rethymnon iis een supermooi plekje ! We zijn hier in september geweest en we hebben heerlijk weer gehad en en een heel fijn verblijf met recht een paleis!

• 10Leo28-01-2011

Geweldig hotel !!!

Zeer prachtig hotel. Alles dik in orde, van het eten tot bediening. De annimatie was geweldig, met Griekse dansen.

• 10de nichtjes20-06-2008

super hotel!!!!!verzorgde kamers,prima ontbijtbuffet en avondbuffet,voldoende variatie!we hebben ervan genoten!

• 10Freya12-07-2007

Wij hebben in dit hotel 2jaar terug een supervakantie gehad. Animatie voor de kinderen, zeer vriendelijk personeel, proper hotel, keuze genoeg om te eten, grote familiekamers,... Dit jaar zouden we terug gegaan hebben naar Rethymnon Palace maar het hotel is nergens te vinden in de vele brochures.Mocht iemand hier wel info over hebben mag het doorsturen via hier. groetjes

• 8Roger04-07-2007

wij hebben een goede indruk van het hotel , deligging aan zee was prima met een mooie zonsondergang. De bereikbaarheid naar de stad was een beetje ver,maar was te doen.Het hotelpersoneel was heel vriendelijk en bereidwillig ,. een aanrader.De prijs/kwaliteit is zijn 8waard

Hotel Rethymnon Palace info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• All inclusiveBeschikbaar