Aparthotel Rethymno Residence Hotel & Suites

Aparthotel Rethymno Residence Hotel & Suites

5.5Voldoende

Griekenland, Kreta, Rethymnon (Platanes)

5.5Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Rethymno Residence Hotel & Suites voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

• Animatie
  • Kinderopvang
Meer aparthotel info

173 reviews over Aparthotel Rethymno Residence Hotel & Suites

• 4Maarten29-08-2020

Nooit meer.

Wij zijn hier twee weken geweest. De ligging is prima met wat winkels, restaurants en het strand op loopafstand. Het eten in het hotel was echt slecht. Veel te weinig keus en wat er was, was veel van het zelfde en van slechte kwaliteit. Kidscorner was gesloten en voor de kinderen die er toch voldoende waren, was er dan ook vrijwel geen aanbod in het eten. Het ontbijt was nog wel oké maar wel iedere dag hetzelfde. Bovendien was er veel te weinig personeel waardoor je zowel voor het eten als voor de drankjes altijd in de rij moest staan. In het hele hotel was de hele dag maar 1 bar open waar meestal ook maar 1 personeelslid stond waardoor je ook daar vrijwel altijd in de rij stond. Kamers zijn heel basic maar wel oké, maar de schoonmaak was maar 2 keer per week. Ook rond de zwembaden was nauwelijks schoonmaak. Dode insecten bleven er gewoon dagen achter elkaar liggen en prullenbakken zaten regelmatig helemaal vol. Nooit meer dus.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 7Richard en Aliene14-08-2020

Leuk maar zeker geen topper

Met onze kinderen van 14,11,9 en 6 jaar 8 dagen verbleven in het hotel. Vriendelijke medewerkers in het gehele hotel. Wij hadden een 3 kamer suite. In de eerste suite werkte de airco niet, meteen gemeld, monteur zou komen. Na 2 warme nachten en 3 meldingen kregen we van de manager een andere kamer aangeboden. Goed geregeld al geloven we niet dat er ooit een monteur is geweest. 3 grote zwembaden, waarvan 1 voor alleen volwassenen. Mooie glijbanen en idd liggen in de peuterbadje de tegeltjes los. Ontbijt goed maar geen variatie. Lunch en diner matig. Slechts 1 bar open met 1 medewerker. Schoonmaak en wisseling handdoeken op verzoek (corana werd genoemd als reden, dan volgens mij vaker schoonmaken). Frisdrank waterig, na 23 uur wel A producten tegen betaling. Binnenbad en spa faciliteiten gesloten. Animatie 's avonds 2x per week. Zeker geen slecht hotel maar zeker ook geen topper.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 1Monique13-08-2020

NOOIT MEER!!

Eten superslecht!! Koud,smaakloos, weinig variatie. Elke dag buiten de deur gegeten! Drinken is waterig, het is all in maar koffie betalen🤨 geen kinderanimatie, tegels in het zwembad zitten los,mijn dochter had een flinke snee in haar teen! Oud appartement, vonken achter de wastafel, aangegeven dat dit erg gevaarlijk was, ze keken vd week wel even, toen we duidelijk maakte dat er kinderen in het appartement zaten ondernamen ze pas actie. Ligbedjes smorgens om u uur allemaal vol. Kortom voor ons nooit meer!!

Gereisd met vrienden in augustus 2020

• 4Robin12-08-2020

Eten bar slecht!!!!

Het slechte avond eten gemeld werd niks aan gedaan was niet warm! Geen variatie! Alle dagen buiten de deur gegeten. Drinken waterig. Kinderen zijn mozaïek aan rapen in het kinderzwembad want die raken los. Wastafel hoop lawaai en onpracties. Douche heel klein en heel laag

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 2019
    7Rob23-07-2019

Receptie en personeel zeer vriendelijk en behulpza

Wij waren hier 15 dgn. Het eten was vaak koud en het vlees vet. 11 dgn buiten de deur gegeten. In de stad en bij het super restaurant Lavantes voor het hotel Kamers werden goed schoongemaakt al bleven er soms wel wat haren achter van de schoonmaaksters. Ook wij kwamen s avonds laat aan. Waar ons werd meegedeeld dat er een storing was en wij de nacht moesten doorbrengen in een hotel aan de overkant. Ook wij kregen alle vier een massage aangeboden. Toen we de volgende dag terug kwamen kregen we een grote kamer met groot balkon. Echter stond de manager drie uur later met een poetsvrouw aan de deur. Of we als compensatie weer een andere kamer wilden. Hij liet ons twee kamers zien die dan nog wel ff snel schoongemaakt ( vandaar de poetsdame) moesten worden. Nee niet weer alles inpakken De douche was idd zeer klein en de wastafel levensgevaarlijk. Er was een lichtslang gemonteerd als sfeer verlichting die vast zat met een rol plakband .

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9richard03-07-2019

zeer goed

Top locatie alleen weinig hollanders we waren de enige

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Manfred Ramakers08-05-2019

Heerlijke week gehad

Net hotel, goede prijs kwaliteit verhouding. Kamers zijn enigszins sober ingericht maar netjes en verzorgd. Vriendelijk personeel. Het eten van ons was all inclusief, voor een weekje genoeg afwisseling. Mooie zwembaden, net restaurant, behulpzaam personeel en receptie. Kortom, alles ok. Uiteraard, het is geen Michelin resort (zoals sommige mensen kennelijk verwachten als ik overige reviews lees). Zoals gezegd, prijs/kwaliteit is in orde! Ik zou er zo wéér een weekje heengaan!

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    9Fam. Dekkers22-10-2018

Geweldig

Geweldig hotel! De schoonmaak is super. Alle openbare ruimtes worden keurig bijgehouden en de kamers zijn super schoon! Het eten is goed. Veel variatie en dankzij de vier leuke restaurantjes bij de zwembaden is het eten zeer afwisselend. Aziatisch, amerikaans, Grieks of Italiaans... alle vier zijn de moeite waard om een lekkere maaltijd te nuttigen. Het centrum van Rethmnon zelf is 6 km lopen, maar met de bus 10 minuten. Rondom hotel zitten ook wel paar winkeltjes en taverne, waar je jezelf kan vermaken. Prijs/kwaliteit is dit hotel gewoon zeer gunstig. DE medewerkers werken allemaal met plezier en kunnen goed samen werken. Gastvrijheid staat bij alleen bovenaan. Wij raden dit hotel zeker aan!

Gereisd met partner in oktober 2018

• Oude reviews

3Harry11-10-2017

Nooit meer

Wat je echt moet weten is als je naar dit Hotel gaat , zonde van het geld, mensen die het hele jaar sparen om fijn op vakantie te gaan , ga dan niet hier heen , kan je beter je geld aan n zwerver geven , krijg je meer voldoening van . Een 4sterren hotel aan de buitenkant ( mooie fototjes)maar binnen is het niet overal even proper, smerig eenzijdig eten , slechte matrassen , waar de ijzeren veren doorheen komen , van Mn leven nog nooit zn kleine douche gezien , geschikt voor kinderen tot 10 jaar , owee als je n beetje gezet bent , kan je zomaar klem te komen zitten ,animatie ver onder de maat . Daar aangekomen op vrijdag na n vertraging van 1.5 uur op Schiphol vanwege mist, ben je moe stond de Maneger ons op te wachten in d.e lobby met de mededeling dat er 3 kamers niet bmeschikbaar waren omdat er geen electriciteit was , en water overlast was geweest , dus naar n ander hotel toe ( bij dit horen had ik al Mn bedenkingen want die maneger

the Rethymno Residence Team, OWNER, 03-11-2017

Dear harry,

We appreciate you taking the time to provide us with such candid feedback of your stay. Rest assured that our kitchen team only works with good quality product to create a varied menu of international and traditional dishes. Feedback like yours help us to improve our service. We attach great importance to cleanliness and hygiene. Your remarks will be shared with the respective department heads. The satisfaction of our guests is very important to us. We hope you give us another chance to convince you of our hotel.

the Rethymno Residence Team

Gereisd met partner in oktober 2017

• 6Ferrie07-10-2017

Dit is echt geen 4 **** waard max 2 ** zoek verder

Eten koud eentonig en zeer eenvoudig en bijna elke dag het zelfde. Receptie is erg vriendelijk en behulpzaam. alle-carte restaurant moet je met een korreltje zout nemen, een kleffe hamburger of een broodje met friet en vet vlees, Italiaans gaat wek maar ook niet meer dan een middag snack, sushi was er niet. Zwembaden waren wel oke en voldoende aardige ligbedden, handdoeken service bij de receptie. Kamer erg gehorig, niet vies maar fris is anders. All-in stopt om 22:45 uur. Er is geen flessen drinkwater te krijgen maar moet je buiten het hotel zelf kopen, je krijgt 1 fles bij aankomst en daar blijft het bij, ook niet met aandringen. In de lobby bar staan een paar vieze plakkerige nep-leren banken waar je jeuk van krijgt. Na 23:00 uur gaat het personeel zelf aan de poolbar zitten en zijn erg luidruchtig tot de kleine uurtjes, dus vraag een kamer ver van de poolbar. Bedden zijn matig. Zoek verder, ga je toch? 3 deuren verder is een restaurant hier wel goed en warm eten krijgen.

the Rethymno Residence Team, OWNER, 03-11-2017

Dear ferrie,

We appreciate you taking the time to provide us with such candid feedback of your stay. Rest assured that our kitchen team only works with good quality product to create a varied menu of international and traditional dishes. Please be assured that this does not reflect our service standards and that we will follow up the situation with our entire team for make improvements in these points. We hope to have a second opportunity to serve you in the near future.

Kind regards, the Rethymno Residence Team

Gereisd met vrienden in oktober 2017