Aparthotel Rethymno Residence Hotel & Suites

GriekenlandKretaRethymnon (Platanes)

We hebben een aantal aanbieders voor Aparthotel Rethymno Residence Hotel & Suites voor je op een rij gezet:

5.2MatigScore uit 174 reviews

• Kinderopvang
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
  • Aan zee
Meer aparthotel infoTonen op kaart

174 Reviews over Rethymno Residence Hotel & Suites

• 8Loet24-08-2021

Prima hotel met goede prijs kwaliteit verhouding

Wij zijn een week in Rethymno Residence geweest. Ik begrijp absoluut de negatieve reacties niet. Kamers zijn prima. Bedden uitstekend en worden iedere dag schoongemaakt + nieuwe handdoeken. Airco werkt perfect. Er zijn diverse zwembaden en die worden ook iedere morgen volledig schoongemaakt. Animatieteam doet zijn best om iedereen te vermaken. Ligbedden genoeg voor iedereen. Iedere dag wisselende buffetten met "live cooking" en voor ieder wat wils. Eten wordt constant aangevuld. All inclusive concept eindigt om 22:45. Dat vonden wij wel jammer. Maar het is een echt familie hotel en dat voorkomt dat mensen tot laat in de nacht doordrinken. Het strand ligt op 200 meter. Daarvoor moet je door de tuin van een ander hotel. Ligbedden op het strand kun je zo gebruiken, als je maar 1 drankje nuttigt. Je kunt Griekse 4 sterren niet vergelijken met Nederlandse 4 sterren. Maar dit hotel is zeker geen onvoldoende waard.

• 4Maarten29-08-2020

Nooit meer.

Wij zijn hier twee weken geweest. De ligging is prima met wat winkels, restaurants en het strand op loopafstand. Het eten in het hotel was echt slecht. Veel te weinig keus en wat er was, was veel van het zelfde en van slechte kwaliteit. Kidscorner was gesloten en voor de kinderen die er toch voldoende waren, was er dan ook vrijwel geen aanbod in het eten. Het ontbijt was nog wel oké maar wel iedere dag hetzelfde. Bovendien was er veel te weinig personeel waardoor je zowel voor het eten als voor de drankjes altijd in de rij moest staan. In het hele hotel was de hele dag maar 1 bar open waar meestal ook maar 1 personeelslid stond waardoor je ook daar vrijwel altijd in de rij stond. Kamers zijn heel basic maar wel oké, maar de schoonmaak was maar 2 keer per week. Ook rond de zwembaden was nauwelijks schoonmaak. Dode insecten bleven er gewoon dagen achter elkaar liggen en prullenbakken zaten regelmatig helemaal vol. Nooit meer dus.

• 7Richard en Aliene14-08-2020

Leuk maar zeker geen topper

Met onze kinderen van 14,11,9 en 6 jaar 8 dagen verbleven in het hotel. Vriendelijke medewerkers in het gehele hotel. Wij hadden een 3 kamer suite. In de eerste suite werkte de airco niet, meteen gemeld, monteur zou komen. Na 2 warme nachten en 3 meldingen kregen we van de manager een andere kamer aangeboden. Goed geregeld al geloven we niet dat er ooit een monteur is geweest. 3 grote zwembaden, waarvan 1 voor alleen volwassenen. Mooie glijbanen en idd liggen in de peuterbadje de tegeltjes los. Ontbijt goed maar geen variatie. Lunch en diner matig. Slechts 1 bar open met 1 medewerker. Schoonmaak en wisseling handdoeken op verzoek (corana werd genoemd als reden, dan volgens mij vaker schoonmaken). Frisdrank waterig, na 23 uur wel A producten tegen betaling. Binnenbad en spa faciliteiten gesloten. Animatie 's avonds 2x per week. Zeker geen slecht hotel maar zeker ook geen topper.

• 1Monique13-08-2020

NOOIT MEER!!

Eten superslecht!! Koud,smaakloos, weinig variatie. Elke dag buiten de deur gegeten! Drinken is waterig, het is all in maar koffie betalen🤨 geen kinderanimatie, tegels in het zwembad zitten los,mijn dochter had een flinke snee in haar teen! Oud appartement, vonken achter de wastafel, aangegeven dat dit erg gevaarlijk was, ze keken vd week wel even, toen we duidelijk maakte dat er kinderen in het appartement zaten ondernamen ze pas actie. Ligbedjes smorgens om u uur allemaal vol. Kortom voor ons nooit meer!!

• 4Robin12-08-2020

Eten bar slecht!!!!

Het slechte avond eten gemeld werd niks aan gedaan was niet warm! Geen variatie! Alle dagen buiten de deur gegeten. Drinken waterig. Kinderen zijn mozaïek aan rapen in het kinderzwembad want die raken los. Wastafel hoop lawaai en onpracties. Douche heel klein en heel laag

• 7Rob23-07-2019

Receptie en personeel zeer vriendelijk en behulpza

Wij waren hier 15 dgn. Het eten was vaak koud en het vlees vet. 11 dgn buiten de deur gegeten. In de stad en bij het super restaurant Lavantes voor het hotel Kamers werden goed schoongemaakt al bleven er soms wel wat haren achter van de schoonmaaksters. Ook wij kwamen s avonds laat aan. Waar ons werd meegedeeld dat er een storing was en wij de nacht moesten doorbrengen in een hotel aan de overkant. Ook wij kregen alle vier een massage aangeboden. Toen we de volgende dag terug kwamen kregen we een grote kamer met groot balkon. Echter stond de manager drie uur later met een poetsvrouw aan de deur. Of we als compensatie weer een andere kamer wilden. Hij liet ons twee kamers zien die dan nog wel ff snel schoongemaakt ( vandaar de poetsdame) moesten worden. Nee niet weer alles inpakken De douche was idd zeer klein en de wastafel levensgevaarlijk. Er was een lichtslang gemonteerd als sfeer verlichting die vast zat met een rol plakband .

• 9richard03-07-2019

zeer goed

Top locatie alleen weinig hollanders we waren de enige

• 8Manfred Ramakers08-05-2019

Heerlijke week gehad

Net hotel, goede prijs kwaliteit verhouding. Kamers zijn enigszins sober ingericht maar netjes en verzorgd. Vriendelijk personeel. Het eten van ons was all inclusief, voor een weekje genoeg afwisseling. Mooie zwembaden, net restaurant, behulpzaam personeel en receptie. Kortom, alles ok. Uiteraard, het is geen Michelin resort (zoals sommige mensen kennelijk verwachten als ik overige reviews lees). Zoals gezegd, prijs/kwaliteit is in orde! Ik zou er zo wéér een weekje heengaan!

• 10Alexander18-12-2018

Два раза в одну точку :)

В этом году решили не изголяться и не выдумывать, куда нам ехать и махнули сюда же! Знаете? И не жалею. Если Бог даст, то и в следующем году поеду. Надеюсь для персонала мы стали близкими людьми, как и они для нас. Тут сама атмосфера уже уютная. Всё устраивает, даже иностранцы. Как бегемотики, лежат себе у бассейнов, а нам то что? Покушали и на море 🌊. В обеденной время ,когда наступает самое пекло ,берешь машину и в путешествие по острову. Дороги прекрасные. В этом году вычитал о том, что принято оставлять чаевые уборщицам. Наменял по 2 евро и оставлял каждый день . Так нам каждый день влажную уборку делали, да еще из полотенец такие забавные фигуры складывали. Были 10 дней и ни разу не повторилась фигура. Жаль, что на телефоне у жены фото ,а то поделился бы. В общем в этом году для меня большое приобретение это то ,что я подружился с персоналом. До сих пор общаемся в интернете. Так что советую сюда приехать. Только оставьте место для нас :)

• 9Ewa28-10-2018

Fajne miejsce

Bardzo fajne i przyjazne miejsce na rodzinny wypoczynek, piękny ogród, czyste baseny, smaczna Grecka kuchnia. Personel życzliwy. Blisko do zabytkowego Rethymno, można pojechać miejscowym autobusem. Polecam wielbicielom pięknych widoków i starożytnych miast.

Aparthotel Rethymno Residence Hotel & Suites info

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (4)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)